spódnica z koła Co o tym myślicie?

kategoria: Zestawy, dodano: 2009-08-30 18:01:14
Opis:
Spódnica atmosphere, szyta z koła, dwuwarstwowa, z 'satynowym' paskiem i wysokim stanem. mialam ja na sobie raz, na poprawinach i tak sie zastanawiam czy nadaje sie na jakies inne okazje. kojarzy mi sie tak rock'n'rollowo, swietnie zachowuje sie w tancu, ale nie wiem co do niej zalozyc. top na pewno jakis obcisly, minimalistyczny, a buty?


* zaznaczam, że top, ktory mam na sobie jest totalnie przypadkowy, spodnica niewyprasowana, a buty pierwsze z brzegu na obcasie, ktore wpadly mi w rece ;) wiec prosze tego nie oceniac, a doradzic mi jakie dodatko dobrac i na jakie okazje moge to zakladac :)

Średnia ocen: 3.11 (z 18 ocen)50

Tagi: atmosphere spódnica
    Ilość ocen: 18
  • Wieszak dodany przez:
    anka.d
    anka.d

    Ilość wieszaków: 5 Średnia ocen: 0.00
  • Zobacz pełny profil

Inne wieszaki od tego użytkownika: więcej »

Polecany film:

Awangarda

Oceny i komentarze

  • , 2010-12-10 12:43:04
    _Effa_
    Jestem na nie
    Zgłoś Cytuj
  • , 2010-08-16 21:18:58
    gwiazdkadg
    super
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-12-19 16:33:11
    pinkpanther69
    W tańcu musi wyglądać świtnie
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-01 22:55:45
    Mloda
    Spodnica jest fajna. Buty oczywiscie na obcasie, zadne trampki!!!
    Moim zdaniem pogrubia Cie ta wielka kokarda. Top minimalistyczny i niekoniecznie wciagalabym go do srodka.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-01 20:27:44
    ardillanya
    chyba musisz ją nosić na innym poziomie
    albo pod biustem,albo na biodrach.sama w sobie jest śliczna więc nie odkładaj do szafy,tylko ten top na zdjęciach mi jakoś nie pasuje
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-01 17:29:18
    skaz
    chyba nieco za wysoko ją nosisz. dziwnie wygląda.
    ogólnie nie jest zła ale coś ładniejszego na górę by się przydało
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-08-31 15:36:47
    anka.d
    na pewno nie jest za mala - to rozmiar 40 a ja mam w pasie 73, w biodrach 100, wiec wg rozmiarowki to na pewno nie jest za mala - taki ma kroj

    spodnic w ogole nie lubiei rzadko nosze, ta byla kupiona pod wplywem impulsu, szalu zakupów i radą kolezanki i wlasnie po to ja tu wrzucilam zeby kombinowac czy nosic, czy nie. moze przymierze ja jeszcze raz jak bedzie kiedys piec kilo mniej

    dziekuje za wszystkie rady i opinie
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-08-31 12:49:00
    SdC
    Cytat:
    Napisane przez dance makabre Poka wiadomo
    Moim skromnym zdaniem po prostu jest za mała na Ciebie- wydaje mi się, że pasek powinien być w biorach, a spódnica sięgać kolan.
    Dokładnie tak pomyślałam. Moim zdaniem powinnaś nosić dłuższe spódnice, a tą schować jednak.

    I skąd pomysł, żeby spódnicę, którą założyłaś na wesele (poprawiny) założyć do trampek?
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-08-31 12:05:24
    dance makabre
    Moim skromnym zdaniem po prostu jest za mała na Ciebie- wydaje mi się, że pasek powinien być w biorach, a spódnica sięgać kolan.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-08-31 10:49:02
    nikki999
    za krótka i nie Twój krój a zielony top zupełnie nie pasuje
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-08-31 08:27:44
    bierka83
    Niestety nie wygladasz w niej korzystnie.. mnie sie nie podoba
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-08-31 01:07:52
    nika89
    Aj kupiłabym sobie taką :P jak się pozbywasz to z chęcią przygarnę
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-08-30 22:57:53
    anka.d
    zdaje sobie sprawe z tego, ze ten kroj pogrubia, a poniewaz jestem typowym jablkiem nie jest to dla mnie zbyt korzystne - stad wlasnie fakt ze mialam te spodnice na osbie raz, a wesela po drodze byly 3

