Wizaz.pl - Wyniki szukania

Wróć   Wizaz.pl > Szukaj w forach

Notka

Pokazuję wyniki 1 do 100 z 500
Szukanie zajęło 0,83 sekund
Szukaj: Wiadomości napisane przez: madame paranoja
Forum: Forum Plotkowe 2010-08-06, 12:26
Odpowiedzi: 2 704
Wyświetlenia: 250 031
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Zaginęła Iwona z Trójmiasta, cz. 2

no to może napisz, bo możemy nie doczekać się odpowiedzi..
Forum: Kosmetyki mineralne 2009-10-14, 13:17
Odpowiedzi: 1 381
Wyświetlenia: 225 048
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Kolorowka.com - polski sklep z pigmentami i półproduktami

ah tez się wkręcam, zaraz zrobię zamówienie :D jakie piękne to i błyszczące (te miki ;))
Forum: Fitness, bieganie, joga - spalamy kalorie 2009-07-08, 10:42
Odpowiedzi: 2 593
Wyświetlenia: 285 011
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Tamilee Webb "Ty też możesz mieć takie pośladki"

dziękuję.
W takim gąszczu linków ciężko znaleźć ten co jeszcze działa.
Forum: Fitness, bieganie, joga - spalamy kalorie 2009-07-08, 09:52
Odpowiedzi: 360
Wyświetlenia: 128 256
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Jak ćwiczyć aby mieć wypukłą pupę???

też dołączam się prośbą o umieszczenie raz jescze ćwiczeń z Shape'a :)
Forum: Fitness, bieganie, joga - spalamy kalorie 2009-07-08, 09:30
Odpowiedzi: 2 593
Wyświetlenia: 285 011
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Tamilee Webb "Ty też możesz mieć takie pośladki"

hej, płaskodupiec ma do Was ogromną prośbę o linka do pośladków Tamilee :>
Nie mogę nigdzie ale to nigdzie znaleźć tych filmików a bardzo chcę ćwiczyć :D

Jak któraś może na priv...
Forum: Intymnie 2009-06-24, 11:17
Odpowiedzi: 5 096
Wyświetlenia: 121 443
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Powiedz to tutaj.

nic mi nei wychodzi, jak zwykle........
Forum: Moda 2009-06-01, 14:27
Odpowiedzi: 2 385
Wyświetlenia: 327 370
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Czerwiec 2009- nasze zakupy:)

ja wczoraj przymierzałam Mkę ale biust mi się nie mieścił.. z kolei w majtkach L pewnie bym sie utopiła a szkoda, bo strój od razu wpadł mi w oko.
Forum: Intymnie 2009-03-23, 10:53
Odpowiedzi: 5 060
Dda
Wyświetlenia: 224 217
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Dda

ja mam identycznie ale wynika to z mojej impulsywności.
Chciałabym się nauczyć nie brać wszystkiego do siebie i trzymać nerwy na wodzy, gdy ktoś reprezentuje inną postawę niż moja.
Przeciez nie...
Forum: Intymnie 2009-03-09, 18:12
Odpowiedzi: 5 096
Wyświetlenia: 121 443
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Powiedz to tutaj.

do siebie: bardzo się boję ale bardzo chcę!!!!!!!
Forum: Intymnie 2009-03-06, 13:31
Odpowiedzi: 5 096
Wyświetlenia: 121 443
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Powiedz to tutaj.

do siebie : będzie dobrze, tylko weź się w garść i myśl o sobie,musisz pokazać klasę i siłę.
Forum: Intymnie 2009-03-05, 11:27
Odpowiedzi: 5 096
Wyświetlenia: 121 443
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Powiedz to tutaj.

do siebie : badź bezstronna bo zawsze ty na wszystkim tracisz, nikt inny.

do nich : wyjdzie szydło z wora, zawsze.
Forum: Forum Plotkowe 2009-03-04, 12:56
Odpowiedzi: 61
Wyświetlenia: 2 119
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: bo chcę czyli mogę !! :)

Też się podłączam bo to motywuje tak coś napisać a później przeczytać ;)

--- chcę się wyluzować, nie brać życia tak bardzo poważnie, przestać sie przejmować ludźmi
--- znaleźć swoją drogę, zacząć...
Forum: Intymnie 2009-03-02, 21:03
Odpowiedzi: 5 041
Wyświetlenia: 117 215
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Rozstanie z facetem-czy któraś z Was to przeżywa? Część 5

dokladnie assiu.
ale widocznie ta milosc taka wielka nie byla.

