sukienka Co o tym myślicie?

kategoria: Zestawy, dodano: 2012-05-29 18:39:22
  • sukienka

Opis:
pasuje na wesele? jest w kolorze pudrowego różu jakie dodatki?

Średnia ocen: 3.18 (z 22 ocen)50

Tagi: sukienka mohito
    Ilość ocen: 22
  • Wieszak dodany przez:
    3dysia
    3dysia

    Ilość wieszaków: 16 Średnia ocen: 2.39
  • Zobacz pełny profil

Inne wieszaki od tego użytkownika: więcej »

Oceny i komentarze

  • , 2012-05-31 20:27:42
    Inspire
    jasne, że pasuje, dorzuciłabym coś chabrowego.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-05-31 18:34:11
    rzesa20
    Mam tę sukienkę i byłam w niej 4 tygodnie temu na weselu.

    Też miałam problem z dobraniem do niej dodatków, myślałam nad miętą czy innym intensywniejszym kolorem, ale w końcu wybrałam to co miałam w domu, szyli szare buty i czarną torebkę

    Może nie były te dodatki tak idealnie dobrane i wyszukane, ale postawiłam na oszczędność


    Biżuterii nie zakładałam.


    Co do koloru to on w rzeczywistości jest troszkę intensywniejszy
    Ktoś pytał skąd sukienka - jest z Mohito za 169 zł
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-05-31 17:01:29
    heart_shaped_box
    Cytat:
    Napisane przez margitta Poka wiadomo
    halo, przecież to nie ja do niej poszłam i zgadzam się z tobą, że to szczyt wszystkiego! Ale nie chciałabym nigdy być w jej sytuacji, dlatego lepiej unikać

    halo halo nie napisalam, ze Ty
    tak glosno sobie rozmyslam, bo takie zachowanie jest co najmniej bezczelne

    pozdrawiam
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-05-31 16:57:59
    margitta
    Cytat:
    Napisane przez heart_shaped_box Poka wiadomo
    A fakt, ze ktos do niej podszedl i "cos powiedzial" to co to ma byc? Nie wiem co mialo takie zachowanie na celu? Miala leciec do domu i sie przebrac? Mialo byc jej przykro, czy co? Wnioskuje, ze ubrala sie tak celowo, ale to juz musza byc niesnaski wewnatrz.
    Nie chodzi o to, ze bronie tej dziewczyny. Zgadzam sie z opinia, ze PM nie powinno sie przycmic, ale z drugiej strony jesli ktos dobrze sie czuje w swoim ciele to mysle, ze nie bedzie mial tego problemu...

    Swoja droga po co chodzi sie na wesela? Po to, zeby komentowac jak kto sie ubral? Ja mam to w nosie, ide po to zeby celebrowac tak wazny dzien w zyciu Mlodych, pobawic sie, potanczyc itd.
    halo, przecież to nie ja do niej poszłam i zgadzam się z tobą, że to szczyt wszystkiego! Ale nie chciałabym nigdy być w jej sytuacji, dlatego lepiej unikać
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-05-31 16:37:51
    heart_shaped_box
    Cytat:
    Napisane przez margitta Poka wiadomo
    też jestem przeciwniczką jasnych sukienek i propagatorką savoir vivre, ale tu uważam, że sukienka się jak najbardziej nadaje. Jest matowa, różowa, krótka, skromna, wręcz codzienna Jeżeli nie założysz wianka na głowę i białych szpilek to naprawdę jest super

    PS. Ostatnio byłam na weselu, gdzie świadkowa ubrała białą kieckę za kolano z błyszczącej SATYNY z mnóstwem falban i tiulu. To było naprawdę przykre w stosunku do panny młodej Chyba bym żadnego zdjęcia z taką świadkową nie chciała W dodatku przy stołach gadało się tylko o niej, że jak tak można... Wiem, że kilka osób nawet podeszło i coś jej powiedziało. Co gorsza, świadkowa była o głowę wyższa od panny młodej i górowała nad nią ciągle.
    A fakt, ze ktos do niej podszedl i "cos powiedzial" to co to ma byc? Nie wiem co mialo takie zachowanie na celu? Miala leciec do domu i sie przebrac? Mialo byc jej przykro, czy co? Wnioskuje, ze ubrala sie tak celowo, ale to juz musza byc niesnaski wewnatrz.
    Nie chodzi o to, ze bronie tej dziewczyny. Zgadzam sie z opinia, ze PM nie powinno sie przycmic, ale z drugiej strony jesli ktos dobrze sie czuje w swoim ciele to mysle, ze nie bedzie mial tego problemu...