    a kolor - jest czarny zwykla czarna czern - zdjecia sa troche przeklamane, bo stanelam w zlym oswietleniu i musialam bawic sie w dodawanie kontrastu i rozswietlanie w programie graficznym, bo nie byloby nic widac

    zrobie jutro zdjecia z roznymi bluzkami i dodam
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-08-30 22:19:15
    Natalia 1
    sory , ale nie wyglądasz w niej korzystnie . Spódnice z koła bardzo pogrubiają . Kolor ładny
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-08-30 22:10:04
    poison002
    spodnica ladna buty ok tylko bluzeczkę zmień
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-08-30 20:44:00
    malinowydzemx3
    nie z trampkami! jest za ladna i za elegancka do tego...
    moze jakas koszulowa bluzka? ;>
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-08-30 20:03:37
    dianowe
    Spódniczka bardzo ładna, ale też nie widzę jej z trampkami
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-08-30 18:39:42
    tibbidabo
    ciekawa spodnica.

    p pierwsze to co musisz wiedziec to to, ze jest to kroj ktory poszerza.

    po drugie nie przez przypadek ma on ten pasek i nie przez przypadek spodnica jest z wysokim stanem

    ze zdjec wynika ze nie masz za bardzo co sie chwalic waska talia, ale za to natura obdzrzyla cie duzym biustem.

    dlatego tez nie mozesz karac go taka bawelniana bawelniana szmatka jaka masz na sobie do tej spódnicy. powinnas nosic bluszki w serem badz z glebokim dekoltem. pamietaj o minimalistyce w kolorze.

    do spodnicy radzilabym np. szara bawelniana bluzke oversize(ale bez przesady) w kolorze szarym , po zwiazaniu sie paskiem delikatnie wyciagnij ja, (tak jak robia to niektorzy mezczyzni wtedy pojawi sie talia. (pamietaj by kolor nie byl zbyt oczo***ny bp wtedy bedziesz wygladala na wieksza i stracisz proporcje, bluzka musi byc stonowana.

    co do butow obcasy

    mam nadzieje ze chociaz troche pomoglam
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-08-30 18:31:42
    Srebrnousta
    Bardzo ładna spódniczka I tak jak już ktoś napisał, spokojnie możesz ją nosić z bardziej minimalistyczną górą - bokserkami, topami. Na pewno łączyłabym ją z bielą, szarością, czerwienią i mocnym różem.
    Trampki za kostkę przy tej spódnicy to według mnie niezbyt dobry pomysł - po prostu jest za ładna na zwykłe trampki
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-08-30 18:19:59
    anka.d
    heh - zestawienie totalnie przypadkowe, po prostu mialam dzis na sobie ten top, chodzilo tylko o spodnice.

    a peep toe jak nie takie to jakie, i co w tych jest nie tak?

    myslalam tez o wersji bokserka + trampki za kostke, ale nie wiem czy to nie za bardzo lata pięcdziesiąte
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-08-30 18:08:16
    MissHuffy
    Spódnica w porządku, tylko robisz jej krzywdę takim zeestawieniem. Buty cięższe by się przydały np. czółenka, albo peep toes, ale nie takie jak masz na sobie..Noś ją z topami, bokserkami..łącz z czernią, bielą , szarościami
    Zgłoś Cytuj


Popularne tagi

spodnie     new     strój     suknia     żakiet     płaszcz     H&M     rurki     stradivarius     maxi     róż     kolczyki     zima     ćwieki     tunika     jeansy     kwiaty     sandały     asos     Look     etno     spodenki     platformy     panterka     mini     szpilki     balerinki     studniówka     mała     trampki     wiosna     koronka     paski     kozaki     czarne     retro     czółenka     Reserved     jesień     botki     sukienki     sweter     ramoneska     złoto     sandałki     torebka     czerwona     czarny     ślubna     skóra     marynarka     beż     biżuteria     pasek     lato     koszula     toe     bokserka     dodatki     atmosphere     zara     kopertówka     kurtka     hippie     bluza     sukienka     sylwester     top     nude     na     mohito     biała     bransoletka     koturny     spódniczka     bluzka     koszulka     jeans     czarna     spódnica     sweterek     brąz     moda     buty     falbanki     szorty     zegarek     czerń     legginsy     wesele     kardigan     ślub     naszyjnik     torba     z     baleriny     Zestaw     floral     boho     bershka