Wizaz.pl - Wyniki szukania

Wróć   Wizaz.pl > Szukaj w forach

Notka

Pokazuję wyniki 1 do 100 z 500
Szukanie zajęło 1,50 sekund
Szukaj: Wiadomości napisane przez: nada13
Forum: Forum Plotkowe 2020-12-03, 19:30
Odpowiedzi: 1 417
Wyświetlenia: 139 947
Wysłana przez nada13
Dot.: Kosmetyki i oferty Yves Rocher cz. 23

hej dziewczyny! Wieki nic nie zamawiałam z YR, chciałabym się zarejestrować jako nowy klient. Kiedyś kiedyś były super promocje i gratisy w ofercie wysyłkowej dla nowych klientów, teraz nic takiego...
Forum: Ginekologia 2019-03-03, 15:09
Odpowiedzi: 5 002
Wyświetlenia: 149 383
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 15. W tej części wszystkie już zachodzą a niektóre urod

Dam :) ja się trzymam mocno tego hsg, jak wyjdzie drożność to ja już sama nie wiem gdzie problem. Gin jeszcze mówiła ze można mieć wrogi śluz który ubija pleminiki.




Wow pajka myślałam ze ty...
Forum: Ginekologia 2019-03-03, 11:44
Odpowiedzi: 5 002
Wyświetlenia: 149 383
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 15. W tej części wszystkie już zachodzą a niektóre urod

Hej dziewczyny

Juncia najlepszego!

Znowu się nie odzywałam długo. Czekam teraz na hsg, paskudna bakteria mi wyszła i musiałam zaleczyć. A nawet nie czułam ze mi coś dokucza. Idę 5 do gin na...
Forum: Ginekologia 2019-02-21, 12:18
Odpowiedzi: 5 002
Wyświetlenia: 149 383
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 15. W tej części wszystkie już zachodzą a niektóre urod

<3 dzieki :)

ja niestety nadal nie w ciazy, za to na coraz wiekszej liczbie lekow. Ale trafilam na dobra Pania doktor, maz sie w koncu przebadal (wyniki rewelacja) i mysle ze jestesmy na dobrej...
Forum: Ginekologia 2019-02-21, 11:50
Odpowiedzi: 5 002
Wyświetlenia: 149 383
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 15. W tej części wszystkie już zachodzą a niektóre urod

Hej dziewczyny,

Może część z was mnie pamięta, udzielałam się jakiś czas temu i przestałam, a teraz chciałabym wrócić. Jeżeli będziecie chciały mnie przyjąć :) Widze że coraz mniej staraczek a...
Forum: Ginekologia 2018-08-04, 20:52
Odpowiedzi: 5 003
Wyświetlenia: 198 535
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 11.

Bejata nie ma co. Moim zdaniem warto mu powiedzieć :) to tez jego zasługa!!!
Forum: Ginekologia 2018-08-03, 08:54
Odpowiedzi: 5 003
Wyświetlenia: 198 535
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 11.

Ja marzę o kawce ☕️☕️☕️
Forum: Ginekologia 2018-08-03, 08:19
Odpowiedzi: 5 003
Wyświetlenia: 198 535
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 11.

Bejata <3333333 ale super, na bank musi być możliwość zbadania bety. Może u gina? Teraz będziesz musiała dziewczynkę nazwać Beyoncé a jak będzie chłopiec to jay-z haha

Nie mogę dodać foty :(...
Forum: Ginekologia 2018-08-02, 14:41
Odpowiedzi: 5 003
Wyświetlenia: 198 535
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 11.

No właśnie ja od tygodnia tylko leżę i już mnie plecy zaczęły bolec -_- nie mogę już tak XD na basen bym poszła ale boje się ze złapie syfa ://

Zaraz spadam na paznokcie :D
Forum: Ginekologia 2018-08-02, 14:10
Odpowiedzi: 5 003
Wyświetlenia: 198 535
Wysłana przez nada13
Planowanie ciąży, część 11.

Franiczka może na lepiej tym ludziom wyjdzie, znajda nowa prace gdzie będzie większy szacunek. A i tak dostaną ekwiwalent? Moja koleżankę tak zwolnili, 3 miesiące jej płacili, zrobiła kurs,...
Forum: Ginekologia 2018-08-02, 10:17
Odpowiedzi: 5 003
Wyświetlenia: 198 535
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 11.