    Swoja droga po co chodzi sie na wesela? Po to, zeby komentowac jak kto sie ubral? Ja mam to w nosie, ide po to zeby celebrowac tak wazny dzien w zyciu Mlodych, pobawic sie, potanczyc itd.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-05-31 14:55:13
    niewygrzana
    Cytat:
    Napisane przez mysiak Poka wiadomo
    Owszem, ewidentnie

    Generalnie zasady savoir vivre'u mówią: nie przyćmiewa się panny młodej. Oczywiście, że nikt nie będzie w tym celu rósł, kurczył się czy chudł, ale nie trzeba mieć IQ na poziomie 180, żeby domyślić się, że jeśli ubierzesz się podobnie do panny młodej, szczególnie jeśli będziesz siedziała z nią przy jednym stole, parę metrów dalej, to będziesz z nią porównywana.
    Wspomniana przeze mnie panienka nie znosi swojej bratowej i świetnie wiedziała, że ma zdecydowanie lepszą figurę i że zrobi jej dużą przykrość.
    No dobrze, ale ja się jednak będę upierać: skromne stylizacje są dla kobiet, które nie boją się przyćmienia Jeśli panna młoda boi się, że w skromnej sukience zginie na własnym weselu, to niech przemyśli wybór kreacji. Bo to naprawdę nie wina zaproszonych, że panna młoda założyła skromną sukienusię i teraz jest jej przykro, bo Kowalska wyglądała strojniej.
    Żeby nie było: ja nie usprawiedliwiam gości w sukienkach a'la ślubne, bo fakt, to już przegięcie. Ale z drugiej strony nie popadajmy w obsesję, bo tutaj to nieraz wystarczy biała plamka na kiecce, by podniosły się głosy, że nie wypada, bo biały kolor to kolor panny młodej. Moim zdaniem to zależy od samej sukienki. Biała beza do ziemi - jasne, że NIE. Jasna sukienka z np. czerwonym czy zielonym żakietem, koralami i butami pod kolor - czemu nie? A że przypadkiem może się okazać, że jesteś ładniejsza od PM - cóż, bywa...
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-05-31 13:15:03
    mysiak
    Cytat:
    Napisane przez niewygrzana Poka wiadomo
    Moment, bo nie nadążam - to wina zaproszonej, że panna młoda jest starsza i grubsza? Przecież idąc tym tokiem rozumowania, to w ogóle należałoby wypraszać z wesela wszystkie ładniejsze i szczuplejsze, bo przecież nawet w "dozwolonym" kolorze mogą przyćmić pannę młodą i wyrządzić jej przykrość. Moim zdaniem PM, zakładające "proste, skromne" sukienki powinny się liczyć z tym, że któraś z zaproszonych pań odstrzeli się jak na rozdanie Oscarów (niekoniecznie musi mieć białą sukienkę) i ją przyćmi. Jeżeli panna młoda w dniu własnego ślubu naprawdę tak bardzo przeżywa własny wygląd, to powinna 2x przemyśleć, czy będzie się dobrze czuła w skromnej stylizacji, tym bardziej, że wśród kreacji weselnych wciąż królują tiule, treny, koronki, drapowania i spódnice na kole. W białej kreacji, czy w zielonej kreacji - zawsze się może zdarzyć, że któraś z zaproszonych ciotek będzie ubrana bardziej elegancko, bardziej zjawiskowo itd.
    Owszem, ewidentnie

    Generalnie zasady savoir vivre'u mówią: nie przyćmiewa się panny młodej. Oczywiście, że nikt nie będzie w tym celu rósł, kurczył się czy chudł, ale nie trzeba mieć IQ na poziomie 180, żeby domyślić się, że jeśli ubierzesz się podobnie do panny młodej, szczególnie jeśli będziesz siedziała z nią przy jednym stole, parę metrów dalej, to będziesz z nią porównywana.
    Wspomniana przeze mnie panienka nie znosi swojej bratowej i świetnie wiedziała, że ma zdecydowanie lepszą figurę i że zrobi jej dużą przykrość.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-05-31 12:44:39
    margitta
    też jestem przeciwniczką jasnych sukienek i propagatorką savoir vivre, ale tu uważam, że sukienka się jak najbardziej nadaje. Jest matowa, różowa, krótka, skromna, wręcz codzienna Jeżeli nie założysz wianka na głowę i białych szpilek to naprawdę jest super

