Wizaz.pl - Wyniki szukania

Wróć   Wizaz.pl > Szukaj w forach

Notka

Pokazuję wyniki 1 do 100 z 500
Szukanie zajęło 1,58 sekund
Szukaj: Wiadomości napisane przez: xfrida
Forum: Intymnie Dzisiaj, 09:46
Odpowiedzi: 7
Wyświetlenia: 305
Wysłana przez xfrida
Dot.: Zerwałam kontakt z rodziną czy jestem złym dzieckiem ?

Nie jestes zlym czlowiekiem bo zerwalas a nimi kontakt
Na twoim miejscu poszlabym na terapie zeby poukladac swoje uczucia,nie jedt dobrze ze masz z tego powodu wyrzuty sumienia to znaczy ze nie...
Forum: Intymnie Dzisiaj, 08:45
Odpowiedzi: 284
Wyświetlenia: 11 564
Wysłana przez xfrida
Dot.: Proszę o radę! Moja koleżanka się stacza. Nie wiem co zrobić!

A ta znowu z tym szacunkiem do własnego ciała
Co to ma do rzeczy? .dla mnie brak szacunku do własnego ciała to bycie brudnym ,nie dbanie o zdrowie a nie uprawianie seksu za pieniądze
Czy te penisy...
Forum: Intymnie Dzisiaj, 08:37
Odpowiedzi: 70
Wyświetlenia: 3 372
Wysłana przez xfrida
Dot.: Zawiodłem się na kimś

No ale umawiales sie na konkretny termin kiedy ma ci oddać czy nie?
Forum: Intymnie Dzisiaj, 07:20
Odpowiedzi: 9
Wyświetlenia: 411
Wysłana przez xfrida
Dot.: Zakochana w zajętym mężczyźnie

Twoja rola jest bycie czasoumilaczem, rozrywka i moze krotkim bzykankiem na boku jak sie dasz urobic. Nic wiecej
Forum: Intymnie Wczoraj, 23:06
Odpowiedzi: 284
Wyświetlenia: 11 564
Wysłana przez xfrida
Dot.: Proszę o radę! Moja koleżanka się stacza. Nie wiem co zrobić!

ten artykul mowi o przemocy ogolnie roznego rodzaju przemocy w ciagu calego zycia tej prostytutki,przemocy ze strony policji partnera burdel mamy,osob publicznych nie tylko klientow

moim zdaniem...
Forum: Intymnie Wczoraj, 22:19
Odpowiedzi: 70
Wyświetlenia: 3 372
Wysłana przez xfrida
Dot.: Zawiodłem się na kimś

ja widze duza roznice jesli dal jej w sumie 1000 z czego polowe pozyczyl to tylko 500zl i jakies sznse na odzyskanie istnieja
ale jak jej dal 7000 z czego 4000 to pozyczka to moim zdaniem jesli jej...
Forum: Intymnie Wczoraj, 21:32
Odpowiedzi: 39
Wyświetlenia: 3 362
Wysłana przez xfrida
Dot.: Kompleksy przez brak wiedzy

no ja tak samo
po co na sile utrzymywac kontakty z ludzmi ktorzy nie podzielaja naszych zaitneresowan i vice versa a przy tym patrza na ciebie z pogarda?jaki jest sens takiej znajomosci w ktorej...
Forum: Intymnie Wczoraj, 21:24
Odpowiedzi: 284
Wyświetlenia: 11 564
Wysłana przez xfrida
Dot.: Proszę o radę! Moja koleżanka się stacza. Nie wiem co zrobić!

ale przeciez takie same niewiadome sa jak idziesz do lozka z kims kogo dopiero co poznalas
i nawet w dlugo dystansowych zwiazkach okazuje sie ze zle wybralas bo ktos okazal sie inny niz sadzilas
Forum: Intymnie Wczoraj, 21:18
Odpowiedzi: 70
Wyświetlenia: 3 372
Wysłana przez xfrida
Dot.: Zawiodłem się na kimś

ok minely 4 miesiace ale ile jej pozyczyles i na jak dlugo?
Forum: Intymnie Wczoraj, 17:13
Odpowiedzi: 284
Wyświetlenia: 11 564
Wysłana przez xfrida
Dot.: Proszę o radę! Moja koleżanka się stacza. Nie wiem co zrobić!

No, tak bym zrobila ale mowiac szczerze raczej wolałabym pracować w agencji z ochrona a najlepiej mieć stalych 2-3 sugar daddy
Forum: Intymnie Wczoraj, 15:02
Odpowiedzi: 284
Wyświetlenia: 11 564
Wysłana przez xfrida
Dot.: Proszę o radę! Moja koleżanka się stacza. Nie wiem co zrobić!

Bez histerii za dużo filmów się naogladalas
Ja mówię o normalnej prostytutce jak koleżanka autorki,prostytutce która sama chce robic swoją pracę nikt jej nie więzi i nie bije
Zrozum ze istnieją...
Forum: Intymnie Wczoraj, 14:10
Odpowiedzi: 284
Wyświetlenia: 11 564
Wysłana przez xfrida
Dot.: Proszę o radę! Moja koleżanka się stacza. Nie wiem co zrobić!

przeciez prostytutka dysponuje swoim cialem nie jest niczyja wlasnoscia sama decyduje co robi i za ile
niezuwazylas tego?
kupujesz czas z ta pania placisz za godzine przyjemnosci nie kupujesz jej...
Forum: Intymnie Wczoraj, 13:46
Odpowiedzi: 284
Wyświetlenia: 11 564
Wysłana przez xfrida
Dot.: Proszę o radę! Moja koleżanka się stacza. Nie wiem co zrobić!

tez tak mysle
nie widze zadnej roznicy poza tym ze daja za darmo
tak samo narazaja sie na choroby niebezpieczenstwo itp
jak bym miala taki niepohamowany poped to wolalabym na nim zarabiac niz...
Forum: Intymnie Wczoraj, 12:33
Odpowiedzi: 284
Wyświetlenia: 11 564
Wysłana przez xfrida
Dot.: Proszę o radę! Moja koleżanka się stacza. Nie wiem co zrobić!

