SZARE Botki, które ostatnio kupiłam Co o tym myślicie?

kategoria: Dodatki, dodano: 2009-09-05 21:50:33
Opis:
Co o nich myślicie, trafny zakup? :)

PS. Botki (nie kozaczki) są szare (nie białe) :)

Średnia ocen: 1.74 (z 42 ocen)50

Tagi: botki
    Ilość ocen: 42
  • Wieszak dodany przez:
    Maggie20
    Maggie20

    Ilość wieszaków: 10 Średnia ocen: 0.00
  • Zobacz pełny profil

Inne wieszaki od tego użytkownika: więcej »

Oceny i komentarze

  • , 2009-09-10 14:41:38
    MissHuffy
    Na żywo je wczoraj widziałam i mi się nie podobają, no i tylko kremowe czarne , brązowe były..Czy te na pewno są szare?
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-07 23:48:38
    Limaka
    Ja lubię szary kolor, więc botki w tym kolorze na Tak
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-07 23:30:56
    Maggie20
    Tak, są bardzo wygodne a na zdjęciu rzeczywiście dużo duuuużo jaśniejsze niż w rzeczywistości Są w takim kolorze mniej więcej - może nawet trochę ciemniejsze
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-07 23:23:46
    Limaka
    Cytat:
    Napisane przez Maggie20 Poka wiadomo
    Polecam zajrzeć do tytułu
    Jak botki są szare to mogą być (na zdjęciu widać, że są białe) sama miałam takie botki, ale granatowe, bardzo wygodne
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-07 21:51:06
    Maggie20
    Polecam zajrzeć do tytułu
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-07 21:35:01
    Limaka
    Fason jest dobry, tylko tan biały kolor
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-07 17:46:10
    mardzente
    mi jedynie nie podobają sie te metalowe akcenty i wykonczenie tylu buta, no a skoro są szare to mogą byc jak dla mnie lubie szary
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-07 16:00:57
    Maggie20
    Dzięki za uargumentowaną opinię - przyda się Myślę, że dam radę je ładnie wkomponować w ubiór, tym bardziej, że ze stereotypami nie mam nic wspólnego - jestem brunetką, make-up nakładam z umiarem, bez użycia szpachli i noszę się na sportowo Jeszcze raz dzięki za opinię Myszo
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-07 15:47:45
    mysz672
    są co prawda białe i to od razu kojarzy się z solarą, tipsami, platyną i mini spódniczka, ale sądzę, że do jakiegoś spokojniejszego zestawu całkiem by się nadawały. mam na myśli jakieś rurki, spokojną kurtkę ewentualnie narzutką bądź płaszczyk. aczkolwiek sama bym ich nie nosiła- nie mój styl
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-07 15:16:02
    mehja
    nie podobają mi się
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-07 15:04:06
    stokrotka018
    bardzo ladne!
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-07 11:54:51
    kamila901
    Białe...
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-06 21:04:08
    morelle_
    Mi się podobają. Są ala'kot w butach i muszkieterzy Super! A, że są białe to bardzo dobrze. Przynajmniej będą się rzucać w oczy na tych burych chodnikach Najważniejsze żeby się Tobie podobały.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-06 20:00:21
    MdM
    Cytat:
    Napisane przez monika1001 Poka wiadomo
    Ja tez mam kilka par bialych butow ( i co z tego).Dla mnie zle wygladaja w przypadkach kobiet "tleniony blad,kilo tapety.dluugasne tipsy,solara i rozowe ubranka z piorkami itp" Jezeli potrafi sie je z czym zestawic wygladaja ladnie.Wpiszcie sobie w gogla biale kozaki i zobaczycie,ze pelno gwiazd takie nosi i co? i nie wygladaja jak na tej stronce....
    A do tego to nie sa biale kozaki,nie maja wielkiej szpilki i ostrego czubka(jak w przypadkow strobki z bialymi kozaczkami),wiec niewiem o co kaman?
    Calkowicie sie zgadzam i nie wiem o co tyle szumu na tym watku.

    Moim zdaniem buciki sa bardzo ladne.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-06 19:55:58
    Maggie20
    Dokładnie Moniko - zgadzam się z Tobą w 100% I dziękuję wam dziewczyny za opinie A zdjęcie wrzucę potem - nie ma sprawy
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-06 19:50:16
    MagGonagal
    Hej,
    mogłabyś wrzucić tu jeszcze raz zdjęcie tych botków, najlepiej na Tobie , bo fason ogólnie jest super, na takie poluje, ale oczywiscie nie białe.. :O i chcialabym zobaczyć ten szary, jak nas przekonujesz )

    Z góry dzięki ;} pozdro
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-06 19:42:04
    monika1001
    Ja tez mam kilka par bialych butow ( i co z tego).Dla mnie zle wygladaja w przypadkach kobiet "tleniony blad,kilo tapety.dluugasne tipsy,solara i rozowe ubranka z piorkami itp" Jezeli potrafi sie je z czym zestawic wygladaja ladnie.Wpiszcie sobie w gogla biale kozaki i zobaczycie,ze pelno gwiazd takie nosi i co? i nie wygladaja jak na tej stronce....
    A do tego to nie sa biale kozaki,nie maja wielkiej szpilki i ostrego czubka(jak w przypadkow strobki z bialymi kozaczkami),wiec niewiem o co kaman?

