azurowe szpileczki Co o tym myślicie?

kategoria: Dodatki, dodano: 2012-03-12 22:04:39
  • azurowe szpileczki

Opis:
co myslicie na temat tych bucikow ( kwiatek odpinany ) sa szare i jasno zielone.

Średnia ocen: 1.48 (z 25 ocen)50

Tagi: szpilki sandalki azurowe
    Ilość ocen: 25
  • Wieszak dodany przez:
    takaja13
    takaja13

    Ilość wieszaków: 106 Średnia ocen: 0.00
  • Zobacz pełny profil

Inne wieszaki od tego użytkownika: więcej »

Oceny i komentarze

  • , 2013-01-25 19:35:42
    gorzka idiotka
    oj tak! super
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-07-24 16:13:00
    pantera10
    nieszczególne :/
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-07-24 15:45:16 Zgłoś Cytuj
  • , 2012-03-19 15:24:46
    aniaZzielonego1
    Dla mnie przeładowane. NIE podobają mi się bardzo.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-03-13 22:13:35
    thealee
    Oj, nie
    Teraz tego typu buciki dopiero wchodza, więc będziesz mogła wybierać do bólu
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-03-13 18:25:33
    takaja13
    No i tak je wzielam nie moglam sie oprzec tym bardziej,ze kwiata odepne i beda wygladaly identycznie jak z mojego wieszaka a jak beda niewygodne to najwyzej poleza w szafie
    pozatym ktore szpilki sa wygodna identyczne jak te kupilam kiedys w top shopie za 70 funtow i tez nie byly idealnie dopasowane butow nigdy za duzo w damskiej garderobie

    ---------- Dopisano o 19:25 ---------- Poprzedni post napisano o 19:24 ----------

    Cytat:
    Napisane przez Pani Ula Poka wiadomo
    Masakra jakaś .
    Kochana, pewnie teraz kiedy wybierasz się w odwiedziny mocno się zastanawiasz, czy aby na pewno zdjąć butki

    Poszukaj jeszcze, na pewno coś znajdziesz
    Nawet jak maja biale wykladziny to sciagam na zewnatrz ale chowam w srodku
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-03-13 16:15:13 Zgłoś Cytuj
  • , 2012-03-13 14:40:35 Zgłoś Cytuj
  • , 2012-03-13 10:22:46
    spray
    paskudne!
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-03-13 10:20:57
    Pani Ula
    Cytat:
    Napisane przez takaja13 Poka wiadomo
    Wpadlam do kolezanki,zdjelam grzecznie butki i juz wracalam do domu w trampkach zaplacilam za nie sporo i nie moge ich przezyc dlatego szukam tanszego zamiennika.

    Masakra jakaś .
    Kochana, pewnie teraz kiedy wybierasz się w odwiedziny mocno się zastanawiasz, czy aby na pewno zdjąć butki

    Poszukaj jeszcze, na pewno coś znajdziesz
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-03-13 09:03:31
    Inspire
    Są w miarę ale jak wyżej - będą niewygodne.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-03-13 09:02:44 Zgłoś Cytuj
  • , 2012-03-12 22:47:24
    takaja13
    Oj tez mam taka nadzieje
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-03-12 22:41:53
    carryoot
    Co za paranoja.

    Miejmy nadzieję, że ten ktoś nieźle obtarł sobie stopy. ;']
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-03-12 22:38:48
    takaja13
    Wpadlam do kolezanki,zdjelam grzecznie butki i juz wracalam do domu w trampkach zaplacilam za nie sporo i nie moge ich przezyc dlatego szukam tanszego zamiennika.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-03-12 22:34:36
    carryoot
    Cytat:
    Napisane przez takaja13 Poka wiadomo
    Kurcze szkoda kiedys mialam niemal identyczne botki azurowe i ktos mi zakosil ,zostawilam na chwile pod drzwiami i juz nie bylo i teraz nie moge juz na nie natrafic wiec myslalam,ze te mi je zastapia
    Ktoś Ci je ukradł spod drzwi własnego domu?
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-03-12 22:31:42
    izis888
    fajne, ale zdecydowanie bez kwiatka
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-03-12 22:16:39
    MdM
    nie podobaja mi sie.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-03-12 22:14:22
    takaja13
    Kurcze szkoda kiedys mialam niemal identyczne botki azurowe i ktos mi zakosil ,zostawilam na chwile pod drzwiami i juz nie bylo i teraz nie moge juz na nie natrafic wiec myslalam,ze te mi je zastapia
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-03-12 22:13:59
    Siejusia
    Nie... Poszukaj czegoś ładniejszego
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-03-12 22:12:04 Zgłoś Cytuj
  • , 2012-03-12 22:11:00
    Emeralda
    Bardzo źle wyprofilowane,stopa będzie leciała do przodu,widać że będą bardzo niewygodne.
    Zgłoś Cytuj


Popularne tagi

spodnie     new     strój     suknia     żakiet     płaszcz     H&M     rurki     stradivarius     maxi     róż     kolczyki     zima     ćwieki     tunika     jeansy     kwiaty     sandały     asos     Look     etno     spodenki     platformy     panterka     mini     szpilki     balerinki     studniówka     mała     trampki     wiosna     koronka     paski     kozaki     czarne     retro     czółenka     Reserved     jesień     botki     sukienki     sweter     ramoneska     złoto     sandałki     torebka     czerwona     czarny     ślubna     skóra     marynarka     beż     biżuteria     pasek     lato     koszula     toe     bokserka     dodatki     atmosphere     zara     kopertówka     kurtka     hippie     bluza     sukienka     sylwester     top     nude     na     mohito     biała     bransoletka     koturny     spódniczka     bluzka     koszulka     jeans     czarna     spódnica     sweterek     brąz     moda     buty     falbanki     szorty     zegarek     czerń     legginsy     wesele     kardigan     ślub     naszyjnik     torba     z     baleriny     Zestaw     floral     boho     bershka