Oczywiscie ze prostytutka może się czyms zarazić dlatego stosuje prezerwatywy i się bada regularnie
Jeśli Ty nie stosujesz prezerwatyw i się nie badasz jesteś w większym niebezpieczeństwie niz ona
Forum: Intymnie Wczoraj, 12:27
Odpowiedzi: 39
Wyświetlenia: 3 362
Wysłana przez xfrida
Dot.: Kompleksy przez brak wiedzy

Nie
Nie ma obowiazku interesowac się polityka nie uważam się za gorsza z tego powodu ( mam pojęcie tylko o sprawach które mnie dotyczą reszta problemów politycznych mnie nie interesuje)
Jeśli ktos...
Forum: Intymnie Wczoraj, 09:09
Odpowiedzi: 70
Wyświetlenia: 3 372
Wysłana przez xfrida
Dot.: Zawiodłem się na kimś

Wiesz bo ja jak pozyczam to sie umawiam do kiedy ma ktos oddac no po wyplacie albo bedzie mi placil miesiecznie 150 ,nie robie z geby cholewy. Ha umawiamy się że odda mi za 2 miesiące to nie pytam po...
Forum: Intymnie Wczoraj, 08:34
Odpowiedzi: 70
Wyświetlenia: 3 372
Wysłana przez xfrida
Dot.: Zawiodłem się na kimś

A jak z nia ustaliles przy pozyczaniu?
I ile czasu minelo od kiedy jej pozyczyles?I ile jej pozyczyles
Bo napisales 000 ale to moze byc 1000 albo 5000 to jest roznica
Forum: Intymnie 2020-02-19, 22:46
Odpowiedzi: 30
Wyświetlenia: 2 896
Wysłana przez xfrida
Dot.: Kobieta, która czeka na faceta 10 lat?

a nie pomyslales ze to ty masz wnioski z dupy na jej temat?zyjesz mrzonkami o swojej wyjatkowosci?
Forum: Intymnie 2020-02-19, 21:47
Odpowiedzi: 9
Wyświetlenia: 607
Wysłana przez xfrida
Dot.: Jak mam rozumieć takie zachowanie?

mysle ze jest z toba z braku laku,jak jakas lepsza jego zdaniem sie nim zainteresuje to cie opusci bez zalu
Forum: Intymnie 2020-02-19, 21:08
Odpowiedzi: 41
Wyświetlenia: 2 450
Wysłana przez xfrida
Dot.: Pierwsza randka i tekst faceta

oblech
nie spotkalabym sie z nim drugi raz
u mnie bylby skreslony
Forum: Intymnie 2020-02-19, 21:04
Odpowiedzi: 2
Wyświetlenia: 432
Wysłana przez xfrida
Dot.: Rozstanie dawno

moim zdaniem to rozstanie nie bylo niewyjasnione
sama piszesz ze juz od dawna wam sie nie ukladalo ty nie bylas szczesliwa w tym zwiazku ale zagryzalas zeby i znosilas jego chamskie teksty i...
Forum: Intymnie 2020-02-19, 20:45
Odpowiedzi: 70
Wyświetlenia: 3 372
Wysłana przez xfrida
Dot.: Zawiodłem się na kimś

ja nie sugeruje ja twierdze ze udawala i wiekszosc rzeczy mogla byc zmyslona(jak nie wszystkie)
wiedziala ze z uwagi na kilometry nigdy tego nie sprawdzisz

przyznaj sam przed soba ze boli cie to...
Forum: Intymnie 2020-02-19, 19:43
Odpowiedzi: 284
Wyświetlenia: 11 564
Wysłana przez xfrida
Dot.: Proszę o radę! Moja koleżanka się stacza. Nie wiem co zrobić!

Pozwalam sobie zauważyć że nie nazwałam jej prostytutką a poprostu stwierdziłam że jej ambicje typu życie po latwiznie nie różnią się niczym od ambicji prostytutek
Ps.dla mnie również zwolnienia z...
Forum: Intymnie 2020-02-19, 18:24
Odpowiedzi: 103
Wyświetlenia: 6 186
Wysłana przez xfrida
Dot.: Problem z nowym miejscem zamieszkania..

No chyba nie zaniza skoro ma w tylku jej niechec do wyprowadzki
Zeby bylo jasne zgadzam sie z twoimi argumentami
Moim zdaniem trzeba było myśleć zanim dom powstał teraz jej rozkminy są głupotą
Forum: Intymnie 2020-02-19, 17:33
Odpowiedzi: 103
Wyświetlenia: 6 186
Wysłana przez xfrida
Dot.: Problem z nowym miejscem zamieszkania..

tak powiedzial w prawde ale jesli ktos ci zaniza samoocene zamiast wspierac i przez to wymusza nie dobre dla ciebie decyzje to nie jest dobry partner dla ciebie
jednak autorka zadecydowala ze chce...
Forum: Intymnie 2020-02-19, 17:09
Odpowiedzi: 103
Wyświetlenia: 6 186
Wysłana przez xfrida
Dot.: Problem z nowym miejscem zamieszkania..

absolutnie
dla mnie to co teraz odwala jest ponizej krytyki
nie mam odrobiny wspolczucia
Forum: Intymnie 2020-02-19, 16:41
Odpowiedzi: 103
Wyświetlenia: 6 186
Wysłana przez xfrida
Dot.: Problem z nowym miejscem zamieszkania..

