Tatuaż Co o tym myślicie?

kategoria: Buty, dodano: 2011-06-10 23:27:07
  • Tatuaż

Opis:
idealny dodatek do melisek:)

Średnia ocen: 2.57 (z 14 ocen)50

Tagi: meliski
    Ilość ocen: 14
  • Wieszak dodany przez:
    marissima
    marissima

    Ilość wieszaków: 229 Średnia ocen: 2.69
  • Zobacz pełny profil

Inne wieszaki od tego użytkownika: więcej »

Oceny i komentarze

  • , 2012-06-28 18:49:44
    thealee
    Podoba mi się
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-06-28 11:32:17
    Tor_Zireael
    absolutnie przesłodki!!!
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-06-28 10:40:30
    Angel_00
    sama mam tatuaż, ale ten jest za dziecinny
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-06-28 01:50:34
    S_tylistka
    Cytat:
    Napisane przez mm444 Poka wiadomo
    Dobra, to do niczego nie prowadzi. Bluzka może być brzydka, spodnie też, od biedy nawet włosy - ale tatuaż już jak widać nie, a nie podobać może się tylko ludziom nietolerancyjnym Jak ktoś jest przewrażliwiony na punkcie czyichś opinii, to powinien zrezygnować z pewnych form dekorowania ciała, a nie później się oburzać, że komuś coś śmie się nie podobać A co ma tolerancja do podobania się, to nie wiem i pewnie się nie dowiem.
    Zapomniałaś jeszcze że TYLKO POLSKA jest tak nietolerancyjnym i zacofanym krajem że większość ludzi pewnie jeszcze nie wie co to tatuaż...



    ---------- Dopisano o 00:50 ---------- Poprzedni post napisano o 00:46 ----------

    [/COLOR]
    Cytat:
    Napisane przez dirt Poka wiadomo
    tak? naprawdę? kurczę muszę się zastanowić jakie już przestępstwa zdążyłam w życiu popełnić. żyję tu kawał czasu i jakoś nie zauważyłam takich opinii.


    mnie
    myslisz że posiadanie tatuażu ujemnie wpływa na zdolność do pracy na jakimś stanowisku? pracuje w biurze, poprzednio również pracowałam w biurze, chodziłam z tatuażami na wierzchu, jakoś nie było z tym problemu.
    mój mężczyzna pracował z facetem który ma wytatuowane całe ręce, aż po nadgarstki. pracowali razem w biurze. tak, przy biurku, komputerze i tylko 8 godzin dziennie od 9 do 17. Facet bynajmniej nie chodził do pracy w długaśnym rękawie i golfie.


    ale nikt nie napisał że Polska to centrum świata, owszem, nie zadupie, ale takiej wypowiedzi nie było. Chyba że uważasz inaczej to poproszę o dokładny cytat. Nikt też nie napisał że tatuaż jest zły - tylko ten konkretny wzór akurat nie jest najszczęśliwszym wyborem, i tyle.
    Co do poziomu tolerancji też się nie zgodzę. Wiem o tym całkiem sporo jako posiadaczka kilku tatuaży, niegdyś kilku kolczyków w uchu, kółka w nosie, obecnie kolorowych dredów raz na jakiś czas i raczej kontrowersyjnego sposobu ubierania. Nie spotkałam się z wielka liczbą przejawów nie tolerancji, nie słyszałam żadnych szeptów za mną - a słuch mam idealny (słyszę nawet ziewnięcie z drugiego pokoju)


    równiez prosiłabym konkretny cytat skoro takie "argumenty" podajesz w dyskusji - ja tu nic takiego nie widzę.

    ten tatuaż jest dziecinny. tak, ten własnie konkretnie tatuaż mi sie nie podoba, mimo ze ogólnie raczej tatuaże lubię.
    (chciałabym miec jeszcze na łopatce wytatuowana tajska wiewiórkę)

    z Tobą także się w 100 % zgadzam

    Od siebie napiszę tak...takaja odnoszę wrażenie że tylko Tobe wolno jest wyrazić swoje zdanie a reszta świata niech milczy. Mi się również ten konkretny tatuaz nie podoba i zdania nie zmienię bo jest on poprostu dziecinny, ale skoro autorce wieszka się pdoba to niech go sobie zrobi, nie moje stopy tylko jej. Ale to że komus się nie podoba nie jest powodem do wszczynania takiej dyskusji, która prowadzi do nikąd. Ty uważasz że Polska to takie "zadupie" które jest "100 lat za murzynami"...To ty nie widziałaś co to znaczy 100 lat za murzynami. A mówiąc o tolerancji to użycie tutaj słowa "murzyn" jest conajmniej nie na miejscu. Pozatym radziłabym też porozmawiać z obcokrajowcami jak oni widzą Polskę. Ja rozmawiałam z wieloma, z różnych krajów Europy i nie tylko i powiem Ci że nikt nie uważa Nas za naród nietolerancyjny in zacofany, a wręcz przeciwnie. Słyszę same miłe słowa na temat Polaków i Polski. Niestety jak ostatnio gdzies przeczytałam, Polacy są bardziej tolerancyjni względem czarnoskórych, homoseksualistów, tatuaży itd niż względem....SAMYCH SIEBIE.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-06-28 01:43:43
    Koteczka89
    kocham tatuaże ale ten jest dziecinny.. henna, bio, jeszcze ok, ale tatuaż taki to
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-06-28 01:41:10
    S_tylistka
    Cytat:
    Napisane przez triss_k Poka wiadomo
    I z wieszaka zrobiła się pyskówka światopoglądowa i okazja, żeby sobie nawzajem nawrzucać i policytować się, kto jest fajniejszy... Dziewczyny, nie wstyd Wam zachowywać się jak dzieci w podstawówce?

