Blue and Ecru Co o tym myślicie?

kategoria: Ubrania, dodano: 2011-06-07 10:36:09
  • Blue and Ecru

Opis:
Spódnica - H&M Bluzka - Bershka Buty - Luuluu.pl Zapraszam do siebie, Kasiulcowa ;)

Średnia ocen: 3.00 (z 12 ocen)50

Tagi: spodnica
    Ilość ocen: 12
  • Wieszak dodany przez:
    Independent92
    Independent92

    Ilość wieszaków: 7 Średnia ocen: 0.00
  • Zobacz pełny profil

Inne wieszaki od tego użytkownika: więcej »

Polecany film:

Rick Owens SS 2016

Oceny i komentarze

  • , 2011-06-08 15:42:29
    glamour9
    fajnie
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-08 13:23:57
    Independent92
    Cytat:
    Napisane przez renaa3 Poka wiadomo
    tylko buty mi się nie podobają, reszta ok
    Buty dostałam w prezencie i w zamian musiałam stworzyć z nimi stylizację
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-08 11:57:37
    renaa3
    tylko buty mi się nie podobają, reszta ok
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-08 11:36:35
    Independent92
    Cytat:
    Napisane przez carryoot Poka wiadomo
    Wszystko mi się tu podoba.
    Bransoletka najbardziej, b.ładne te zawieszki, sama je zrobiłaś/dobrałaś?
    Spódnica ma ładny kolor i pasuje do koloru bokserki.
    Choć dodałabym coś co łączyłoby ten zestaw kolorystycznie,np. skoro baleriny są czarne to też coś czarnego by się przydało.
    Czarną torebkę mam i pierścionek, którego tutaj akurat nie pokazałam
    A te zawieszki to już były jak je kupowałam, to jest cały jakby zestaw ;p
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-08 01:49:42
    chevaugne
    ładny zestaw bardzo podoba mi się ta spódniczka : )
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-08 01:38:04
    carryoot
    Wszystko mi się tu podoba.
    Bransoletka najbardziej, b.ładne te zawieszki, sama je zrobiłaś/dobrałaś?
    Spódnica ma ładny kolor i pasuje do koloru bokserki.
    Choć dodałabym coś co łączyłoby ten zestaw kolorystycznie,np. skoro baleriny są czarne to też coś czarnego by się przydało.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-07 17:43:43
    takaja13
    Cytat:
    Napisane przez Erite Poka wiadomo
    A co ma do rzeczy to, co napisałam do tego, co Ty napisałaś?
    Garbienie się jest wadą postawy i nie powinno się garbić, dodatkowo to wygląda niezbyt fajnie, bo figura zaczyna dziwnie wyglądać i brzuch odstaje. Nie mówiłam, żeby autorka wieszaka schudła tylko, żeby się wyprostowała dla zdrowia i urody
    Dla mnie wyglada fajnie i dyskutujmy juz bez sensu zasmiecajac watek bo dziewczyna sie nie garbi i nie bedzie stala prosta jak struna bo naginane kregosupa to dopiero jest niezdrowe kregoslup przechylony w przod odpoczywa nie zapomiajmy o tym.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-07 17:33:25
    Erite
    A co ma do rzeczy to, co napisałam do tego, co Ty napisałaś?
    Garbienie się jest wadą postawy i nie powinno się garbić, dodatkowo to wygląda niezbyt fajnie, bo figura zaczyna dziwnie wyglądać i brzuch odstaje. Nie mówiłam, żeby autorka wieszaka schudła tylko, żeby się wyprostowała dla zdrowia i urody
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-07 16:57:11
    takaja13
    Cytat:
    Napisane przez Erite Poka wiadomo
    Wiadomo, że ogromny nie jest, ale garbi się i z tego powodu brzuszek jest lekko zaokrąglony. Jakby była wyprostowana, to byłby płaski jak deska
    Bez przesady ,kobieta ma tam narzady rodne wiec musi by nie popadajmy w pranoje ,ZE KAZDA MUSI BYC SUCHA JAK SZCZYPIOR.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-07 14:31:29
    Erite
    Wiadomo, że ogromny nie jest, ale garbi się i z tego powodu brzuszek jest lekko zaokrąglony. Jakby była wyprostowana, to byłby płaski jak deska
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-07 13:29:05
    takaja13
    Cytat:
    Napisane przez Erite Poka wiadomo
    Fajnie, ale nie garb się! Bo brzuszek Ci się robi wystający. Pierś do przodu
    Ciekawa jestem gdzie ten brzuch bo ja nie widze no chyba,ze na plecach
    Zestawik podoba mi sie ,bardzo
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-07 12:53:38
    Erite
    Fajnie, ale nie garb się! Bo brzuszek Ci się robi wystający. Pierś do przodu
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-07 10:56:05
    ami_
    Cytat:
    Napisane przez Independent92 Poka wiadomo
    Ecru
    Aha, bo na zdjęciu wygląda jak szary.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-07 10:53:39
    Independent92
    Cytat:
    Napisane przez ami_ Poka wiadomo
    Podoba mi się, szczególnie bransoletki. Spódniczka szara czy ecru?
    Ecru
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-07 10:43:23
    fangora81
    Sympatyczny letni zestaw. Nic dodać nic ująć.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-07 10:43:01
    ami_
    Podoba mi się, szczególnie bransoletki. Spódniczka szara czy ecru?
    Zgłoś Cytuj


Popularne tagi

spodnie     new     strój     suknia     żakiet     płaszcz     H&M     rurki     stradivarius     maxi     róż     kolczyki     zima     ćwieki     tunika     jeansy     kwiaty     sandały     asos     Look     etno     spodenki     platformy     panterka     mini     szpilki     balerinki     studniówka     mała     trampki     wiosna     koronka     paski     kozaki     czarne     retro     czółenka     Reserved     jesień     botki     sukienki     sweter     ramoneska     złoto     sandałki     torebka     czerwona     czarny     ślubna     skóra     marynarka     beż     biżuteria     pasek     lato     koszula     toe     bokserka     dodatki     atmosphere     zara     kopertówka     kurtka     hippie     bluza     sukienka     sylwester     top     nude     na     mohito     biała     bransoletka     koturny     spódniczka     bluzka     koszulka     jeans     czarna     spódnica     sweterek     brąz     moda     buty     falbanki     szorty     zegarek     czerń     legginsy     wesele     kardigan     ślub     naszyjnik     torba     z     baleriny     Zestaw     floral     boho     bershka