Dzięki ;* mój ma awersje do rolek i łyżew. Ale rowerem by nie pogardził.

Boże mam dość tych upałów :(
Forum: Ginekologia 2018-08-02, 10:02
Odpowiedzi: 5 003
Wyświetlenia: 198 535
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 11.

Hejo

Nie wstałam na jogę :// jest tak gorąco, ze nie mam siły zwlec się z łóżka. Poćwiczę coś z netu. Dzisiaj cały dzień wolne a jutro pierwszy dzień pracy :D

Gr8ania haha :D ja mam rzadko...
Forum: Ginekologia 2018-08-01, 20:18
Odpowiedzi: 5 003
Wyświetlenia: 198 535
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 11.

Hejo

No i nie ma kuchni. Tzn jest już trochę ale będą w piątek kończyć. Do tego przyłączenie pralki trzeba przestawić bo się nie zmieści. Ciagle coś :/// kolejny tydzień na wprowadzenie trzeba...
Forum: Ginekologia 2018-08-01, 09:22
Odpowiedzi: 5 003
Wyświetlenia: 198 535
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 11.

Obiecuje ze się pochwale. Ciekawe jak ta zieleń wyjdzie :D

Puchatku czemu do października aż? Takie terminy?

Co do zębów to ja bym bardzo chciała na wybielanie iść ale póki co cała kasa idzie...
Forum: Ginekologia 2018-08-01, 08:27
Odpowiedzi: 5 003
Wyświetlenia: 198 535
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 11.

Witam się

Alusiek właśnie pisz jak wyniki tez czekam

U mnie dzisiaj będzie kuchnia (nareszcie) także na dniach wyprowadzka hurra
Forum: Ginekologia 2018-07-31, 17:20
Odpowiedzi: 5 003
Wyświetlenia: 198 535
Wysłana przez nada13
Forum: Ginekologia 2018-07-31, 17:04
Odpowiedzi: 5 003
Wyświetlenia: 198 535
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 11.

Pajka rewelacja :D

Dziewczyny tez zaczęłam chcieć ten zestaw przez was :o

My świętujemy TŻ urodziny. Byliśmy na wyspach Świderskich pod wawa. Pieseł się tak nabiegał ze padł. W ogóle tak...
Forum: Ginekologia 2018-07-30, 10:40
Odpowiedzi: 5 003
Wyświetlenia: 198 535
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 11.

Hejo

Niosę wór ciasta do pracy na pożegnanie. Jutro TŻ urodziny a w piątek pierwszy dzień nowej pracy. Cykam się

Z bez alko piw ja lubię 1 ba 100. Ma cały jeden procent i przyjemnie orzeźwia :)
Forum: Ginekologia 2018-07-29, 22:00
Odpowiedzi: 5 003
Wyświetlenia: 198 535
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 11.

Hejka my już w domu. Piesel przeszczęśliwy, wybiegany, leży teraz na dywanie z taka błogością na pysku. Pograliśmy trochę w gry a teraz jakiś film :D

---------- Dopisano o 22:00 ----------...
Forum: Ginekologia 2018-07-28, 23:19
Odpowiedzi: 5 003
Wyświetlenia: 198 535
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 11.

Bejata a wy nie klinika?

Partyka ja nie wiem czy dałabym radę adoptować. Może jakbym była strasza. Ale teraz nie wiem czy bym dała radę.
Forum: Ginekologia 2018-07-28, 12:14
Odpowiedzi: 5 003
Wyświetlenia: 198 535
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 11.

Hej dziewczyny.

Podziwiaialam wczoraj zaćmienie :D podsyłam foteczkę 7607196

Dzisiaj bawimy się u teściów z okazji TŻ urodzin wtorkowych :)

Bejata nie mam pojęcia :(
Forum: Ginekologia 2018-07-27, 18:31
Odpowiedzi: 5 003
Wyświetlenia: 198 535
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 11.

Tez zaraz wybywam z mężem na jakieś kolacje z okazji wczorajszych imienin. A o 20 idziemy oglądać zaćmienie nad Wisle :d
Forum: Ginekologia 2018-07-27, 17:37
Odpowiedzi: 5 003
Wyświetlenia: 198 535
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 11.

Ej bardzo ładne te pazurki !!