    Co do wieszaka: tatuaż ładny, zabawny, ale bardzo infantylny. Gdybym robiła sobie tatuaż, wybrałabym jednak bardziej neutralny wzór bo ten mógłby mi się szybko znudzić. Ale np. henną, na lato, czemu nie Najważniejsze, żeby był dobrze i starannie wykonany bo nie ma nic gorszego niż rozlany, niewyraźny i szpetny malunek na całe zycie

    Tak na marginesie: takaja13, nie wiem, czy pisanie z błędami ortograficznymi jest postępowe, ale nawet jeśli tak nie lubisz swojej ojczyzny, to wypadałoby jednak pisać jej nazwę wielką literą a zwrot 'sto lat za murzynami' na pewno nie jest ani postępowy, ani tolerancyjny.
    zgadzam się z Tobą w 100%!
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-06-28 01:14:04
    dirt
    Cytat:
    Napisane przez pauliss1607 Poka wiadomo
    Ale taka prawda w Polsce jak ktoś ma tatuaż to znaczy, że jest kryminalistą. Czarnoskóry człowiek wzbudza sensację przy czym w innych krajach nawet nikt by go nie zauważył. Więc nie mów, że Polska jest takim nowoczesnym krajem.
    tak? naprawdę? kurczę muszę się zastanowić jakie już przestępstwa zdążyłam w życiu popełnić. żyję tu kawał czasu i jakoś nie zauważyłam takich opinii.

    Cytat:
    Napisane przez pauliss1607 Poka wiadomo
    Ciekawe kogo z kilkoma tatuażami bez problemu przyjmą do pracy w biurze?
    mnie
    myslisz że posiadanie tatuażu ujemnie wpływa na zdolność do pracy na jakimś stanowisku? pracuje w biurze, poprzednio również pracowałam w biurze, chodziłam z tatuażami na wierzchu, jakoś nie było z tym problemu.
    mój mężczyzna pracował z facetem który ma wytatuowane całe ręce, aż po nadgarstki. pracowali razem w biurze. tak, przy biurku, komputerze i tylko 8 godzin dziennie od 9 do 17. Facet bynajmniej nie chodził do pracy w długaśnym rękawie i golfie.

    Cytat:
    Napisane przez pauliss1607 Poka wiadomo
    śmieszy mnie to jak piszecie, że Polska to centrum świata och i ach. poczytajcie najpierw swoje wypowiedzi... wszystkie, że tatuaż jest zły, jak on będzie wyglądał itd. a co was to obchodzi? ważne żeby osoba nosząca się z nim dobrze czuła teraz i za 20 czy 30 lat. za wszelką cenę próbujecie udowodnić, że to jest złe i brzydkie. poziom tolerancji w naszym kraju jest minimalny... na prawdę same sobie zaprzeczacie tym co mówicie. ja nie mam tatuażu i nigdy bym sobie nie zrobiła, bo nie wyobrażam sobie jak bym wyglądała, ale nie neguje tego w taki sposób. to jest indywidualna sprawa co komu się podoba i co ktoś chce robić ze swoim ciałem.
    ale nikt nie napisał że Polska to centrum świata, owszem, nie zadupie, ale takiej wypowiedzi nie było. Chyba że uważasz inaczej to poproszę o dokładny cytat. Nikt też nie napisał że tatuaż jest zły - tylko ten konkretny wzór akurat nie jest najszczęśliwszym wyborem, i tyle.
    Co do poziomu tolerancji też się nie zgodzę. Wiem o tym całkiem sporo jako posiadaczka kilku tatuaży, niegdyś kilku kolczyków w uchu, kółka w nosie, obecnie kolorowych dredów raz na jakiś czas i raczej kontrowersyjnego sposobu ubierania. Nie spotkałam się z wielka liczbą przejawów nie tolerancji, nie słyszałam żadnych szeptów za mną - a słuch mam idealny (słyszę nawet ziewnięcie z drugiego pokoju)

    Cytat:
    Napisane przez pauliss1607 Poka wiadomo
    czytając to wszystko co tu zostalo napisane do tej pory widac ze nie ocenia się tatuażu, bo lecą słowa, że jest to niekobiece, brzydkie a za 30 lat bedzie odrażające i to odnosi się ogólnie do tatuaży a nie do tego konkretnego.

    ---------- Dopisano o 13:29 ---------- Poprzedni post napisano o 13:26 ----------



    może źle się wyraziłam nie jestem jeszcze na tyle zadowolona ze swego ciała aby zrobić sobie tatuaż, o!
    równiez prosiłabym konkretny cytat skoro takie "argumenty" podajesz w dyskusji - ja tu nic takiego nie widzę.

    ten tatuaż jest dziecinny. tak, ten własnie konkretnie tatuaż mi sie nie podoba, mimo ze ogólnie raczej tatuaże lubię.
    (chciałabym miec jeszcze na łopatce wytatuowana tajska wiewiórkę)
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-06-28 00:07:39
    slon trabalski
    Brzydki tatuaż, dziecinny odradzam taką tandetę..... sama mam kilka ale nie takich prostych
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-06-27 23:53:23
    heart_shaped_box
    nie podoba mi sie, nie przepadam za tatuazami w tym miejscu
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-14 18:08:47
    maive
    A mi się po prostu nie podoba ten tatuaż i tyle
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-14 15:13:08
    fiska
    Cytat:
    Napisane przez pauliss1607 Poka wiadomo
    czytając to wszystko co tu zostalo napisane do tej pory widac ze nie ocenia się tatuażu, bo lecą słowa, że jest to niekobiece, brzydkie a za 30 lat bedzie odrażające i to odnosi się ogólnie do tatuaży a nie do tego konkretnego.
    No jak to nie oceniamy tego tatuażu?
    Nie piszemy zwykłego podoba mi sie/nie podoba mi się, bo z reguły uzasadniamy swoją wypowiedź. Jak to często jest komentowane dlaczego ktoś wstawia same jedynki a nie doda żadnego komentarza co się mu w konkretnym wieszaku nie podoba. Tak źle i tak nie dobrze...

