sukienka ZARA na 18 Co o tym myślicie?

kategoria: Zestawy, dodano: 2011-05-20 14:15:40
Opis:
Dziewczyny jak Wam sie podoba mój zestaw na swoją 18? Dobrze wyglądam? Sukienka jest z ZARY

Średnia ocen: 2.14 (z 7 ocen)50

Tagi: sukienka
    Ilość ocen: 7
  • Wieszak dodany przez:
    Annegret
    Annegret

    Ilość wieszaków: 1 Średnia ocen: 0.00
  • Zobacz pełny profil

Polecany film:

Remington

Oceny i komentarze

  • , 2011-05-20 18:51:17
    Soph
    sukienka ok, na pewno powinnaś zrezygnować z naszyjnika
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-05-20 16:27:25
    mhelmin
    Bardzo podobają mi się kroje tych sukienek. Bardzo ładnie wyglądasz
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-05-20 15:15:41
    Membroza
    naszyjnik jest okropny :P przy tak niegłębokim dekolcie nic się na niego nie zakłada daj lepiej coś dużego na rękę.

    i jak dziewczyny mówią - cieliste rajstopy.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-05-20 14:56:11
    indja2
    Ta sukienka od dawna mnie zachwyca też mi się wydaje podobnie jak dziewczynom, że lepiej będzie zmienić rajtki na jaśniejsze - np. cieliste i zamiast naszyjnika chyba wybrałabym bransoletki i postawiała na minimalizm formy w myśl zasady im mniej tym lepiej
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-05-20 14:26:32
    Maliniarka
    śliczna sukienka, super leży na Tobie, zgadzam się jednak z dziewczynami, że lepiej postawić na jaśniejsze dodatki czarne kryjące rajstopki chowaj do szafy nie ta pora roku
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-05-20 14:20:21
    Moderna
    Przytlumilas te sliczna sukienke ta czernia... postaw na jasne dodatki i cieliste rajstopy.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-05-20 14:17:35
    agnes208
    mnie nie za bardzo i napewno nie pasuje wg mnie ten naszyjnik sukienka jest wysoko zabudowana wiec moze wisior a nie naszyjnik tego typu. Moze lepiej wogole z niego zrezygnować a postawic na bransoletki jakieś fajne duże ozywią ten zestaw
    Zgłoś Cytuj


Popularne tagi

stradivarius     mohito     trampki     róż     lato     top     buty     new     sandałki     platformy     kolczyki     jesień     balerinki     czarna     koszulka     botki     sukienki     floral     torebka     wiosna     ćwieki     kwiaty     sandały     zima     dodatki     nude     baleriny     koszula     spódniczka     szpilki     Look     mini     falbanki     kozaki     studniówka     czółenka     na     czerwona     boho     jeans     pasek     koturny     suknia     spodnie     asos     rurki     Reserved     biżuteria     czarny     bransoletka     etno     legginsy     Zestaw     toe     żakiet     bershka     kopertówka     moda     hippie     szorty     beż     ślub     mała     z     strój     torba     płaszcz     jeansy     ślubna     czarne     kardigan     złoto     paski     panterka     tunika     sylwester     marynarka     koronka     naszyjnik     czerń     biała     atmosphere     maxi     spodenki     kurtka     ramoneska     bluzka     retro     brąz     zara     sweter     bluza     wesele     bokserka     zegarek     spódnica     sweterek     sukienka     skóra     H&M