Mialam namysli te zdanie w ktorym pisze ze wyrazala sprzeciw ale maz jej nawrzucal w rajtuzy że nie ma pracy itp przez co jej niska samoocena się jeszcze bardziej obniżyła
Po co wiązać się z kimś...
Forum: Intymnie 2020-02-19, 14:14
Odpowiedzi: 103
Wyświetlenia: 6 186
Wysłana przez xfrida
Dot.: Problem z nowym miejscem zamieszkania..

dokladnie tez tak mysle
trzeba bylo sie nie zgadzac przez rozpoczeciem budowy i zanim zaszlas w ciaze ,wtedy byl czas na takie rozkminy i ustalanie co dalej albo dochodzicie do satysfakcjonujacego...
Forum: Intymnie 2020-02-19, 13:57
Odpowiedzi: 70
Wyświetlenia: 3 372
Wysłana przez xfrida
Dot.: Zawiodłem się na kimś

jak dla mnie widziala w nim sznse ze go urobi dlatego tylko to tak dlugo trwalo
uzyskala co chciala i juz nie ma ochoty tego dalej ciagnac
szanse ze on cokolwiek zrobi aby odzyskac te pienieadze sa...
Forum: Intymnie 2020-02-19, 13:45
Odpowiedzi: 103
Wyświetlenia: 6 186
Wysłana przez xfrida
Dot.: Problem z nowym miejscem zamieszkania..

po co wychodzilas za maz za kogos kto cie ciagnie w dol i nie liczy sie z twoim zdaniem?
i czego oczekujesz po tym watku?
aby sprzedac ten dom potrzebna jest zgoda dwojga ludzi twoj maz nie...
Forum: Intymnie 2020-02-19, 13:35
Odpowiedzi: 70
Wyświetlenia: 3 372
Wysłana przez xfrida
Dot.: Zawiodłem się na kimś

dokladnie
co to zmieni?
Forum: Intymnie 2020-02-19, 13:33
Odpowiedzi: 7
Wyświetlenia: 706
Wysłana przez xfrida
Dot.: Jakoś ciężko mi to wszystko zaakceptować. Ciągle się obwiniam

mi tez by bylo wstyd za ciebie gdybym byla twoim chlopakiem
rozumiem ze zalujesz to w sumie dobra oznaka wiesz co jest dobre co zle ,wyciagnij wnioski na przyszlosc to wszytsko co mozesz zrobic...
Forum: Intymnie 2020-02-19, 08:42
Odpowiedzi: 70
Wyświetlenia: 3 372
Wysłana przez xfrida
Dot.: Zawiodłem się na kimś

To byly rozne sytuacje
np mojego syna kolega ktory zostal bezdomny dałam mu dach nad głową przez kilka tygodni a później kasę na depozyt nigdy nie chciałam tej kasy spowrotem (jesteśmy friends na...
Forum: Intymnie 2020-02-18, 23:00
Odpowiedzi: 284
Wyświetlenia: 11 564
Wysłana przez xfrida
Dot.: Proszę o radę! Moja koleżanka się stacza. Nie wiem co zrobić!

To wszystko co tu napisalam ty sama wczesniej napisalas o sobie na wizazu .myslisz ze jak palisz glupa ze to nie ty to nikt sie nie domyslil?
Nie trzeba się bardzo wysilać aby połączyć twoje...
Forum: Intymnie 2020-02-18, 22:18
Odpowiedzi: 39
Wyświetlenia: 3 362
Wysłana przez xfrida
Dot.: Kompleksy przez brak wiedzy

ja tam sie nie przejmuje jak ludzie pytaja mnie o zdanie w sprawach ktore mnie nie interesuja odpowiadam zgodnie z prawda ze nie interesuje sie np polityka wiec nie mam zdania
nie mam na tym...
Forum: Intymnie 2020-02-18, 21:53
Odpowiedzi: 284
Wyświetlenia: 11 564
Wysłana przez xfrida
Dot.: Proszę o radę! Moja koleżanka się stacza. Nie wiem co zrobić!

wracam do tego poniewaz jestes hipokrytka
zarzucasz prostytutka brak ambicji,chec latwego zarobku itp a sama mialas plan zyc na czyjs koszt ,nazywasz to ladnie "poszukiwaniem poczucia...
Forum: Intymnie 2020-02-18, 21:10
Odpowiedzi: 70
Wyświetlenia: 3 372
Wysłana przez xfrida
Dot.: Zawiodłem się na kimś

Mysle ze oklamujesz sam siebie
Z twoich postow az bije ze zrobilas to aby coś z tego bylo
Ja pomogłam kilku ludziom finansowo ,nasze drogi się rozeszły nigdy nie przezywalam tego że mi się nie...
Forum: Intymnie 2020-02-18, 21:06
Odpowiedzi: 284
Wyświetlenia: 11 564
Wysłana przez xfrida
Dot.: Proszę o radę! Moja koleżanka się stacza. Nie wiem co zrobić!