Onazyje
daj mu czas a sama zacznij zyc swoim, nowym zyciem. Ile tego czasu- nikt Ci nie powie.
Roznie to bywa. Chyba, ze chcesz...
Forum: Intymnie 2009-03-02, 20:56
Odpowiedzi: 5 041
Wyświetlenia: 117 215
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Rozstanie z facetem-czy któraś z Was to przeżywa? Część 5

posrane to wszystko, to dawanie czasu, te słowa co chwilę inne.
o co tu chodzi, czy tak naprawdę ludzie nie umieją byc szczerzy?

ja juz wymiekam z tym wszystkim i marze o tym, zeby sie obudzic w...
Forum: Intymnie 2009-03-02, 17:48
Odpowiedzi: 22
Wyświetlenia: 1 397
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Jak to jest z tą "drugą szansą"?

jesli zauwazyl problemn i sie zmienil to nic tylko sie cieszyc i mobilizowac go do dalszej pracy :ehem:
Forum: Intymnie 2009-03-02, 17:36
Odpowiedzi: 5 041
Wyświetlenia: 117 215
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Rozstanie z facetem-czy któraś z Was to przeżywa? Część 5

Syntagma
Tak, ja bym napisala.

No kochane od jutra nowe odliczanie mojego nieodzywania sie :) :baba:
Forum: Intymnie 2009-02-28, 09:38
Odpowiedzi: 5 060
Dda
Wyświetlenia: 224 217
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Dda

Kokoro jestes wspanała :) dziekuje, nie znalazłam wczeasniej tej poradni w Nowym Porcie.
Dziewczyny mam tyle nadziei, ze dam radę, ze terapia mi pomoże, widzę tyle rzeczy z którymi chcę walczyc,...
Forum: Forum Plotkowe 2009-02-27, 17:39
Odpowiedzi: 24
Wyświetlenia: 1 260
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Wizaż boom

tez mi sie wydaje, ze calkiem prawdopodobne.
Forum: Intymnie 2009-02-27, 16:09
Odpowiedzi: 24
Wyświetlenia: 1 411
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Stracił pewność czy kocha...

ale w związkach chodzi właśnie o to, że kazda ze stron musi sie starac a nie tylko facet...
a często o tym zapominamy.
Forum: Intymnie 2009-02-26, 17:50
Odpowiedzi: 5 096
Wyświetlenia: 121 443
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Powiedz to tutaj.

do niego: no odezwij się w końcu, cholera :>
Forum: Intymnie 2009-02-26, 17:49
Odpowiedzi: 5 041
Wyświetlenia: 117 215
Wysłana przez madame paranoja
Forum: Intymnie 2009-02-26, 15:32
Odpowiedzi: 5 041
Wyświetlenia: 117 215
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Rozstanie z facetem-czy któraś z Was to przeżywa? Część 5

a ja żeby byc sprawiedliwą :> :

15) zmęczony : ma dośc starania się, wiecznego niezadowolenia partnerki, niszczących kłótni i braku porozumienia i szacunku, chorej zaborczości, domysłow i burz a...
Forum: Intymnie 2009-02-26, 14:48
Odpowiedzi: 475
Wyświetlenia: 20 180
Wysłana przez madame paranoja
Forum: Intymnie 2009-02-26, 13:48
Odpowiedzi: 5 096
Wyświetlenia: 121 443
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Powiedz to tutaj.