    Wracajac to tematu:Maggie20 ladne i smialo nos!
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-06 18:03:36
    Cyska
    Cytat:
    Napisane przez karolca Poka wiadomo
    odwiedziła dziś CCC w celu zobaczenia kolekcji jesiennej i botki te są jednymi z ładniejszych butów i mega wygodne.

    A na marginesie, o co chodzi z tymi jasnymi butami? Że co z nimi nie tak? Bo mam jedne białe kozaczki na niskiej szpilce kupione jakiś dawny czas temu i nie wiem czy je nosić, bo widzę, ze białe buty są "fe"
    http://bialekozaczki.blog.pl/ <- może to ci coś wyjaśni

    Buty nie podobają mi sie, nawet jesli jest to zlamana biel, cos zblizonego do bieli;p A jesli nie ma to nic wspólnego z bielą to... mogą być, choć ja bym takich nie kupila.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-06 17:09:48
    kambarr
    ok..
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-06 16:31:57
    MissHuffy
    Jeśli szare to bardzo ładne
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-06 15:47:45
    poison002
    kroj bardzo ładny jeśli szare to bardzo mi się podobają
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-06 15:42:54
    Maggie20
    Pewnie, że noś - ważne czy Tobie się podobają, a kolor to sprawa gustu.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-06 14:52:35
    karolca
    odwiedziła dziś CCC w celu zobaczenia kolekcji jesiennej i botki te są jednymi z ładniejszych butów i mega wygodne.

    A na marginesie, o co chodzi z tymi jasnymi butami? Że co z nimi nie tak? Bo mam jedne białe kozaczki na niskiej szpilce kupione jakiś dawny czas temu i nie wiem czy je nosić, bo widzę, ze białe buty są "fe"
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-06 14:36:04
    Maggie20
    Uwaaaaga uwaaaaga - ogłoszenie parafialne : botki nie są białe - błagam... sama nie kupiłabym białych butów - one są szare i to dość intensywnie szare, wszelkie białości to wina aparatu - dzięki za opinie, ale te dotyczące koloru są bezpodstawne
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-06 14:32:31
    plaacuch
    SĄ ŁADNE, TYLKO KOLOR MAJĄ NIETAKI- GDYBY BYŁY czarne-ok, ale białe kozaki to jest jakies nieporozumienie, kojarzą sie z targiem i blacharami
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-06 13:44:34
    abiblabla
    niestety kojarza mi sie z kiczem i blond solarą, ale kto wie moze w jakiejs oryginalnej stylizacji dałyby rade. moze wrzucisz zdjecie ciebie w nich i twoich ciuchach?
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-06 13:34:09
    MrsCandy
    Nie podobają mi się.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-06 12:49:40
    Maggie20
    Dziękuję - też tak uważam
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-06 12:27:49
    MdM
    Bardzo ladne
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-06 12:04:38
    Maggie20
    Nie wiem ile razy można powtarzać, że one nie są białe...
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-06 11:59:33
    asik916
    białe yyyy.. chyba już wiesz o co chodzi
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-06 11:58:56
    ciaszunia
    wybacz- ale wg mnie są okropne.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-06 11:51:10
    Dzindzej
    Mnie się nie podobają.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-06 10:53:44
    Pani Smith
    Biel O nieee....
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-06 10:48:39
    pallacanestra
    o nie, białe kozaczki uważaj żebyś nie trafiła na blog o białych kozaczkach
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-06 10:45:09
    lukrecja222
    oj nie, białe kozaczki
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-06 10:19:42
    4na
    białe kozaczki zawsze pozostaną białymi kozaczkami jestem na 'nie'
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-06 10:12:02
    WhiteTigress
    fajne, ale kolor mógłby być inny np. czarny lub beżowy
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-06 08:56:54
    oLLeM
    Gdyby miały inny kolor... Fiolet, Granat , Czerń ... Ale fason ogólnie jest fajny
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-06 08:00:30
    DragonFly88
    nie lubię białych butów, ogólnie takie sobie
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-06 01:14:49
    asthenia
    białe kozaczki :O ważne, że Tobie się podobają
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-06 01:03:08
    Maggie20
    No cóż, nie uważam tak, ale dzięki za opinię
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-06 01:01:39
    Linka25
    Przykro mi, okropne są. Kolor...
    Wyglądają tandetnie.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-06 01:00:32
    Maggie20
    Tak tylko dodałam, byłam ciekawa opinii - to wszystko Dla mnie butki są świetne, dlatego je kupiłam, ale chętnie wysłucham waszego zdania (najchętniej uargumentowanego)
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-05 23:25:25
    Kleo24
    inny kolor
    białe
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-05 23:23:55
    anka.d
    przyszlas tu po opinie, czy potwierdzenie swojego zdania?
    mimo ze botki to nie kozaki i nawet jesli to nie biel, a prawie biel, to jest wystarczajaco blisko skojarzenia. jestem na nie (chociaz sam fason nie jest zly - wina to raczej koloru)
    no i niestety zadne buty z ccc, kore nosilam nie wytrzymaly nawet jednego sezonu.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-05 22:47:52
    Maggie20
    Raczej sensacja
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-05 22:42:17
    Primadonna
    dramat!
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-05 22:32:36
    Maggie20
    No w każdym razie białe nie są w najmniejszym stopniu ;P A na stronie CCC są w najwyżej ocenianych
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-05 22:28:09
    karolca
    wg info na stronie www CCC mają kolor kremowy
    http://www.ccc.eu/katalog/kolekcja_d...I3474820000002
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-05 22:24:21
    emii
    Bardzo ładne tylko, że ja bym czarne wolała. Gdzie kupiłaś? Jaka cena? Czy to skóra?
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-05 22:24:06
    Maggie20
    Kupiłam w CCC, kosztowały ok. 100zł A z białym one nie mają nic wspólnego, mają świetny kolor - uwierzcie na słowo, bo aparat je strasznie rozjaśnił, są boskie
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-05 22:21:43
    Flames
    nie podobają mi się
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-05 22:21:36
    AngelOfNight
    Może gdyby nie były białe...
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-05 22:19:49
    karolca
    calkiem fajnie sie prezentują. zdradzisz, gdzie kupiłaś? i czy drog. widzę, że mają stabilny, niski obcas
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-05 22:19:44
    Megan19
    Tak czy inaczej wyglądają na białe. Mnie kojarzą się z jednym, symbolem kiczu. Inny kolor owszem, ale nie ten.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-05 22:06:54
    MoniX24
    Mi sie badzo podobaja
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-05 22:05:17
    Maggie20
    Uwielbiam je I one nie są białe tylko szare, wina aparatu
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-05 22:03:02
    Nowa_Nadzieja
    niestety białe buty tylko z jednym mi się kojarza i wcale nie są to miłe skojarzenia.I nawet nie wiem jak by miały super wzór czy fason , z tym kolorem odpadają i tak samo jest z tymi butami.No ale jeśli lubisz je,no to ok
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-05 22:00:39
    anka_res
    Nie podobają mi się, ponadto wyglądają na plastik..Z białymi butami uważnie trzeba, łatwo wpaść w tendetę...Ale jeśli potrafisz z czymś je zgrać i podobają Ci się, to czemu nie