Hahaha
Ale daje poczucie bezpieczenstwa w koncu portki w domu
Forum: Intymnie 2020-02-18, 20:43
Odpowiedzi: 284
Wyświetlenia: 11 564
Wysłana przez xfrida
Dot.: Proszę o radę! Moja koleżanka się stacza. Nie wiem co zrobić!

Niestety twoje dziecko nawet nie czytajac tego moze samo z siebie dojsc do takich wnioskow I nic z tym nie zrobisz
Forum: Intymnie 2020-02-18, 19:15
Odpowiedzi: 284
Wyświetlenia: 11 564
Wysłana przez xfrida
Dot.: Proszę o radę! Moja koleżanka się stacza. Nie wiem co zrobić!

No ale ty chyba do nich nie należysz skoro wybrałaś kryminaliste po 12letniej odsiadce który naobiecywal gruszek na wierzbie i się zmyl a Ty zostałaś z ciąża praktycznie bez kasy na wynajmowanym...
Forum: Intymnie 2020-02-18, 18:21
Odpowiedzi: 284
Wyświetlenia: 11 564
Wysłana przez xfrida
Dot.: Proszę o radę! Moja koleżanka się stacza. Nie wiem co zrobić!

Moim zdaniem tylko sie osmieszasz piszac o tym upodleniu i innych bzdurach
Sama bylas w podobnym ukladzie zwiazalas sie z duzo starszym gosciem (po kryminale)poniewaz mial"firemke" 2 samochody i...
Forum: Intymnie 2020-02-18, 17:58
Odpowiedzi: 284
Wyświetlenia: 11 564
Wysłana przez xfrida
Dot.: Proszę o radę! Moja koleżanka się stacza. Nie wiem co zrobić!

Ani twoje
Ja przyjmuje że jak ktoś wykonuje jakąś prace bez przymusu to znaczy że mu to odpowiada inaczej by cos z tym zrobił
Nie msm powodu myśleć że im ten zawód nie odpowiada bo Ty twierdzisz...
Forum: Intymnie 2020-02-18, 17:29
Odpowiedzi: 135
Wyświetlenia: 9 222
Wysłana przez xfrida
Dot.: Zakochałam się w bogatym chłopaku...

a tam gadasz,jej chlopak jej pewnie wszystko zasponsoruje a raczej jego rodzice,po co ma szukac tanszych pokoi ;p
Forum: Intymnie 2020-02-18, 15:19
Odpowiedzi: 207
Wyświetlenia: 9 542
Wysłana przez xfrida
Dot.: Przeszkadzałby wam fakt gdyby w przeszłości wasz partner korzystał z usług pros

Pisalas że nie robiłaś badan na choroby seksualne nigdy w życiu bo nie masz na to kasy
Jak będzie Cię stać utrzymać dziecko jak nie masz kasy na badania dla siebie raz na rok ?
Utrzymanie dziecka...
Forum: Intymnie 2020-02-18, 14:57
Odpowiedzi: 284
Wyświetlenia: 11 564
Wysłana przez xfrida
Dot.: Proszę o radę! Moja koleżanka się stacza. Nie wiem co zrobić!

Ja swoja opinie o prostytutkach wyrobiłam na podstawie kontaktu z grupą prostytutek które pracują dla agencji gdzie mają pana który pilnuje ich bezpieczeństwa,zarabiają 150f na godzinę ,każda z nich...
Forum: Intymnie 2020-02-18, 12:27
Odpowiedzi: 207
Wyświetlenia: 9 542
Wysłana przez xfrida
Forum: Intymnie 2020-02-18, 11:38
Odpowiedzi: 284
Wyświetlenia: 11 564
Wysłana przez xfrida
Dot.: Proszę o radę! Moja koleżanka się stacza. Nie wiem co zrobić!

Oczywiscie ze zdarza na się kobiety wykorzystywane wbrew woli,kobiety które prostytuuja się za następną działkę ale to nie jest jedyne oblicze prostytucji .
Jest wiele zadowolonych z życia i swojego...
Forum: Intymnie 2020-02-18, 11:35
Odpowiedzi: 207
Wyświetlenia: 9 542
Wysłana przez xfrida
Dot.: Przeszkadzałby wam fakt gdyby w przeszłości wasz partner korzystał z usług pros

Myślę że powinnaś udac się do psychiatry
Jakbym była tym facetem to bym zgłosiła nękanie na policję
Forum: Intymnie 2020-02-18, 11:26
Odpowiedzi: 207
Wyświetlenia: 9 542
Wysłana przez xfrida
Dot.: Przeszkadzałby wam fakt gdyby w przeszłości wasz partner korzystał z usług pros

No w sumie nie dziwi ta wypowiedz ,czego można było sie spodziewac po osobie ktora zachodzi w ciążę po 2miesiacach zwiazku ?
Prawdopodobnie przespała lekcje wychowania seksualnego bo nie posiada...
Forum: Intymnie 2020-02-18, 11:10
Odpowiedzi: 207
Wyświetlenia: 9 542
Wysłana przez xfrida
Dot.: Przeszkadzałby wam fakt gdyby w przeszłości wasz partner korzystał z usług pros

Tzn wydzwaniasz do niego codziennie i urzadzasz awantury od 3 miesięcy?
Forum: Intymnie 2020-02-18, 08:41
Odpowiedzi: 70
Wyświetlenia: 3 372
Wysłana przez xfrida
Dot.: Zawiodłem się na kimś

