Wizaz.pl - Wyniki szukania

Wróć   Wizaz.pl > Szukaj w forach

Notka

Pokazuję wyniki 1 do 100 z 500
Szukanie zajęło 2,96 sekund
Szukaj: Wiadomości napisane przez: karenina19
Forum: Kultura(lnie) 2017-09-11, 08:16
Odpowiedzi: 4 964
Wyświetlenia: 316 290
Wysłana przez karenina19
Dot.: Gra o tron

A co myslicie o pocztkowej koncepcji Martina, zeby na koniec zachowac przy zyciu 5 glownych postaci - Arye, Brana, Tyriona, Jona i Dany?



Faktycznie jest kilka watkow, ktore wymagaja...
Forum: Kultura(lnie) 2017-09-05, 07:53
Odpowiedzi: 4 964
Wyświetlenia: 316 290
Wysłana przez karenina19
Dot.: Gra o tron

Oj radzila sobie, radzila... :rolleyes:



A ja na starcie z Brienne...if u know what I mean... :brzydal:



Tworcy serialu powinni sobie teraz wziac wszystkie teorie fanow i wybrac te...
Forum: Kultura(lnie) 2017-09-01, 08:23
Odpowiedzi: 4 964
Wyświetlenia: 316 290
Wysłana przez karenina19
Dot.: Gra o tron

Po tym co zrobili z Varysem :mad: nic mnie juz nie zdziwi...ale szkoda wielka, bo obie postacie byly bardzo interesujace. Oby rola Qyburna nie zakonczyla sie tylko tym, ze Arya wezmie sobie jego...
Forum: Kultura(lnie) 2017-08-31, 08:40
Odpowiedzi: 4 964
Wyświetlenia: 316 290
Wysłana przez karenina19
Dot.: Gra o tron

Kiedys byli para i rozstali sie dosc niefajnie no i teraz maja zapisy w umowach, ze nie chca byc raz razem w jednej scenie.

Gdzies tez obilo mi sie o uszy, ze maja w ogole zakaz zblizania sie do...
Forum: Kultura(lnie) 2017-08-31, 08:06
Odpowiedzi: 4 964
Wyświetlenia: 316 290
Wysłana przez karenina19
Dot.: Gra o tron

Wierze, ze ich kochal i ze wiadomosc o ciazy Cersei byla dla niego bardzo wazna :ehem:



Zaskoczenie to byloby gdyby sie okazalo, ze Cersei nie wykiwa Tyriona... :rolleyes: lubie go jako...
Forum: Kultura(lnie) 2017-08-30, 10:53
Odpowiedzi: 4 964
Wyświetlenia: 316 290
Wysłana przez karenina19
Dot.: Gra o tron

Niestety...bo spodziewalam sie po nim czegos lepszego... :cool:
Nie rozumieem tylko jak Tyrion moze byc w stanie zaufac Cersei w czymkolwiek???????







Kurcze, dlatego myslalam, ze ten...
Forum: Kultura(lnie) 2017-08-30, 08:53
Odpowiedzi: 4 964
Wyświetlenia: 316 290
Wysłana przez karenina19
Dot.: Gra o tron

Byc moze Tyrion uznal, ze krolowa, ktora jest w ciazy ma wieksza przyszlosc, niz taka, ktora przez caly sezon opowiada o swojej bezplodnosci..?? :brzydal:





Dziewczyny, nie moge zrozumiec...
Forum: Kultura(lnie) 2017-08-25, 09:24
Odpowiedzi: 4 964
Wyświetlenia: 316 290
Wysłana przez karenina19
Dot.: Gra o tron

Fajnie by bylo :ehem: :ehem:



Ja czytalam najpierw po angielsku, potem po niemiecku i w zeszlym roku w wakacje wpadla mi w rece wersja polska i...nie przeczytalam wszystkich czesci, bo wlasnie...
Forum: Kultura(lnie) 2017-08-24, 10:24
Odpowiedzi: 4 964
Wyświetlenia: 316 290
Wysłana przez karenina19
Dot.: Gra o tron

Moze jak mu dali do przeczytania scenariusze na sezon 7 to zaczal ten ciag i skonczyc nie moze...a jak przeczyta zapowiedzi na 8 to juz calkiem... :brzydal:
Forum: Kultura(lnie) 2017-08-24, 09:52
Odpowiedzi: 4 964
Wyświetlenia: 316 290
Wysłana przez karenina19
Dot.: Gra o tron

Jon: Cersei, oto zombiak, ktorego przytargalismy zza Muru, tylko po to, zeby udowodnic ich istnienie! Poswiecilismy w tym szczytnym celu jednego smoka!
Cersei: Ale ze jak? Wiekszych tam nie maja? Bo...
Forum: Kultura(lnie) 2017-08-22, 10:32
Odpowiedzi: 4 964
Wyświetlenia: 316 290
Wysłana przez karenina19
Dot.: Gra o tron

Wiecie, co mnie najbardziej wkurzylo w ostatnim odcinku? To, ze jest on 100% zaprzeczeniem wszystkiego, co do tej pory dzialo sie w GoT a mianowicie - ze kazda glupia decyzja - niewazne jakie...
Forum: Kultura(lnie) 2017-08-22, 08:13
Odpowiedzi: 4 964
Wyświetlenia: 316 290
Wysłana przez karenina19
Dot.: Gra o tron

Co o tym sadzicie?
(pomincie muzyke ;))

KLIK >> Long Claw opens eyes << KLIK (https://www.youtube.com/watch?v=ed_5-tgkH80)

- Jon ma jakies specjalne polaczenie ze swoim mieczem?
- miecz...
Forum: Kultura(lnie) 2017-08-21, 11:03
Odpowiedzi: 4 964
Wyświetlenia: 316 290
Wysłana przez karenina19
Dot.: Gra o tron