    PS. Ostatnio byłam na weselu, gdzie świadkowa ubrała białą kieckę za kolano z błyszczącej SATYNY z mnóstwem falban i tiulu. To było naprawdę przykre w stosunku do panny młodej Chyba bym żadnego zdjęcia z taką świadkową nie chciała W dodatku przy stołach gadało się tylko o niej, że jak tak można... Wiem, że kilka osób nawet podeszło i coś jej powiedziało. Co gorsza, świadkowa była o głowę wyższa od panny młodej i górowała nad nią ciągle.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-05-31 11:37:55
    sylwia7_89
    Cytat:
    Napisane przez martynkaaa90 Poka wiadomo
    prześliczna jest! Zakładaj na wesele, kolor też super Ożyw ją dodatkami
    Sukienka jest cudna, zakladaj smiało a mozna wiedziec gdzie kupilas i za ile?
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-05-30 23:46:48
    martynkaaa90
    prześliczna jest! Zakładaj na wesele, kolor też super Ożyw ją dodatkami
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-05-30 23:39:31
    niewygrzana
    Moment, bo nie nadążam - to wina zaproszonej, że panna młoda jest starsza i grubsza? Przecież idąc tym tokiem rozumowania, to w ogóle należałoby wypraszać z wesela wszystkie ładniejsze i szczuplejsze, bo przecież nawet w "dozwolonym" kolorze mogą przyćmić pannę młodą i wyrządzić jej przykrość. Moim zdaniem PM, zakładające "proste, skromne" sukienki powinny się liczyć z tym, że któraś z zaproszonych pań odstrzeli się jak na rozdanie Oscarów (niekoniecznie musi mieć białą sukienkę) i ją przyćmi. Jeżeli panna młoda w dniu własnego ślubu naprawdę tak bardzo przeżywa własny wygląd, to powinna 2x przemyśleć, czy będzie się dobrze czuła w skromnej stylizacji, tym bardziej, że wśród kreacji weselnych wciąż królują tiule, treny, koronki, drapowania i spódnice na kole. W białej kreacji, czy w zielonej kreacji - zawsze się może zdarzyć, że któraś z zaproszonych ciotek będzie ubrana bardziej elegancko, bardziej zjawiskowo itd.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-05-30 23:23:23
    mysiak
    Cytat:
    Napisane przez fablous Poka wiadomo
    Nawet jeśli sukienka jest zbliżona do ecru to nie przesadzajmy, że nie wypada założyć jej na wesele. Jako przyszła panna młoda powiem wam, że zupełnie nie przeszkadzałoby mi to, że jakaś dziewczyna załozy jasną sukienkę. Dopóki nie będzie ona długa i z welonem
    Cytat:
    Napisane przez hailie21 Poka wiadomo
    Brawo za zdrowe podejście do sprawy W każdym wątku gdzie prezentowana jest jasna sukienka zaraz masa komentarzy, że "nie wypada" itd. To dzień panny młodej i nikt jej go nie ukradnie, nawet jeśli założy sukienkę ecru czy białą.
    Poza tym sukienka autorki wątku jest prosta i skromna
    (...)
    Dzisiejsze suknie ślubne często są właśnie proste i skromne, nie mówiąc o tym, że coraz częściej krótkie

    Byłam na dwóch ślubach, na których siostra pana młodego włożyła białą sukienkę. Pierwsza nawet uczesała się podobnie do panny młodej. Nikt ich oczywiście nie wyprosił, ale:
    1. Niesmak u wielu osób pozostał ("dziewczyna nie umie się zachować", "co za brak wychowania", "ktoś tu zapomniał kto dziś bierze ślub a kto nie")
    2. Pierwszej pannie młodej było naprawdę przykro - bratowa jest od niej o 10 lat młodsza, o 3 rozmiary mniejsza a ubrała się BARDZO podobnie - w prostą, białą sukienkę do kolan.


