Zimowe, narciarskie Retro Co o tym myślicie?

kategoria: Ubrania, dodano: 2012-12-15 21:12:30
Opis:
kurtka - stradi opaska, rekawiczki - new look buty - schaffashoes spodnie - pullandbear szal - H&M

Średnia ocen: 4.80 (z 5 ocen)50

Tagi: biała kurtka na rurki retro białe śniegowce zima zimowa boots narty pudrowe ciepła puchowa ski moon
    Ilość ocen: 5
  • Wieszak dodany przez:
    PaulaMyFashionBlog
    PaulaMyFashionBlog

    Ilość wieszaków: 42 Średnia ocen: 4.30
  • Zobacz pełny profil

Inne wieszaki od tego użytkownika: więcej »

Oceny i komentarze

  • , 2014-01-09 21:28:31
    iloveclothes
    Nie założyłabym takich śniegowców ani kurtki...ale Tobie to chyba we wszystkim ładnie ! :P

    Oceniono 4.00 na 5 gwiazdek.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2013-09-15 23:03:59
    Lenka o
    swietny zestawik i Tobie pieknie,boś sama piękna

    Oceniono 5.00 na 5 gwiazdek.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2013-05-19 10:37:16
    aniabaniaa
    ooo boze jaka Ty jestes sliczna! super zestaw na zimę, jestem fanką takich, w których jest ciepło i wyglądają fajnie. też stawiam na takie

    Oceniono 5.00 na 5 gwiazdek.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2013-05-15 23:36:17
    hmm o co caman
    przepiękny wieszak, masz super styl i podobaja mi sie wszystkie

    Oceniono 5.00 na 5 gwiazdek.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2013-05-07 10:59:48
    pandulek
    Zima już za nami, ale póki co oceniam i dodaję do ulubionych. Zestaw super, a Ty jesteś taka śliczna, że chyba nawet najgorszy zestaw wypadłby pozytywnie.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2013-02-08 10:10:29
    Aasikk
    bardzo ładnie, bardzo fajna czapka i piękne włosy. Nie jest sztuką ubrać cieniuki płaszczyk i piękne szpilki, sztuką jest ubrać się właściwie do panujacych warunków pogodowych i wyglądać ładnie w takim zestawie

    Oceniono 5.00 na 5 gwiazdek.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-12-20 10:27:00
    Mirindo
    Cytat:
    Napisane przez demitasse Poka wiadomo
    Fajnie że jesteś taka prawdziwa. Jak jest zimo to pokazujesz ciepła kurtkę i ciepłe ogromne buty. Lubię oglądać na blogach prawdę, życie. A nie cienkie,rozpięte płaszczyki, czy ramoneski przy minusowej temperaturze i śniegu

    A czy tą opaske dawno kupiłaś ?
    O wlasnie. Tez mi sie to podoba ze nikt na na sile nie tworzy nie wiadomo czego. Jest zima i w ciepłej kurtce jak widać tez mozna wyglądać super.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-12-20 10:09:34
    PaulaMyFashionBlog
    Cytat:
    Napisane przez demitasse Poka wiadomo
    I wszystko jasne.

    Mój niestety nie ma duszy do takich rzeczy
    alez moj sie zapiera, ze tez nie...
    tylko z sesji na sesje wychodzi mu coraz lepiej, na razie ma regularnej praktyki 7 mcy
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-12-20 09:42:36
    demitasse
    Cytat:
    Napisane przez PaulaMyFashionBlog Poka wiadomo
    facet po asp
    I wszystko jasne.

    Mój niestety nie ma duszy do takich rzeczy
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-12-19 23:55:46
    lady_killer
    Świetne śniegowce
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-12-19 22:37:32
    PaulaMyFashionBlog
    Cytat:
    Napisane przez demitasse Poka wiadomo
    A możesz jeszcze zdradzić jakim aparatem i obiektywem robisz zdjęcia ?
    sigma 50, 1.2
    fuji s 5 pro
    facet po asp
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-12-19 19:46:11
    demitasse
    A możesz jeszcze zdradzić jakim aparatem i obiektywem robisz zdjęcia ?
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-12-19 19:06:54
    PaulaMyFashionBlog
    Cytat:
    Napisane przez demitasse Poka wiadomo
    Fajnie że jesteś taka prawdziwa. Jak jest zimo to pokazujesz ciepła kurtkę i ciepłe ogromne buty. Lubię oglądać na blogach prawdę, życie. A nie cienkie,rozpięte płaszczyki, czy ramoneski przy minusowej temperaturze i śniegu

    A czy tą opaske dawno kupiłaś ?
    Na bank jest jeszcze w sklepach Kupiłam ze 3 tygodnie temu.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-12-19 12:24:50
    niewygrzana
    Nienawidzę śniegowców, to jedna z największych traum mojego dzieciństwa Ale Tobie udało się pokazać, że mogą wyglądać tak fajnie i stylowo, że aż mi się zachciało podobnych butów. Muszą być wygodne i ciepłe
    Ogólnie - świetnie, masz styl i wygląd dziewczyno
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-12-18 08:50:14
    demitasse
    Fajnie że jesteś taka prawdziwa. Jak jest zimo to pokazujesz ciepła kurtkę i ciepłe ogromne buty. Lubię oglądać na blogach prawdę, życie. A nie cienkie,rozpięte płaszczyki, czy ramoneski przy minusowej temperaturze i śniegu