Tez tak sobie tlumaczylam jej zachowanie, ale tak szczerze to patrzac na jej zachowanie wzgledem Sansy to bardziej widac po prostu taka dzieciaca/nastolenia niechec i zazdrosc miedzy siostrami. Taka...
Forum: Kultura(lnie) 2017-08-21, 10:13
Odpowiedzi: 4 964
Wyświetlenia: 316 290
Wysłana przez karenina19
Dot.: Gra o tron

To w koncu stalo by sie cos nieoczekiwanego w tym sezonie... ;)

Niestety tym, co najbardziej lubilam w GoT i co wyroznialo ten serial na tle innych byl wlasnie ten element zaskoczenia, to ze...
Forum: Kultura(lnie) 2017-08-18, 09:42
Odpowiedzi: 4 964
Wyświetlenia: 316 290
Wysłana przez karenina19
Dot.: Gra o tron

:ehem: Najlepszy byl pod tym wzgledem zdaje sie 1 odcinek tego sezonu, w ktorym chyba kazdy bohater musial, po prostu musial powiedziec, ze "ZIMA NADESZLA!"... :cojest:
Forum: Kultura(lnie) 2017-08-18, 08:33
Odpowiedzi: 4 964
Wyświetlenia: 316 290
Wysłana przez karenina19
Dot.: Gra o tron

:jap:

Nic dziwnego, ze gdzies chcieli oszczedzac i zostalo im tylko na smoki a tak mocno pomineli Wilkory Starkow... :mad: :rycze-smarkam:
Forum: Kultura(lnie) 2017-08-18, 07:50
Odpowiedzi: 4 964
Wyświetlenia: 316 290
Wysłana przez karenina19
Dot.: Gra o tron

Gdzies czytalam, ze odcinkow jest w tych ostatnich sezonach tak malo, bo aktorzy zazyczyli sobie po 0,5 miliona na odcinek...nie mam pojecia czy to prawda... :confused:

Ale wielka szkoda, ze po...
Forum: Kultura(lnie) 2017-08-15, 10:09
Odpowiedzi: 4 964
Wyświetlenia: 316 290
Wysłana przez karenina19
Dot.: Gra o tron

SPOJLERY




Czy az taki naciagany..? A tak naprawde to co mogloby sklonic Danke do zmiany kierunku walki z Cersei na pomoc Jonowi i walke z Wedrowcami? No przeciez tylko MILOSC :D
Poza tym...
Forum: Kultura(lnie) 2017-08-10, 08:07
Odpowiedzi: 4 964
Wyświetlenia: 316 290
Wysłana przez karenina19
Dot.: Gra o tron

:hahaha::hahaha:

Dany po prostu przegina...rozumiem, ze miala ciezkie zycie i musiala w siebie sama wierzyc, teraz ma smoki i w ogole cool, no ale pliiisss...ona powinna miec do tych wszystkich...
Forum: Kultura(lnie) 2017-08-09, 07:29
Odpowiedzi: 4 964
Wyświetlenia: 316 290
Wysłana przez karenina19
Dot.: Gra o tron

A nie bylo czegos takiego, ze Azor Ahai musial poswiecic i zabic swoja ukochana przebijajac jej serce mieczem, ktory sam wykonal, aby ten miecz stal sie taki niezwykly i on niepokonany??
Wiec moze...
Forum: Kultura(lnie) 2017-08-08, 07:55
Odpowiedzi: 4 964
Wyświetlenia: 316 290
Wysłana przez karenina19
Dot.: Gra o tron

Swietny odcinek!! :love: -- SPOJLERY --

- w koncu Bran powiedzial, ze juz nie jest Branem :jap:

- Littlefinger jest niesamowity...dac chlopakowo noz, ktory wczesniej byl uzyty przez wynejtego...
Forum: Kultura(lnie) 2017-08-03, 09:21
Odpowiedzi: 4 964
Wyświetlenia: 316 290
Wysłana przez karenina19
Dot.: Gra o tron

Wszystko zostaje w rodzinie... :sol:

Rowniez nie lubie za bardzo Brana, ale hmmm - wiekszosc postaci, ktore lubilam juz nie zyje albo zaraz umrze...:brzydal: chociaz jeszcze jest Arya, Brienne,...
Forum: Kultura(lnie) 2017-08-03, 07:59
Odpowiedzi: 4 964
Wyświetlenia: 316 290
Wysłana przez karenina19
Dot.: Gra o tron

Pewnie :-)
https://www.youtube.com/watch?v=cqgi1IjDoU8


Co do Brana to mysle, ze jego rola bedzie jeszcze rosla i rosla...Ktos przeciez musi ujawnic pochodzenie Jona :ehem: ale mam przeczucie,...
Forum: Kultura(lnie) 2017-08-02, 09:53
Odpowiedzi: 4 964
Wyświetlenia: 316 290
Wysłana przez karenina19
Dot.: Gra o tron

Wlasnie widzialam zapowiedz 4 odcinka i :diabelek: moze w koncu Sansa dowie sie czegos o Littlefingerze i ten zakonczy swoj zywot :love: Cieszylabym sie jeszcze bardziej gdyby Arya mu w tym pomogla,...
Forum: Kultura(lnie) 2017-07-26, 10:05
Odpowiedzi: 4 964
Wyświetlenia: 316 290
Wysłana przez karenina19
Dot.: Gra o tron

Witam!