    Potem z tego ^^ zawiązuje się dyskusja. A co po niektóre tutaj kobiety burzą się, ze ktos ma inne zdanie. Wrzućcie na luz, jednym się podobają drugim nie, każdy może mieć swoje zdanie i go potem bronić, ale bez najeżdzania kogoś na siłę.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-14 13:34:55
    Kruche Ciastko
    Tatuaz bardzo mi sie podoba Choc nie w tym miejscu, nie lubie n stopacj tatuazy, na kostkach juz tak


    Cytat:
    Napisane przez pauliss1607 Poka wiadomo
    no niestety nasze społeczeństwo jest bardzo zacofane
    Cytat:
    Napisane przez takaja13 Poka wiadomo
    No niestety i to sie chyba szybko nie zmieni
    I to mowi osoba, ktora twierdzila niedawno, ze na widok transwestyty by zwymiotowala i mozna ich leczyc
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-14 13:29:36
    pauliss1607
    Cytat:
    Napisane przez Vente Poka wiadomo
    Nie oceniamy konkretnej OSOBY, a sam tatuaż. To jest różnica. Po to są przeciez wieszaki. O tym własnie mówi mm444.
    czytając to wszystko co tu zostalo napisane do tej pory widac ze nie ocenia się tatuażu, bo lecą słowa, że jest to niekobiece, brzydkie a za 30 lat bedzie odrażające i to odnosi się ogólnie do tatuaży a nie do tego konkretnego.

    ---------- Dopisano o 13:29 ---------- Poprzedni post napisano o 13:26 ----------

    Cytat:
    Napisane przez takaja13 Poka wiadomo
    bynajmniej jedno nie zaprzecza drugiemu
    może źle się wyraziłam nie jestem jeszcze na tyle zadowolona ze swego ciała aby zrobić sobie tatuaż, o!
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-14 10:18:36
    Vente
    Cytat:
    Napisane przez pauliss1607 Poka wiadomo
    każdy ma swój styl i ubiera się, czesze, maluje tak jak jemu się podoba, nie należy tego krytykować, chyba że chodzi z tyłkiem na wierzchu itp. no to już jest nie na miejscu. ale jeżeli jest schludny i czysty i to jak wygląda podoba się jemu dlaczego ktoś inny ma to osądzać i mówić, że jest brzydkie i żeby się tak nie ubierał bo MI się to nie podoba?

    Nie oceniamy konkretnej OSOBY, a sam tatuaż. To jest różnica. Po to są przeciez wieszaki. O tym własnie mówi mm444.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-13 12:47:57
    pauliss1607
    Cytat:
    Napisane przez mm444 Poka wiadomo
    Bluzka może być brzydka, spodnie też, od biedy nawet włosy - ale tatuaż już jak widać nie, a nie podobać może się tylko ludziom nietolerancyjnym
    każdy ma swój styl i ubiera się, czesze, maluje tak jak jemu się podoba, nie należy tego krytykować, chyba że chodzi z tyłkiem na wierzchu itp. no to już jest nie na miejscu. ale jeżeli jest schludny i czysty i to jak wygląda podoba się jemu dlaczego ktoś inny ma to osądzać i mówić, że jest brzydkie i żeby się tak nie ubierał bo MI się to nie podoba?
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-12 22:21:43
    fiska
    Cytat:
    Napisane przez takaja13 Poka wiadomo
    Ja mam tatuaze i sa ze mna juz kilka ladnych lat i wygladaja w dalszym ciagu ladnie,ten jest ladny....taki typowo kobiecy,moze niekoniecznie w tym miejscu gdy bylam robic swoj ostatni tatuaz za parawanem siedziala pani dobrze po 50 i robila sobie rowniez tatuaz ( oczywiscie nie wpolsce to nie mialo miejsce bo tam by ja potraktowali co najmniej jak nienormalna ) i bardzo mi sie to podobalo oczywiscie taka rzecz trzeba przemyslec
    Wątpie, zeby to było kobiece.
    A to tatuaz jak dla malej dziewczynki... serduszka i kotek. I potem 50 z takim kotkiem wygladalaby niestety wg. mnie groteskowo.
    Inny kobiecy tatuaz owszem
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-12 21:37:15
    takaja13
    Cytat:
    Napisane przez pauliss1607 Poka wiadomo
    śmieszy mnie to jak piszecie, że Polska to centrum świata och i ach. poczytajcie najpierw swoje wypowiedzi... wszystkie, że tatuaż jest zły, jak on będzie wyglądał itd. a co was to obchodzi? ważne żeby osoba nosząca się z nim dobrze czuła teraz i za 20 czy 30 lat. za wszelką cenę próbujecie udowodnić, że to jest złe i brzydkie. poziom tolerancji w naszym kraju jest minimalny... na prawdę same sobie zaprzeczacie tym co mówicie. ja nie mam tatuażu i nigdy bym sobie nie zrobiła, bo nie wyobrażam sobie jak bym wyglądała, ale nie neguje tego w taki sposób. to jest indywidualna sprawa co komu się podoba i co ktoś chce robić ze swoim ciałem.
    Madrze napisane i z kultura , bynajmniej jedno nie zaprzecza drugiemu
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-12 16:23:43
    mm444
    Dobra, to do niczego nie prowadzi. Bluzka może być brzydka, spodnie też, od biedy nawet włosy - ale tatuaż już jak widać nie, a nie podobać może się tylko ludziom nietolerancyjnym Jak ktoś jest przewrażliwiony na punkcie czyichś opinii, to powinien zrezygnować z pewnych form dekorowania ciała, a nie później się oburzać, że komuś coś śmie się nie podobać A co ma tolerancja do podobania się, to nie wiem i pewnie się nie dowiem.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-12 13:32:02
    pauliss1607
    śmieszy mnie to jak piszecie, że Polska to centrum świata och i ach. poczytajcie najpierw swoje wypowiedzi... wszystkie, że tatuaż jest zły, jak on będzie wyglądał itd. a co was to obchodzi? ważne żeby osoba nosząca się z nim dobrze czuła teraz i za 20 czy 30 lat. za wszelką cenę próbujecie udowodnić, że to jest złe i brzydkie. poziom tolerancji w naszym kraju jest minimalny... na prawdę same sobie zaprzeczacie tym co mówicie. ja nie mam tatuażu i nigdy bym sobie nie zrobiła, bo nie wyobrażam sobie jak bym wyglądała, ale nie neguje tego w taki sposób. to jest indywidualna sprawa co komu się podoba i co ktoś chce robić ze swoim ciałem.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-12 11:32:26
    mm444
    Cytat:
    Napisane przez takaja13 Poka wiadomo
    Masz racje zrob sobie tatoo z henny ,szybko sie zmyje
    Przegapiłam ten moment, w którym napisałam, że wybieram się zrobić sobie tatuaż Niestety nie orientuję się, jaka jest trwałość henny, także się nie wypowiem; ale podejrzewam, że nieciekawie wyglądają na etapie zanikania. Jednak dziecinne wzorki zazwyczaj są robione na takich dołączanych niekiedy do gazet pierdółkach, do których zrobienia wystarczy trochę ciepłej wody i gąbka. Ich trwałość jest z pewnością bardzo mała
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-12 11:25:50
    takaja13
    Cytat:
    Napisane przez mm444 Poka wiadomo
    Tak, z przedszkola Pasuje do zdjęcia kiciusia otwierającego temat.

