imprezowo Co o tym myślicie?

kategoria: Zestawy, dodano: 2011-04-24 17:18:47
Opis:
czy taki zestaw nadaje się na imprezę na lany poniedziałek? doradźcie, co ewentualnie zmienić (przepraszam za słabą jakość zdjęcia:( )

Średnia ocen: 1.96 (z 23 ocen)50

Tagi: rajstopy top koronkowe
    Ilość ocen: 23
  • Wieszak dodany przez:
    angel1812
    angel1812

    Ilość wieszaków: 61 Średnia ocen: 5.00
  • Zobacz pełny profil

Inne wieszaki od tego użytkownika: więcej »

Polecany film:

Showroom Solar

Oceny i komentarze

  • , 2012-04-06 20:30:35
    thealee
    Cytat:
    Napisane przez Visez Poka wiadomo
    Masakra ale ci powiem że sama bluzka bardzo mi się podoba
    Dokładnie.
    Ale tylko bluzka
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-04-06 19:34:25
    Visez
    Masakra ale ci powiem że sama bluzka bardzo mi się podoba
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-04-25 17:52:39
    justine333
    jak dla mnie nic do siebie nie pasuje..
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-04-25 17:20:14
    milagros_
    jak dla mnie równiez przeasadzone, spodenki bombki, rajtki koronka i bluzka z czyms, zmien chociaż jeden element, a najlepiej dwa czyli zwykła bluzka lub zwykłe rajstopy
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-04-25 16:18:32
    Ilsa Lund
    ja bym się jednak tak nie ubrała - wszędzie jakieś wzorki, pierdółki, falbanki, kuse spodenki - można ubrać się trochę wyzywająco ale to jest przesada
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-04-25 11:56:47
    Silvia91
    Wyglada to bardzo fajnie
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-04-25 00:34:03
    Wisnia34
    fajnie wyglądasz.

    plusem jest to, że z jednej strony krótko i wzorzyste rajstopy- czyli seksy look, a z drugiej biała bluzka, która stanowi dla tego przeciwwagę i ugrzecznia całość.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-04-25 00:20:12
    takaja13
    Jak dla mnie wygladasz bomba
    jestes szczupla i masz dlugie nogi wiec spodenki jak najbardziej na tak gora i dol moim zdaniem nadaja sexy wyglad calosci
    baw sie dobrze
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-04-24 22:41:38
    wiosna007
    a te spodneki to muszą być koniecznie a'la bombka? bo moim skromnym zdaniem w takim kroju nie wyglądasz zbyt korzytsnie... ja bym założyła po prostu miniówę miłej imprezy!
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-04-24 22:35:41
    Rena
    Mi ta bluzka wyglada jak bielizna. Ja bym wymienila na jakis ciemny top. Poza tym musi byc bardziej dopasowany i krotszy.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-04-24 20:12:34
    pudelkonakredki
    Cytat:
    Napisane przez mm444 Poka wiadomo
    Podobnie jak w prześwitującej białej bluzce, ale może to impreza bezwodna?
    a może specjalnie taki look, żeby było seksownie

    rajstopy gładkie, koniecznie, no i krótsza bluzka (bo wsadzona w spód nie wiem, jak będzie wyglądać...)
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-04-24 20:09:18
    mm444
    Cytat:
    Napisane przez sabinkaa1 Poka wiadomo
    Te rajstopy sa we wzorki , czy zdjęcie ma takie szumy że sie wzorki same zrobiły na zdjęciu ?
    Ogólnie to na lany poniedziałek to chyba w mokrych rajtkach mało przyjemnie sie biega ? Chyba że sie myle
    Podobnie jak w prześwitującej białej bluzce, ale może to impreza bezwodna?
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-04-24 18:51:31
    sabinkaa1
    Te rajstopy sa we wzorki , czy zdjęcie ma takie szumy że sie wzorki same zrobiły na zdjęciu ?
    Ogólnie to na lany poniedziałek to chyba w mokrych rajtkach mało przyjemnie sie biega ? Chyba że sie myle
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-04-24 18:22:08
    storczyk88
    jest dobrze. udanej imprezy
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-04-24 18:20:57
    mid0ri
    Dziewczyny dobrze radzą: bluzka i rajstopy to trochę zadużo. I góra w spodnie, jeśli ją zostawisz, lub wybierzesz o podobnej długości. Poza tym ok
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-04-24 17:54:48
    Edeldredzia
    Ja bym zmieniła albo bluzkę na gładką, albo rajstopki na gładkie, bo wydaje mi się, ze za dużo się dzieje
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-04-24 17:31:57
    Francisca
    Moja Droga, a moze ta bluzeczka w spodenki schowana? bo przez to, ze jest na wierzchu, to jakos te spodenki 'gina' i wygladaja jak baloniki ;-) ale tak to calkiem w porzadku
    Zgłoś Cytuj


Popularne tagi

spodnie     new     strój     suknia     żakiet     płaszcz     H&M     rurki     stradivarius     maxi     róż     kolczyki     zima     ćwieki     tunika     jeansy     kwiaty     sandały     asos     Look     etno     spodenki     platformy     panterka     mini     szpilki     balerinki     studniówka     mała     trampki     wiosna     koronka     paski     kozaki     czarne     retro     czółenka     Reserved     jesień     botki     sukienki     sweter     ramoneska     złoto     sandałki     torebka     czerwona     czarny     ślubna     skóra     marynarka     beż     biżuteria     pasek     lato     koszula     toe     bokserka     dodatki     atmosphere     zara     kopertówka     kurtka     hippie     bluza     sukienka     sylwester     top     nude     na     mohito     biała     bransoletka     koturny     spódniczka     bluzka     koszulka     jeans     czarna     spódnica     sweterek     brąz     moda     buty     falbanki     szorty     zegarek     czerń     legginsy     wesele     kardigan     ślub     naszyjnik     torba     z     baleriny     Zestaw     floral     boho     bershka