    A czy tą opaske dawno kupiłaś ?
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-12-17 21:22:23
    olasia99
    Jesteś śliczna i masz świetną figurę
    Buty mi się nie podobają, ale cenię ciepło i sama chodze w Emu, które mało kto lubi, więc wybaczam Ci te papucie
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-12-17 19:41:20
    jasza
    Po pierwsze jesteś śliczna. Po drugie zestaw niezły, tylko te buty... jakoś tak subiektywnie stwierdzam, że strasznie mi zgrzytają. Takie wielkie papucie, ale pewnie są wygodne. Ciekawa opaska.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-12-17 19:31:26
    ewciaa82
    Swietna calosc.Piekna kobieta w genialnej stylizacji. Makijaz subtelny, klasyka w slicznym wydaniu.Nic dodac nic ujac
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-12-17 18:23:00
    Carmela_
    Cytat:
    Napisane przez LadySith Poka wiadomo
    ciuchy ok, szczególnie buty. czapka kiepska.
    a tapety tyle, że starczy tupnąć i wszystko spadnie
    Idź lecz kompleksy gdzie indziej.Tapeta bo?Bo ma idealną twarz?

    Świetny zestaw,super opaska!
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-12-17 17:17:39
    EsTeLL25
    Piękna całość
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-12-17 16:30:33
    ghana
    cudownie <3 i Ty taka piękna
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-12-17 16:25:48
    biedronka91
    Genialnie!
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-12-17 16:08:07
    mafda
    Cytat:
    Napisane przez LadySith Poka wiadomo
    ciuchy ok, szczególnie buty. czapka kiepska.
    a tapety tyle, że starczy tupnąć i wszystko spadnie
    a ja popieram fajne ciuchy ale twarz taka sztuczna ...
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-12-17 12:52:24
    tosiajola
    Nie podobają mi się kompletnie te buty
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-12-17 12:42:37
    kizia86
    Cytat:
    Napisane przez LadySith Poka wiadomo
    ciuchy ok, szczególnie buty. czapka kiepska.
    a tapety tyle, że starczy tupnąć i wszystko spadnie

    widać ze masz dużego kompleksaaaa

    Dziewczyna jest jak laleczk
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-12-17 11:02:19
    PaulaMyFashionBlog
    Cytat:
    Napisane przez Oleeeńka Poka wiadomo
    Raaany, jaka Ty jesteś ładna
    Cytat:
    Napisane przez patiuszka Poka wiadomo
    Jeju, jaka ty śliczna i ubranko też
    Cytat:
    Napisane przez KaRaa xD Poka wiadomo
    Fajny zestaw a ty jesteś tak piękna, ze aż nie mogę uwierzyć, ze jesteś prawdziwa
    Cytat:
    Napisane przez sweetrosee Poka wiadomo
    BTW. JEJCIU!!!! Jakaś Ty piękna...

    Jeju dziekuje Wam bardzo
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-12-17 10:44:09
    LadySith
    ciuchy ok, szczególnie buty. czapka kiepska.
    a tapety tyle, że starczy tupnąć i wszystko spadnie
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-12-17 10:01:09
    sweetrosee
    Stylizacja na medal. Kocham takie BTW. JEJCIU!!!! Jakaś Ty piękna...
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-12-16 14:30:26
    KaRaa xD
    Fajny zestaw a ty jesteś tak piękna, ze aż nie mogę uwierzyć, ze jesteś prawdziwa
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-12-16 14:28:00
    Anthia
    znów buty na nie ale reszta super
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-12-16 14:18:11
    zawszeboska
    Ładny zestaw, podoba mi się.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-12-16 13:04:48
    thealee
    Świetna całość
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-12-16 12:20:32
    megane9111
    Cytat:
    Napisane przez soffka Poka wiadomo
    fajny wieszak, czemu tak niskie oceny ?
    Pewnie zazdrość przez nie przemawia - nie przez wszystkie ale większość tych niskich
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-12-16 11:59:34
    patiuszka
    Jeju, jaka ty śliczna i ubranko też
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-12-16 11:53:41
    soffka
    fajny wieszak, czemu tak niskie oceny ?
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-12-16 11:30:35
    jooy
    Cytat:
    Napisane przez megane9111 Poka wiadomo
    Świetnie wyglądasz, ale - ładnemu we wszystkim ładnie
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-12-16 11:21:51
    megane9111
    Świetnie wyglądasz, ale - ładnemu we wszystkim ładnie
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-12-16 10:54:25
    Oleee
    Raaany, jaka Ty jesteś ładna

    Wszystko super wygląda, sama chętnie bym się tak ubrała
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-12-16 09:37:10
    hailie21
    Pani Zima
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-12-15 22:33:20
    Gomra
    Bardzo ciekawa całość
    Zgłoś Cytuj
  • , 2012-12-15 22:02:07
    lidgad
    fajnie
    a spodnie to w ogóle
    Zgłoś Cytuj


Popularne tagi

spodnie     new     strój     suknia     żakiet     płaszcz     H&M     rurki     stradivarius     maxi     róż     kolczyki     zima     ćwieki     tunika     jeansy     kwiaty     sandały     asos     Look     etno     spodenki     platformy     panterka     mini     szpilki     balerinki     studniówka     mała     trampki     wiosna     koronka     paski     kozaki     czarne     retro     czółenka     Reserved     jesień     botki     sukienki     sweter     ramoneska     złoto     sandałki     torebka     czerwona     czarny     ślubna     skóra     marynarka     beż     biżuteria     pasek     lato     koszula     toe     bokserka     dodatki     atmosphere     zara     kopertówka     kurtka     hippie     bluza     sukienka     sylwester     top     nude     na     mohito     biała     bransoletka     koturny     spódniczka     bluzka     koszulka     jeans     czarna     spódnica     sweterek     brąz     moda     buty     falbanki     szorty     zegarek     czerń     legginsy     wesele     kardigan     ślub     naszyjnik     torba     z     baleriny     Zestaw     floral     boho     bershka