Pajka ja bym skonsultowała z lekarzem i nie rezygnowała z wakacji jeżeli on się zgodzi ;*
Forum: Ginekologia 2018-07-27, 11:31
Odpowiedzi: 5 003
Wyświetlenia: 198 535
Wysłana przez nada13
Forum: Ginekologia 2018-07-27, 10:49
Odpowiedzi: 5 003
Wyświetlenia: 198 535
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 11.

Szkoda mi psa ze w mieszkaniu biedny siedzi. Wiatrak jej zostawiłam i zasłynęłam rolety.
Forum: Ginekologia 2018-07-27, 10:08
Odpowiedzi: 5 003
Wyświetlenia: 198 535
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 11.

Hejka

Przedostatni dzień w pracy dzisiaj, jeszcze tylko pon i zobaczymy co to będzie

Boże jest tak upalnie dzięki Bogu za klime w pracy. Sprawiają ze aż mam ochotę tam iść

Pajka z...
Forum: Ginekologia 2018-07-26, 17:58
Odpowiedzi: 5 003
Wyświetlenia: 198 535
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 11.

Ja podobnie, z 4 obniżałam obecnie 1,7 :D

Z gin jest problem, nie każdy zwraca na to uwagę a tak naprawdę powinien
Forum: Ginekologia 2018-07-26, 15:41
Odpowiedzi: 5 003
Wyświetlenia: 198 535
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 11.

Takie dobre lody? :D ja nie jestem fanka lodów, chociaż czasem się skuszę.

Na jakie sporty idziesz ?
Forum: Ginekologia 2018-07-26, 14:44
Odpowiedzi: 5 003
Wyświetlenia: 198 535
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 11.

Nam się mega podobał :D




Nie mogę jakoś tego Bates Motel, na początku był spoko a teraz drażni mnie.
Forum: Ginekologia 2018-07-26, 13:26
Odpowiedzi: 5 003
Wyświetlenia: 198 535
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 11.

Praca grafika w takim startupie. Także się cieszę bardzo, kaska tez lepsza. Mam nadzieje ze się sprawdzę
Forum: Ginekologia 2018-07-26, 13:11
Odpowiedzi: 5 003
Wyświetlenia: 198 535
Wysłana przez nada13
Planowanie ciąży, część 11.

Ooo mniam [emoji3]

Ja miałam nie szukać ale sama mnie znalazła i to taka praca wymarzona dla mnie. Wiec żal było nie brać :d





Wow. To daj znać co zakupiłas [emoji4]
Forum: Ginekologia 2018-07-26, 12:47
Odpowiedzi: 5 003
Wyświetlenia: 198 535
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 11.

Aleusiek istnieją takie płukanki?:o jak to się robi?
Forum: Ginekologia 2018-07-26, 12:32
Odpowiedzi: 5 003
Wyświetlenia: 198 535
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 11.

Do mnie jedzie Wietnamczyk na lunch <3 nawet bardzo nie umieram w tym miesiącu (szok)
Forum: Ginekologia 2018-07-26, 12:28
Odpowiedzi: 5 003
Wyświetlenia: 198 535
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 11.

Wiesz co mi dopiero w tamtym miesiącu udało się obniżyć tsh i endo powiedziała żeby dać sobie pół roku z obniżonym bo to mogło utrudniać zajście. Zmieniam teraz pracę więc i tak mam taki większy luz...
Forum: Ginekologia 2018-07-26, 12:13
Odpowiedzi: 5 003
Wyświetlenia: 198 535
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 11.

A mi się @ zaczęła. A po info pajki chciałam dzisiaj na patyka sikać


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Forum: Ginekologia 2018-07-26, 12:01
Odpowiedzi: 5 003
Wyświetlenia: 198 535
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 11.

Alusiek spokojnie; tzn wiem ze łatwo powiedzieć, gbury to gbury. Nic nie zrobisz. We wtorek dostaniesz wszystkie wyniki i je przeanalizujesz z lekarzem na spokojnie. Bardzo dobrze ze się udało...
Forum: Ginekologia 2018-07-26, 10:20
Odpowiedzi: 5 003
Wyświetlenia: 198 535
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 11.

Mój jest Arkadiusz i musiałam szukać kiedy ma imieniny. Najśmieszniejsze, ze teściowie o moich pamiętają a o jego nigdy. W styczniu ma.

