Urban Decay rezygnuje z palety "Naked" w swoim portfolio. Jej premiera miała miejsce w 2010 roku i szybko okazała się hitem. Sekretem jej sukcesu były odpowiednio dobrane kolory - od beżu, przez brąz, aż po grafit. Ich wykończenie było zarówno błyszczące, jak i matowe, dlatego dawała szeroki wachlarz makijażowych możliwości.
Marka sprzedała ponad 30 milionów tych paletek, a wkrótce pokusiła się o rozszerzenie oferty. Obecnie na rynku możemy kupić m.in. Naked2, NAKED3, Naked Basics, Naked2 Basics, Naked Heat Palette, Naked Ultimate Basics. Ich pojawienie się na rynku zainspirowało również wiele innych marek do stworzenia bardzo podobnych zestawów kolorystycznych. Mamy tutaj na myśli np. paletki marki Wibo, których kolory nawiązują do tych, które znalazły się w zestawie cieni proponowanych przez Urban Decay.
Przyczyny wycofania pierwszej Naked nie są znane. Pożegnanie tej kultowej paletki zostało odpowiednio zaaranżowane. Aktorka Nicole Richie wystąpiła w spocie pożegnalnym tego zestawu razem z innymi kobietami. Materiał został nagrany w mrocznym klimacie, bohaterki są ubrane w żałobne ubrania, widzimy nawet cmentarz i trumnę, nad którą płaczą występujące w video osoby!
Czy Wizażanki też pokochały paletę Urban Decay Naked?
Doczekała się ona 77 opinii i oceny 4,3/5. Co ważne, 70% osób deklaruje, że kupi ją ponownie... Z tym jednak trzeba się pospieszyć. Obecnie jest w sprzedaży m.in. w perfumeriach Sephora, gdzie jest przeceniona z 249 zł na 219 zł.
Również żałujecie, że ta paletka znika z rynku?
Źródło zdjęcia głównego: Instagram