Nowy watek, nowe odcinki a caly czas...te same stare pytania :D

Jak myslicie - kim bedzie ta mlodsza i piekniejsza, ktora przyjdzie i zabierze Cersei wszystko? Moze jednak nie oczywista...
Forum: Emigrantki 2017-03-30, 09:12
Odpowiedzi: 3 370
Wyświetlenia: 257 879
Wysłana przez karenina19
Dot.: Niemcy V

Tak podczytuje sobie i musialam sie wtracic :brzydal:

Z serii "Oryginalne imiona.." - Noah, Elias, Aaron - bracia z naszego przedszkola,Tyberius, Tore, Smilla, Kyra, Aina, Meara... :D

Mi dla...
Forum: Odchowalnia - jestem mamą 2016-11-02, 10:36
Odpowiedzi: 3 422
Wyświetlenia: 142 302
Wysłana przez karenina19
Dot.: Mamy tutaj swoją bazę - czyli już trzy lata razem. XI-XII.2009

Hej hej!! :-)

Co tam u Was slychac? Swietujecie juz 7. urodziny waszych pociech? :D

:cmok:
Forum: Emigrantki 2016-09-23, 07:20
Odpowiedzi: 3 370
Wyświetlenia: 257 879
Wysłana przez karenina19
Dot.: Niemcy V

Juz jest taki watek >> KLIK << :-) (https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=225902&page=159)
Forum: Odchowalnia - jestem mamą 2016-08-30, 08:28
Odpowiedzi: 3 422
Wyświetlenia: 142 302
Wysłana przez karenina19
Dot.: Mamy tutaj swoją bazę - czyli już trzy lata razem. XI-XII.2009

E tam "za bardzo" :brzydal: mojego syna tez nie przegadasz ;)

Dziewczyny, jak tam wasze maluchy - ciesza sie na szkole? :-)
Forum: Emigrantki 2016-08-30, 07:21
Odpowiedzi: 724
Wyświetlenia: 43 481
Wysłana przez karenina19
Dot.: Mazidła dostepne w Niemczech cz. II :)

Nie, ze mi jakos mocno nie pasuje tylko po prostu tyle sie nasluchalam o tej roznicy po umyciu i czekalam na ten efekt Wow! Umylam twarz i...no spoko, ale nic specjalnego :brzydal: od lat uzywam...
Forum: Emigrantki 2016-08-29, 08:03
Odpowiedzi: 3 370
Wyświetlenia: 257 879
Wysłana przez karenina19
Dot.: Niemcy V

O kurcze, nie chcialam wprowadzic nikogo w blad :prosi:, przepraszam :roza::roza:

Pamietam, ze my placilismy, ale to bylo juz pare lat temu jednak :cool:
Forum: Emigrantki 2016-08-26, 09:29
Odpowiedzi: 3 370
Wyświetlenia: 257 879
Wysłana przez karenina19
Dot.: Niemcy V

Z tego, co pamietam wszystkie podstatwowe sa bezplatne, ale szczepienie przeciwko rotawirusom, ktore jest bardzo wazne jest juz platne :cmok:
Forum: Odchowalnia - jestem mamą 2016-08-25, 08:47
Odpowiedzi: 3 422
Wyświetlenia: 142 302
Wysłana przez karenina19
Dot.: Mamy tutaj swoją bazę - czyli już trzy lata razem. XI-XII.2009

Przelotem udalo mi sie wrzucic zdjecia do albumu ;) Wasze poogladam dzisiaj wieczorem...albo jutro rano, jak tylko uda mi sie na chwile usiasc... :brzydal:

Gochaa usmialam sie...ale ja tam...
Forum: Odchowalnia - jestem mamą 2016-08-22, 09:52
Odpowiedzi: 3 422
Wyświetlenia: 142 302
Wysłana przez karenina19
Dot.: Mamy tutaj swoją bazę - czyli już trzy lata razem. XI-XII.2009

Brawa dla Matiego za asertywnosc :oklaski: :D
U nas to raczej takie negocjacje moglyby sie skonczyc dodatkowa strona z cwiczeniami :brzydal:



O to jeszcze sie zalapalam, zeby trzymac...
Forum: Emigrantki 2016-08-22, 09:31
Odpowiedzi: 724
Wyświetlenia: 43 481
Wysłana przez karenina19
Dot.: Mazidła dostepne w Niemczech cz. II :)

Tez sie na niego czailam, ale nie znlalazlam nigdzie stacjonarnie... :cool:



Kupilam w Reformhaus :ehem:

A tak z ciekawosci - jakiego zelu uzywasz razem z Clarisonic?
Musze przyznac,...
Forum: Emigrantki 2016-08-19, 07:54
Odpowiedzi: 724
Wyświetlenia: 43 481
Wysłana przez karenina19
Dot.: Mazidła dostepne w Niemczech cz. II :)

Hej :-)

chcialam sie podzielic malymi odkryciami - szukalam peelingu enzymatycznego dostepnego stacjonarnie i poki co znalazlam dwa fajne.
Jeden w formie proszku, niestety dosc drogi, ale milo...
Forum: Emigrantki 2016-08-18, 09:34
Odpowiedzi: 3 370
Wyświetlenia: 257 879
Wysłana przez karenina19
Dot.: Niemcy V

Czesc dziewczyny! Witam z Braunschweigu :D

Jakbyscie mialy ochote na kawe to dajcie znac :-)

Nie jestem zbyt czesto na wizazu, wiec jakby cos mozecie pisac na maila: mila@meine.mail.de :-) ...
Forum: Odchowalnia - jestem mamą 2016-08-18, 09:11
Odpowiedzi: 3 422
Wyświetlenia: 142 302
Wysłana przez karenina19
Dot.: Mamy tutaj swoją bazę - czyli już trzy lata razem. XI-XII.2009

Hej :cmok:

tak wlasnie myslalam o Was ostatnio, zwlaszcza o Tobie Kasiu, ze to juz tuz-tuz :D

U nas szkola juz rozpoczeta - 6.sierpnia bylo oficjalne rozpoczecie, bardzo fajnie zorganizowane,...
Forum: Kultura(lnie) 2016-06-30, 19:47
Odpowiedzi: 4 964
Wyświetlenia: 316 290
Wysłana przez karenina19
Dot.: Gra o tron