Pajka poprawiała mi tym testem humor na cały dzień :D...
Forum: Ginekologia 2018-07-26, 10:12
Odpowiedzi: 5 003
Wyświetlenia: 198 535
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 11.

Hejka


Pajka!!!!!! Ale się cieszę, tylko nas nie zostawiaj :D

Jako Ania dziękuje za życzenia i składam również reszcie solenizantek

U mnie się kompletnie nie obchodzi imienin haha mój mąż...
Forum: Ginekologia 2018-07-25, 17:15
Odpowiedzi: 5 008
Wyświetlenia: 166 665
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 10.

O kurczę, kolejny wątek, jak to leci. Ja nie wiem od którego jestem :(

Właśnie zeskanowałam cały akt notarialny czego te urzędy nie wymyśla. Po co im to.




Taka era :D tez bym kompa brała...
Forum: Ginekologia 2018-07-25, 12:10
Odpowiedzi: 5 008
Wyświetlenia: 166 665
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 10.

Ja się czuje grubo od samego patrzenia. Haha boże niesprawiedliwość jedni jedzą co chcą i są xs ja od patrzenia rosnę xD

Alusiek ja czytałam tylko jego uwikłanie i ziarno prawdy. Uwikłanie mi się...
Forum: Ginekologia 2018-07-25, 11:18
Odpowiedzi: 5 008
Wyświetlenia: 166 665
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 10.

Alusiek jak książka ? :D jak dziewczyny na oddziale ?
Forum: Ginekologia 2018-07-25, 10:24
Odpowiedzi: 5 008
Wyświetlenia: 166 665
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 10.

Franiczka sorry za pomyłkę !! Ale piękny :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Forum: Ginekologia 2018-07-25, 09:47
Odpowiedzi: 5 008
Wyświetlenia: 166 665
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 10.

Hej dziewczyny

Pajka szaleństwo z włosami, bardzo ładnie :D

Kamila piękny wykres :o czekamy na testy.

U mnie 25dc już są objawy przedokresowe. Zreszta przez te remonty seksik był tylko 3...
Forum: Ginekologia 2018-07-24, 13:25
Odpowiedzi: 5 008
Wyświetlenia: 166 665
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 10.

Alusiek super!! Ale się cieszę, przebadają Cię konkretnie i wszystko będzie wiadomo ;**
Forum: Ginekologia 2018-07-24, 07:00
Odpowiedzi: 5 008
Wyświetlenia: 166 665
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 10.

Hej dziewczyny

Lece na jogę

Sun :(

W ogóle Bejata się dawno nie odzywała


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Forum: Ginekologia 2018-07-23, 21:09
Odpowiedzi: 5 008
Wyświetlenia: 166 665
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 10.

Przykro mi Alusiek, przytulam wirtualnie :( moze jakis weekend z mezem, wakacje zeby odpoczac od tego wszystkiego? :*



KCIUKI :D



ja chodzę 3 razy w tygodniu rano na jogę (Vinyase) do...
Forum: Ginekologia 2018-07-23, 13:34
Odpowiedzi: 5 008
Wyświetlenia: 166 665
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 10.

Boże jakie to jest niepoważne. Zgadzam się z puchatkiem, może jakąś znajomą ktoś chciał wkręcić. To kiedy na wrzesień ruszają zapisy?

---------- Dopisano o 13:34 ---------- Poprzedni post napisano...
Forum: Ginekologia 2018-07-23, 13:26
Odpowiedzi: 5 008
Wyświetlenia: 166 665
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 10.

Alusiek przykro mi!! Co za chora sprawa. Jak to sobie zle policzyli? To jest niemożliwe. I co teraz mają zadzwonić jak coś się zwolni?
Forum: Ginekologia 2018-07-21, 12:28
Odpowiedzi: 5 008
Wyświetlenia: 166 665
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 10.

Prześle wam coś do klubu później :D łazienka jest cudowna, tylko tyle luster do mycia :o




Haha :D moi teściowie są bardzo spoko, prawie jak znajomi XD liczę że jakoś połączymy :d

Co do...
Forum: Ginekologia 2018-07-21, 12:02
Odpowiedzi: 5 008
Wyświetlenia: 166 665
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 10.

