Limonkowa bluza Co o tym myślicie?

kategoria: Ubrania, dodano: 2014-04-09 10:07:43
  • Limonkowa bluza

Opis:
Dodaje fotkę raz jeszcze, ponieważ poprzednie nie oddawało w pełni intensywności koloru :)
Bluza niebluza zakupiona w lokalnym sklepiku.
Jako dodatek naszyjnik przywieziony z wakacji.
Tutaj z dżinsami, ale zastanawiam się do czego jeszcze nosić?

Pozdrawiam.

Średnia ocen: 4.29 (z 12 ocen)50

Tagi: bluza limonkowa naszyjnik
    Ilość ocen: 12
  • Wieszak dodany przez:
    j_olka
    j_olka

    Ilość wieszaków: 75 Średnia ocen: 4.56
  • Zobacz pełny profil

Inne wieszaki od tego użytkownika: więcej »

Oceny i komentarze

  • , 2014-08-18 13:56:40
    avabela
    Świeta. Bardzo mi sie podoba i super naszyjnik. Ja widze jeansy rurku i limonkowe szpilki ale ołówkowa spódniczka czarna też by świetnie leżała.

    Oceniono 4.00 na 5 gwiazdek.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2014-04-16 12:52:49
    KlaudiaMa
    moim zdaniem bardzo fajne na luzie, ale stylowo w innej wersji założyłabym rozkloszowaną spódniczkę do tego, zostawiając bluzę i dodatki chociaż przy spódniczce i tym naszyjniku widziałabym też zamiennie złoty zegarek zamiast tego

    Oceniono 4.00 na 5 gwiazdek.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2014-04-14 16:01:22
    Niedopowiedzenia
    świetna bluza do jeansów jak najbardziej. Mi nie podpasował naszyjnik.

    Oceniono 4.00 na 5 gwiazdek.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2014-04-11 23:27:15
    AtenaSTS
    Cytat:
    bardzo fajna głównie widzą ją do jeansów długich czy krótkich ale wiem też, że niektórzy kombinują i mixują je ze spódniczkami rzkloszowanymi
    też....ja noszę również do ołówkowej spódnicy, też fajnie wygląda
    Zgłoś Cytuj
  • , 2014-04-11 13:00:59
    Sutailje
    Super, bardzo ładnie w tym wyglądasz.

    Bluza boska - zazdraszczam zakupu

    Oceniono 4.00 na 5 gwiazdek.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2014-04-11 10:59:29
    annie906
    pięknie, świeżo, wiosennie

    Oceniono 5.00 na 5 gwiazdek.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2014-04-10 12:32:28
    Kfiatuszek1987
    Świetna bluza!!! Też takiej szukam! Jakby ktoś widział taką na allegro to proszę o info na priv

    Oceniono 5.00 na 5 gwiazdek.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2014-04-10 08:42:26
    Twing0
    Fajny kolorekna wiosnę/lato.
    Może warto by zestawić ją z rozkloszowaną spódniczką?

    Oceniono 5.00 na 5 gwiazdek.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2014-04-09 19:00:52
    Kachnaaaa
    Bardzo fajnie

    Oceniono 4.50 na 5 gwiazdek.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2014-04-09 16:37:34
    milagros_
    bardzo fajna głównie widzą ją do jeansów długich czy krótkich ale wiem też, że niektórzy kombinują i mixują je ze spódniczkami rzkloszowanymi

    Oceniono 3.50 na 5 gwiazdek.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2014-04-09 12:28:19
    iloveclothes
    fajna bluza naszyjnik mniej mi się podoba. pasuje do dżinsów

    Oceniono 3.50 na 5 gwiazdek.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2014-04-09 12:20:47
    Mary_0
    Powtórzę się :P Świetny naszyjnik i bluza też fajna Jedynie zegarek bym zamieniła na bransoletkę w stylu naszyjnika, bo świetnie pasuje

    Oceniono 4.00 na 5 gwiazdek.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2014-04-09 10:56:39
    Meeg07
    Fajna bluza i super naszyjnik. Pasuje do jeansów, może spróbuj z jakimiś spodniami w kolorze?

    Oceniono 5.00 na 5 gwiazdek.
    Zgłoś Cytuj


Popularne tagi

spodnie     new     strój     suknia     żakiet     płaszcz     H&M     rurki     stradivarius     maxi     róż     kolczyki     zima     ćwieki     tunika     jeansy     kwiaty     sandały     asos     Look     etno     spodenki     platformy     panterka     mini     szpilki     balerinki     studniówka     mała     trampki     wiosna     koronka     paski     kozaki     czarne     retro     czółenka     Reserved     jesień     botki     sukienki     sweter     ramoneska     złoto     sandałki     torebka     czerwona     czarny     ślubna     skóra     marynarka     beż     biżuteria     pasek     lato     koszula     toe     bokserka     dodatki     atmosphere     zara     kopertówka     kurtka     hippie     bluza     sukienka     sylwester     top     nude     na     mohito     biała     bransoletka     koturny     spódniczka     bluzka     koszulka     jeans     czarna     spódnica     sweterek     brąz     moda     buty     falbanki     szorty     zegarek     czerń     legginsy     wesele     kardigan     ślub     naszyjnik     torba     z     baleriny     Zestaw     floral     boho     bershka