wesele Czy iść w tym na wesele?

kategoria: Zestawy, dodano: 2011-05-15 14:18:12
  • wesele

Opis:
jakie dodatki?

Średnia ocen: 2.82 (z 11 ocen)50

Tagi: wesele
    Ilość ocen: 11
  • Wieszak dodany przez:
    taka ja
    taka ja

    Ilość wieszaków: 2 Średnia ocen: 0.00
  • Zobacz pełny profil

Inne wieszaki od tego użytkownika: więcej »

Polecany film:

DKNY S15

Oceny i komentarze

  • , 2011-06-11 11:01:40
    Switezianka_23
    Unikac czerni i bieli na weselu... Też się niedługo wybieram na wesele i jedyne sukienki, jakie mi się podobały były czarne i ecru. Jedna czarna była przepiękna ale alternetywnym kolorem był obrzydliwy, pudrowy róż, w którym wyglądałam blado i niezdrowo.

    Generalne zastanawiam się nad zestawieniem czarna sukienka plus białe dodatki. Mam bardzo fajny biało-czarny szal, białe sandałki na wysokim obcasie i do tego biała kopertówa. O reakcję państwa młodych się nie martwię, bo dziewczyna na moim ślubie była w całości ubrana na czarno (a że mnie nie zna, bo to starzy znajomi mojego męża to nie wierzę, żeby mi źle życzyła ).
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-05-17 15:03:17
    elastynka
    Cytat:
    Napisane przez Dione Poka wiadomo
    kiedyś może czerń na wesel oznaczała złorzeczenie (dla niektórych jak mniemam) , jeszcze dawniej wdowieństwo albo starszy wiek bo młodym kobietom w ogóle czerni nie wypadało ubierać. Obecnie czerń jest kolorem praktycznie uniwersalnym nieważne czy ktoś pamięta inaczej Myślę że młode osoby nie znają tej dawnej symboliki czerni na wesele wiec ani państwo młodzi nie powinni mieć tego za złe ani też tak ubrana dziewczyna nie powinna być posądzona o złorzeczenie nowożeńcom .A przesądy to jest już w ogóle poza komentarzem bo to po prostu czysta niedorzeczność
    Z tym rzekomym efektem stypy też miałam takie wątpliwości -ale wczoraj oglądałam zdjęcia z jakiegoś wesela; właśnie kilka dziewczyn w czarnych sukienkach przy innych ubranych w róże zielenie i turkusy był to po prostu kolejny kolor- bynajmniej nie wyglądało to ponuro .Także moizm daniem czerń na wesele -nie poranne -jak najbardziej

    Ja mam 23 lata i ją znam tak jak dość duża grupa moich znajomych... no chyba, że w tym wieku to już nie zaliczamy się do młodych ludzi

    poza tym nie rozumiem czemu taki problem się robi z omijaniem tego czarnego koloru i białego w kreacjach weselnych. W końcu są to tylko 2 kolory z całej palety barw i aż tak trudno poszukać sobie coś w innym kolorze.

    I żebyście się na mnie nie rzucały wściekle. Osobiście nie mam nic do tej czerni tylko uważam że powinnyśmy dowiedzieć się jaki mają do niej stosunek Państwo Młodzi. To ich dzień i chyba można trochę dać z siebie ( nie tylko to co papierowe i szeleszczące) by pomóc im stworzyć niepowtarzalną atmosferę.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-05-16 20:31:17
    Dione
    Cytat:
    Napisane przez takaja13 Poka wiadomo
    zapytaj sie babci o staropolski przesad odnosnie gosci ubranych na czarno na weselu
    Cytat:
    Napisane przez elastynka Poka wiadomo
    Ależ się temat rozkręcił w temacie czerni na weselu...
    W sumie to autorka postu o tym, że nie powinno się czerni ubierać na wesela ma troszkę racji. I nie chodzi mi tu o przesądy, ale o pewną tradycję. Kiedyś na śluby i wesela jeśli kobieta przyszła ubrana na czarno to znaczyło, że źle życzy Młodej Parze.
    Fakt nie żyjemy w dawnych czasach, ale jeśli ktoś zna tą tradycję to mógłby nie czuć się najlepiej gdy gości przyjdą do niego w czerni. A jakby wpadło na ten sam pomysł z kolorem garderoby kilka niewiast to z wesela stypa mogłaby się zrobić
    kiedyś może czerń na wesel oznaczała złorzeczenie (dla niektórych jak mniemam) , jeszcze dawniej wdowieństwo albo starszy wiek bo młodym kobietom w ogóle czerni nie wypadało ubierać. Obecnie czerń jest kolorem praktycznie uniwersalnym nieważne czy ktoś pamięta inaczej Myślę że młode osoby nie znają tej dawnej symboliki czerni na wesele wiec ani państwo młodzi nie powinni mieć tego za złe ani też tak ubrana dziewczyna nie powinna być posądzona o złorzeczenie nowożeńcom .A przesądy to jest już w ogóle poza komentarzem bo to po prostu czysta niedorzeczność
    Z tym rzekomym efektem stypy też miałam takie wątpliwości -ale wczoraj oglądałam zdjęcia z jakiegoś wesela; właśnie kilka dziewczyn w czarnych sukienkach przy innych ubranych w róże zielenie i turkusy był to po prostu kolejny kolor- bynajmniej nie wyglądało to ponuro .Także moizm daniem czerń na wesele -nie poranne -jak najbardziej
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-05-16 16:34:34
    elastynka
    Ależ się temat rozkręcił w temacie czerni na weselu...