Hejka

Puchatek jaki sen XD haha

My lecimy kupić meble pierwsze do mieszkania, liczę że się uda wziąć na raty bo coraz mniej kasy w portfelu. Ale wykonawcy wyszli i efekt jest wow

A...
Forum: Ginekologia 2018-07-20, 11:27
Odpowiedzi: 5 008
Wyświetlenia: 166 665
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 10.

Alusiek tez zaciskam kciuki :)
Forum: Ginekologia 2018-07-20, 10:37
Odpowiedzi: 5 008
Wyświetlenia: 166 665
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 10.

Pajka tez lubie tego gifa :D moj jest z bajki Studio Ghibli ;d
Forum: Ginekologia 2018-07-20, 10:22
Odpowiedzi: 5 008
Wyświetlenia: 166 665
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 10.

aaaaaaaaaaa o to mi chodzilo. myslalm ze ty juz po!
Forum: Ginekologia 2018-07-20, 10:14
Odpowiedzi: 5 008
Wyświetlenia: 166 665
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 10.

wiesz jak to jest z tymi testami,jak nie teraz to klinika wiec nie ma co sie stresowac. Tam na penwo pomoga. A kiedy odbierasz wyniki ze szpitala?
Forum: Ginekologia 2018-07-20, 09:56
Odpowiedzi: 5 008
Wyświetlenia: 166 665
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 10.

Nie zmieniajcie awatarow dziewczyny pliss xD bo potem miesiac zanim przyywkne do nowych.

Alusiek podziwiam Cię za nerwy. Ja już bym sikała :O

Minia piekna betka :D
Forum: Ginekologia 2018-07-20, 07:28
Odpowiedzi: 5 008
Wyświetlenia: 166 665
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 10.

Minia!!!!! Gratulacje <3 coś było innego w tym cyklu ? Coś zmieniliście ?:)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Forum: Ginekologia 2018-07-19, 14:58
Odpowiedzi: 5 008
Wyświetlenia: 166 665
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 10.

Ja z jeansów fajne kupiłam w bershce na wyprzy. Pupa w nich dobrze wyglada bo są push up haha


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Forum: Ginekologia 2018-07-19, 14:21
Odpowiedzi: 5 008
Wyświetlenia: 166 665
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 10.

Matko boska ale sen :O jaki skomplikowany.
Forum: Ginekologia 2018-07-19, 14:20
Odpowiedzi: 5 008
Wyświetlenia: 166 665
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 10.

Niezłe zakupy. O kurczę, no to ważny zabieg. Trzymam kciuki. Co do opieki medycznej to kasa na to idzie nie mała a przekręt goni przekręt. Jakaś solidna reforma jest potrzebna
Forum: Ginekologia 2018-07-19, 13:17
Odpowiedzi: 5 008
Wyświetlenia: 166 665
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 10.

Hej dziewczyny,

Dawno się nie odzywałam. W przyszłym tygodniu wprowadzimy się do naszego mieszkanka, a może i nawet w tym tygodniu :love: a od sierpnia nowa praca :o

Puchatku ale śliczności :D ...
Forum: Ginekologia 2018-07-13, 11:17
Odpowiedzi: 5 008
Wyświetlenia: 166 665
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 10.

Ja pije czarna bez cukru :D ostatnio największa miłość kawa z aeropresa :d


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Forum: Ginekologia 2018-07-13, 10:38
Odpowiedzi: 5 008
Wyświetlenia: 166 665
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 10.

Hej dziewczyny

Zgadzam się, fajnie ze już piątek.

Dawacdzidzie stres na pewno ma wpływ. Twój mąż siedzi w pracy czy ma tez poza biurkowe obowiązki?

U mnie dzisiaj wieczorem impreza...
Forum: Ginekologia 2018-07-11, 17:41
Odpowiedzi: 5 008
Wyświetlenia: 166 665
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 10.

Hejka dziewczyny

Sylwia dobrze ze obie zwracasz, lepiej być na 100% zadowolonym

Zakochana gratki :D

Dawacdzidzie oo obczaje te klapki. Ja z takich groszowych zakupów ostatnio kupiłam...
Forum: Ginekologia 2018-07-09, 09:54
Odpowiedzi: 5 008
Wyświetlenia: 166 665
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 10.

Hejo

Doszedł mój termometr, także od jutra mierzymy.