    A może wpadłaś na pomysł, że eee... Klient nasz pan? Tatuażysta nie musi się chwalić każdym swoim dziełem, ale nie musi też chcieć tracić klienta, bo mu się nie podoba jego pomysł, nie? Jednak dobra, skoro w przeciwieństwie do Ciebie się nie znam, bo Ty wiesz, że tatuaże są tylko piękne, przemyślane i mają znaczenie, to rzeczywiście się nie dogadamy.

    A zaczęło się tak niewinnie od tatuażu jako dodatku do butów, no... Tylko jak ktoś się tak górnolotnymi rzeczami kieruje, to lepiej chyba jednak zrobić coś zmywalnego.
    Masz racje zrob sobie tatoo z henny ,szybko sie zmyje
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-12 11:24:18
    mm444
    Tak, z przedszkola Pasuje do zdjęcia kiciusia otwierającego temat.

    A może wpadłaś na pomysł, że eee... Klient nasz pan? Tatuażysta nie musi się chwalić każdym swoim dziełem, ale nie musi też chcieć tracić klienta, bo mu się nie podoba jego pomysł, nie? Jednak dobra, skoro w przeciwieństwie do Ciebie się nie znam, bo Ty wiesz, że tatuaże są tylko piękne, przemyślane i mają znaczenie, to rzeczywiście się nie dogadamy.

    A zaczęło się tak niewinnie od tatuażu jako dodatku do butów, no... Tylko jak ktoś się tak górnolotnymi rzeczami kieruje, to lepiej chyba jednak zrobić coś zmywalnego.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-12 11:06:21
    takaja13
    Cytat:
    Napisane przez mm444 Poka wiadomo
    Sratata... Kto w takim razie tatuuje te wszystkie kwiatuszki i inne wywijasy nad tyłkiem? Poza tym można przyjść ze wzorem wybranym przez wizażanki i co, tatuażysta użyje wykrywacza kłamstw, żeby się przekonać, jaka jest prawda?
    To jesli ktos jest niedojrzaly to lepiej niech sobie nie robi tatuazu albo niech wybierze dobry salon a nie najtanszy w iescie byle tylko miec jakis tatoo,pozatym sa kwiatki i kwiatuszki,niektore sa sztuka no ale co TY mozesz wiedziec
    nie bede rozmawiala z kims kto sie nie zna na tym

    ---------- Dopisano o 10:06 ---------- Poprzedni post napisano o 10:04 ----------

    Cytat:
    Napisane przez mm444 Poka wiadomo
    Sratata... Kto w takim razie tatuuje te wszystkie kwiatuszki i inne wywijasy nad tyłkiem? Poza tym można przyjść ze wzorem wybranym przez wizażanki i co, tatuażysta użyje wykrywacza kłamstw, żeby się przekonać, jaka jest prawda?
    zaznaczone .... czy to jakies okreslenie wziete z przedszkola no i na co tutaj duzo pisac a jak i tak niewiele osob zrozumie o co chodzi
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-12 10:19:27
    mm444
    Sratata... Kto w takim razie tatuuje te wszystkie kwiatuszki i inne wywijasy nad tyłkiem? Poza tym można przyjść ze wzorem wybranym przez wizażanki i co, tatuażysta użyje wykrywacza kłamstw, żeby się przekonać, jaka jest prawda?
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-12 10:10:39
    takaja13
    Cytat:
    Napisane przez mm444 Poka wiadomo
    Tylko wiesz... Porównujesz w tym momencie tatuaże z datami i imionami ważnych osób, do dwóch serduszek i słitaśnego kiciusia, które wyglądają równie infantylnie, jak niektóre meliski. Taki tatuaż pasuje - 5-latce bawiącej się zmywalnymi tatuażami, bo nie czarujmy się - jest strasznie dziecinny