bardzo mi przykro ale też bardzo dobrze, że już jest byłym...
Forum: Intymnie 2009-02-26, 08:30
Odpowiedzi: 5 060
Dda
Wyświetlenia: 224 217
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Dda

nefre bardzo dziękuję, będę śledzić :ehem: :roza:
Forum: Intymnie 2009-02-25, 14:11
Odpowiedzi: 5 041
Wyświetlenia: 117 215
Wysłana przez madame paranoja
Forum: Intymnie 2009-02-24, 20:49
Odpowiedzi: 5 096
Wyświetlenia: 121 443
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Powiedz to tutaj.

oj głupia Ty głupia Ty... długo jeszcze bedziesz sie ludzic i zamartwiac? olej to !!!!!!!!!!!!!!!
Forum: Intymnie 2009-02-24, 14:18
Odpowiedzi: 5 096
Wyświetlenia: 121 443
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Powiedz to tutaj.

do niego :kocham Cię cały czas............
Forum: Intymnie 2009-02-24, 13:35
Odpowiedzi: 5 060
Dda
Wyświetlenia: 224 217
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Dda

dziewczyny a czy może wiecie gdzie szukać w Gdańsku takich terapii, najlepiej bezpłatnych?
czuję, że czas najwyższy bo nie daję sobie rady już...
Forum: Intymnie 2009-02-24, 09:20
Odpowiedzi: 5 096
Wyświetlenia: 121 443
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Powiedz to tutaj.

do siebie : weź się ogarnij, stara.. zycie płynie dalej, nie jest najgorzej, więc po co sobie je uprzykrzać? :>

do niego: jeszcze zobaczymy, kto będzie się śmiał ostatni...

do niej : nie dość,...
Forum: Forum Plotkowe 2009-02-23, 21:52
Odpowiedzi: 1 596
Wyświetlenia: 28 453
Wysłana przez madame paranoja
Forum: Intymnie 2009-02-23, 21:50
Odpowiedzi: 5 041
Wyświetlenia: 117 215
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Rozstanie z facetem-czy któraś z Was to przeżywa? Część 5

vivee
pewnie nie pocieszę ale trzymaj się ciepło, teraz jest źle ale w koncu musi byc dobrze...
Forum: Intymnie 2009-02-23, 21:18
Odpowiedzi: 71
Wyświetlenia: 13 254
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: 18 letnia córka ustawia nas do według swojego myślenia

Tinerfenio
bardzo ok postapiliscie, zycze powodzenia Wam i duzo sily.
Forum: Intymnie 2009-02-23, 20:54
Odpowiedzi: 5 041
Wyświetlenia: 117 215
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Rozstanie z facetem-czy któraś z Was to przeżywa? Część 5

no mnie tak samo.
tysiace problemow itp.. a jeszcze on mnei zostawil "bo ne bylo usmiechu w zwiazku" no fu.ck...

ale ja z kolei mam wiecej sily aby te problemy ogarniac, bardzo sie...
Forum: Intymnie 2009-02-23, 20:40
Odpowiedzi: 5 041
Wyświetlenia: 117 215
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Rozstanie z facetem-czy któraś z Was to przeżywa? Część 5

syntagmo ja Ci sie zaraz z mostu rzucę, weź się w garśc bo jak Ty płaczesz codziennie to ja się boję tego wszystkiego coraz bardziej a taką silną zgrywam :/

prawie mnie dizś z pracy wyrzucono, do...
Forum: Intymnie 2009-02-23, 19:38
Odpowiedzi: 5 041
Wyświetlenia: 117 215
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Rozstanie z facetem-czy któraś z Was to przeżywa? Część 5

hehe w zyciu bym tak nie napisala ;) wiadomo hehe :]
ja w koncu zaczelam jesc bo juz ludzie na mnie krzyczą, ze wygladam jak trup.
Nawet nie wiem ile ważę bo dzięki bogu w domu wagi brak ;)
...
Forum: Intymnie 2009-02-23, 18:51
Odpowiedzi: 5 041
Wyświetlenia: 117 215
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Rozstanie z facetem-czy któraś z Was to przeżywa? Część 5