    W sumie to autorka postu o tym, że nie powinno się czerni ubierać na wesela ma troszkę racji. I nie chodzi mi tu o przesądy, ale o pewną tradycję. Kiedyś na śluby i wesela jeśli kobieta przyszła ubrana na czarno to znaczyło, że źle życzy Młodej Parze.
    Fakt nie żyjemy w dawnych czasach, ale jeśli ktoś zna tą tradycję to mógłby nie czuć się najlepiej gdy gości przyjdą do niego w czerni. A jakby wpadło na ten sam pomysł z kolorem garderoby kilka niewiast to z wesela stypa mogłaby się zrobić
    ale choć sama biorę w sierpniu ślub na nikogo z gości w czarnej kiecce się nie obrażę już szybciej jak ktoś przyjdzie w bieli

    Co do sukienki to ja zdecydowanie uwielbiam połączenie czerni z czerwienią ... ;
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-05-16 16:23:51
    Ejniacz
    Cytat:
    Napisane przez takaja13 Poka wiadomo
    Poczytaj sobie troszke savoir vivre to nie bedzie Cie tak to smieszylo i dowiesz sie czemu nie wypada a pozatym zapytaj sie babci o staropolski przesad odnosnie gosci ubranych na czarno na weselu ,ja tam przesadna niby nie jestem ale w kilka wierze.Moja sw pamieci babca powtarzala,ze tylko ktos nie posiadajacy manier ubierze sie na wesele w czarna kreacje a byla to bardzo madra osoba i nie tylko dlatego,ze byla moja babcia.

    Aaaahh więc poza nietaktem, czarne sukienki przynoszą jeszcze pecha na weselu ? Kawałek materiału a jaką ma moc.

    Wybacz, nie jestem przesądna i nie wierze w żadne zabobony. A mała czarna wg mnie pasuje wszędzie.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-05-16 14:18:48
    takaja13
    Cytat:
    Napisane przez Ejniacz Poka wiadomo


    Tego jeszcze nie słyszałam. Gdyby ktoś poszedł na wesele w prześwitującej sukience ledwo zakrywającej tyłek, to tak, można mówić o braku szacunku. Ale żeby czarna sukienka

    Autorko, szkoda że tylko jedno zdjęcie sukienki, ale wydaje się ładna Ożyw ją dodatkami i baw się dobrze.
    Poczytaj sobie troszke savoir vivre to nie bedzie Cie tak to smieszylo i dowiesz sie czemu nie wypada a pozatym zapytaj sie babci o staropolski przesad odnosnie gosci ubranych na czarno na weselu ,ja tam przesadna niby nie jestem ale w kilka wierze.Moja sw pamieci babca powtarzala,ze tylko ktos nie posiadajacy manier ubierze sie na wesele w czarna kreacje a byla to bardzo madra osoba i nie tylko dlatego,ze byla moja babcia.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-05-16 12:34:39
    Ejniacz
    Cytat:
    Napisane przez takaja13 Poka wiadomo
    Stylisci i savoir vivre mowi,ze nie wypada isc w czarnej sukni na wesele poniewaz kolor nie jest kolorem wesolym i jest ogolnie przyjetym,ze jest to kolor zaloby,na wesele powinno wybierac sie kreacje kolorowe,zywe i wesole a to czy ktos pojdzie to bedzie zalezalo tylko od tego jak bardzo sie szanuje dana osobe,skoro Waszym zdaniem to jest normalne to moze poproscie na wasze wesela o zarny stroj wymagany

    pozatym dlaczego wiekszosc stylistow pojechala po pani Beckhamowej za carna kreacje na slubie ksiecia Williama,jednoglosnie stwierdzili ,ze uchodzi za osobe skryta i raczej stara sprawiac wrazenie ponurej i stad ten pomysl,ze dojej kontrowersji to moze i pasowalo,soro chcecie za takie osoby uchodzicto prosze Was bardzo.