Ale koniec koncow to przeciez nie jego siostry... :D o czym co prawda jeszcze nie wie, ale sie dowie...kiedys..swoja droga bardzo jestem ciekawa JAK..? :brzydal:
Forum: Kultura(lnie) 2016-06-29, 14:10
Odpowiedzi: 4 964
Wyświetlenia: 316 290
Wysłana przez karenina19
Dot.: Gra o tron

Wszyscy zdaja sie zapomniec o Aryi...a przeciez miedzy nia a Jonem zawsze byla wyjatkowa relacja... ;)

Co do Dany, to mozliwe jest podobno, ze Tyrion tez ma smocza krew wiec... :D
Forum: Kultura(lnie) 2016-06-21, 14:25
Odpowiedzi: 4 964
Wyświetlenia: 316 290
Wysłana przez karenina19
Dot.: Gra o tron

Swietny odcinek :ehem: super, ze kolejny bedzie jeszcze dluzszy :ehem:

Troche tylko "rozczarowala" mnie taka totalna wygrana dobra ze zlem- to takie...niemartinowskie...

Totalne girl power -...
Forum: Forum Plotkowe 2016-06-14, 10:24
Odpowiedzi: 5 004
Wyświetlenia: 865 788
Wysłana przez karenina19
Dot.: Filmiki urodowe ( i nie tylko) na YT + offtopy część LI

W swojej najnowszej produkcji Sz. strofuje swoich widzow, poniewaz miala ostatnio komantarze, zeby juz nie mowila tyle o hejcie, zeby pomijala ten temat... :atyaty: otoz NIE ! To jest jej kanal i...
Forum: Kultura(lnie) 2016-06-14, 09:59
Odpowiedzi: 4 964
Wyświetlenia: 316 290
Wysłana przez karenina19
Dot.: Gra o tron

A co sadzicie o teorii, ze to nie Arya tylko Waif na koncu..? Ze to ona wygrala i zdarla swoja wlasna twarz, zabrala twarz Aryi i teraz bedzie grala jej postac? To by tlumaczylo jakos to zadowolenie...
Forum: Kultura(lnie) 2016-06-13, 11:24
Odpowiedzi: 4 964
Wyświetlenia: 316 290
Wysłana przez karenina19
Dot.: Gra o tron

To bylo od jakiegos czasu jasne, ale....moze ktos ja powstrzyma...jej ukochany brat na przyklad..? Nie bylo takiej przepowiedni, ze przy takiej wlasnie okazji bedzie musial ja zabic..? :brzydal:

...
Forum: Odchowalnia - jestem mamą 2016-06-07, 09:08
Odpowiedzi: 3 422
Wyświetlenia: 142 302
Wysłana przez karenina19
Dot.: Mamy tutaj swoją bazę - czyli już trzy lata razem. XI-XII.2009

Hej :cmok:

u nas ostatnie dni przedszkola - jeszcze niecale 3 tygodnie do konca ;)

Mielismy w zeszlym tyg. pierwsze zebranie w szkole i baaardzo mi sie podoba, prawdziwa International School...
Forum: Kultura(lnie) 2016-06-07, 08:24
Odpowiedzi: 4 964
Wyświetlenia: 316 290
Wysłana przez karenina19
Dot.: Gra o tron

Pytanie powinno moze brzmiec - kim jest tak naprawde ten "babsztyl"..? ;)



Moj malz jak uslyszal jej odpowiedz co do ilosci ludzi gotowych do walki byl swiecie przekonany, ze zaraz doda...
Forum: Forum Plotkowe 2016-06-03, 09:19
Odpowiedzi: 5 007
Wyświetlenia: 669 108
Wysłana przez karenina19
Dot.: Filmiki urodowe ( i nie tylko) na YT + offtopy część L

Ta to wie jak zniechecic widza :pala:



Czy ten dzwiek w 15:58 min. nie jest dziwnie znajomy...? :brzydal:
https://www.youtube.com/watch?v=ROy9ZgDoFHo
...
Forum: Kultura(lnie) 2016-06-03, 08:07
Odpowiedzi: 4 964
Wyświetlenia: 316 290
Wysłana przez karenina19
Dot.: Gra o tron

[1=871319bc27e9d09c3f0d50d55d02d0b6e86b5c84;61226221]Ale to trochę bez sensu bo w serialu do granic możliwości zmarginalizowali wilki Starków. Wątpię żeby przeciętny oglądacz GOT wiedział o co kaman...
Forum: Kultura(lnie) 2016-06-02, 10:13
Odpowiedzi: 4 964
Wyświetlenia: 316 290
Wysłana przez karenina19
Dot.: Gra o tron

Ale podobno odcinka ostatniego nie tego sezonu, tylko tak calkiem ostatniego...z tym, ze jak pisze - podobno :-)
Forum: Forum Plotkowe 2016-06-02, 10:03
Odpowiedzi: 5 007
Wyświetlenia: 669 108
Wysłana przez karenina19
Dot.: Filmiki urodowe ( i nie tylko) na YT + offtopy część L

I co by nie mowic, to co racja to racja... ;)



:ehem:
Mozna nie zgadzac sie z jej pogladami, ale dazenia do profesjonalizmu i ulepszaniu swojej dzialalnosci odmowic sie nie da.