ej nie ma reguly z ta druga szansa, zalezy jeszcze przez co sie para rozchodzi.
Ja znam kilka związków gdzie się udało przy tym drugim razie, ludzie, jeśli chcą, uczą się na błędach.:>

ale z...
Forum: Intymnie 2009-02-23, 18:17
Odpowiedzi: 71
Wyświetlenia: 13 254
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: 18 letnia córka ustawia nas do według swojego myślenia

też jestem za rozmową, oczywiście ale dyscyplina musi byc a jak widac w powyższym wypadku jej nie ma.
Nie mozna naginac sie dla widzimisie dziecka, należy rozmawiac, tlumaczyc i wspierac ale nie...
Forum: Intymnie 2009-02-23, 17:52
Odpowiedzi: 5 041
Wyświetlenia: 117 215
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Rozstanie z facetem-czy któraś z Was to przeżywa? Część 5

oj jakie to poronione, ze my to tak przezywamy a oni sie pewnie bawia w najlepsze teraz!

ja sie nie odzywam od czwartku popoludnia :D
ale sie wdzilaam z nim w sob,, wiec nie wiem czy to sie...
Forum: Intymnie 2009-02-23, 17:46
Odpowiedzi: 71
Wyświetlenia: 13 254
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: 18 letnia córka ustawia nas do według swojego myślenia

no ja Cię błagamm, do czego to teraz dochodzi jasna cholera?
żeby dzieci rodziców szantażowaly? bez przesady.
Czasami z miłości trzeba dzieciaka do pionu postawic a nie cale zycie się certolic a...
Forum: Kultura(lnie) 2009-02-23, 12:44
Odpowiedzi: 92
Wyświetlenia: 37 041
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Rhonda Byrne - The Secret

ja jestem sceptyczna.
wynika to chyba z mojej natury, twardo stąpam po ziemi i nie lubię wierzyć w coś co sie może nigdy nie przydarzyć.
Ale z chęcią poczytam resztę pozytywnych opinii :)
Forum: Intymnie 2009-02-23, 11:23
Odpowiedzi: 71
Wyświetlenia: 13 254
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: 18 letnia córka ustawia nas do według swojego myślenia

Hmm no moim zdaniem pozwalacie jej wejść wam na głowę.
Jeśli ona mieszka z Wami to nieważne czy jest pełnoletnia czy nie powinna stosować sie do Waszych zasad i tyle.
Ja rozumiem, ze sie o nią...
Forum: Intymnie 2009-02-20, 11:01
Odpowiedzi: 65
Wyświetlenia: 3 017
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Potrzebuje pomocy

Tak to już jest, że ludziom się wydaje, ze ich rady są najlepsze i najmądrzejsze.
I najłatwiej jest oceniać i krytykować...

liluncia- bardzo się cieszę, że masz czym się teraz zająć i życzę...
Forum: Intymnie 2009-02-20, 10:26
Odpowiedzi: 5 041
Wyświetlenia: 117 215
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Rozstanie z facetem-czy któraś z Was to przeżywa? Część 5

he no syntagmo, podejrzewam, ze gdyby ten się odzywał to kontakt by był :/
a że ma mnie głęboko w 4 literach to co, tez muszę go mieć. :rolleyes:

najgorzej, ze dzisiaj piątek i co tu robić samemu?
Forum: Intymnie 2009-02-19, 21:46
Odpowiedzi: 5 041
Wyświetlenia: 117 215
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Rozstanie z facetem-czy któraś z Was to przeżywa? Część 5

aaa zazdroszcze, u nas to raczej nie mozliwe :| bo mamy wspolnych znajomych w kazdym razie ja kontaktow inicjowac nie zamierzam :>