    A propos...To, że nie podobają mi się Twoje nowe botki, to jeszcze nie oznacza, że koniecznym było wejście na moje wieszaki (dodane zresztą dość dawno temu) i negatywne ich ocenienie DOKŁADNIE bezpośrednio po moim komentarzu

    Zakazane też nie jest, ale moim zdaniem niekonieczne

    To forum służy, jak sądzę, wyrażaniu opinii, acz odnotuję aby powstrzymać się od tej czynności w stosunku do Twych wieszaków Maggie. Pozdrawiam.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-05 22:00:07
    aktaga13
    hm, podobnie jak poprzedniczka - osobiście nie lubię białych butów. chyba że sportowe, lub komunijne/ślubne... nie mój styl, ale jeśli Tobie jets w nich ok, to super
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-05 21:59:08
    drusia
    Nie podobają mi się
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-09-05 21:56:49
    blondyna789
    osobiście nie przepadam za białymi butami, ale jeśli Tobie się podobają to ok o to przecież chodzi
    Zgłoś Cytuj


Popularne tagi

czarna     nude     botki     H&M     dodatki     bluza     koszula     strój     torebka     etno     na     ślubna     kwiaty     jeansy     Look     biżuteria     kolczyki     koturny     paski     mini     skóra     mała     kardigan     suknia     panterka     ślub     kopertówka     rurki     sweterek     platformy     zegarek     wesele     bokserka     lato     sukienki     retro     płaszcz     złoto     falbanki     boho     beż     new     biała     mohito     floral     szorty     marynarka     legginsy     czółenka     spodnie     balerinki     torba     asos     atmosphere     jesień     spódniczka     spodenki     buty     bluzka     baleriny     spódnica     stradivarius     tunika     czerwona     trampki     ramoneska     wiosna     koszulka     sukienka     naszyjnik     czerń     Reserved     sweter     Zestaw     czarne     jeans     hippie     szpilki     sandały     sandałki     zima     moda     kozaki     studniówka     brąz     ćwieki     kurtka     bransoletka     pasek     z     bershka     toe     sylwester     czarny     maxi     top     róż     zara     żakiet     koronka