    Tego jeszcze nie słyszałam. Gdyby ktoś poszedł na wesele w prześwitującej sukience ledwo zakrywającej tyłek, to tak, można mówić o braku szacunku. Ale żeby czarna sukienka

    Autorko, szkoda że tylko jedno zdjęcie sukienki, ale wydaje się ładna Ożyw ją dodatkami i baw się dobrze.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-05-16 12:17:40
    taka ja
    dziękuje wszystkim za dobre rady, raczej się na nią zdecyduję i ożywię jakimiś wyrazistymi dodatkami, wybrałam czarną ponieważ w takim kolorze się lubię i myslałam że mała czarna nie wzbudza aż takich kontrowersji, tym bardziej że sama byłam na kilku weselach gdzie ubierałam się na kolorowo (niekoniecznie dobrze się w tym czuję, bo na czarno nie wypada, a inne dziewczyny i kobiety były ubrane na czarno i nikt nie miał im tego za złe
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-05-15 23:21:54
    Dione
    Victorie krytykowali bo to był ślub poranny , kolorystyka zależny głównie od pory -generalnie im później tym ciemniejsze kolory. Na wczesny ślub czarny (też ciemno granatowy, brązowy ) na pewno nie pasuje, na popołudniowe (jak większość )-to jest sprawa dość kontrowersyjna ja znam sprzeczne opinie, -moim zdaniem w razi wątpliwości najlepiej sie zapytać państwa młodych .Sa tacy którzy nie mają nic przeciwko czerni a nawet wybierają kremowo-czarną kolorystykę albo tez czarne stroje druhen.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-05-15 23:12:42
    takaja13
    Stylisci i savoir vivre mowi,ze nie wypada isc w czarnej sukni na wesele poniewaz kolor nie jest kolorem wesolym i jest ogolnie przyjetym,ze jest to kolor zaloby,na wesele powinno wybierac sie kreacje kolorowe,zywe i wesole a to czy ktos pojdzie to bedzie zalezalo tylko od tego jak bardzo sie szanuje dana osobe,skoro Waszym zdaniem to jest normalne to moze poproscie na wasze wesela o zarny stroj wymagany

    pozatym dlaczego wiekszosc stylistow pojechala po pani Beckhamowej za carna kreacje na slubie ksiecia Williama,jednoglosnie stwierdzili ,ze uchodzi za osobe skryta i raczej stara sprawiac wrazenie ponurej i stad ten pomysl,ze dojej kontrowersji to moze i pasowalo,soro chcecie za takie osoby uchodzicto prosze Was bardzo.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-05-15 22:44:52
    bebulkaa
    Cytat:
    Napisane przez ptasiakasiaa Poka wiadomo
    Hmm... Właśnie zgodnie z dress code'm młode kobiety powinny pokazywać się na takich uroczystościach w kolorach pastelowych, a z wiekiem powinny być one coraz bardziej żywe. Starsze panie więc powinny mieć na sobie 'pstrokate' kostiumy.

    Wiesz niby Ci teraz nie przeszkadza, że na Twoje wesele ktoś przyjdzie na czarno. A co jeśli wszyscy faceci i wszystkie kobiety ubiorą się nagle na czarno? Istna stypa! Pomyśl trochę, bo z białym sprawa wygląda nie lepiej 'białe przyjęcie' to ja mogę urządzić w wakacje w ogrodzie, a nie na weselu :O
    Wlasnie napisalam swoje zdanie takze 'pomyslalam troche'..
    ja nie mowie, zeby cale wesele sie ubralo na czarno, bo to sie nie zdarzy, duzo facetow ubiera teraz szare garnitury. Ale jesli bedzie kilka kobiet w czarnych sukienkach to przeciez to nic nie przeszkadza .. no chyba, ze sie ubiera do tego czarne rajstopy czarne buty i czarny zakiet to wtedy tak, zle ludzie chyba maja troche mozgu i na wesele sie tak nie ubieraja

    Im starsze kobiety piszesz powinny sie bardziej pstrokato ubierac? Ja swojej mamy w kolorowej sukience bym nie widziala raczej, bo by wygladala jak posmiewisko