Masz jej dane i co?
Co jej zrobisz?
Daj sobie spokoj chłopie
Ps.dane nie koniecznie muszą byc prawdziwe widziałeś jej dowód osobisty?
Słyszałeś kiedys o catfish?
Forum: Intymnie 2020-02-18, 07:12
Odpowiedzi: 70
Wyświetlenia: 3 372
Wysłana przez xfrida
Dot.: Zawiodłem się na kimś

Ale czego Ty od niej chcesz tak naprawdę?
Na tym pomóc nie polega że oczekuje się wiecznej wdzięczności ,(chyba ze nie pomagales z potrzeby serca A z nadzieją że będzie z Tobą itp)
Prawda jest taka...
Forum: Intymnie 2020-02-17, 23:29
Odpowiedzi: 16
Wyświetlenia: 1 350
Wysłana przez xfrida
Dot.: Co sądzicie o takiej osobie?

Bezsensowny wrzód na dupie, do odstrzalu
Forum: Intymnie 2020-02-17, 22:28
Odpowiedzi: 284
Wyświetlenia: 11 564
Wysłana przez xfrida
Dot.: Proszę o radę! Moja koleżanka się stacza. Nie wiem co zrobić!

wpadki nie zdarzaja sie jak sie uzywa mozgu i antykoncepcji
Forum: Intymnie 2020-02-17, 22:13
Odpowiedzi: 284
Wyświetlenia: 11 564
Wysłana przez xfrida
Dot.: Proszę o radę! Moja koleżanka się stacza. Nie wiem co zrobić!

no skoro nie mial nikogo rok przed ich zwiazkiem to chyba znaczy ze przedtem byl z kims (na chlopski rozum)
przeciez rok abstynencji seksualnej nie chroni przed chorobami przenoszonymi droga plciowa...
Forum: Intymnie 2020-02-17, 22:09
Odpowiedzi: 284
Wyświetlenia: 11 564
Wysłana przez xfrida
Dot.: Proszę o radę! Moja koleżanka się stacza. Nie wiem co zrobić!

nie chodzi o zarabianie pieniedzy ale o styl zycia nie rozumiesz roznicy?
twoj styl zycia(bycia) jest dla mnie o wiele bardziej zenujacy niz prostytucja
Forum: Intymnie 2020-02-17, 21:36
Odpowiedzi: 284
Wyświetlenia: 11 564
Wysłana przez xfrida
Forum: Intymnie 2020-02-17, 21:21
Odpowiedzi: 284
Wyświetlenia: 11 564
Wysłana przez xfrida
Dot.: Proszę o radę! Moja koleżanka się stacza. Nie wiem co zrobić!

No widzisz co czlowiek to inne poglądy ja np nie potrafię sobie wyobrazić jak można związać się z kryminalista i po 2 miesiącach "związku "zająć w ciążę z nadzieją że będzie mnie utrzymywał dla mnie...
Forum: Intymnie 2020-02-17, 20:31
Odpowiedzi: 284
Wyświetlenia: 11 564
Wysłana przez xfrida
Dot.: Proszę o radę! Moja koleżanka się stacza. Nie wiem co zrobić!

Jest wiele zawodów które niosą za sobą obciążenia psychiczne a jakos ludzie je wybierają i cieszą się swoją praca
Moja koleżanka ktora jest prostytutka twierdzi ze ja ta praca uszczęśliwia lubi...
Forum: Intymnie 2020-02-17, 17:18
Odpowiedzi: 284
Wyświetlenia: 11 564
Wysłana przez xfrida
Forum: Intymnie 2020-02-17, 17:00
Odpowiedzi: 284
Wyświetlenia: 11 564
Wysłana przez xfrida
Dot.: Proszę o radę! Moja koleżanka się stacza. Nie wiem co zrobić!

modelki tez zarabiaja swoim cialem,sprzedaja swoje cialo i jakos nikt nie placze nad ich losem
Forum: Intymnie 2020-02-17, 16:45
Odpowiedzi: 176
Wyświetlenia: 15 274
Wysłana przez xfrida
Dot.: Jestem w depresji przez rodziców

Napisalam powyzej co o tym sadze
To nie jest takie proste sciagnac pieniadze od kogos z zagranicy najpierw beds szukac wsrod tych co sa na miejscu i w majątku jaki rodzice posiadają
Forum: Intymnie 2020-02-17, 09:55
Odpowiedzi: 207
Wyświetlenia: 9 542
Wysłana przez xfrida
Dot.: Przeszkadzałby wam fakt gdyby w przeszłości wasz partner korzystał z usług pros

Dokladnie on sam moze nie wiedziec ze ma np HPV bo to nie daje objawow
Forum: Intymnie 2020-02-17, 09:12
Odpowiedzi: 207
Wyświetlenia: 9 542
Wysłana przez xfrida
Dot.: Przeszkadzałby wam fakt gdyby w przeszłości wasz partner korzystał z usług pros

Ja tez zawsze prosilam o badania ,sama jestem dawcą krwi wiec mam badania robione regularnie.
Ps.ok nie pytałam kiedy byłam nastolatką od kiedy mam pierwsze dziecko nigdy nie spałam z kims bez badan...
Forum: Forum Plotkowe 2020-02-17, 00:02
Odpowiedzi: 39
Wyświetlenia: 3 170
Wysłana przez xfrida
Dot.: Nieruchomość męża, a żona

