Jaka jest twoja najpiękniejsza rola w życiu? Podsumowanie akcji L’Oréal Paris: „Kobiety w roli głównej”

Kobieta,
Poprzedni artykuł: Ile waży Małgorzata Rozenek-Majdan? Następny artykuł: Parodia „Początku” Męskiego Grania podbija internet. Ta kobieca wersja...
W naszym życiu to my gramy główne role – jak na kinowym ekranie w trakcie Festiwalu Filmowego w Cannes. Sprawdź, jakie scenariusze napisało dla użytkowniczek Wizaz.pl.

Festiwal Filmowy w Cannes to jedno z najważniejszych wydarzeń filmowych na świecie. Festiwal odbywa się już od 72 lat i co roku gromadzi wiele znanych osób z branży. Na czerwonym dywanie pojawiają się m.in. cenione aktorki, których talent i urodę podziwiamy na ekranach kin. W prawdziwym życiu to jednak my gramy główne role. Dlatego L’Oréal Paris, Oficjalny Partner Festiwalu Filmowego w Cannes, tegoroczną edycję wykorzystał, by mówić o rzeczach ważnych dla kobiet. Cannes 2019 towarzyszyła kampania „Kobiety w roli głównej”, podczas której marka zapytała kobiety o ich najpiękniejsze role w życiu. Część Wizażanek biorących udział w akcji miała także okazję przetestować kosmetyki z kolekcji Cannes. 

L’Oréal Paris: „Kobiety w roli głównej”

Marka L’Oréal Paris powstała w 1909 roku. Od samego początku jej założeniem było tworzenie kosmetyków dla kobiet, które wierzą w siebie, nie ulegają narzucanym normom społecznym oraz spełniają się na wielu płaszczyznach. L’Oréal Paris dostosowuje swój przekaz do zmieniających się potrzeb kobiet. Od zawsze stawia sobie za cel inspirowanie i wspieranie kobiet w dążeniu do samorealizacji na ich własnych zasadach. 

Tegoroczny Festiwal Filmowy w Cannes różnił się od poprzednich edycji. Obok czerwonego dywanu i kreacji prosto z wybiegów, tematem przewodnim była kobiecość i rola kobiet we współczesnym świecie. L’Oréal Paris, poprzez kampanię „Kobiety w roli głównej”, chciał sprawić, by kobiety zaczęły bardziej doceniać swoje życiowe role i czuć się w nich pięknie. W końcu jesteśmy tego warte!

„Życie pisze dla każdej z nas różne scenariusze, ale jedno się nie zmienia - to ty grasz główną rolę, zupełnie jak na kinowym ekranie w trakcie Festiwalu Filmowego w Cannes. To jest twój czas i twoja rola” – manifest kampanii „Kobiety w roli głównej”.

Kobiety o swoich najpiękniejszych rolach w życiu 

Najpiękniejsze role to te, które odgrywamy w prawdziwym życiu - potwierdzają to scenariusze, jakie życie napisało dla użytkowniczek Wizaz.pl. Aż 2800 kobiet wzięło udział w wielkiej akcji L'Oréal Paris i podzieliło się z nami swoją historią. Oto niektóre z nich!

Najpiękniejszą rolą jest bycie kobietą, silną i niezależną, która radzi sobie z wszystkimi przeciwnościami sama i która swoją pozytywną energię przekazuje wszystkim wokół :) – katarzynakicka.

Jestem żoną, matką i córką. W każdej z tych ról staram się być jak najlepsza. Jednak to zawód, jaki wykonuję, daje mi ogromną satysfakcję. Jestem operatorem numeru alarmowego 112. Jest to niezwykle odpowiedzialna praca – ratuje życie. Brzmi trochę jak tani slogan, jednak tak jest naprawdę. Codziennie daje nowe wyzwania, trzeba być czujnym i pełnym empatii. Na każdym dyżurze odbieram ponad 200 telefonów i każdy z nich traktuję jako ten najważniejszy. Każda historia jest inna, każda tragedia najgorsza z możliwych. Jest to trudna rola, ale nie zamieniłabym jej na żadną inną – pinkaa5.

