Poprzedni artykuł: Brutalna prawda o trenerkach fitness? Te zdjęcia dają do myślenia Następny artykuł: Ten niedrogi gadżet z Instagrama pozwoli ci szybko osiągnąć jędrne i p...

Co jeść na śniadanie, żeby schudnąć? Dietetycy zdradzili tajemnicę szczupłej sylwetki

Odchudzające śniadanie przygotujesz w kilka minut! Dietetycy podali cztery szybkie i smaczne przepisy.

Zima powoli dobiega końca i wiele z nas, kobiet, zastanawia się, jak z zimowego ciałka zrobić takie, którego nie będziemy się wstydziły pokazać na wakacjach w bikini.

Dodatkowego tłuszczyku można się bardzo łatwo pozbyć, jeżeli zadbamy o zdrową dietę, a szczególnie o śniadanie. Serwis popsugar.com postanowił zadać kilka pytań dietetykom z C&J Nutrition, któzy ukończyli Tufts University in BostonStephanie Clarke i Willow Jarosh rozwiały wszelki wątpliwości co do tego, jak powinno wyglądać nasze śniadanie.

Zobacz także:To nie ciąża ani wzdęcie. Tak wygląda popularna choroba

Odchudzające śniadanie - przepisy

Dietetycy zwracają uwagę na to, że śniadanie, które ma pomóc nam w zrzuceniu zbędnych kilogramów, powinno składać się z określonej ilości wartości odżywczych. Utrata centymetrów stanie się o wiele łatwiejsza, jeżeli podczas komponowania pierwszego posiłku będziemy pamiętały o tym, że powinien zawierać:

  • od 300 do 400 kalorii,
  • od 10 do 15 gramów tłuszczu,
  • od 30 do 55 gramów węglowodanów
  • minimum 6 gram błonniku
  • maksymalnie 36 gramów cukru
  • od 13 do 20 gramów białka

Jeżeli nie chcesz poświęcać dodatkowego czasu na przeliczenia, w naszej galerii znajdziesz cztery rekomendowane przez dietetyków śniadania, które zaspokoją twój apetyt :).

Zdjęcia: istockphoto.com

Polecany film


Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

23 kwietnia 2019, 21:59

Zobacz także

Nasze propozycje