To przykre I niesprawiedliwe w takim razie.
W tym wypadku wolalabym podpisac intercyze i kupic swoje za swoje
Forum: Forum Plotkowe 2020-02-16, 22:56
Odpowiedzi: 39
Wyświetlenia: 3 170
Wysłana przez xfrida
Dot.: Nieruchomość męża, a żona

nie moge sie z toba zgodzic przeciez osoba ktora splaca swoje mieszkanie jest zawsze na plusie zostaje w swoim mieszkaniu,ta pralka czy dywan tak samo by sie zuzyl czy mieszka tam jedna osoba czy...
Forum: Forum Plotkowe 2020-02-16, 22:35
Odpowiedzi: 39
Wyświetlenia: 3 170
Wysłana przez xfrida
Dot.: Nieruchomość męża, a żona

a co ma wkladac kase w nie swoje mieszkanie?
moze sie dokladac do innych oplat moim zdaniem i jedzenie na pol to wystarczajaco,ladowac kase w czyjes mieszkanie i po latach zostac z niczym to sredni...
Forum: Intymnie 2020-02-16, 22:12
Odpowiedzi: 207
Wyświetlenia: 9 542
Wysłana przez xfrida
Dot.: Przeszkadzałby wam fakt gdyby w przeszłości wasz partner korzystał z usług pros

dokladnie
szczegolnie jak ta przeszlosc nie ma nic wspolnego z terazniejszoscia ,co innego gdybys miala np dziecko ktore wychowuje ojciec a ty placisz alimenty,albo mialabys chorobe zakazna typu...
Forum: Intymnie 2020-02-16, 21:55
Odpowiedzi: 207
Wyświetlenia: 9 542
Wysłana przez xfrida
Dot.: Przeszkadzałby wam fakt gdyby w przeszłości wasz partner korzystał z usług pros

ja mysle ze inteligentny czlowiek dobrze wie co powiedziec a kiedy sie ugrysc w jezyk
np ja uwazam ze dzieci uposledzone tzw "warzywa" powinny byc odrazu usmiercane bo ich zycie jest udreka zarowno...
Forum: Forum Plotkowe 2020-02-16, 21:43
Odpowiedzi: 39
Wyświetlenia: 3 170
Wysłana przez xfrida
Dot.: Nieruchomość męża, a żona

nigdy nie zgodzilabym sie przepisac na wspolmalzonka polowy mojej nieruchomosci
jesli sie rozejda bedzie mogla dochodzic zwrotu nakladow na nieruchomosc meza (musi wykazac ze pieniadze na te...
Forum: Intymnie 2020-02-16, 16:47
Odpowiedzi: 207
Wyświetlenia: 9 542
Wysłana przez xfrida
Dot.: Przeszkadzałby wam fakt gdyby w przeszłości wasz partner korzystał z usług pros

Ja tam myślę że nie warto poswiecac swojego życia (na odsiadke w więzieniu) za jakas mende
Nie zabilabym z takiego powodu
Forum: Intymnie 2020-02-16, 14:58
Odpowiedzi: 207
Wyświetlenia: 9 542
Wysłana przez xfrida
Dot.: Przeszkadzałby wam fakt gdyby w przeszłości wasz partner korzystał z usług pros

Ale tu nie chodzi o panny z klubu tylko normalne dziewczyny z ktorymi fajnie sie spędza czas ale nie ma zakochania
Nie każdy kto uprawia seks bez miłości puszcza się ,ma słabe morale i nie może...
Forum: Intymnie 2020-02-16, 12:46
Odpowiedzi: 88
Wyświetlenia: 5 622
Wysłana przez xfrida
Dot.: Zaręczyny po 8 miesiącach związku z mężczyzną po rozwodzie, dużo starszym

no widac nie minely dla twojego narzeczonego ktory "domaga sie natychmiastowej wyprowadzki"
tak partnerzy nie rozmawiaja nikt sie niczego nie domaga i nie wymusza a twoj facet widac z tych co babe...
Forum: Intymnie 2020-02-16, 12:20
Odpowiedzi: 88
Wyświetlenia: 5 622
Wysłana przez xfrida
Dot.: Zaręczyny po 8 miesiącach związku z mężczyzną po rozwodzie, dużo starszym

nie chcesz sluchac taty ok
tu masz opinie niezaleznych osob wiec nie oceniaja przez emocjonalny pryzmat tylko chlodnym okiem
twoj zwiazek ze starym dziadem po rozwodzie ktory wymusza na tobie...
Forum: Intymnie 2020-02-16, 11:54
Odpowiedzi: 176
Wyświetlenia: 15 274
Wysłana przez xfrida
Dot.: Jestem w depresji przez rodziców

jesli namierza ich adres i zaklad pracy
takie sprawy ciagna sie latami rodzice predzej wykorkuja niz cos dostana
zanim mops zacznie szukac za granica pioerw zajmie sie sciaganiem z tych co sa na...
Forum: Intymnie 2020-02-16, 11:51
Odpowiedzi: 88
Wyświetlenia: 5 622
Wysłana przez xfrida
Dot.: Zaręczyny po 8 miesiącach związku z mężczyzną po rozwodzie, dużo starszym

fu!
tez bym szalala jakby moja corka z takim perwem sie zwiazala
przeciez ty nie znasz tego faceta praktycznie,jego postawa (zada zebys sie wprowadzila)jest toksyczna i nieodpowiedzialna ...
Forum: Intymnie 2020-02-16, 11:16
Odpowiedzi: 176
Wyświetlenia: 15 274
Wysłana przez xfrida
Dot.: Jestem w depresji przez rodziców