Moją najpiękniejszą rolą jest bycie spełnioną projektantką modeli 3D. Na co dzień udowadniam wszystkim, że żeby być dobrym inżynierem mechanikiem, pracować w zawodzie i odnosić sukcesy, nie trzeba być mężczyzną. Przełamuję stereotypy i spełniam się, pomimo zniechęcania mnie do „męskiego” zawodu – Tayuriki.

Wyniki testu kosmetyków L’Oréal Paris 

Wybrane Wizażanki miały też możliwość przetestowania zestawu kosmetyków L’Oréal Paris, obejmującego: szampon ochronny Elseve Color-Vive, skoncentrowaną odżywkę do włosów zniszczonych Elseve Rapid Reviver, wodę aloesową Hydra Genius dla skóry suchej i wrażliwej, krem przeciwzmarszczkowy ujędrniający na dzień Ekspert Wieku 50+, tusz do rzęs Volume Million Lashes oraz dwie szminki Color Riche. W zestawie znalazły się produkty będące postawą kosmetyczek większości z nas. Sprawiają, że czujemy się piękne i jesteśmy bardziej pewne siebie. 

Oprócz tego, kobiety, które wzięły udział w akcji, opublikowały na swoich profilach na Instagramie posty, w których przekazują sobie wiadomości na filmowym klapsie. W ten sposób wspierają się nawzajem w swoich życiowych rolach. 

W moim zawodzie bardzo ważne jest zaufanie. Zaufanie to można zbudować na wiele sposobów, a wśród niech jest również reprezentatywny wygląd. Tusz pozwala mi podkreślić zielone oczy, szminka nawilża usta, a odżywka dba o włosy. Dzięki temu czuję się pewnie w każdej sytuacji – lojerka90.

Wybrane produkty podkreślają moją urodę, co dodaje mi pewności siebie. Doskonale nawilżone włosy, piękna skóra i nieskazitelne usta to podstawa, by dobrze czuć się w swojej skórze, a produkty L’Oréal Paris temu pomagają – madziusia_91.

Produkty pozwoliły mi na piękne podkreślenie mojej kobiecości w tak mało kobiecym zawodzie konstruktora. Jednocześnie dały możliwość zadania o siebie i odrobinę relaksu w natłoku codziennych obowiązków i stresu – testedbytusia.

Wyświetl ten post na Instagramie.

"Pamiętaj żebyś nigdy nie musiała być zależna od innych..." Każda z Nas jest wyjątkowa! Nie ważne jaką gramy rolę w życiu: matki, żony, instablogerki, kobiety sukcesu, córki czy doskonałej organizatorki... Każda z tych ról jest niezwykle trudna, a my wkładamy w nią całe swoje serce ❤ Czas, by ktoś to docenił ... A jaka jest Twoja życiowa rola, którą grasz codzień? Podziel się koniecznie w komentarzu! ... Dziękuję @wizazpl i @loreal ❤ ... ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ #kobietywroligłównej #lorealcannes #LorealCannesKWC #klubrecenzentki #mojekwc #kwc #wizazpl #kosmetyki #motto #kobietygórą #kobietywroliglownej #recenzjakosmetyczna #kobieta #polishgirl #polishwoman #makeup #mascara #loreal #lorealparis #box #unboxing #f4f #warszawa #makijaż #instablogger #pielegnacjatwarzy #nowośćkosmetyczna #beautydaysblogger #beautydays

Post udostępniony przez RECENZJE Przegląd Kosmetyczki (@przegladkosmetyczki)

materiał powstał z udziałem marki L’Oréal Paris

zdjęcia: mat. prasowe


Nasze propozycje