    Cytat:
    Napisane przez ptasiakasiaa Poka wiadomo
    Może najlepiej zapytać się Panny Młodej jakie ma podejście do sprawy. To, że jedna się nie obrazi, nie znaczy ze innej też będzie to pasować, ja bym się nie chciała narażać PM. A komentarzy takich jest tyle, bo ku... nie wypada tak iść na wesele, w czarnym też. To, że niektórzy tak chodzą nie znaczy, że jest to w porządku. I tyle dziękuję. Poza tym uważam, że sukienka jest ładna.
    Cytat:
    Napisane przez mariamarysienka Poka wiadomo
    to, że "ktoś widział", "ktoś był", "jakaś niezidentyfikowana PMka się nie obraziła" to nie znaczy że to było dobre to są zasady savoire vivre, ale jak widać większość ma je obecnie w nosie.
    osobiście wyrzuciłabym dziewuchę w białej sukience z mojego wesela. i nie z zazdrości, lecz z braku kultury i dobrego wychowania.
    No i właśnie o to chodzi.
    Oczywiście, że można przyjść do teatru w spodniach od dresu i często nie zostanie się z tego powodu wyrzuconym. Analogicznie jest ze zwiedzaniem kościoła (obojętnie jakiego wyznania) w hotpantsach i z odsłoniętym brzuchem, czy przychodzeniem na ślub w jakimkolwiek odcieniu bieli. Na ogół nikt Cię nie wyprosi, ale co z tego? Jeśli korzystasz z tej opcji, to świadczy tylko i wyłącznie o Tobie.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-05-30 22:56:38
    elastynka
    Wygladasz w niej bosko! Świetny krój! Zakochałam się

    Natomiast co do dyskusji na temat kolorów sukienek weselnych. Co roku zresztą przerabianego ...
    Wszystkie piszecie o tym, że panny młodej się z nikim nie pomyli bo przecież ona będzie w długiej sukni i z welonem doczepionym do włosów... A co jeśli chodzi o wesele po ślubie cywilnym. Tam nierzadko panna młoda wystepuje w sukni skromnej, krótszej i bez welonu na głowie...
    Tak naprawdę nie chodzi o to czy ktoś Was pomyli z panną młodą bo to raczej się zdarzyć nie powinno, tylko (według mnie, więc proszę nie wieszajcie psów na mnie) o pewną tradycję, może oczekiwania PM...

    wracając do tej sukienki. Jak najbardziej TAK - na wesele pasuje!
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-05-30 22:39:12
    ewanka1989
    wyglądasz ślicznie, wypada jak najbardziej. no bez przesady że ktoś ją pomyli z panną młodą, przecież nie będzie stała w welonie przy ołtarzu z panem młodym.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-05-30 21:29:11
    UstySsia
    Ooo nie masakra. Ja często chodzę w czarnych sukienkach na wesele i nie rozumiem dlaczego miałabym nie pójść. Ta sukienka jest pudrowa, a nie biała, w dodatku skromna, Autorka nie założy raczej białych butów ani welonu i to nie ona będzie stała przed ołtarzem więc nikt jej nie pomyli z panną młodą.