I to,...
Forum: Kultura(lnie) 2016-06-02, 09:33
Odpowiedzi: 4 964
Wyświetlenia: 316 290
Wysłana przez karenina19
Dot.: Gra o tron

A wlasnie wydaje sie, ze koniec historii Aryi moze byc ciekawy...jest dosc silna teoria, ze ona umrze i jej dusza zjednoczy sie z cialem Nymerii - czyli spelni sie jej marzenie, bo przeciez zawsze...
Forum: Kultura(lnie) 2016-05-31, 08:05
Odpowiedzi: 4 964
Wyświetlenia: 316 290
Wysłana przez karenina19
Dot.: Gra o tron

[1=871319bc27e9d09c3f0d50d55d02d0b6e86b5c84;61108816]Zastanawiam się czy Margeary tak udaje czy naprawdę się nawróciła.[/QUOTE]

Tez jestem ciekawa ;)


Mi tam odcinek sie podobal :D

Dany...
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2016-05-30, 11:14
Odpowiedzi: 147
Wyświetlenia: 34 112
Wysłana przez karenina19
Dot.: Kosmetyki KIKO

Ja moge jeszcze polecic baze pod cienie.
Calkiem przypadkiem wpadla mi w rece i jestem zadowolona :ehem:
Forum: Kultura(lnie) 2016-05-30, 08:13
Odpowiedzi: 4 964
Wyświetlenia: 316 290
Wysłana przez karenina19
Dot.: Gra o tron

Wow...a pamietasz moze gdzie? :D


Co do Varysa, to on ma chyba dosc konkretny plan na to, co robi...Jesli Aegon faktycznie bylby nie Targaryen tylko Blackfyre (co jest bardzo prawdopodobne) i...
Forum: Forum Plotkowe 2016-05-29, 10:36
Odpowiedzi: 5 007
Wyświetlenia: 669 108
Wysłana przez karenina19
Dot.: Filmiki urodowe ( i nie tylko) na YT + offtopy część L

Szusz z tego wszystkiego przestala wstawiac zdjecia na insta...albo za kare dla niedobrych hejterow, albo dlatego, ze nie moze tam kasowac tych "mniej pochlebnych" komentarzy... :brzydal: Oj,...
Forum: Kultura(lnie) 2016-05-26, 11:56
Odpowiedzi: 4 964
Wyświetlenia: 316 290
Wysłana przez karenina19
Dot.: Gra o tron

No i oplulam sie kawa.... :D moze jeszcze uszyla na boku wdzianko dla Tormunda :brzydal:
Forum: Forum Plotkowe 2016-05-26, 11:53
Odpowiedzi: 5 007
Wyświetlenia: 669 108
Wysłana przez karenina19
Dot.: Filmiki urodowe ( i nie tylko) na YT + offtopy część L

Teraz to chyba raczej bedzie cos o tej oczywistej zazdrosci + mentalnosci polskiej + hejterzy sa wszedzie + oczywiscie "nikogo o zdanie nie pytalam, to moj kanal i robie, co mi sie podoba"...
...
Forum: Forum Plotkowe 2016-05-26, 11:42
Odpowiedzi: 5 007
Wyświetlenia: 669 108
Wysłana przez karenina19
Dot.: Filmiki urodowe ( i nie tylko) na YT + offtopy część L

No i ostatni filmik o c.h.a.n.e.l. usuniety.... :brzydal: szkoda wielka, bo takie interesujace byly te wszystkie etui...eee...znaczy sie - kejsy na karty itp...
Jak ja podziwiam ten luz,...
Forum: Emigrantki 2016-05-23, 08:54
Odpowiedzi: 724
Wyświetlenia: 43 481
Wysłana przez karenina19
Dot.: Mazidła dostepne w Niemczech cz. II :)

Jak najbardziej :ehem:
Nawet nie po kilku latach stosowania, u mnie juz po kilku razach :cool:

W miesiacach zimowych uzywam mleczka do kapieli Babydream dla mam, uwielbiam ten zapach :love:...
Forum: Odchowalnia - jestem mamą 2016-04-21, 07:44
Odpowiedzi: 3 422
Wyświetlenia: 142 302
Wysłana przez karenina19
Dot.: Mamy tutaj swoją bazę - czyli już trzy lata razem. XI-XII.2009

Szwajcaria i te piekne widoki :love: :love:

Jak tam Ewcia? :-)



Super, ze wszystko dobrze i fajnie, ze Mala sie pokazala :D Imie juz wybrane?? :-)
Masz termin na sierpien? Czyli...
Forum: Odchowalnia - jestem mamą 2016-04-18, 09:20
Odpowiedzi: 3 422
Wyświetlenia: 142 302
Wysłana przez karenina19
Dot.: Mamy tutaj swoją bazę - czyli już trzy lata razem. XI-XII.2009

No ty to akurat powinnas :D
Jak sie czujesz? Kiedy dowiecie sie, ktos sie ukrywa w brzuszku?? :cmok:



A André tak sie przyzwyczail do tego, ze jezdzi na tym swoim rowerze "polaczanym" z...
Forum: Odchowalnia - jestem mamą 2016-03-08, 10:58
Odpowiedzi: 3 422
Wyświetlenia: 142 302
Wysłana przez karenina19
Dot.: Mamy tutaj swoją bazę - czyli już trzy lata razem. XI-XII.2009

:cmok: Dziewczynki :cmok:
Wszystkiego naaaaaaaaaaaaaaaaj w naszym dniu! :D
Forum: Odchowalnia - jestem mamą 2016-03-04, 08:34
Odpowiedzi: 3 422
Wyświetlenia: 142 302
Wysłana przez karenina19
Dot.: Mamy tutaj swoją bazę - czyli już trzy lata razem. XI-XII.2009

Ja tez...i jeszcze do tego musialam zachowac powage... :D


Pytam sie malego w drodze do przedszk. czy wymyslil, co powie Ninie, a on najpierw zrobil facepalm i mowi:
- Nie mialem czasu, zeby...
Forum: Odchowalnia - jestem mamą 2016-03-03, 11:40
Odpowiedzi: 3 422
Wyświetlenia: 142 302
Wysłana przez karenina19
Dot.: Mamy tutaj swoją bazę - czyli już trzy lata razem. XI-XII.2009

Faktycznie, pamietam jak o tym pisalas :cmok: to zrob termin i bedziesz miala z glowy :ehem:



W sumie to jak te maluchy maja nie miec slabosci do zelkow czy innych swinstw, jak doslownie na...
Forum: Odchowalnia - jestem mamą 2016-03-01, 10:07
Odpowiedzi: 3 422
Wyświetlenia: 142 302
Wysłana przez karenina19
Dot.: Mamy tutaj swoją bazę - czyli już trzy lata razem. XI-XII.2009