---------- Dopisano o 09:54 ---------- Poprzedni post napisano o 09:53 ----------

Alusiek współczuje :/ leć do gina albo tak jak...
Forum: Ginekologia 2018-07-08, 21:15
Odpowiedzi: 5 008
Wyświetlenia: 166 665
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 10.

hejka

czekam właśnie na kolacje - pizza Dominos xD zawsze robie tez sałatkę żeby zabić wyrzuty sumienia haha

zamówiłam ten termometr owulacyjny i apteka z allegro dała ciała, przeoczyli moje...
Forum: Ginekologia 2018-07-04, 22:37
Odpowiedzi: 5 008
Wyświetlenia: 166 665
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 10.

Hejka

Alusiek ja tez myślę ze spoko z takimi badaniami, sama chetnie bym poszla zeby mnie tak od a do z przebadali. Będziesz potem wszystko wiedzieć.

Kurcze mi sie teraz zmieni opieka medyczna,...
Forum: Ginekologia 2018-07-04, 08:06
Odpowiedzi: 5 008
Wyświetlenia: 166 665
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 10.

Hej dziewczyny, wczoraj byłam u endo. I mówi, żeby starania z unormowanymy tsh potraktować jako nowy okres i dać sobie przynajmniej pół roku na spokojnie. Może to faktycznie było przyczyną problemów....
Forum: Ginekologia 2018-07-01, 10:39
Odpowiedzi: 5 008
Wyświetlenia: 166 665
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 10.

U nas też się starają. Może trochę rywalizacja, ale my otwarcie gadamy. Ja wypadłam z wyścigu bo w sierpniu nowa praca. Więc na luzie do tego podchodzimy. Dostałam od razu umowę na czas nieokreślony...
Forum: Ginekologia 2018-07-01, 09:13
Odpowiedzi: 5 008
Wyświetlenia: 166 665
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 10.

Hej dziewczyny,

U mnie też @. Widzę, że się zagrałam okresowo z częścią.
Forum: Ginekologia 2018-06-30, 01:12
Odpowiedzi: 5 008
Wyświetlenia: 166 665
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 10.

Pajka :D testuj! :D

U nas gry dzisiaj i pizza [emoji487] a rano joga 🧘☠♂️ @ przychodzi w poniedziałek.
Forum: Ginekologia 2018-06-27, 15:30
Odpowiedzi: 5 008
Wyświetlenia: 166 665
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 10.

Pajka doskonale rozumiem!! Gosia przeglad smieci to straszne naruszenie prywatnosci! Mozę jej coś tam specjalnie zostawić, jakąś kartkę np? Żeby się wstydu najadła. Czy ona się tłumaczy jakoś z tego?...
Forum: Ginekologia 2018-06-27, 10:53
Odpowiedzi: 5 008
Wyświetlenia: 166 665
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 10.

Pajka no wlasnie moj nosi codziennie xD dlatego szybko sie zjechał. Ale piękne są i polskie!
Forum: Ginekologia 2018-06-27, 10:52
Odpowiedzi: 5 008
Wyświetlenia: 166 665
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 10.

Oo to ja wam wrzucę coś z cypru :DDzięki:** lubie swojego szefa dlatego troxhe ciezko mi :/Kupiłam też taki TŻtowi. Piekne są, tylko trzeba uważać, bo ta dolna część zegarka (nie wiem jak to...
Forum: Ginekologia 2018-06-27, 09:43
Odpowiedzi: 5 008
Wyświetlenia: 166 665
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 10.

Hejo

Dzisiaj skladam wypowiedzenie, cykam się.

Siusialam test i bielutki, @ ma przyjść w pon ale czuję, że będzie wcześniej



A robilas testa? Moze cos sie tam zadzialo jednak?
Forum: Ginekologia 2018-06-26, 09:50
Odpowiedzi: 5 008
Wyświetlenia: 166 665
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 10.

Hejka

Majeczka współczuję, ale chociaż szybciej do domu wrócisz jak wcześniej poszlas, nie?

Zbilam tarczyce dziewczyny :D 1,7 a bylo ponad 4. Najlepsze jest to ze faktycznie czuje efekty. Waga...
Forum: Ginekologia 2018-06-25, 13:40
Odpowiedzi: 5 008
Wyświetlenia: 166 665
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 10.

:( przykro mi.