wiem ze plan dlugi i pewnie 1/8 zrealizuję ale co napisane tego...
Forum: Intymnie 2009-02-19, 20:42
Odpowiedzi: 5 041
Wyświetlenia: 117 215
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Rozstanie z facetem-czy któraś z Was to przeżywa? Część 5

syntagma ja tez nie czuje sie jakos tragicznie, wrecz sie sobie bardziej podobam :eek: hehe
ale poczucie straty i gownianego zycia, w którym nic nie wychodzi też mam :ehem:
mam nadzieje, ze wkrotce...
Forum: Intymnie 2009-02-19, 14:46
Odpowiedzi: 5 041
Wyświetlenia: 117 215
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Rozstanie z facetem-czy któraś z Was to przeżywa? Część 5

podniesie podniesie :D
siebie idealizuj nie jego! ;)
Forum: Intymnie 2009-02-19, 14:15
Odpowiedzi: 5 041
Wyświetlenia: 117 215
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Rozstanie z facetem-czy któraś z Was to przeżywa? Część 5

dokladnie :ehem:
ja nie raz chciałam się sama z nim rozstać bo wiedzialam, ze ten związek nie gra ale nie miałam odwagi. dopiero jak on mnie zostawił zapragnęłam go najbardziej na świecie.
a to...
Forum: Intymnie 2009-02-19, 13:01
Odpowiedzi: 5 041
Wyświetlenia: 117 215
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Rozstanie z facetem-czy któraś z Was to przeżywa? Część 5

ja się nie będę wypowiadać już o mojej stracie bo za dużo o tym gadam naokoło i się sama nakręcam na wałkowanie tematu a to mnie zabija.

Tutaj znalazłam baaardzo ciekawą stronę :...
Forum: Intymnie 2009-02-16, 14:38
Odpowiedzi: 5 041
Wyświetlenia: 117 215
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Rozstanie z facetem-czy któraś z Was to przeżywa? Część 5

dziunia święta prawda o tych powrotach i przeznaczeniu.
rozumiem jeszcze dzieci, malżeństwo- to można probowac naprawiać.
ale jesli tego nie ma to sobie nie wyobrażam co musialby zrobić moj ex...
Forum: Intymnie 2009-02-15, 21:56
Odpowiedzi: 5 041
Wyświetlenia: 117 215
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Rozstanie z facetem-czy któraś z Was to przeżywa? Część 5

to prawda. do konca nie mial na tyle odwagi aby mi powiedziec prawde, oszukal i zaskoczyl nawet swoich rodzicow, wiec sorry, ale nie zaslugiwal na mnie wogole. powinien sie cieszyc, ze ktos taki jak...
Forum: Intymnie 2009-02-15, 21:37
Odpowiedzi: 5 041
Wyświetlenia: 117 215
Wysłana przez madame paranoja
Forum: Intymnie 2009-02-15, 21:25
Odpowiedzi: 5 041
Wyświetlenia: 117 215
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Rozstanie z facetem-czy któraś z Was to przeżywa? Część 5

witaaj w klubie, moj EX od czwartku, kiedy to dalismy sobie chwile na zastanowienie sie juz w sob calowal sie ze wspolna znajoma.
wczoraj wlepial w nia galy na imprezie a dzis sie wszystkiego...
Forum: Intymnie 2009-02-15, 11:21
Odpowiedzi: 5 041
Wyświetlenia: 117 215
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Rozstanie z facetem-czy któraś z Was to przeżywa? Część 5

u mnie tez teraz gra duma i tez troche na oczy przejrzalam, az dzwi bo dopiero dwa tygi minely :D
ale teraz czuje na maxa, ze bedzie dobrze, ze bede jeszcze szczesliwa SAMA badz z kims innym :D
Forum: Intymnie 2009-02-14, 18:06
Odpowiedzi: 65
Wyświetlenia: 3 017
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Potrzebuje pomocy

też się cieszę, a dopisz proszę z jakiego jesteś miasta?
Forum: Intymnie 2009-02-14, 17:34
Odpowiedzi: 5 041
Wyświetlenia: 117 215
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Rozstanie z facetem-czy któraś z Was to przeżywa? Część 5

tulę.