    Ja dobrałabym turkusowe, zielone dodatki
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-05-30 21:22:01
    pingwinek=]
    Widziałam tą kieckę na żywo, ona jest PUDROWA, więc błagam, oczywiście, że nadaje się na wesele, a autorka wątku ślicznie w niej wygląda.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-05-30 16:14:54
    traicionera
    Dalsza rodzina męża, która mnie pierwszy też na oczy widziała, a męża też wiele lat temu mogłaby się pomylić, szczególnie, że nie miałam nawet bukietu, tylko torebkę.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-05-30 14:58:42
    heart_shaped_box
    Cytat:
    Napisane przez traicionera Poka wiadomo
    moja sukienka ślubna tez nie była biała, a do tego bardzo skromna i prosta w kroju, wiec gdyby mi któraś z zaproszonych pan wyskoczyła w takim stroju, to spokojnie mogliby się ludzie mylić.
    troche naciagany ten argument...goscie, ktorzy przychodza na wesele nie wiedza czyje to wesele, zeby mieli sie pomylic?
    no bez przesady
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-05-30 14:08:11
    megane9111
    Bardzo ładna
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-05-29 23:29:36
    ghana
    super kiecka ja ostawiłabym na dodatki w postaci perełek
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-05-29 23:24:00
    niewygrzana
    Ale przecież w "nie wypada w białym na wesele" chodzi tylko i wyłącznie o to, by przypadkiem ktoś nie wziął gościa za pannę młodą. Załączona sukienka jest prosta, jeżeli właścicielka dobierze kolorowe dodatki, jakiś barwny żakiet czy coś, to przecież nawet ślepy dziad spod kościoła nie pomyli jej z PM A wyrzucanie kogoś za sukienkę... sorry, dziewczyny, ale to już galopująca małostkowość. Oczywiście, jeśli same chcecie psuć sobie wesele wywołując skandal z niczego, to wasz wybór; mnie się jednak wydaje, że panna młoda w dniu ślubu ma inne zmartwienia, niż wypatrywanie gości w nie takich kolorach. Jedna z poprzedniczek trafnie zauważyła - dopóki suknia nie ma trenu i welonu, to o co tu kruszyć kopie?
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-05-29 22:36:34
    heart_shaped_box
    Cytat:
    Napisane przez mariamarysienka Poka wiadomo
    to, że "ktoś widział", "ktoś był", "jakaś niezidentyfikowana PMka się nie obraziła" to nie znaczy że to było dobre to są zasady savoire vivre, ale jak widać większość ma je obecnie w nosie.
    osobiście wyrzuciłabym dziewuchę w białej sukience z mojego wesela. i nie z zazdrości, lecz z braku kultury i dobrego wychowania.
    widzialam mase dziewczyn w czarnych sukienkach lub ecru, nikt jakos na nikogo nie nakrzyczal, ani nie wyrzucil z sali...
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-05-29 22:15:20
    traicionera
    moja sukienka ślubna tez nie była biała, a do tego bardzo skromna i prosta w kroju, wiec gdyby mi któraś z zaproszonych pan wyskoczyła w takim stroju, to spokojnie mogliby się ludzie mylić.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-05-29 22:12:57
    spaghettii
    jest ok
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-05-29 21:45:42
    dzasminka
    Cytat:
    Napisane przez mariamarysienka Poka wiadomo
    to, że "ktoś widział", "ktoś był", "jakaś niezidentyfikowana PMka się nie obraziła" to nie znaczy że to było dobre to są zasady savoire vivre, ale jak widać większość ma je obecnie w nosie.
    osobiście wyrzuciłabym dziewuchę w białej sukience z mojego wesela. i nie z zazdrości, lecz z braku kultury i dobrego wychowania.
    Ta sukienka nie jest biała przecież.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-05-29 21:13:21
    mariamarysienka
    to, że "ktoś widział", "ktoś był", "jakaś niezidentyfikowana PMka się nie obraziła" to nie znaczy że to było dobre to są zasady savoire vivre, ale jak widać większość ma je obecnie w nosie.
    osobiście wyrzuciłabym dziewuchę w białej sukience z mojego wesela. i nie z zazdrości, lecz z braku kultury i dobrego wychowania.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-05-29 20:48:29
    aniap1991
    pieknie w niej wygladasz
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-05-29 20:31:58
    Dominikaa06
    bardzo ładna ! i oczywiście że się nadaje na wesele, znowu odpowiedzi z tym "nienadawniem się koloru na wesele" -.-
    Kolorowe dodatki, w sumie każdy kolor pasuje fuksja,chaber,morski,ziel ony, duże pole do popisu
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-05-29 20:30:47
    tisiphone
    całkiem ładna
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-05-29 20:24:09
    lidgad
    Cytat:
    Napisane przez pluszysko Poka wiadomo
    Sukienka jest bardzo fajna, prosta, skromna i elegancka - na wesele idealna nie rozumiem gadania, że 'nie nadaje się na wesele' - to w końcu pudrowy róż a nie biały. Zresztą, nie raz na weselu widziałam dziewczyny w sukienkach białych np białych w kwiatki. Dobierz dodatki na zasadzie kontrastu i będzie git
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-05-29 20:01:17
    pluszysko
    Sukienka jest bardzo fajna, prosta, skromna i elegancka - na wesele idealna nie rozumiem gadania, że 'nie nadaje się na wesele' - to w końcu pudrowy róż a nie biały. Zresztą, nie raz na weselu widziałam dziewczyny w sukienkach białych np białych w kwiatki. Dobierz dodatki na zasadzie kontrastu i będzie git
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-05-29 19:53:51
    ptasiakasiaa
    Może najlepiej zapytać się Panny Młodej jakie ma podejście do sprawy. To, że jedna się nie obrazi, nie znaczy ze innej też będzie to pasować, ja bym się nie chciała narażać PM. A komentarzy takich jest tyle, bo ku... nie wypada tak iść na wesele, w czarnym też. To, że niektórzy tak chodzą nie znaczy, że jest to w porządku. I tyle dziękuję. Poza tym uważam, że sukienka jest ładna.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-05-29 19:40:48
    thealee
    Śliczna sukienka
    Buty i torebka czerwone + delikatna złota biżuteria
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-05-29 19:35:25
    dzasminka
    Ładnie. Turkus, koral może.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-05-29 19:30:00
    Myszos80
    Świetna, ja bym postawiła na kontrast i coś turkusowego np korale i torebkę
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-05-29 19:24:06
    bbss
    Sukienka ok, możesz dorzucić dodatki pastelowe
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-05-29 19:23:11
    Judyta__
    śliczna sukienka, ślicznie w niej wyglądasz i uważam, że na pewno pasuje na wesele
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-05-29 19:15:11
    hailie21
    Cytat:
    Napisane przez fablous Poka wiadomo
    Nawet jeśli sukienka jest zbliżona do ecru to nie przesadzajmy, że nie wypada założyć jej na wesele. Jako przyszła panna młoda powiem wam, że zupełnie nie przeszkadzałoby mi to, że jakaś dziewczyna załozy jasną sukienkę. Dopóki nie będzie ona długa i z welonem
    Brawo za zdrowe podejście do sprawy W każdym wątku gdzie prezentowana jest jasna sukienka zaraz masa komentarzy, że "nie wypada" itd. To dzień panny młodej i nikt jej go nie ukradnie, nawet jeśli założy sukienkę ecru czy białą.
    Poza tym sukienka autorki wątku jest prosta i skromna