    A co do tego, czy każdy tatuaż ma znaczenie, to bym się kłóciła. "Hej, chcę sobie zrobić tatuaż pasujący do mnie, wybierzcie coś, OK?" - koniec informacji w wątku. Tak, jak ktoś zaproponuje ufo, a kto inny końską podkowę, nie znając piszącej osoby, to na pewno będzie to do niej pasowało i będzie miało ogromne znaczenie Chyba, że to ma symbolizować parcie na tatuaż, bo to takie fajne go mieć, to czemu nie. Tylko tak interpretując na siłę, to dojdziemy do wniosku, że białe skarpetki do sandałów są świetne, mają dla właściciela przeogromne znaczenie i nikomu nic do tego, bo to nie jemu ma się podobać
    Masz tatuaz ??? bylas kiedys w salonie tatoo????widac po Twoich wypowiedziach,ze raczej nie ZADEN SZANUJACY SIE TATUAZYSTA NIE PODEJMIE ZA CIEBIE DECYZJI CO DO TATUAZU TWOJEGO
    najpierw bedzie Cie wypytywal czy jestes przekonana i pewna na 100 % ,pozatym bedzie Ci namawial aby to mialo cos wspolnego z Toba lub czyms waznym w Twoim zyciu,a jak juz bardzo sie uprzesz ,ze chcesz aby to On Ci dobral to najpierw rozmawia z Toba o calym prawie Twoim zyciu ,pyta jaka sie jest osoba ,co sie lubi.......wydaje mi sie,ze osoby ktore nie sa w temacie nie powinny sie upierac i dawac rad
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-12 09:28:03
    mm444
    Cytat:
    Napisane przez takaja13 Poka wiadomo
    Widac wlasnie jak to jest w polsce czyli prosto mowiac 100 lat za murzynami moje tatuaze nigdy mi sie ne znudza ,imie mojego meza imiona i daty urodzin moich dzieci to ma mi sie znudzic ??? bez przesady,to sa i zawsze beda osoby najwazniejsze w moim zyciu i nigdy ,nawet jako babcia nie bede sie ich wstydzila, obecnie mieszkam w uk i tutaj nawet babcie sobie robia tatuaze i nikt sie nie patrzy na nich dziwnie no ale polska to polska,jak juz mlodzi ludzie sa dziwnie malo tolerancyjni to co owic o starszych,nie podoba Ci sie to nie rob a nie prawisz dziwne moraly jak to bedzie wygladac,kazdy tatuaz ma swoje znaczenie i nikt nie robi tego ot tak sobie.
    Tylko wiesz... Porównujesz w tym momencie tatuaże z datami i imionami ważnych osób, do dwóch serduszek i słitaśnego kiciusia, które wyglądają równie infantylnie, jak niektóre meliski. Taki tatuaż pasuje - 5-latce bawiącej się zmywalnymi tatuażami, bo nie czarujmy się - jest strasznie dziecinny

    A co do tego, czy każdy tatuaż ma znaczenie, to bym się kłóciła. "Hej, chcę sobie zrobić tatuaż pasujący do mnie, wybierzcie coś, OK?" - koniec informacji w wątku. Tak, jak ktoś zaproponuje ufo, a kto inny końską podkowę, nie znając piszącej osoby, to na pewno będzie to do niej pasowało i będzie miało ogromne znaczenie Chyba, że to ma symbolizować parcie na tatuaż, bo to takie fajne go mieć, to czemu nie. Tylko tak interpretując na siłę, to dojdziemy do wniosku, że białe skarpetki do sandałów są świetne, mają dla właściciela przeogromne znaczenie i nikomu nic do tego, bo to nie jemu ma się podobać
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-11 22:06:08
    efcia90
    Cytat:
    Napisane przez takaja13 Poka wiadomo
    Ja konkretnie powidzialam o szczecinie a nie o wroclawiu ktory pewno nie jest taka wioska jak szczecin mentalnosc wiekszosci ludzi z mojego miasta jest co najmniej dziwna dla mnie dlatego tak napisalam
    Chyba mieszkałaś w innym Szczecinie.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-11 21:14:38
    takaja13
    Cytat:
    Napisane przez triss_k Poka wiadomo
    I z wieszaka zrobiła się pyskówka światopoglądowa i okazja, żeby sobie nawzajem nawrzucać i policytować się, kto jest fajniejszy... Dziewczyny, nie wstyd Wam zachowywać się jak dzieci w podstawówce?

    Co do wieszaka: tatuaż ładny, zabawny, ale bardzo infantylny. Gdybym robiła sobie tatuaż, wybrałabym jednak bardziej neutralny wzór bo ten mógłby mi się szybko znudzić. Ale np. henną, na lato, czemu nie Najważniejsze, żeby był dobrze i starannie wykonany bo nie ma nic gorszego niż rozlany, niewyraźny i szpetny malunek na całe zycie

    Tak na marginesie: takaja13, nie wiem, czy pisanie z błędami ortograficznymi jest postępowe, ale nawet jeśli tak nie lubisz swojej ojczyzny, to wypadałoby jednak pisać jej nazwę wielką literą a zwrot 'sto lat za murzynami' na pewno nie jest ani postępowy, ani tolerancyjny.
    A ja lubie sobie z malej napisac aco do porownan to kazdy moze chyba pisac jak chce prawda w szkole nie jestem aby sie pilnowac :jezor:

    ---------- Dopisano o 20:14 ---------- Poprzedni post napisano o 20:12 ----------

    Cytat:
    Napisane przez SamaraMorganx Poka wiadomo
    Wybacz, że oceniam, ale odnoszę wrażenie, że za wszelką cenę chcesz udowodnić, że Polacy to prymitywy, a reszta świata jest wspaniała i taka cywilizowana. Naprawdę fajnie, że masz tatuaże, fajnie, że mieszkasz a Anglii. Jak już mówiłam mieszkam od roku we Wrocławiu i nie spotkałam sie z jakąś nietolerancją, ale co ja mogę wiedzieć
    Ja konkretnie powidzialam o szczecinie a nie o wroclawiu ktory pewno nie jest taka wioska jak szczecin mentalnosc wiekszosci ludzi z mojego miasta jest co najmniej dziwna dla mnie dlatego tak napisalam
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-11 17:15:04
    natka1992
    Śmieszny, ale pozytywny
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-11 16:39:39
    triss_k
    I z wieszaka zrobiła się pyskówka światopoglądowa i okazja, żeby sobie nawzajem nawrzucać i policytować się, kto jest fajniejszy... Dziewczyny, nie wstyd Wam zachowywać się jak dzieci w podstawówce?

