który wybrać? Co o tym myślicie?

kategoria: Dodatki, dodano: 2011-03-31 13:38:46
Opis:
Dostałam zniżke -30% do river island tylko problem jest taki że ważna jest do dziś!! i nie mogę sobie poradzić z wyborem:P Chcialam jakiś taki super ekstra portfel, oryginalny w sensie ze troche inny niż wszystkie... ojej zdjecia mi sie od d... strony dodały:P foty z komórki bardzo slabe ale tak dodaje... na koncu zdjecia wyraźne ze strony...

Dla jasności: portfele sądwa:D bialy(fot 1 i 3) i taki beżowy ze zlotymi aplikacjami fot 2 i 4.

Średnia ocen: 1.80 (z 5 ocen)50

Tagi: portfel river island
    Ilość ocen: 5
  • Wieszak dodany przez:
    Cyska
    Cyska

    Ilość wieszaków: 6 Średnia ocen: 0.00
  • Zobacz pełny profil

Inne wieszaki od tego użytkownika: więcej »

Oceny i komentarze

  • , 2011-12-10 22:11:52
    Cyska
    jezu smarja od prawie roku juz mam ten portfel, błagam nie odkopujcie moich wieszaków
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-12-10 22:03:36
    NooNa_AWW
    zdecydowanie pierwszy
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-03-31 21:35:53
    Cyska
    ajj juz po ptakach bo popoludniu musialam juz jechac kupic i wybralam ten cielisto-zloty, troche moze rpzesadzony ale ja czuje ze wyraża mnie heheh
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-03-31 19:49:08
    60514_
    bialy mi sie bardziej podoba
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-03-31 15:51:27
    szuu
    1 , ostatnio będąc w RI rzucił mi sie w oczy
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-03-31 13:45:26
    Cyska
    dzieki za opinie tylko on jest biały. Ojezu no torche pomieszalam z tymi fotami, bo dodalam zdjecie ze strony lekko innego portfela bo ten bialy ma srebrne zamki, a na zdjeciu katalogowym są złote.. to moze zafałszować wyniki

    cholera no czemu sie nei da edytować tych fotek
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-03-31 13:40:05
    margitta
    moim zdaniem trzeci - kremowy

    EDIT. Ok, widzę, że to ten sam co pierwszy
    Zgłoś Cytuj


Popularne tagi

spodnie     new     strój     suknia     żakiet     płaszcz     H&M     rurki     stradivarius     maxi     róż     kolczyki     zima     ćwieki     tunika     jeansy     kwiaty     sandały     asos     Look     etno     spodenki     platformy     panterka     mini     szpilki     balerinki     studniówka     mała     trampki     wiosna     koronka     paski     kozaki     czarne     retro     czółenka     Reserved     jesień     botki     sukienki     sweter     ramoneska     złoto     sandałki     torebka     czerwona     czarny     ślubna     skóra     marynarka     beż     biżuteria     pasek     lato     koszula     toe     bokserka     dodatki     atmosphere     zara     kopertówka     kurtka     hippie     bluza     sukienka     sylwester     top     nude     na     mohito     biała     bransoletka     koturny     spódniczka     bluzka     koszulka     jeans     czarna     spódnica     sweterek     brąz     moda     buty     falbanki     szorty     zegarek     czerń     legginsy     wesele     kardigan     ślub     naszyjnik     torba     z     baleriny     Zestaw     floral     boho     bershka