    to tyle offtopu i moim zdaniem sukienka sie nadaje
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-05-15 20:02:10
    Dione
    Krój ma super co do koloru -nie uważam nie wypada ale ja ja bym założyła czarną sukienkę na wesele letnie tylko w ostateczności jak bym nie znalazła znalazła pasującej mi w ładnym żywym kolorze ,
    Jak się na nią zdecydujesz to ją czymś ożyw ,(żadnych czarnych rajstop ! ) np czerwonymi szpilkami i torebką
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-05-15 18:51:28
    blondette
    Wedlug mnie jest całkiem spoko. Musiałabyś ją ożywic jakimiś platformami w kolorze nude i ubrac błyszczaca bransoletke, naszyjnik. Do tego rajstopy w cielistym kolorze lub gołe nogi.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-05-15 18:45:03
    Anulia
    Byłam na weselu 2 tyg. temu, też wybrałam "małą czarną" w czym nie byłam osamotniona, więc myślę, że już spokojnie można wybrać ten kolor na wesele. Do swojej sukienki dobrałam beżowe platformy+ żakiet praktycznie w takim samym kolorze jak buty, a do tego kremowe, długie koraliki, które zawiązałam w supeł. Żakiet miał kremowe guziki, więc wszystko razem się zgrało i wyglądało bardzo klasycznie. Ale myślę, że możesz też zaszaleć i wybrać szpilki w jakimś intensywnym kolorze. Mnie kusiły chabrowe, ale niestety nigdzie nie znalazłam odpowiednich.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-05-15 17:13:53
    ptasiakasiaa
    Cytat:
    Napisane przez bebulkaa Poka wiadomo
    dla mnie to jest smieszne z tymi kolorami na weselu. biale nie, czarne nie, a starsze panie tez maja sie ubrac na rozowo? Jesli komus pasuje czarny to dlaczego go nie ubrac? nie rozumiem.. faceci moja czarne garnitury, ale babka juz nie.
    za rok biore slub i nie przyszloby mi nawet do glowy miec do kogos pretensje, ze ubierze czarna sukienke lub krotka biala..
    Hmm... Właśnie zgodnie z dress code'm młode kobiety powinny pokazywać się na takich uroczystościach w kolorach pastelowych, a z wiekiem powinny być one coraz bardziej żywe. Starsze panie więc powinny mieć na sobie 'pstrokate' kostiumy.

    Wiesz niby Ci teraz nie przeszkadza, że na Twoje wesele ktoś przyjdzie na czarno. A co jeśli wszyscy faceci i wszystkie kobiety ubiorą się nagle na czarno? Istna stypa! Pomyśl trochę, bo z białym sprawa wygląda nie lepiej 'białe przyjęcie' to ja mogę urządzić w wakacje w ogrodzie, a nie na weselu :O
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-05-15 16:31:30
    takaja13
    Na wesele niestety nie wypada isc w czerni
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-05-15 16:24:47
    bebulkaa
    dla mnie to jest smieszne z tymi kolorami na weselu. biale nie, czarne nie, a starsze panie tez maja sie ubrac na rozowo? Jesli komus pasuje czarny to dlaczego go nie ubrac? nie rozumiem.. faceci moja czarne garnitury, ale babka juz nie.
    za rok biore slub i nie przyszloby mi nawet do glowy miec do kogos pretensje, ze ubierze czarna sukienke lub krotka biala..
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-05-15 15:27:10
    Milla_1984
    Ja też nie założyłabym czarnej sukienki na taką okazję.. jesli dobrze czujesz się w czarnym to myślę że śmiało możesz taką założyć tylko koniecznie załóż do niej jakieś fajne kolorowe buty, np. różowe, niebieskie to by ożywiło cały strój.. nie wiem też jakiego koloru masz włosy ale kwiatek we wlosach też pieknie by sie prezentował myślę że możesz postawic na kwiatka bądź jakies fajne duże kolczyki, branosletkę bądź kilka i buciki w podobej barwie z zczarna sukienką wyglądały by świetnie
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-05-15 14:54:12
    zaruniaa
    Ja osobiście czarnej bym nie włozyła na wesele, bo to jak dla mnie za radosny dzień, mimo iż nie mój Sukienka sama w obie jest jednak bardzo łądna i ma również ciekawy fason. Na pewno będzie zupełnie inaczej wyglądać, gdy się ja czyms ozywil. Ja stawiałabym na dodatki w kolorze fuksjowym, który ładnie komponuje się z czernia i fajnie ja ozywia
    Zgłoś Cytuj


Popularne tagi

spodnie     new     strój     suknia     żakiet     płaszcz     H&M     rurki     stradivarius     maxi     róż     kolczyki     zima     ćwieki     tunika     jeansy     kwiaty     sandały     asos     Look     etno     spodenki     platformy     panterka     mini     szpilki     balerinki     studniówka     mała     trampki     wiosna     koronka     paski     kozaki     czarne     retro     czółenka     Reserved     jesień     botki     sukienki     sweter     ramoneska     złoto     sandałki     torebka     czerwona     czarny     ślubna     skóra     marynarka     beż     biżuteria     pasek     lato     koszula     toe     bokserka     dodatki     atmosphere     zara     kopertówka     kurtka     hippie     bluza     sukienka     sylwester     top     nude     na     mohito     biała     bransoletka     koturny     spódniczka     bluzka     koszulka     jeans     czarna     spódnica     sweterek     brąz     moda     buty     falbanki     szorty     zegarek     czerń     legginsy     wesele     kardigan     ślub     naszyjnik     torba     z     baleriny     Zestaw     floral     boho     bershka