    Co do dodatków, ja bym na czerwień postawiła
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-05-29 19:05:33
    Avlis
    Ładna sukienka Pasuje na wesele. Dodatki w kolorze niebieskim lub grafitowym.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-05-29 18:59:30
    fablous
    Nawet jeśli sukienka jest zbliżona do ecru to nie przesadzajmy, że nie wypada założyć jej na wesele. Jako przyszła panna młoda powiem wam, że zupełnie nie przeszkadzałoby mi to, że jakaś dziewczyna załozy jasną sukienkę. Dopóki nie będzie ona długa i z welonem
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-05-29 18:54:15
    mariamarysienka
    zależy jak bardzo jasny jest ten pudrowy róż. jeśli bliżej mu do białego niż do różowego to nie powinnaś w niej iść, bo na weselu kolor biały, ecru jest tylko dla panny młodej.
    ale jeśli bardziej róż, to jak najbardziej, krój ma dość klasyczny, dobierz zdecydowane dodatki, żeby nie było mdło i śmiało idź
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-05-29 18:51:52
    marynka42
    śliczna czy to asos?
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-05-29 18:48:35
    nierealnaaa
    Śliczna sukienka. Jak najbardziej na wesele.
    A dodatki o wszystkich kolorach pasują.
    Ale wybierz coś mocnego, co dawałoby akcent.
    Jakaś wyrazista bransoletka, torebka bądź buty.
    Zgłoś Cytuj


Popularne tagi

spodnie     new     strój     suknia     żakiet     płaszcz     H&M     rurki     stradivarius     maxi     róż     kolczyki     zima     ćwieki     tunika     jeansy     kwiaty     sandały     asos     Look     etno     spodenki     platformy     panterka     mini     szpilki     balerinki     studniówka     mała     trampki     wiosna     koronka     paski     kozaki     czarne     retro     czółenka     Reserved     jesień     botki     sukienki     sweter     ramoneska     złoto     sandałki     torebka     czerwona     czarny     ślubna     skóra     marynarka     beż     biżuteria     pasek     lato     koszula     toe     bokserka     dodatki     atmosphere     zara     kopertówka     kurtka     hippie     bluza     sukienka     sylwester     top     nude     na     mohito     biała     bransoletka     koturny     spódniczka     bluzka     koszulka     jeans     czarna     spódnica     sweterek     brąz     moda     buty     falbanki     szorty     zegarek     czerń     legginsy     wesele     kardigan     ślub     naszyjnik     torba     z     baleriny     Zestaw     floral     boho     bershka