    Co do wieszaka: tatuaż ładny, zabawny, ale bardzo infantylny. Gdybym robiła sobie tatuaż, wybrałabym jednak bardziej neutralny wzór bo ten mógłby mi się szybko znudzić. Ale np. henną, na lato, czemu nie Najważniejsze, żeby był dobrze i starannie wykonany bo nie ma nic gorszego niż rozlany, niewyraźny i szpetny malunek na całe zycie

    Tak na marginesie: takaja13, nie wiem, czy pisanie z błędami ortograficznymi jest postępowe, ale nawet jeśli tak nie lubisz swojej ojczyzny, to wypadałoby jednak pisać jej nazwę wielką literą a zwrot 'sto lat za murzynami' na pewno nie jest ani postępowy, ani tolerancyjny.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-11 15:11:52
    SamaraMorganx
    Cytat:
    Napisane przez takaja13 Poka wiadomo
    Widac wlasnie jak to jest w polsce czyli prosto mowiac 100 lat za murzynami moje tatuaze nigdy mi sie ne znudza ,imie mojego meza imiona i daty urodzin moich dzieci to ma mi sie znudzic ??? bez przesady,to sa i zawsze beda osoby najwazniejsze w moim zyciu i nigdy ,nawet jako babcia nie bede sie ich wstydzila, obecnie mieszkam w uk i tutaj nawet babcie sobie robia tatuaze i nikt sie nie patrzy na nich dziwnie no ale polska to polska,jak juz mlodzi ludzie sa dziwnie malo tolerancyjni to co owic o starszych,nie podoba Ci sie to nie rob a nie prawisz dziwne moraly jak to bedzie wygladac,kazdy tatuaz ma swoje znaczenie i nikt nie robi tego ot tak sobie.
    Wybacz, że oceniam, ale odnoszę wrażenie, że za wszelką cenę chcesz udowodnić, że Polacy to prymitywy, a reszta świata jest wspaniała i taka cywilizowana. Naprawdę fajnie, że masz tatuaże, fajnie, że mieszkasz a Anglii. Jak już mówiłam mieszkam od roku we Wrocławiu i nie spotkałam sie z jakąś nietolerancją, ale co ja mogę wiedzieć
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-11 15:11:25
    efcia90
    Cytat:
    Napisane przez takaja13 Poka wiadomo


    To ja bede najwyzej zle wygladala i Tobie niestety nic do tego nie rozumiem jak inni ludzie lubia wlazic innym w zycie z buciorami,co mnie obchodzi pani x ktora ma 100 lat i tatuaz np na piersi to jej sprawa,jej cialo i jej wybor a nambic do tego
    p.s smie twierdzic,z szczecin to jednak wioska bo sama sie tam urodzilam i mieszkalam przez 20 lat.Pozatym mozesz miec 60 lat i cialo lepsze od 20 latki jak tylko chce Ci sie o nie dbac
    OK, rzeczywiście Twoja sprawa. Koniec. Szczecin jednak nie jest wioską, budują dużo nowych miejsc, w których można spędzać czas i atmosfera jest przyjemna. Hmm szczerze mówiąc jest fizycznie niemożliwe, aby osoba po 60tce miała lepsze ciało niż normalna, zadbana 20latka. No, chyba że ma sporo pieniążków na operacje plastyczne.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-11 15:10:36
    Funieczka
    Na lato, henną można sobie machnąć takie cudo. Jesli by jednak miał to byc tatuaż na stałę, wybrałabym zdecydowanie inny wzór.

    Co do "zacofania" w Polsce - mam smoka na łopatce. Zrobiłam go jakieś 10 lat temu. Nie pamiętam o nim i raczej nie zwracam uwagi, gdy zakładam jakiś ciuch. Zdarzyło się jednak parę razy, ze szły za mną dziewczyny i dość głośno komentowały w niewybredny sposób moją decyzję. Zaskakujące natomiast jest dla mnie to, że osoby starsze podchodziły do mojego tatuażu bardziej tolerancyjnie niż te siksy. Pamiętam kiedyś, środek lata, ja w kiecce na ramiaczka. Zaczepił mnie pan koło 70 lat i spytał czy nie żałuję, bo ładny, ale to jednak domena niegrzecznych chłopców. Uśmiałam się, ale pan był bardzo grzeczny i zgodnie z prawda odpowiedziałąm, ze kompletnie mi nie przeszkadza i nie żałuję. A nawet zastanawiam sie nad dorobieniem czegoś.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-11 14:51:55
    takaja13
    Cytat:
    Napisane przez Vente Poka wiadomo
    Do takaja13: myślę, że Ci się myli pojęcie "tolerancji". To, że nie podoba nam się ten tatuaż i myślimy, że brzydko będzie wyglądał na 40-50 latce nie znaczy, że jesteśmy nietolerancyjne. A tatuaże ma obecnie tyle osób, że to już nie budzi sensacji. No chyba, że to jakiś kontrowersyjny tatuaż zlokalizowany np. na czole Myslę, że ten kociak z wieszaka spokojnie by przeszedł
    Ja nie twierdze,ze bym sobie taki ale nie bede mowila czy ladny czy brzydki bo to nie mnie ma sie podobac

    ---------- Dopisano o 13:51 ---------- Poprzedni post napisano o 13:47 ----------