Ja jutro do endo. Dzisiaj bylam na tsh, ciekawe czy (a jak ta to ile) zmalało. W ogóle poproszę żeby mi na poziom prolaktyny dala skierowanie. Dwie koleżanki mają za niską, może i...
Forum: Ginekologia 2018-06-25, 10:28
Odpowiedzi: 5 008
Wyświetlenia: 166 665
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 10.

Oka to taki zakupie. Dzięki :d
Forum: Ginekologia 2018-06-25, 09:50
Odpowiedzi: 5 008
Wyświetlenia: 166 665
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 10.

Hejka dziewczyny

Pajka Bates Motel to nie ja polecałam :( ale też oglądam i bardzo spoko. Muszę tą Tabula Rasa zobaczyć też. Na liście mam Opowieść Podrecznej, czytałam książkę na urlopie i sie...
Forum: Ginekologia 2018-06-24, 23:07
Odpowiedzi: 5 008
Wyświetlenia: 166 665
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 10.

Jaki pajka? Requiem? :d
Forum: Ginekologia 2018-06-24, 22:24
Odpowiedzi: 5 008
Wyświetlenia: 166 665
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 10.

Hejka dziewczyny

Ale słaby meczyk. Jutro do pracy. Ciężko po urlopie, pocieszam się, że z domku
Forum: Ginekologia 2018-06-21, 09:39
Odpowiedzi: 5 027
Wyświetlenia: 130 945
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 9.

Hej dziewczyny

Pozdrawiam z Cypru!!! Spaliłam się na maksa, ramiona czerwone, tylko tylek biały xD duzo serduszkowania w trakcie wakacji. Wakacje, letnia pogoda i drinki sprzyjają miłości haha...
Forum: Ginekologia 2018-06-14, 17:44
Odpowiedzi: 5 027
Wyświetlenia: 130 945
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 9.

Mi tez strasznie paznokcie rosna. Uwazam ze to minus przy hybrydach bo kasa ucieka :/

A ja sie pakuje. Zostawilam 120 zl w rosmanie :torba:
Forum: Ginekologia 2018-06-14, 14:51
Odpowiedzi: 5 027
Wyświetlenia: 130 945
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 9.

Super :D dzisiaj mi pani od paznokci o swojej ciąży opowiadała. Że w 10 tygodniu dopiero ogarnęła jak ja od koniaku odrzuciło haha
Forum: Ginekologia 2018-06-14, 14:50
Odpowiedzi: 5 027
Wyświetlenia: 130 945
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 9.

Wrzucam stópki. Ogólnie jestem mega zadowolona po zabiegu. Pani mi wszystko ladnie powycinala i pościerala pietki. Moge jechac na wakacje [emoji876]7566466
Forum: Ginekologia 2018-06-14, 10:18
Odpowiedzi: 5 027
Wyświetlenia: 130 945
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 9.

Ja nie umiem sobie sama pomalowac stóp. Moze dzisiaj popatrzę u tej pani i nastepnym razem sama spróbuję. Musze tez zdjac hybryde bo juz mam taki duzo odrost ze wstyd na wakacje jechać. A nie ma...
Forum: Ginekologia 2018-06-14, 09:34
Odpowiedzi: 5 027
Wyświetlenia: 130 945
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 9.

Hejka

Kciukasy za piękne bety! My dzisiaj pakowanie i zakupy a jutro urlop *_*

Zaraz lecę na pedicure hybrydowy. Nigdy nie bylam :o
Forum: Ginekologia 2018-06-13, 11:25
Odpowiedzi: 5 027
Wyświetlenia: 130 945
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 9.

Dawacdzidzie przytulam. Może cos tam się udrożniło, przez same to badanie dlatego tak bolało? Najważniejsze, że już po!
Forum: Ginekologia 2018-06-13, 09:23
Odpowiedzi: 5 027
Wyświetlenia: 130 945
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 9.

Hejka





O nie :( przykro mi. Może wyciągnie z tego jakąś nauczkę na przyszłość?
Forum: Ginekologia 2018-06-12, 11:39
Odpowiedzi: 5 027
Wyświetlenia: 130 945
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 9.

Tajlandie tez bym chciala, ale to dopiero w grudniu jest sezon. Teraz chyba tam pada :confused:. Wiadomo, wydatki się kumulują. My tak samo, przeprowadzka i cała kasa w mieszkanie.
Forum: Ginekologia 2018-06-12, 11:01
Odpowiedzi: 5 027
Wyświetlenia: 130 945
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 9.

