Poprzedni artykuł: Trendy w makijażu na 2020 rok według makijażysty Daniela Sobieśniewski... Następny artykuł: Bioniczny pędzel do podkładu z Rossmanna – teraz jest w promocji

Marka kosmetyczna Nudestix jest już dostępna w Polsce!

Makijaż, , tagi: Nudestix
Stworzona przez matkę i dwie córki kanadyjska marka Nudestix chce zmienić sposób makijażu wszystkich Polek. Chce im udowodnić, że można go zrobić za pomocą jednego lub dwóch kosmetyków trzymanych w czarnym poręcznym pudełku. Zamiast zakrywać wady, mają one za zadanie uwydatniać wszystkie nasze zalety w niepowtarzalny sposób! Marka dostępna już jest na douglas.pl, a od 1 marca – w 20 perfumeriach Douglas na terenie całego kraju.

Jenny Frankel – kosmetolog i chemik z 15-letnim doświadczeniem w branży kosmetycznej, szukała przez lata idealnej marki makijażowej, która odpowie na potrzeby jej dorastających córek. Takiej, która nie zamaluje ich prawdziwych twarzy, nie da efektu maski, ale podkreśli wszystkie naturalne atuty. W końcu, zapytała Taylor oraz Ally, jakich kosmetyków używałyby najczęściej. Proste w użyciu, naturalne, poręczne i wielofunkcyjne – przekonywały matkę córki. Jenny nie czekając na powstanie nowej marki, postanowiła stworzyć swoją. Tak w 2015 roku zadebiutowała marka Nudestix.

Wierzymy, że naturalny look pasuje najbardziej do naszych twarzy! Zostałyśmy stworzone z jedynym w swoim rodzaju wyglądem, więc po co zakrywać go toną make-up’u? Smuga koloru w dwóch miejscach jest wystarczająca, by uwydatnić najlepsze cechy naszej twarzy, więc po co te wszystkie gigantyczne kolekcje makijażu? Wystarczy jeden stick do twarzy, oczu i policzków! – mówią Ally & Taylor Frankel, założycielki Nudestix.

Marka Nudestix pochodzi z Kanady, ale największy sukces odniosła w Stanach Zjednoczonych, znajdując się w kosmetyczkach najpopularniejszych makijażystów, m.in. Mary Philips oraz gwiazd – Kim Kardashian-West, Chrissy Teigen czy Hilary Duff.  

Nudestix posiada w ofercie wielofunkcyjne kosmetyki w kredkach. Wszystkie pomadki, cienie do powiek, róże, rozświetlacze oraz podkłady są w formie sticku, który można bardzo łatwo wyjąć z torebki i użyć w dowolnym miejscu. Do produktu załączane jest czarne pudełko z logotypem marki i lusterkiem, a jeśli kosmetyk da się temperować, to znajdziemy w zestawie także poręczną temperówkę. Każdego z nich można używać w różny sposób: podkładu jako bronzer, pomadki jako róż, czy jako cień do powiek. Ich formuły zostały stworzone z naturalnych składników, są hipoalergiczne, bezglutenowe i bezzapachowe, co sprawia, że są bezpieczne dla każdego typu skóry i miejsca na twarzy.

Największym hitem marki jest Nudies All Over Face Blush – sztyft do konturowania twarzy. Matowy, lecz delikatny i mocno napigmentowany, tworzy piękne, naturalne wykończenie z odrobiną słońca. Przyjemny balsam po nałożeniu stapia się ze skórą, co sprawia, że ta wygląda zdrowo i świeżo. Można go nakładać na trzy różne sposoby: jako róż do policzków czy lekki bronzer oraz jako pomadkę lub cień do powiek! Ponadto produkt po jednej ze stron posiada pędzelek do rozcierania, który można w każdej chwili odkręcić i wyczyścić. Wyprodukowana w Korei lekka formuła jest wodoodporna, wolna od silikonów oraz parabenów. Stworzony w 6 kolorach, idealnych dla każdego odcienia skóry.

Niekwestionowaną królową wśród kredek od Nudestix jest koloryzujący balsam do ust w kredce Gel Colour Lip+Cheek Balm. To supernawilżający kosmetyk o głębokim kolorze oraz żelowym połysku. Zawiera 30% nawilżających olejków roślinnych: z nasion rzepaku, bawełny i soi, jak również witaminę E w roli antyoksydantu. Zawarte w nim polimery żelowe zapewnią prawdziwy efekt #glossylips. Powstał w  8 elektryzujących kolorach nude, które idealnie wpasują się w codzienne rytuały, a do tego podkreślą zarówno usta, jak i policzki!

Marka zadebiutowała w Polsce podczas warsztatów poprowadzonych przez założycielki marki Jenny oraz Taylor Frankel w warszawskim Moon Shot Studio. Podczas krótkiej prezentacji zaprezentowano ją przedstawicielom mediów oraz influencerom. Pokazany makijaż w 5 minut zrobił na gościach największe wrażenie! Założycielki przekonywały także, że nie warto zasłaniać się kilogramami makijażu. Slogan: #GoNudeButBetter to także filozofia, która głosi, że jesteśmy naturalnie piękne, a z kosmetykami Nudestix możemy być jeszcze piękniejsze!

Wszystkie produkty marki Nudestix można znaleźć od 30 stycznia w sklepie online www.douglas.pl, a od 1 marca - w 20 perfumeriach Douglas: w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Lubinie, Szczecinie, Toruniu, Opolu, Częstochowie, Radomiu, Kielcach, Gdańsku, Gliwicach oraz Inowrocławiu.

Materiał powstał z udziałem marki Nudestix

zdjęcia: mat. prasowe


Nasze propozycje