Torba LV Co o tym myślicie?

kategoria: Ubrania, dodano: 2011-05-31 12:59:47
Opis:
tak, wiec zapewne podróbka xD [chociaż mi wygląda na oryginał]. Co myslicie, fajna?

Średnia ocen: 2.18 (z 11 ocen)50

Tagi: torba
    Ilość ocen: 11
  • Wieszak dodany przez:
    HotterThanFire
    HotterThanFire

    Ilość wieszaków: 205 Średnia ocen: 4.00
  • Zobacz pełny profil

Inne wieszaki od tego użytkownika: więcej »

Polecany film:

Awangarda

Oceny i komentarze

  • , 2011-06-02 16:02:17
    mm444
    Cytat:
    Napisane przez canaduelle Poka wiadomo
    okropna jest...
    Podobnie jak sporo oryginałów od LV, więc wygląda przynajmniej trochę wiarygodnie
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-01 01:08:49
    MojitoLover
    obrzydliwie tandetna podrobka.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-05-31 21:17:42
    Dione
    ależ ona w żadnym wypadku nie wygląda na oryginał ! Jest okropnie tandetna !
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-05-31 15:28:48
    chevaugne
    Cytat:
    Napisane przez Kruche Ciastko Poka wiadomo
    Hotter, co Ty masz z tymi podrobkami? Wiekszosc torebek, ktore masz na szafie to podrobki. Pomijam fakt, ze wyglada to tandetnie, obciachowo i nieestetycznie, chocbys nie wiem jak elegancko sie ubrala, ale to po prostu jest nielegalne i to zwykla kradziez logo. Nie oskarzam Cie o nic, ale moze po prostu daruj sobie tanie imitacje klasycznych marek, bo to po prostu okropienstwo i nie ma chyba nikogo, komu to by sie spodobalo. Pozdr
    Popieram. Uważam że jeśli kogoś nie stać na oryginał to go nie stać i albo dać sobie spokój z tanimi podróbkami które wyglądają fatalnie i na pierwszy rzut oka widać że tanie i kosztowało 20zł, albo zacząć odkładać na taką właśnie torebkę jeśli bardzo chce sie ją mieć. a z taką podróbką to aż wstyd wyjść z domu.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-05-31 14:21:30
    Kruche Ciastko
    Hotter, co Ty masz z tymi podrobkami? Wiekszosc torebek, ktore masz na szafie to podrobki. Pomijam fakt, ze wyglada to tandetnie, obciachowo i nieestetycznie, chocbys nie wiem jak elegancko sie ubrala, ale to po prostu jest nielegalne i to zwykla kradziez logo. Nie oskarzam Cie o nic, ale moze po prostu daruj sobie tanie imitacje klasycznych marek, bo to po prostu okropienstwo i nie ma chyba nikogo, komu to by sie spodobalo. Pozdr
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-05-31 14:21:25
    kasia6713
    nie mój styl
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-05-31 14:18:16
    agnes208
    szczerze?? Okropna jest!!!
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-05-31 14:01:56
    canaduelle
    okropna jest...
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-05-31 13:19:49
    takaja13
    Na oryginalnych LV szycie bokow nie przebiega nigdy po logo LV,
    jezeli ma w srodku metke z nr seryjnym ktory zreszta mozesz sprawdzic na stronie louisvuitton.com w katalogu , wpisując kod weryfikacyjny pozatym orginalna jest szyta zawszy z jednej czesci materialu a nie ze skrawków,istotna rzecza jest to ,ze France w sroku na metce musi byc zawsze z wielkiej litery,logo LV nie moze byc do gory nogami no i certyfikat powinna miec.
    Zgłoś Cytuj


Popularne tagi

spodnie     new     strój     suknia     żakiet     płaszcz     H&M     rurki     stradivarius     maxi     róż     kolczyki     zima     ćwieki     tunika     jeansy     kwiaty     sandały     asos     Look     etno     spodenki     platformy     panterka     mini     szpilki     balerinki     studniówka     mała     trampki     wiosna     koronka     paski     kozaki     czarne     retro     czółenka     Reserved     jesień     botki     sukienki     sweter     ramoneska     złoto     sandałki     torebka     czerwona     czarny     ślubna     skóra     marynarka     beż     biżuteria     pasek     lato     koszula     toe     bokserka     dodatki     atmosphere     zara     kopertówka     kurtka     hippie     bluza     sukienka     sylwester     top     nude     na     mohito     biała     bransoletka     koturny     spódniczka     bluzka     koszulka     jeans     czarna     spódnica     sweterek     brąz     moda     buty     falbanki     szorty     zegarek     czerń     legginsy     wesele     kardigan     ślub     naszyjnik     torba     z     baleriny     Zestaw     floral     boho     bershka