Jaki tak naprawdę jest wzorzec kobiecości? Kogo możemy nazwać prawdziwą kobietą patrząc wyłącznie na nasz wygląd? I czy osoba, która odbiega od wzorców jest gorsza? H&M walczy ze stereotypami i podkreśla różnorodność za pomocą kampanii #Ladylike.
Zobaczcie także: Najmodniejsze modele butów na jesień i zimę
Kogo więc widzimy w spocie reklamowym promującym jesienną kampanię sieciówki? Wystąpiła m.in. transpłciowa modelka Hari Nef, 72-letnia ikona stylu- Lauren Hutton, artystka Jillian Hervey, bezneswoman Pum Lefebure. Bohaterowie zostali zaprezentowani w codziennych czynnościach.
To nie pierwszy raz, kiedy znana marka odchodzi od stereotypowego postrzegania ideału kobiety, którym w świecie mody zazwyczaj były niezwykle szczupłe, wysokie modelki. To, co jeszcze niedawno wywoływało ogromne zdziwienie, czyli modelki plus size w kampaniach znanych marek, dzisiaj wydaje się być już czymś naturalnym. Ostatnio m.in. Nike do swojej kampanii zatrudniła kobiety plus size.
Co dzięki pokazaniu różnorodności kobiecego piękna osiągają producenci? Chyba każda z nas przyzna, że kiedy widzi, jak ubrania prezentują się na "normalnej" kobiecie o budowie ciała podobnej do naszego, wydają się one bardziej przystępne, nawet jeżeli ich cena nie należy do niskich.
Ponadto warto zauważyć, że jeszcze niedawno wiele kobiet twierdziło, że nie uważa się za piękne, ponieważ daleko im do figury modelki, co w niektórych przypadkach kończyło się ogromnymi kompleksami. A teraz lubimy się (takie jakie jesteśmy w "realu") coraz bardziej!
Jak Wam się podoba sposób zaprezentowania najnowszej kolekcji marki H&M?
Zobaczcie także: HITY z sieciówek: torebki do 200 zł