Cypr :D Lot takie restrykcje? :O nie wiedziałam nawet. My jak rok temu lecielismy do Korei to posadzili nas w różnych końcach samolotu... dopiero przed samym lotem doprosilismy sie o zmiane miejsc. ...
Forum: Ginekologia 2018-06-12, 10:38
Odpowiedzi: 5 027
Wyświetlenia: 130 945
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 9.

Nooo, i ten teledysk taka klasa love [emoji7]
Zreszta nowy Podsiadło też niczego sobie. W ogole dzieki Spotify odkrywam coraz bardziej polska muzykę. Slucham sobie playlisty polska altermatywa i...
Forum: Ginekologia 2018-06-12, 09:16
Odpowiedzi: 5 027
Wyświetlenia: 130 945
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 9.

Grania, my w piątek wyruszamy a tez nic nie mam. Najgorzej że tylko podręczny, jak ja ogarnę kosmetyki. Chyba kupię na lotnisku albo na miejscu.

Puchatku trzymaj się tam mocno.

Ciągle czekam na...
Forum: Ginekologia 2018-06-12, 07:48
Odpowiedzi: 5 027
Wyświetlenia: 130 945
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 9.

Hejka. Biegne na jogę. Tak sie dzisiaj nie wyspałam. Sasiad gral na gitarze całą noc, albo płyty puszczał sama nie wiem. Dopiero zatyczki pomogły
Forum: Ginekologia 2018-06-11, 18:25
Odpowiedzi: 5 027
Wyświetlenia: 130 945
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 9.

Pajka link do serialu

http://m.filmweb.pl/serial/Requiem-2018-791103

Mi się podobał :d TŻtowi też



Oo widzisz. Tylko ja bez TŻ to oglądam więc ciężko. Te opowieści podręcznej musze...
Forum: Ginekologia 2018-06-11, 08:53
Odpowiedzi: 5 027
Wyświetlenia: 130 945
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 9.

Hejka, u mnie paskudnie. Do tego mam lekkiego kaca po wczoraj. Wypiłam 3 piwa :o



Piąteczka, ja w piatek lecę na Cypr :D tydzień wolnego :love:




jane the virgin :d
Forum: Ginekologia 2018-06-10, 21:53
Odpowiedzi: 5 027
Wyświetlenia: 130 945
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 9.

oglądam wstydliwe choroby :O



kurcze, trzymam kciuki!!!!!! na netfliksie jest program o dziewczynie która tak przypadkiem zaszła. całkiem śmieszny. Była dziewicą i ktoś się pomylił :cojest:
...
Forum: Ginekologia 2018-06-10, 20:10
Odpowiedzi: 5 027
Wyświetlenia: 130 945
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 9.

hejo, pobalowałam z TŻten :D piwka dwa poszly.



fajowo. ja bym pobiegała ale u mnie tylko twarde chodniki w okolicy wiec śrdnio to dla kolan. Słuchasz sobie muzyki czy audiobookow?

Ja...
Forum: Ginekologia 2018-06-10, 11:50
Odpowiedzi: 5 027
Wyświetlenia: 130 945
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 9.

Pajka chce do Ciebie też <333 beata jaka ty dzielna z tym bieganiem :O

Biegasz po jakims lesie? Jak wyglada Twoja standardowa trasa?
Forum: Ginekologia 2018-06-10, 10:01
Odpowiedzi: 5 027
Wyświetlenia: 130 945
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 9.

Hejka

Ale upalnie. Ja u teściów, wczoraj byliśmy u znajomych, pomagaliśmy w podlewaniu fundamentów. A my jak dobrze pojdzie, po urlopie juz w nowym domku *_*
Forum: Ginekologia 2018-06-09, 16:01
Odpowiedzi: 5 027
Wyświetlenia: 130 945
Wysłana przez nada13
Dot.: Planowanie ciąży, część 9.

Ale cieplo :d nylismy z treściami w muzeum wodki xD haha popili sobie. Degustacja 3 kieliszki. I jak to sie montuje? :o przeraża mnie to trochę. Nic się nie ulewa? Tez miałam wasik i brodę i trochę...
Pokazuję wyniki 1 do 100 z 500

 
Gorące linki

Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:43.