Kolejne kampanie utwierdzają w przekonaniu, że makijaż jest tylko dla kobiet. Seria zdjęć popularnej marki urodowej ma nas z tego błędu wyprowadzić. Firma Anastasia Beverly Hills opublikowała na Instagramie kilka zdjęć modeli z subtelnym makijażem, a konkretniej – nałożonymi rozświetlaczami, które podkreślają męskie rysy.
Czytaj też: 6 największych wpadek makijażowych polskich gwiazd ostatniego miesiąca
Męscy modele w obiektywie Giuliano Bekora reklamują dwa nowe zestawy metalicznych rozjaśniaczy Glow Kit – Moonchild oraz Sweets. Chociaż w odcieniach złota, perłowej lawendy i metalicznego błękitu wyglądają raczej nietypowo, zdjęciom trudno odmówić uroku. Z założenia zatrudnienie modeli miało pokazać, że mężczyźni w makijażu nie muszą wyglądać kobieco.
Czytaj też: Top 5 z KWC: pomadki ochronne z SPF
Kampania miała podkreślić to, czego reprezentacją są nowe palety rozświetlaczy: inność i kreatywność. Sądzimy, że dopóki makijaż wśród mężczyzn będzie służył podkreślaniu ich kości policzkowych, nikt nie będzie oponował. Do metalicznych cieni na ich powiekach pewnie już trudniej byłoby nam przywyknąć.