:cmok: :cmok:



Fakt, imprezka byla, aczkolwiek poza domkiem :D :brzydal:



:cmok: (a na kontrole czego?) :cmok:
Forum: Odchowalnia - jestem mamą 2016-02-26, 09:28
Odpowiedzi: 3 422
Wyświetlenia: 142 302
Wysłana przez karenina19
Dot.: Mamy tutaj swoją bazę - czyli już trzy lata razem. XI-XII.2009

:cmok:
No mily ten zabieg to nie jest...mialam juz robiony jakies 10 lat temu...ale wtedy nie czulam sie tak zle "po" jak teraz :cool: normalnie tak sie zle czulam caly wtorek, ze myslalam, ze cos...
Forum: Odchowalnia - jestem mamą 2016-02-23, 15:39
Odpowiedzi: 3 422
Wyświetlenia: 142 302
Wysłana przez karenina19
Dot.: Mamy tutaj swoją bazę - czyli już trzy lata razem. XI-XII.2009

:love:
Pamietam jak sie zastanawialas nad 3 :D fajnie, ze sie zdecydowaliscie :ehem:

Nie wiem czy o tam pisalam, ale ja wlasnie zaczelam szkole rok wczesniej i na dodatek nauczyciele...
Forum: Odchowalnia - jestem mamą 2016-02-22, 10:50
Odpowiedzi: 3 422
Wyświetlenia: 142 302
Wysłana przez karenina19
Dot.: Mamy tutaj swoją bazę - czyli już trzy lata razem. XI-XII.2009

Jak sie zepniemy to wszystko jest mozliwe... :D

U Guci wszystko dobrze, zadomowili sie juz na dobre :ehem:
W weekend "rozmawialysmy" i Ola wyslala mi zdjecia i dziewczyny sa juz taaaaakie duze...
Forum: Odchowalnia - jestem mamą 2016-02-22, 10:07
Odpowiedzi: 3 422
Wyświetlenia: 142 302
Wysłana przez karenina19
Dot.: Mamy tutaj swoją bazę - czyli już trzy lata razem. XI-XII.2009

A nie lepiej zostawic go teraz, kiedy mniej to odczuje? :-)

I teraz te roznice miedzy rocznikami nie sa jeszcze takie duze, one sie wlasnie beda poglebialy im dalej z wiekiem i materialem......
Forum: Odchowalnia - jestem mamą 2016-02-19, 11:04
Odpowiedzi: 3 422
Wyświetlenia: 142 302
Wysłana przez karenina19
Dot.: Mamy tutaj swoją bazę - czyli już trzy lata razem. XI-XII.2009

No pewnie, ze w De ;)

André rozkoszuje sie ostatnimi miesiacami w przedszkolu, bo w sierpniu zaczyna szkole...ktorej w sumie nie moze sie doczekac i widze, ze faktycznie teraz jest w idealnym...
Forum: Odchowalnia - jestem mamą 2016-02-17, 09:58
Odpowiedzi: 3 422
Wyświetlenia: 142 302
Wysłana przez karenina19
Dot.: Mamy tutaj swoją bazę - czyli już trzy lata razem. XI-XII.2009

Hej :cmok:

Kasia; wyslalam ci maila, doszedl??

Jeszcze raz gratulcje!!!!!! :jupi: :jupi: :cmok: :cmok:


Konspi czesc :-)
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2015-11-12, 12:12
Odpowiedzi: 4 586
Wyświetlenia: 358 793
Wysłana przez karenina19
Dot.: Guerlain - kolorówka, część V

Hej dziewczyny :cmok:

Nie udzielam sie na watku tylko podczytuje regularnie :brzydal:, ale....bylam dzisiaj u nas w perfumerii i okazalo sie, ze maja jeszcze swiateczna limitowanke (mieli 4...
Forum: Dziecko - Mama z klasą 2015-08-27, 08:03
Odpowiedzi: 4 778
Wyświetlenia: 137 548
Wysłana przez karenina19
Dot.: mamy z Niemiec

[FONT="Comic Sans MS"]
Hej :hi:

Ja tez z Niedersachsen, ale troche dalej bo Braunschweig ;)
[FONT]
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2015-01-08, 15:06
Odpowiedzi: 4 586
Wyświetlenia: 358 793
Wysłana przez karenina19
Dot.: Guerlain - kolorówka, część V

Hej dziewczyny :-)

przychodze po pomoc :brzydal:
widzialam u nas ostatni egzemplarz meteorytow Perles d'etoile o 20% taniej i tak sie zastanawiam czy warto..?
Jakie sa wasze wrazenia? Nie sa...
Forum: Odchowalnia - jestem mamą 2014-12-24, 12:29
Odpowiedzi: 3 422
Wyświetlenia: 142 302
Wysłana przez karenina19
Dot.: Mamy tutaj swoją bazę - czyli już trzy lata razem. XI-XII.2009

Dziewczynki kochane
Spokojnych, pelnych milosci
oraz
Spedzonych wsrod najblizszych
Swiat
Zycza
Kamila & André
:cmok:
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2014-12-11, 11:55
Odpowiedzi: 147
Wyświetlenia: 34 112
Wysłana przez karenina19
Dot.: Kosmetyki KIKO

Mialam puder wykonczeniowy Soft Light Powder, zuzylam trzy opakowania i bylam bardzo zadowolona, aczkolwiek przy mojej tlustej strefie T zmatowienie bylo krotkie, ale po prostu juz tak mam.
Sam...
Forum: Odchowalnia - jestem mamą 2014-11-19, 10:48
Odpowiedzi: 3 422
Wyświetlenia: 142 302
Wysłana przez karenina19
Dot.: Mamy tutaj swoją bazę - czyli już trzy lata razem. XI-XII.2009

