sukienka Co o tym myślicie?

kategoria: Ubrania, dodano: 2011-04-09 15:31:49
Opis:
Kwiecista sukienka, szare rajstopy + czarno - szare platformy. Do tego mam beżową torebkę. Jakie dodatki proponujecie?

Średnia ocen: 2.73 (z 11 ocen)50

Tagi: sukienka kwiaty w
    Ilość ocen: 11
  • Wieszak dodany przez:
    Agnes!84!!
    Agnes!84!!

    Ilość wieszaków: 16 Średnia ocen: 0.00
  • Zobacz pełny profil

Inne wieszaki od tego użytkownika: więcej »

Oceny i komentarze

  • , 2011-04-13 08:28:59
    Agnes!84!!
    Bardzo dziękuję za kolejne sugestiePozdrawiam
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-04-11 16:12:28
    Kruche Ciastko
    Cytat:
    Napisane przez Agnes!84!! Poka wiadomo
    Jak już pisałam - myślałam o tym kolorze w pierwszej kolejności, ale jeszcze nie posiadam takich rajstop w swojej szafie. Szare są jedną z opcji. Staram się dopasować rajstopy do deseniu na sukience a nie do majtek, więc nie wiem czemu tak wybitnie nie pasują.
    Dzięki bardzo za rady! Wydaje mi się, że złoto będzie idealne. Nakreśliłaś mi już pewną wizję

    Ciesze sie Uwazam, ze takie sukienki wlasnie tworzy naszyjik i duza bizuteria Najrposciej byloby ja zostawic na lato, wted zniknalby jakikolwiek problem z rajstopami. Rzemykowe, brazowe buty, a przy Twoich mogach nawet cos ciezszego i mozna smigac:

    http://s2.imagefrog.net/thumb/thumb_9c95b0a1.jpg http://s2.imagefrog.net/thumb/thumb_339acf9e.jpg http://s2.imagefrog.net/thumb/thumb_8d3d5131.jpg http://s2.imagefrog.net/thumb/thumb_28abddac.jpg
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-04-11 14:48:39
    Agnes!84!!
    Cytat:
    Napisane przez Kruche Ciastko Poka wiadomo
    Jestes bardzo zgrabna i masz ladne nogi, sukienka to pokazuje.
    Mnie rajstopy nie raza tak bardzo, ale zmienilabym je na cieply odcien, kryjace cappuccino.
    Pytalas o dodatki (a jakos nikt Ci nie zasugerowal, to juz norma, nikt nie czyta tekstu, tylko od razu do wieszaka i krytykuje, co zle i mdlo ). Ja widzialabym tutaj duze bransoletki na rece. Ewentualnie do cieplego odcienia rajtek, jak lubisz zloto to jakis dlugi wisior, srebro nie, bo zginie w tych kwiatkach.
    Torebka, kopertowka konieczne w gladkim kolorze.
    Jak już pisałam - myślałam o tym kolorze w pierwszej kolejności, ale jeszcze nie posiadam takich rajstop w swojej szafie. Szare są jedną z opcji. Staram się dopasować rajstopy do deseniu na sukience a nie do majtek, więc nie wiem czemu tak wybitnie nie pasują.
    Dzięki bardzo za rady! Wydaje mi się, że złoto będzie idealne. Nakreśliłaś mi już pewną wizję

    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-04-11 12:21:08
    Kruche Ciastko
    Ladnie i zgrabnie Nie wiem dlaczego kolezanka wyzej az tak Ci pojechala, ze ani talii ani dekoltu.

    Jestes bardzo zgrabna i masz ladne nogi, sukienka to pokazuje.
    Mnie rajstopy nie raza tak bardzo, ale zmienilabym je na cieply odcien, kryjace cappuccino.

    Pytalas o dodatki (a jakos nikt Ci nie zasugerowal, to juz norma, nikt nie czyta tekstu, tylko od razu do wieszaka i krytykuje, co zle i mdlo ). Ja widzialabym tutaj duze bransoletki na rece. Ewentualnie do cieplego odcienia rajtek, jak lubisz zloto to jakis dlugi wisior, srebro nie, bo zginie w tych kwiatkach.
    Torebka, kopertowka konieczne w gladkim kolorze.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-04-10 09:23:54
    Rena
    Cytat:
    Napisane przez Agnes!84!! Poka wiadomo
    http://www.sjp.pl/co/dekolt
    Piszesz tak jakby głębokie dekolty były podstawą każdego stroju. Co kto lubi...
    Przy kryjących rajstopach raczej nie będzie widać bielizny a szkoda bo niepoprawna za mnie ekshibicjonistka

    Nie przesadzaj kobieto!
    No szkoda. chciałam dobrze a wyszło jak zawsze i nadal nie wiem jakie rajty.