    Cytat:
    Napisane przez efcia90 Poka wiadomo
    Jeśli wyobrażasz sobie siebie w wieku 70lat z kotkiem na stopie czy w innym miejscu to ok, gratuluję wyobraźni. Z biegiem lat skóra traci na jędrności i nie jest możliwe, aby tatuaż po 50 latach wyglądał tak samo jak w dniu zrobienia. Btw. też jestem ze Szczecina i nie uważam, że mieszkam w jakiejś zacofanej wiosce. Bardzo logiczne myślenie, to co za granicą jest 100x lepsze i koniec kropka.
    To ja bede najwyzej zle wygladala i Tobie niestety nic do tego nie rozumiem jak inni ludzie lubia wlazic innym w zycie z buciorami,co mnie obchodzi pani x ktora ma 100 lat i tatuaz np na piersi to jej sprawa,jej cialo i jej wybor a nambic do tego
    p.s smie twierdzic,z szczecin to jednak wioska bo sama sie tam urodzilam i mieszkalam przez 20 lat.Pozatym mozesz miec 60 lat i cialo lepsze od 20 latki jak tylko chce Ci sie o nie dbac
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-11 14:38:12
    efcia90
    Cytat:
    Napisane przez takaja13 Poka wiadomo
    Widac wlasnie jak to jest w polsce czyli prosto mowiac 100 lat za murzynami moje tatuaze nigdy mi sie ne znudza ,imie mojego meza imiona i daty urodzin moich dzieci to ma mi sie znudzic ??? bez przesady,to sa i zawsze beda osoby najwazniejsze w moim zyciu i nigdy ,nawet jako babcia nie bede sie ich wstydzila, obecnie mieszkam w uk i tutaj nawet babcie sobie robia tatuaze i nikt sie nie patrzy na nich dziwnie no ale polska to polska,jak juz mlodzi ludzie sa dziwnie malo tolerancyjni to co owic o starszych,nie podoba Ci sie to nie rob a nie prawisz dziwne moraly jak to bedzie wygladac,kazdy tatuaz ma swoje znaczenie i nikt nie robi tego ot tak sobie.
    Jeśli wyobrażasz sobie siebie w wieku 70lat z kotkiem na stopie czy w innym miejscu to ok, gratuluję wyobraźni. Z biegiem lat skóra traci na jędrności i nie jest możliwe, aby tatuaż po 50 latach wyglądał tak samo jak w dniu zrobienia. Btw. też jestem ze Szczecina i nie uważam, że mieszkam w jakiejś zacofanej wiosce. Bardzo logiczne myślenie, to co za granicą jest 100x lepsze i koniec kropka.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-11 14:37:24
    Vente
    Do takaja13: myślę, że Ci się myli pojęcie "tolerancji". To, że nie podoba nam się ten tatuaż i myślimy, że brzydko będzie wyglądał na 40-50 latce nie znaczy, że jesteśmy nietolerancyjne. A tatuaże ma obecnie tyle osób, że to już nie budzi sensacji. No chyba, że to jakiś kontrowersyjny tatuaż zlokalizowany np. na czole Myslę, że ten kociak z wieszaka spokojnie by przeszedł
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-11 14:16:39
    takaja13
    Cytat:
    Napisane przez mauskacom Poka wiadomo
    jestem pewna,że za kilkanaście lat będzie on nudny i dla kobiety mniej więcej w wieku 40-50 lat strasznie uciążliwy. mi się wydaje wstydem tatuaż w takim wieku.,...
    Widac wlasnie jak to jest w polsce czyli prosto mowiac 100 lat za murzynami moje tatuaze nigdy mi sie ne znudza ,imie mojego meza imiona i daty urodzin moich dzieci to ma mi sie znudzic ??? bez przesady,to sa i zawsze beda osoby najwazniejsze w moim zyciu i nigdy ,nawet jako babcia nie bede sie ich wstydzila, obecnie mieszkam w uk i tutaj nawet babcie sobie robia tatuaze i nikt sie nie patrzy na nich dziwnie no ale polska to polska,jak juz mlodzi ludzie sa dziwnie malo tolerancyjni to co owic o starszych,nie podoba Ci sie to nie rob a nie prawisz dziwne moraly jak to bedzie wygladac,kazdy tatuaz ma swoje znaczenie i nikt nie robi tego ot tak sobie.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-11 14:01:30
    mauskacom
    jestem pewna,że za kilkanaście lat będzie on nudny i dla kobiety mniej więcej w wieku 40-50 lat strasznie uciążliwy. mi się wydaje wstydem tatuaż w takim wieku.,...
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-11 13:30:57 Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-11 13:26:11
    takaja13
    Cytat:
    Napisane przez pauliss1607 Poka wiadomo
    no niestety nasze społeczeństwo jest bardzo zacofane
    No niestety i to sie chyba szybko nie zmieni
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-11 13:11:27
    pauliss1607
    Cytat:
    Napisane przez takaja13 Poka wiadomo
    I wlasnie o to mi chodzi pojechalam do rodzicow na tydzien i pojechalismy sobie nad morze i tam co chwila slyszalam wiele zabawnych tematowoo moich tatuazy,zabawne to bylo

    no niestety nasze społeczeństwo jest bardzo zacofane
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-11 12:57:39
    elmoska
    ja lubię tatuaże sama jestem posiadaczką 2 ale ten do mnie nie przemawia
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-11 12:11:18
    takaja13
    Cytat:
    Napisane przez pauliss1607 Poka wiadomo
    Ciekawe kogo z kilkoma tatuażami bez problemu przyjmą do pracy w biurze?
    I wlasnie o to mi chodzi pojechalam do rodzicow na tydzien i pojechalismy sobie nad morze i tam co chwila slyszalam wiele zabawnych tematowoo moich tatuazy,zabawne to bylo

    ---------- Dopisano o 11:11 ---------- Poprzedni post napisano o 11:08 ----------

    Cytat:
    Napisane przez SamaraMorganx Poka wiadomo
    Mnie się nie podoba. Ale co kto lubi

