Poprzedni artykuł: Sandra Mosakowska z "Hotelu Paradise" pokazała się bez makijażu Następny artykuł: Padła wstępna data powrotu wesel - podała ją wicepremier

Żywiec Zdrój z nową odsłoną wody w kampanii „Zrównoważona przez naturę”

Kobieta, , tagi: woda
18 maja wystartowała kampania telewizyjna wody niegazowanej Żywiec Zdrój pod hasłem „Zrównoważona przez naturę”. W tym roku marka zmieniła logo, etykiety, jak również kształt opakowania, nawiązujący teraz do źródeł bijących w krystalicznie czystych rejonach Żywiecczyzny!

W spocie reklamowym marka przenosi nas w nietknięte krajobrazy żywieckiej natury – miejsce pochodzenia produktu, któremu zawdzięcza swoje unikalne cechy. Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, Internecie oraz punktach sprzedaży. 

nowa odsłona wody Żywiec Zdrój

W kampanii „Zrównoważona przez naturę” zależało nam na podkreśleniu tych elementów, które decydują o wyjątkowości naszej wody. Przenieśliśmy konsumentów do nietkniętej przez człowieka żywieckiej przyrody, gdzie to właśnie natura o wszystkim decyduje. Co więcej, nowa kreacja telewizyjna przygotowana została w 100% z materiałów z recyklingu – do jej realizacji zdecydowaliśmy się wykorzystać wyłącznie dostępne już materiały, zamiast tworzyć nowe. Dzięki temu ograniczyliśmy nasz ślad węglowy przy tej produkcji praktycznie do zera”– mówi Klaudia Krawczyk, Brand Manager Żywiec Zdrój.

Zobacz także: Jak prawidłowo pić wodę?

Zupełnie nowa odsłona klasycznej wody Żywiec Zdrój - co się zmieniło?

Nowa odsłona Żywiec Zdrój to również nowa identyfikacja wizualna – marka zyskała nowe logo, jeszcze mocniej podkreślające jej górskie pochodzenie. Na pierwszym planie znalazła się dzika natura odwzorowująca górski krajobraz Żywiecczyzny.

Woda niegazowana Żywiec Zdrój zamknięta została w nowoczesnej butelce, zaprojektowanej tak, aby zwiększyć komfort użytkowania. Butelka zyskała charakterystyczne wcięcia, które dodają jej dynamicznego wyglądu i ułatwią konsumentom jej trzymanie. Na etykiecie, oprócz nowego logo marki, znajdują się również dodatkowe informacje związane z unikalnymi cechami produktu, takimi jak pochodzenie, stopień mineralizacji, smak czy kwestie związane z dbaniem o naturę.

Źródło zdjęć: Materiały prasowe


Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

1 czerwca 2020, 00:22

Nasze propozycje