Hej :cmok:

u nas znow w biegu..nasi lokatorzy zrobili nam niespodzianke - wyprowadzaja sie pod koniec stycznia ;)
W sumie to sie ciesze, bo placa dosc malo a nie mozna bylo podniesc im czynszu a...
Forum: Odchowalnia - jestem mamą 2014-11-14, 12:23
Odpowiedzi: 3 422
Wyświetlenia: 142 302
Wysłana przez karenina19
Dot.: Mamy tutaj swoją bazę - czyli już trzy lata razem. XI-XII.2009

No mysle! :brzydal:
Ola, naczytalam sie ksiazek o NZ i lazi teraz za mna maly wyjazd... :hot:



I jak tam? :D
Forum: Odchowalnia - jestem mamą 2014-11-13, 07:38
Odpowiedzi: 3 422
Wyświetlenia: 142 302
Wysłana przez karenina19
Dot.: Mamy tutaj swoją bazę - czyli już trzy lata razem. XI-XII.2009

Ludzie potrafia przyzwyczaic sie do najdziwniejszych rzeczy... :rolleyes:



Gdzie nie wyszedl? :nie: Bomba!! :ehem: :oklaski:



Ja tez bardzo lubie, ale szczerze mowiac to raczej dla nas...
Forum: Odchowalnia - jestem mamą 2014-11-07, 08:24
Odpowiedzi: 3 422
Wyświetlenia: 142 302
Wysłana przez karenina19
Dot.: Mamy tutaj swoją bazę - czyli już trzy lata razem. XI-XII.2009

To sie nazywaja metody wychowawcze... :cool:



Ta, a najlepiej na pustyni...tam to w ogole spokoj i cisza... ;)
Wow, co za tok myslenia...to juz nie mozna zyc w sasiedztwie innych ludzi,...
Forum: Odchowalnia - jestem mamą 2014-11-06, 08:06
Odpowiedzi: 3 422
Wyświetlenia: 142 302
Wysłana przez karenina19
Dot.: Mamy tutaj swoją bazę - czyli już trzy lata razem. XI-XII.2009

Wspolczuje...
Ludzie sa jacy sa...a to, ze przeszkadzaja innym rzadko kiedy jest dla nich problemem...niestety... :cool:



Pokazesz torcik? :-)



I jak tam wyniki? :cmok:
Forum: Odchowalnia - jestem mamą 2014-11-03, 11:52
Odpowiedzi: 3 422
Wyświetlenia: 142 302
Wysłana przez karenina19
Dot.: Mamy tutaj swoją bazę - czyli już trzy lata razem. XI-XII.2009

Witam :cmok:

Halloween udane i caly weekend bylismy w gorach wiec jak ograne troche to wpadne na dluzej :-)



:roza: Stoooooo latek :roza:
dla
:roza: Mateuszka :roza:
:cmok:
Forum: Odchowalnia - jestem mamą 2014-10-29, 08:18
Odpowiedzi: 3 422
Wyświetlenia: 142 302
Wysłana przez karenina19
Dot.: Mamy tutaj swoją bazę - czyli już trzy lata razem. XI-XII.2009

W sumie to nie tyle mialam pecha tylko dentyste-idiote :pala: bo odkad jestem w De chodzilam do tego samego, dwa razy w roku na czyszczenie zebow i kontrole a on nigdy nic nie "zauwazyl" wiec......
Forum: Odchowalnia - jestem mamą 2014-10-23, 12:16
Odpowiedzi: 3 422
Wyświetlenia: 142 302
Wysłana przez karenina19
Dot.: Mamy tutaj swoją bazę - czyli już trzy lata razem. XI-XII.2009

E tam kosmetyke...dobrze by bylo, bo te moje nieszczesne zeby sa jakie sa... :cool:

Po prostu okazalo sie calkiem przypadkiem, ze moj poprzedni dentysta doprowadzil mi zeby do takiego stanu, ze...
Forum: Odchowalnia - jestem mamą 2014-10-23, 11:21
Odpowiedzi: 3 422
Wyświetlenia: 142 302
Wysłana przez karenina19
Dot.: Mamy tutaj swoją bazę - czyli już trzy lata razem. XI-XII.2009

Pamietam - bylismy z szpitalu jeszcze i Ola mi pisala :D



Pewnie, tylko musze jakos zmniejszyc fotki, bo poki co wyskakuja mi takie wielkie... :cool:



Fajnie masz - dwoch za jednym...
Forum: Odchowalnia - jestem mamą 2014-10-22, 11:25
Odpowiedzi: 3 422
Wyświetlenia: 142 302
Wysłana przez karenina19
Dot.: Mamy tutaj swoją bazę - czyli już trzy lata razem. XI-XII.2009

Hehehe...uwazaj, bo jak ja pozwolilam malemu zrobic liste gosci to wyszlo prawie 20 dzieciakow i taka bande musialam ogarniac w poniedzialek... :brzydal:



Witam :cmok:

mam dzisiaj Dzien...
Forum: Odchowalnia - jestem mamą 2014-10-21, 08:28
Odpowiedzi: 3 422
Wyświetlenia: 142 302
Wysłana przez karenina19
Forum: Odchowalnia - jestem mamą 2014-10-17, 09:16
Odpowiedzi: 3 422
Wyświetlenia: 142 302
Wysłana przez karenina19
Dot.: Mamy tutaj swoją bazę - czyli już trzy lata razem. XI-XII.2009

To na pewno sie malemu przyda :D
:roza: :cmok: :roza:



:roza: :cmok:



:roza: :cmok:
Forum: Odchowalnia - jestem mamą 2014-10-15, 08:02
Odpowiedzi: 3 422
Wyświetlenia: 142 302
Wysłana przez karenina19
Dot.: Mamy tutaj swoją bazę - czyli już trzy lata razem. XI-XII.2009