    No już nie przesadzaj. Nie rób z Polski jakiejś wioski prymitywów
    Nie musze robic bo niestety juz jest,ja jestem ogolnie ze szczecina i nieraz jak jezdze do rodzicow slysze od ludzi jak to ja zepsulam swoje cialo tatuazami,ale to moa indywidualna sprawa
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-11 11:07:58
    pauliss1607
    Cytat:
    Napisane przez SamaraMorganx Poka wiadomo
    To ja chyba mieszkam na księżycu. Od roku mieszkam we Wrocławiu i nie zauważyłam, by ciemnoskóry wzbudzał jakąkolwiek sensację. A nawet u mnie na wsi tatuaże na rękach nikogo nie ruszają już.
    Ale może każdy widzi to co chce zobaczyć
    Ciekawe kogo z kilkoma tatuażami bez problemu przyjmą do pracy w biurze?
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-11 11:02:05
    SamaraMorganx
    Cytat:
    Napisane przez pauliss1607 Poka wiadomo
    Ale taka prawda w Polsce jak ktoś ma tatuaż to znaczy, że jest kryminalistą. Czarnoskóry człowiek wzbudza sensację przy czym w innych krajach nawet nikt by go nie zauważył. Więc nie mów, że
    Polska jest takim nowoczesnym krajem.
    To ja chyba mieszkam na księżycu. Od roku mieszkam we Wrocławiu i nie zauważyłam, by ciemnoskóry wzbudzał jakąkolwiek sensację. A nawet u mnie na wsi tatuaże na rękach nikogo nie ruszają już.
    Ale może każdy widzi to co chce zobaczyć
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-11 10:56:42
    pauliss1607
    Cytat:
    Napisane przez SamaraMorganx Poka wiadomo
    No już nie przesadzaj. Nie rób z Polski jakiejś wioski prymitywów
    Ale taka prawda w Polsce jak ktoś ma tatuaż to znaczy, że jest kryminalistą. Czarnoskóry człowiek wzbudza sensację przy czym w innych krajach nawet nikt by go nie zauważył. Więc nie mów, że
    Polska jest takim nowoczesnym krajem.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-11 10:07:35
    ania_sin
    super!! i butki i tatuaże )
    też mi się marzy dorobić na stopach
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-11 10:06:11
    Vente
    Mam nadzieję, że w opisie wieszaka wyczuwam ironię, bo nie wyobrażam sobie, żeby ktoś robił tatuaż, pasujący do butów (chyba że malowany mazakiem) ;P . Taki obrazek z kreskówki na stopie wygląda fajnie u nastolatki, ale obnosić "hello kitty" do końca życia nie jest za dobrym pomysłem.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-11 10:03:37
    SamaraMorganx
    Mnie się nie podoba. Ale co kto lubi
    Cytat:
    Napisane przez takaja13 Poka wiadomo
    Ja mam tatuaze i sa ze mna juz kilka ladnych lat i wygladaja w dalszym ciagu ladnie,ten jest ladny....taki typowo kobiecy,moze niekoniecznie w tym miejscu gdy bylam robic swoj ostatni tatuaz za parawanem siedziala pani dobrze po 50 i robila sobie rowniez tatuaz ( oczywiscie nie wpolsce to nie mialo miejsce bo tam by ja potraktowali co najmniej jak nienormalna ) i bardzo mi sie to podobalo oczywiscie taka rzecz trzeba przemyslec
    No już nie przesadzaj. Nie rób z Polski jakiejś wioski prymitywów
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-11 01:16:35
    takaja13
    Cytat:
    Napisane przez fiska Poka wiadomo
    ma prawdopodobnie na mysli to ze jak to bedzie wygladac w w ieku 50 lat, pewno nie tak sałodko jak z początku sie wydawalo
    i nie wiedzialam ze tatuaze są tylko jakims dodatkiem do ubrań no dobra moze za bardzo sie czepiam
    ogolnie lubie tatuaze ale ten niekoniecznie...
    Ja mam tatuaze i sa ze mna juz kilka ladnych lat i wygladaja w dalszym ciagu ladnie,ten jest ladny....taki typowo kobiecy,moze niekoniecznie w tym miejscu gdy bylam robic swoj ostatni tatuaz za parawanem siedziala pani dobrze po 50 i robila sobie rowniez tatuaz ( oczywiscie nie wpolsce to nie mialo miejsce bo tam by ja potraktowali co najmniej jak nienormalna ) i bardzo mi sie to podobalo oczywiscie taka rzecz trzeba przemyslec
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-11 01:05:08
    fiska
    Cytat:
    Napisane przez takaja13 Poka wiadomo
    Co masz na mysli ???
    ma prawdopodobnie na mysli to ze jak to bedzie wygladac w w ieku 50 lat, pewno nie tak sałodko jak z początku sie wydawalo
    i nie wiedzialam ze tatuaze są tylko jakims dodatkiem do ubrań no dobra moze za bardzo sie czepiam
    ogolnie lubie tatuaze ale ten niekoniecznie...
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-11 00:54:19
    takaja13
    Co masz na mysli ???
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-11 00:52:56
    beforeyou
    fajnie to wygląda teraz ale jak długo będzie to tak fajnie wyglądać ?

    ; ))
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-06-11 00:52:01
    takaja13
    Ja lubie tatuaze wiec mi sie podoba
    Zgłoś Cytuj


Popularne tagi

spodnie     new     strój     suknia     żakiet     płaszcz     H&M     rurki     stradivarius     maxi     róż     kolczyki     zima     ćwieki     tunika     jeansy     kwiaty     sandały     asos     Look     etno     spodenki     platformy     panterka     mini     szpilki     balerinki     studniówka     mała     trampki     wiosna     koronka     paski     kozaki     czarne     retro     czółenka     Reserved     jesień     botki     sukienki     sweter     ramoneska     złoto     sandałki     torebka     czerwona     czarny     ślubna     skóra     marynarka     beż     biżuteria     pasek     lato     koszula     toe     bokserka     dodatki     atmosphere     zara     kopertówka     kurtka     hippie     bluza     sukienka     sylwester     top     nude     na     mohito     biała     bransoletka     koturny     spódniczka     bluzka     koszulka     jeans     czarna     spódnica     sweterek     brąz     moda     buty     falbanki     szorty     zegarek     czerń     legginsy     wesele     kardigan     ślub     naszyjnik     torba     z     baleriny     Zestaw     floral     boho     bershka