Sukienka w kropy :) Co o tym myślicie?

kategoria: Ubrania, dodano: 2009-06-08 20:17:18
  • Sukienka w kropy :)

Opis:
Oldschoolowo :) nosić/ nie nosić?
I z jakimi dodatkami? Jaki kolor?

Średnia ocen: 3.50 (z 16 ocen)50

Tagi: sukienka
    Ilość ocen: 16
  • Wieszak dodany przez:
    zgagaaa
    zgagaaa

    Ilość wieszaków: 15 Średnia ocen: 0.00
  • Zobacz pełny profil

Inne wieszaki od tego użytkownika: więcej »

Oceny i komentarze

  • , 2009-06-09 23:42:01
    coccinelle7
    mi się nie podoba.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-09 13:55:55
    przekora
    Seksowna
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-09 12:50:30
    Mloda
    Cytat:
    Napisane przez aauraa Poka wiadomo
    Jak najbardziej nosić. Fajnie zestawiona może wyglądać bardzo ciekawie.
    dokladnie
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-09 10:54:10
    kropka75
    Fajna, ale ciekawe jak na Tobie...
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-09 00:53:16
    hania207
    fajna
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-08 23:54:30
    Just:)
    jest ok, ale faktycznie przydałaby się fota na Tobie
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-08 22:46:50
    lexie
    Dodatki bym dała białe albo granatowe, albo może szare. Czarne by trzeba przymierzyć czy pasują, bo mogą wyglądać ciężko.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-08 22:07:10
    rozwielitka
    nosić!
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-08 22:03:06
    Kattarina
    Cytat:
    Napisane przez zgagaaa Poka wiadomo
    a co myślicie o czarnych dodatkach?
    Wszystko zalezy od tego, jak w niej wygladasz. Chyba nie obejdzie sie bez zdjecia.
    Czern moze byc za ciezka.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-08 21:53:53
    zgagaaa
    a co myślicie o czarnych dodatkach?
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-08 21:47:29
    Kattarina
    Nosic I zestawiac w stylu mlodej Brigitte Bardot;D, np. z delikatnymi bialymi balerinkami i ewentualnie z szerokim, bialym paskiem, jesli bedzie pasowal do tych guziczkow.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-08 21:42:15
    Dzindzej
    nosić
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-08 21:28:23
    sloncet
    Jasne, że nosić!
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-08 21:17:47
    zabotka
    Cytat:
    Napisane przez aauraa Poka wiadomo
    Jak najbardziej nosić. Fajnie zestawiona może wyglądać bardzo ciekawie.
    nosić
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-08 20:53:30
    dorkabl
    Nosić, nosić! Z czarnym, rozpinanym sweterkiem np.. do tego nie wielka torebeczka i duże okulary
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-08 20:49:15
    Spoora
    Taka sobie.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-08 20:48:04
    sonia136
    piękniasta ta sukienka! i oczywiście noś ją
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-08 20:45:06
    aauraa
    Jak najbardziej nosić. Fajnie zestawiona może wyglądać bardzo ciekawie.
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-08 20:32:39
    kasiek1122
    ja tam nie wiem, ale ja żadnej sprzątaczki nie widziałam w takiej sukience, z taką górą mi się sukienka bardzo podoba! Co prawda ubrałabym ją ze 2 razy, ale dobrałabym do niej białe buty, peeptoe na małej koturnie do tego czerwone pazury okulary z białymi oprawkami i mała torebkę. Lata 50ciąte normalnie fajna naprawdę fajna kiecuszka szkoda tylko, że ma te guziczki do samego dołu a nie np do pasa. A jakby była jeszcze troszkę szersza na dole to w ogóle bosko :P
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-08 20:30:02
    lalesia
    Ja bym raczej nie nosiła faktycznie jakoś kojarzy się z woźną szkolną
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-08 20:29:07
    lexie
    Dobrze by było gdybyś pokazała na sobie, ale chyba nosić
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-08 20:24:01
    zgagaaa
    No właśnie bardzo ładnie podkreśla talię
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-08 20:22:51
    Kiti
    nie bardzo jak strój dla pani sprzątaczki do pracy
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-08 20:22:18
    dusia139
    A no pewno, że nosic !
    ładna
    Zgłoś Cytuj
  • , 2009-06-08 20:21:00
    pallacanestra
    zależy jak wygląda na Tobie możesz w niej wyglądać jak woźna z podstawówki, a jeżeli masz superfigurę to nawet jak seksbomba
    Zgłoś Cytuj


Popularne tagi

etno     kozaki     żakiet     róż     złoto     spodenki     kopertówka     atmosphere     baleriny     zegarek     czarna     sukienka     hippie     czółenka     czarne     zima     skóra     torebka     paski     kurtka     jesień     szorty     legginsy     czerwona     pasek     rurki     szpilki     koszula     koturny     czarny     sukienki     bokserka     biała     lato     naszyjnik     stradivarius     botki     nude     top     mała     balerinki     koszulka     spódnica     trampki     new     płaszcz     kardigan     na     Zestaw     Look     torba     koronka     sweter     boho     H&M     ślubna     toe     sylwester     zara     bluza     z     spodnie     studniówka     sweterek     sandały     floral     wiosna     falbanki     moda     ćwieki     retro     bluzka     platformy     jeans     bershka     dodatki     spódniczka     czerń     brąz     ślub     sandałki     mini     kwiaty     wesele     buty     tunika     strój     asos     bransoletka     kolczyki     marynarka     biżuteria     panterka     beż     Reserved     maxi     mohito     jeansy     suknia     ramoneska