    dzięki, dzięki!
    nie musza byc glebokie, ale skoro mialo byc kwieciscie i romantycznie to jakis luz przy szyi dla oddechu bylby akuratny.
    Pokazywanie szwow od rajtek nawet nie skomentuje
    aha jakie rajtki? Tu by ew. cieliste i cienkie by przeszly.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-04-10 08:01:38
    Agnes!84!!
    Cytat:
    Napisane przez Rena Poka wiadomo
    masakra. Zero dekoldu, zero talii i jeszcze ledwo sie ruszysz a bedzie widac bielizne... ani kobieca, ani romantyczna, za to odslania nie to co trzeba i nie tak jak trzeba....

    Rajtki jasniejsze od sukienki, zwlaszcza grube niezbyt - calosc ratuja zgrabne nogi i poprawne buty. Ale jak dla mnie do wymiany.
    http://www.sjp.pl/co/dekolt
    Piszesz tak jakby głębokie dekolty były podstawą każdego stroju. Co kto lubi...
    Przy kryjących rajstopach raczej nie będzie widać bielizny a szkoda bo niepoprawna za mnie ekshibicjonistka

    Nie przesadzaj kobieto!
    No szkoda. chciałam dobrze a wyszło jak zawsze i nadal nie wiem jakie rajty.


    dzięki, dzięki!
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-04-09 22:07:17
    zua
    Cytat:
    Napisane przez Eldo_rado Poka wiadomo
    rajstopy nie pasują
    jak wyżej
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-04-09 22:03:42
    Rena
    Cytat:
    Napisane przez Agnes!84!! Poka wiadomo
    Kwiecista sukienka, szare rajstopy + czarno - szare platformy. Do tego mam beżową torebkę. Jakie dodatki proponujecie?

    ZOBACZ KOMENTOWANY WIESZAK
    masakra. Zero dekoldu, zero talii i jeszcze ledwo sie ruszysz a bedzie widac bielizne... ani kobieca, ani romantyczna, za to odslania nie to co trzeba i nie tak jak trzeba....

    Rajtki jasniejsze od sukienki, zwlaszcza grube niezbyt - calosc ratuja zgrabne nogi i poprawne buty. Ale jak dla mnie do wymiany.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-04-09 20:37:42
    fluoxetine
    Mdło i nijako. Głównie przez te przytłaczające rajstopy. Do zmiany koniecznie.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-04-09 19:21:42
    malenkarybunia
    Inne rajstopki
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-04-09 17:58:38
    rita 1
    szare rajstopy zdecydowanie tu nie pasują
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-04-09 17:38:35
    konrad88
    za ponure kolory jak na wiosnę
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-04-09 17:34:04
    Eldo_rado
    rajstopy nie pasują
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-04-09 16:48:35
    Agnes!84!!
    Rajstopy dopasowane są idealnie do szarych listków na sukience. Wiem że niektórzy ogólnie mają awersją do szarych... Planuję jeszcze kupić w kolorze "cappucino", żeby współgrały z kwiatkami. Ciągle poszukuję beżowych butów, do tej kiecki na pewno się przydadzą.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-04-09 16:40:16
    kaasiaaa1991
    też właśnie rzuciły mi się rajstopy w oczy... nie pasują kompletnie, za to sukienka fajna
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-04-09 16:10:47
    mikomiko
    rajstopy mi tu nie pasuja z kolei jak włożysz czarne to bedzie bardziej jesienny niz wiosenny zestaw, zdecydowanie musisz pomyślec o jakichś jasnych dodatkach, moze szara torba?
    Zgłoś Cytuj


Popularne tagi

spodnie     new     strój     suknia     żakiet     płaszcz     H&M     rurki     stradivarius     maxi     róż     kolczyki     zima     ćwieki     tunika     jeansy     kwiaty     sandały     asos     Look     etno     spodenki     platformy     panterka     mini     szpilki     balerinki     studniówka     mała     trampki     wiosna     koronka     paski     kozaki     czarne     retro     czółenka     Reserved     jesień     botki     sukienki     sweter     ramoneska     złoto     sandałki     torebka     czerwona     czarny     ślubna     skóra     marynarka     beż     biżuteria     pasek     lato     koszula     toe     bokserka     dodatki     atmosphere     zara     kopertówka     kurtka     hippie     bluza     sukienka     sylwester     top     nude     na     mohito     biała     bransoletka     koturny     spódniczka     bluzka     koszulka     jeans     czarna     spódnica     sweterek     brąz     moda     buty     falbanki     szorty     zegarek     czerń     legginsy     wesele     kardigan     ślub     naszyjnik     torba     z     baleriny     Zestaw     floral     boho     bershka