jak chcesz wymusic opieke fizyczna nad rodzicami kiedy ktos mieszka tysiace kilometrow od nich?
nie ma w polsce prawa ktore zmusza ludzi do wracania do ojczystego kraju zeby wycierac tylek rodzicom
Forum: Intymnie 2020-02-16, 11:13
Odpowiedzi: 207
Wyświetlenia: 9 542
Wysłana przez xfrida
Dot.: Przeszkadzałby wam fakt gdyby w przeszłości wasz partner korzystał z usług pros

oczywiscie ze sa faceci ktorzy nie poszli by do prostytutki bo trzeba placic i wielu uwaza ze jest to ponizajace
ale jest wielu ktorzy nie mieli by problemu miec seks z kims bez uczuc a tylko...
Forum: Intymnie 2020-02-15, 16:04
Odpowiedzi: 207
Wyświetlenia: 9 542
Wysłana przez xfrida
Dot.: Przeszkadzałby wam fakt gdyby w przeszłości wasz partner korzystał z usług pros

jak moze mnie utozsamiac z czyms o czym nie wie?

---------- Dopisano o 15:04 ---------- Poprzedni post napisano o 14:56 ----------



no oczywiscie mozesz oczekiwac cokolwiek sobie wymarzysz...
Forum: Intymnie 2020-02-15, 15:54
Odpowiedzi: 15
Wyświetlenia: 1 301
Wysłana przez xfrida
Dot.: Podoba mi się kolega z akademika, wiem o nim

przeciez tu nie ma zadnej znajomosci,gosciu dwa razy cos tam do ciebie zagadal a ty tworzysz sobie filmy
Forum: Intymnie 2020-02-15, 13:33
Odpowiedzi: 207
Wyświetlenia: 9 542
Wysłana przez xfrida
Dot.: Przeszkadzałby wam fakt gdyby w przeszłości wasz partner korzystał z usług pros

nie czuje sie potepiana nie utozsamiam sie z soba z przed kilkudziesieciu lat
Forum: Intymnie 2020-02-15, 11:58
Odpowiedzi: 207
Wyświetlenia: 9 542
Wysłana przez xfrida
Dot.: Przeszkadzałby wam fakt gdyby w przeszłości wasz partner korzystał z usług pros

kobieto zrozum ze nie czuje sie zgwalcona emocjonalnie nie czuje wyrzutow sumienia smutku NIC
mam to gleboko w dupie
nie przeszkadza mi w zaden sposob ze moj partner nie wie o moich jednorazowych...
Forum: Intymnie 2020-02-15, 11:27
Odpowiedzi: 135
Wyświetlenia: 9 222
Wysłana przez xfrida
Dot.: Zakochałam się w bogatym chłopaku...

jezu kobieto
oni nie sa nawet para jej sie cos marzy a ty juz story tworzysz
skad ty wiesz co kto na kogo zapisal bo ktos ci cos powiedzial?
ludzie rozne historie opowiadaja jak sa mlodzi...
Forum: Intymnie 2020-02-15, 10:56
Odpowiedzi: 207
Wyświetlenia: 9 542
Wysłana przez xfrida
Dot.: Przeszkadzałby wam fakt gdyby w przeszłości wasz partner korzystał z usług pros

hahaha no widzisz kazdy ma inne listy zlych rzeczy ktorych by nie przelknal (ja tez nie mialabym problemu z burdelem ale co do morderstwa to raczej ciezko by bylo)
ale chodzilo mi o to ze jak robisz...
Forum: Intymnie 2020-02-15, 09:22
Odpowiedzi: 207
Wyświetlenia: 9 542
Wysłana przez xfrida
Dot.: Przeszkadzałby wam fakt gdyby w przeszłości wasz partner korzystał z usług pros

Jezu bez przesady z tym ukrywaniem ,gadacie jakbym kogos zamordowala albo prowadziła burdel przez 10 lat
Ja mówię o takich rzeczach jak wizyta raz w burdelu na przykład,albo seks w pociągu z...
Forum: Intymnie 2020-02-15, 00:08
Odpowiedzi: 15
Wyświetlenia: 1 301
Wysłana przez xfrida
Dot.: Podoba mi się kolega z akademika, wiem o nim

Ja tez mysle ze skoro.pierwszy rozpoczął rozmowę to raczej do wstydliwych nie należy,myślę że nie jest zainteresowany inaczej już by coś zaproponował albo wziął numer telefonu
Forum: Intymnie 2020-02-15, 00:02
Odpowiedzi: 135
Wyświetlenia: 9 222
Wysłana przez xfrida
Dot.: Zakochałam się w bogatym chłopaku...

Napisala w pierwszym poscie :
"Ma mieszkanie które kupili mu rodzice, co miesiąc dostaje od nich przelew w wysokości kilku tysięcy"
Ale to nie znaczy ze on jest wlascicielem tego mieszkanie
Wielu...
Forum: Intymnie 2020-02-14, 23:33
Odpowiedzi: 135
Wyświetlenia: 9 222
Wysłana przez xfrida
Dot.: Zakochałam się w bogatym chłopaku...