Jak znam zycie, to wiekszosc zaglada, widzi, ze nikt nic nie napisal i tez nic nie pisza... ;)



Ty wez nie tegen... :pala: ;)



Witam :cmok:
Forum: Odchowalnia - jestem mamą 2014-09-25, 10:21
Odpowiedzi: 3 422
Wyświetlenia: 142 302
Wysłana przez karenina19
Dot.: Mamy tutaj swoją bazę - czyli już trzy lata razem. XI-XII.2009

Fakt...on to ma takie teksty, ze czasami wszystko opada... ;)



:sol: :cmok:



Teczowy to tort my byc w srodku a "na zewnatrz" ten do przedszkola ma byc samolot a drugi na przyjecie...
Forum: Odchowalnia - jestem mamą 2014-09-18, 08:56
Odpowiedzi: 3 422
Wyświetlenia: 142 302
Wysłana przez karenina19
Dot.: Mamy tutaj swoją bazę - czyli już trzy lata razem. XI-XII.2009

Dobrze, ze macie to za soba :-) :cmok:



Ja mam o wiele wiecej niz ciarki... ;) a to byla moja pierwsza z 7 wizyt, ktore mam umowione do konca pazdziernika... :cool:



Witam :cmok:
Forum: Odchowalnia - jestem mamą 2014-09-17, 08:28
Odpowiedzi: 3 422
Wyświetlenia: 142 302
Wysłana przez karenina19
Dot.: Mamy tutaj swoją bazę - czyli już trzy lata razem. XI-XII.2009

Kciuki byly :) Mam nadzieje, ze dobrze poszlo.



Przepis moge ci podrzucic, bo znam ;)
Tez sie nad Tym zastanawialam, bo jednak troche szybsze w wykonaniu. ..ale jak tort mA byc zamek...
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2014-09-16, 09:06
Odpowiedzi: 5 005
Wyświetlenia: 291 406
Wysłana przez karenina19
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.8

Hej dziewczyny :cmok:

potrzebuje porady...musze kupic puder i nie moge sie zdecydowac miedzy Blot Powder a Prep&Prime... :confused:
Mam cere mieszana, w strefie T w kierunku tlustej, jako...
Forum: Odchowalnia - jestem mamą 2014-09-16, 08:36
Odpowiedzi: 3 422
Wyświetlenia: 142 302
Wysłana przez karenina19
Dot.: Mamy tutaj swoją bazę - czyli już trzy lata razem. XI-XII.2009

:jupi: :jupi:



Nie on pierwszy i nie ostatni ;)
Syn mojej kolezanki po roku chodzenia do przedszkola w domu nie je NIC z tego, co ladnie je w przedszkolu z innymi dziecmi :brzydal:


...
Forum: Odchowalnia - jestem mamą 2014-09-15, 12:20
Odpowiedzi: 3 422
Wyświetlenia: 142 302
Wysłana przez karenina19
Dot.: Mamy tutaj swoją bazę - czyli już trzy lata razem. XI-XII.2009

:cmok:

Zebys sie nie zdziwila ;) w przedszkolu jest calkiem inaczej niz w domu - maluchy wiecej szaleja wiec maja lepszy apetyt i co najwazniejsze - widza inne dzieci, ze jedza a sila grupy...
Forum: Odchowalnia - jestem mamą 2014-09-15, 11:48
Odpowiedzi: 3 422
Wyświetlenia: 142 302
Wysłana przez karenina19
Dot.: Mamy tutaj swoją bazę - czyli już trzy lata razem. XI-XII.2009

Ekstra :oklaski: :jupi:



:brzydal:



My tez :ehem:
:cmok:
Forum: Odchowalnia - jestem mamą 2014-09-12, 08:33
Odpowiedzi: 3 422
Wyświetlenia: 142 302
Wysłana przez karenina19
Dot.: Mamy tutaj swoją bazę - czyli już trzy lata razem. XI-XII.2009

;) Tak myslalam, ze sie domyslisz...

Powod pewnie jakis jest, ale nie doszlam jeszcze do tego, jaki... ;)
Poki co wyciagnelam moje jesienne kolory i probuje sie przekonac, zeby wrzucic cos...
Forum: Odchowalnia - jestem mamą 2014-09-12, 07:17
Odpowiedzi: 3 422
Wyświetlenia: 142 302
Wysłana przez karenina19
Dot.: Mamy tutaj swoją bazę - czyli już trzy lata razem. XI-XII.2009

Ola you made my day. :brzydal:
Wczoraj caly dzien smialam sie pod nosem jak tylko pomyslalam o tym "przejezyczeniu" :D :D



Zebym to JA chciala kombinowac...a tak to wiesz, o kogo chodzi... ;)...
Forum: Odchowalnia - jestem mamą 2014-09-11, 11:56
Odpowiedzi: 3 422
Wyświetlenia: 142 302
Wysłana przez karenina19
Dot.: Mamy tutaj swoją bazę - czyli już trzy lata razem. XI-XII.2009

No to mam nadzieje, ze jednak nie :lol: :rotfl: :lol: :rotfl: :lol:

Ale mozna mieszkac w De a byc ubezpieczonym w Pl, prawda?



Mialam kiedys taki zapach w zotlej buteleczce z YR i byl...
Forum: Odchowalnia - jestem mamą 2014-09-11, 08:17
Odpowiedzi: 3 422
Wyświetlenia: 142 302
Wysłana przez karenina19
Dot.: Mamy tutaj swoją bazę - czyli już trzy lata razem. XI-XII.2009

:cmok:

To super :D

A co znalazlas? Masz jakies ulubione? Ja od jakiegos czasu przykleilam sie do Chloé :love:

Ola, moze znasz odp. na takie pytanie - czy mozna w De wynajmowac mieszkanie,...
Pokazuję wyniki 1 do 100 z 500

 
Gorące linki

Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 13:02.