Warning: array_map(): Argument #2 should be an array in /var/www/www.wizaz.pl/public/szafa/wieszak.php on line 46

Warning: implode(): Invalid arguments passed in /var/www/www.wizaz.pl/public/szafa/wieszak.php on line 46
Kurtko-płaszcz Zara beżowa / Szafa - Wizaz.pl

Kurtko-płaszcz Zara beżowa Co o tym myślicie?

kategoria: Ubrania, dodano: 2011-01-10 16:15:15
  • Kurtko-płaszcz Zara beżowa

Opis:
Ma któras z Was ta kurtkę. Sama nie wiem zastanawiam sie nad nia na allegro jest firmy Zara i kosztuje 200 złotych + przesyłka

Średnia ocen: 3.45 (z 11 ocen)50

Tagi:
    Ilość ocen: 11
  • Wieszak dodany przez:
    magdad102
    magdad102

    Ilość wieszaków: 24 Średnia ocen: 3.98
  • Zobacz pełny profil

Inne wieszaki od tego użytkownika: więcej »

Oceny i komentarze

  • , 2011-01-10 23:03:01
    HotterThanFire
    mam taki sam z Zary, tyle ze czarny i bez paska i go uwielbiam ja za swój niestety dałam 400
    kupuj!
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-10 20:42:44
    redzi13
    ten kroj to absolutny hit sezonu teraz gdy zaczynaja sie przeceny warto ja kupic.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-10 20:33:02
    izunia1982
    Cytat:
    Napisane przez magdad102 Poka wiadomo
    Stasznie Ci dziękuję. Bo napewno już go nie kupie przez internet. A właśnie miałam dzisiaj to zrobić. Pozdrawiam

    nie ma za co, a jezeli sa jakies watpliwosci to zawsze mozna wejsc na strone zary..tam jest cała dostepna kolekcja i takich płaszczy co jak co nie ma, jest minimalnie podobna kurtka ale krótka..tak wiec jezeli masz mozliwosc to kup cos w sklepie stacjonarnym, maja teraz fajne przeceny a przynajmneij bedzies zmiala pewnosc ze nikt Cie nie robi w balona co do tego z jakiego sklepu pochodzi produkt..
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-10 20:08:12
    orzeszek01
    fajna
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-10 20:06:11
    dejavu
    Kupuj!!!
    Ja mam tą samą tylko czarną - jest super - i też kupiłam ją na allegro. Rewelacja
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-10 19:59:41
    kotka20093
    bardzo fajna kurtka kupuj!
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-10 19:57:30
    magdad102
    Stasznie Ci dziękuję. Bo napewno już go nie kupie przez internet. A właśnie miałam dzisiaj to zrobić. Pozdrawiam
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-10 18:55:48
    izunia1982
    Wydaje mi sie ze to płaszcz z serii podrob zary, na allegro ich pełno..
    edytuje - pofatygowałam sie i wynalazłma ten płaszcz na allegro i reklamujaca go koreanka?? czy inna skosnooka przekonała mnie juz na 100% ze sa to te słynne podróby..poszperaj w internecie, bylo kilka artykułów na portalach modowych o tych podrobkach..nie tylko zara ale i max mara itp ..a jezeli masz tylko mozliwosc to wybierz sie do stacjonarnego sklepu Zara, teraz sa spore obnizki - kurtke kupisz juz za 80 zł, płaszcze tez sie zapewne znajda

    http://www.kowbojki.pl/pokaz/zara-83894

    a tu link do forum, wyjasnienie dlaczego metka jest wycieta - niby ze sprzedazy pozasalonowej - nie ma czegos takiego

    http://www.zeberka.pl/art.php?id=10526&strona=4&s=1&b=1

    link do artykułu o własnie takich podrobkach
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-10 16:48:55
    Molly Malone
    Też ją mam! Jest wspaniała, bardzo ciepła i moim zdaniem bardzo wyszczupla. Jak najbardziej polecam!
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-01-10 16:25:51
    Pani Ula
    Mam ją. Jest mega cieplutka, jestem z niej zadowolona
    Zgłoś Cytuj


Popularne tagi

spodnie     new     strój     suknia     żakiet     płaszcz     H&M     rurki     stradivarius     maxi     róż     kolczyki     zima     ćwieki     tunika     jeansy     kwiaty     sandały     asos     Look     etno     spodenki     platformy     panterka     mini     szpilki     balerinki     studniówka     mała     trampki     wiosna     koronka     paski     kozaki     czarne     retro     czółenka     Reserved     jesień     botki     sukienki     sweter     ramoneska     złoto     sandałki     torebka     czerwona     czarny     ślubna     skóra     marynarka     beż     biżuteria     pasek     lato     koszula     toe     bokserka     dodatki     atmosphere     zara     kopertówka     kurtka     hippie     bluza     sukienka     sylwester     top     nude     na     mohito     biała     bransoletka     koturny     spódniczka     bluzka     koszulka     jeans     czarna     spódnica     sweterek     brąz     moda     buty     falbanki     szorty     zegarek     czerń     legginsy     wesele     kardigan     ślub     naszyjnik     torba     z     baleriny     Zestaw     floral     boho     bershka