Nie rozpedzaj sie tak
Ona nawet nie wie czy on jest zainteresowany a ty juz ich prawie pożenilas
Ps.te niby jego mieszkanie może nawet wcale nie byc jego na papierze może wciaz na rodziców aktu...
Forum: Intymnie 2020-02-14, 22:42
Odpowiedzi: 135
Wyświetlenia: 9 222
Wysłana przez xfrida
Dot.: Zakochałam się w bogatym chłopaku...

no ale wtedy moze zaznac biedy nie kazdy jest gotowy na takie poswiecenia
moja odpowiedz dotyczyla twojego stwierdzenia ze biedy nie zazna wiec ci mowie ze biede moze zaznac bo jego rodzice moga nie...
Forum: Intymnie 2020-02-14, 22:27
Odpowiedzi: 15
Wyświetlenia: 1 301
Wysłana przez xfrida
Dot.: Podoba mi się kolega z akademika, wiem o nim

to ile razy z nim gadalas i w jakim okresie czasu ?
Forum: Intymnie 2020-02-14, 22:00
Odpowiedzi: 135
Wyświetlenia: 9 222
Wysłana przez xfrida
Dot.: Zakochałam się w bogatym chłopaku...

tego nie wiadomo
niektorzy rodzice nie akceptuja wyborow dzieci i moga mu wiecej nie pomagac jak wybierze nieodpowiednio wedlug nich
w zyciu nic nie jest na zawsze szczegolnie jesli zalezy od innych
Forum: Intymnie 2020-02-14, 21:28
Odpowiedzi: 135
Wyświetlenia: 9 222
Wysłana przez xfrida
Dot.: Zakochałam się w bogatym chłopaku...

ale on nie jest bogaty jest utrzymywany przez rodzicow ktorzy maja pieniadze to jest wielka roznica
Forum: Intymnie 2020-02-14, 20:41
Odpowiedzi: 207
Wyświetlenia: 9 542
Wysłana przez xfrida
Dot.: Przeszkadzałby wam fakt gdyby w przeszłości wasz partner korzystał z usług pros

moim zdaniem mniej niz 1%
o ile nie zostawiasz za soba jakis rzeczy typu seks tasmy, zdjecia
( z twarza) z seks imprez lub stron gdzie sprzedajesz seks .
nie wyobrazam sobie zeby moj partner na...
Forum: Intymnie 2020-02-14, 16:49
Odpowiedzi: 30
Wyświetlenia: 3 334
Wysłana przez xfrida
Dot.: Złamanie własnych zasad dla ukochanego?

moze napisz to mniej wyszukanym jezykiem bo nie domyslam sie co autor mial na mysli
ja nikogo nie pietnuje ,wyrazam tylko opinie ze kazdy ma prawo zakonczyc znajomosc z jak najbardziej absurdalnych...
Forum: Intymnie 2020-02-14, 16:46
Odpowiedzi: 207
Wyświetlenia: 9 542
Wysłana przez xfrida
Dot.: Przeszkadzałby wam fakt gdyby w przeszłości wasz partner korzystał z usług pros

ja tez pisze ogolnie
uwazam ze to nikogo biznes czy mialam przygode na 1 noc albo z iloma facetami dokladnie spalam
to sa juz dla mnie detale ktorych nie zycze sobie puszczac w obieg
Forum: Intymnie 2020-02-14, 15:33
Odpowiedzi: 207
Wyświetlenia: 9 542
Wysłana przez xfrida
Dot.: Przeszkadzałby wam fakt gdyby w przeszłości wasz partner korzystał z usług pros

ja np sobie nie wyobrazam kazdej osobie z ktora sie spotykalam mowic o tym co robilam w przeszlosci i zeby mnie odrzucal i puszczal dalej opowiesci na moj temat .
w koncu kiedy zaczynamy byc z kims...
Forum: Intymnie 2020-02-14, 15:20
Odpowiedzi: 207
Wyświetlenia: 9 542
Wysłana przez xfrida
Dot.: Przeszkadzałby wam fakt gdyby w przeszłości wasz partner korzystał z usług pros

problem w tym ze nie dowiesz sie czy ktos ci mowi prawde,bo ludzie mowia to co uwazaja za stosowne,szczegolnie jesli sprawa byla tylko miedzy nim a prostytutka -wiara ze ktos ci powiedzial prawde...
Forum: Intymnie 2020-02-14, 14:56
Odpowiedzi: 207
Wyświetlenia: 9 542
Wysłana przez xfrida
Dot.: Przeszkadzałby wam fakt gdyby w przeszłości wasz partner korzystał z usług pros

Ja widzę różnicę między pytaniem:
Co myslisz o przygodach na 1 noc albo o seksie z prostytutka ?A pytaniem :czy miałeś seks z prostytutką czy miałeś przygodę na 1 noc?
Czlowiek mógł mieć seks z...
Forum: Intymnie 2020-02-14, 14:41
Odpowiedzi: 207
Wyświetlenia: 9 542
Wysłana przez xfrida
Dot.: Przeszkadzałby wam fakt gdyby w przeszłości wasz partner korzystał z usług pros

.Może nie spał co tydzień z inna tylko np co 2 tyg albo co 10dni albo tylko co 2 dzien i tylko z tymi co mu się podobały z tych co sie "nadstawialy"
Wiec nie sklamalby ty byś miała nadzieję A on...
Forum: Intymnie 2020-02-14, 12:45
Odpowiedzi: 207
Wyświetlenia: 9 542
Wysłana przez xfrida
Dot.: Przeszkadzałby wam fakt gdyby w przeszłości wasz partner korzystał z usług pros

Mowiac szczerze nie bylam w zwiazku z kims kto mial taka obsesje
Ale teoretycznie gdybym byla z kims kogo bym bardzo kochala i bylibyśmy szczęśliwą parą i pewnego dnia by powiedział że brzydzi się...
Pokazuję wyniki 1 do 100 z 500

 
Gorące linki

Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 11:58.