New Look butki Co o tym myślicie?

kategoria: Buty, dodano: 2011-12-10 20:28:31
  • New Look butki

Opis:
Kupilam dzisiaj te buty w New Looku ,ale ogladam je i ogladam i juz sama nie wiem co o nich myslec. A Wy co myslicie ? Podobaja sie Wam. Chcialam jakies takie zwykle Prosze o opinie :)

Średnia ocen: 2.36 (z 14 ocen)50

Tagi: buty new Look
    Ilość ocen: 14
  • Wieszak dodany przez:
    monisiawrz
    monisiawrz

    Ilość wieszaków: 22 Średnia ocen: 5.00
  • Zobacz pełny profil

Inne wieszaki od tego użytkownika: więcej »

Oceny i komentarze

  • , 2011-12-12 19:40:55
    eve_l
    a mi się podobają
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-12-11 22:53:17
    anjuta
    średnie
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-12-11 21:42:51
    Monumentalna
    Mi się nie podobają. Są takie trochę pospolite. Poza tym wydają się kiepskiej jakości. Cienka podeszwa.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-12-11 21:30:54
    jasperin
    fajne są i wyglądają na wygodne - ja miałam prawie identyczne z New Yorkera - ale ich minus był taki, że strasznie szybko się zniszczyły (przetarcia na piętach nad obcasami i na noskach, bo podeszwa jest bardzo cienka i te noski szorają po ziemi) - chodziłam może ze 3-4 miesiące :/

    no ale może New Look ma porządniejsze
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-12-11 20:25:48
    Emeralda
    Brzydkie,oddaj.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-12-11 15:45:55
    pauleta89
    Mi się podobają
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-12-11 07:23:34 Zgłoś Cytuj
  • , 2011-12-11 03:39:25
    kamilak
    Podnioslam Ci troche ocene, bo mi sie podobaja Zwykle, proste buty, fajny kolor, pewnie sa wygodne. Czemu nie jestes przekonana?
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-12-10 22:44:55
    highness
    Fajne, ale jak nie jesteś przekonana poczekaj trochę - zawsze mozesz oddać. Z tego co słyszałam i wiem z własnego doświadczenia niestety buty z New Look nie sa zbyt porządne, wyjdziesz z nich 3 razy wiosną i się rozpadną ( jak moje koturny założone 4 raz na leciutki deszcz ;/ ). Może poszukaj innych, których będziesz pewna?
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-12-10 22:18:59
    thealee
    Do mnie nie przemawiają.
    Ale ogólnie taki fason mi się nie podoba, jakoś mi nasuwa na myśl Robin Hood'a
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-12-10 22:04:52
    patka005
    swietne
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-12-10 21:39:26
    Ewcik0410
    sympatyczne
    Zgłoś Cytuj
  • , 2011-12-10 21:30:20
    SceneQueene
    bardzo fajne, mam prawie identyczne
    fajnie wyglądają zarówno z czarnymi jak i z ciemnymi granatowymi rurkami
    Zgłoś Cytuj


Popularne tagi

spodnie     new     strój     suknia     żakiet     płaszcz     H&M     rurki     stradivarius     maxi     róż     kolczyki     zima     ćwieki     tunika     jeansy     kwiaty     sandały     asos     Look     etno     spodenki     platformy     panterka     mini     szpilki     balerinki     studniówka     mała     trampki     wiosna     koronka     paski     kozaki     czarne     retro     czółenka     Reserved     jesień     botki     sukienki     sweter     ramoneska     złoto     sandałki     torebka     czerwona     czarny     ślubna     skóra     marynarka     beż     biżuteria     pasek     lato     koszula     toe     bokserka     dodatki     atmosphere     zara     kopertówka     kurtka     hippie     bluza     sukienka     sylwester     top     nude     na     mohito     biała     bransoletka     koturny     spódniczka     bluzka     koszulka     jeans     czarna     spódnica     sweterek     brąz     moda     buty     falbanki     szorty     zegarek     czerń     legginsy     wesele     kardigan     ślub     naszyjnik     torba     z     baleriny     Zestaw     floral     boho     bershka