ja dzis rozmawialam z exem, czuje sie lzejsza po tej rozmowie i uszanowalam jego decyzje.
jest ciezko, bedzie ciezko ale nie umiem go nienawidzic.
Forum: Intymnie 2009-02-14, 16:26
Odpowiedzi: 5 096
Wyświetlenia: 121 443
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Powiedz to tutaj.

do siebie :dałaś radę, przełamałaś się, możesz sobie pogratulowac dojrzalosci i sily ;)
Forum: Intymnie 2009-02-13, 14:29
Odpowiedzi: 65
Wyświetlenia: 3 017
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Potrzebuje pomocy

biedna.
i tak się czasem zastanawiam nad czym ja płaczę skoro ludzie mają dużo większe problemy.
przede wszystkim MUSISZ być SILNA, nie możesz inaczej, dasz radę, uwierz w to!

Los się musi...
Forum: Intymnie 2009-02-13, 12:35
Odpowiedzi: 26
Wyświetlenia: 1 105
Wysłana przez madame paranoja
Forum: Moda 2009-02-13, 10:12
Odpowiedzi: 31
Wyświetlenia: 5 796
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: GLADIATORKI H&M! szukam!

w Galerii Baltyckiej jest dużo róznych gladiatorek z HM, kilka fasonów, stałam się szczęsliwą posiadaczką jednej pary i nie mogę się doczekać zeby ubrac :D
Forum: Intymnie 2009-02-13, 09:53
Odpowiedzi: 26
Wyświetlenia: 1 105
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Problem ze stabilnością uczuciową. O co chodzi?

ziarnko do ziarnka..
nie mówię, że zawsze tak musi byc i będzie, mówię, ze trzeba sie liczyć z tym, ze wytrzymałośc partnera ma swoje granice po prostu.
i że zamiast ciaglę go ranić warto walczyć...
Forum: Intymnie 2009-02-13, 09:30
Odpowiedzi: 26
Wyświetlenia: 1 105
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Problem ze stabilnością uczuciową. O co chodzi?

no to uważajcie dziewczyny, bo w końcu TŻ nie wytrzyma i Was zostawi- tak jak mój.
Forum: Intymnie 2009-02-13, 09:25
Odpowiedzi: 65
Wyświetlenia: 3 017
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Potrzebuje pomocy

też się przyłączam do wsparcia i bardzo mi przykro, że los rzucił Ci takie kłody pod nogi.
Powiedz mi, dlaczego nie masz w nikim oparcia?
Dlaczego Twój mąż nei zapewnił Tobie i dzieciom mieszkania?...
Forum: Intymnie 2009-02-12, 17:19
Odpowiedzi: 5 041
Wyświetlenia: 117 215
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Rozstanie z facetem-czy któraś z Was to przeżywa? Część 5

fajnie masz.. ;)
ja sie nie umiem upic a chcialabym choc raz myslec o kacu a nie o nim...
Forum: Intymnie 2009-02-11, 14:11
Odpowiedzi: 5 096
Wyświetlenia: 121 443
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Powiedz to tutaj.

do niego: dlaczego mi to zrobiles? dlaczego? dlaczego nie moge o tobie zapomniec i znienawidzic CIę za ta decyzje tylko rozpaczam zamiast wziac zycie w garsc?
Prosze cie nie przychodz w sob na...
Forum: Intymnie 2009-02-10, 22:17
Odpowiedzi: 5 041
Wyświetlenia: 117 215
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Rozstanie z facetem-czy któraś z Was to przeżywa? Część 5

no to moze jescze sie wszystko ulozy, jesli ta decyzja nie byla przemyslana.
gorzej, jesli tak to ciezko bedzie to odwrocic.
daj sobie czas po prostu a jesli poczujesz, ze nie umiesz i nie chcesz...
Forum: Intymnie 2009-02-10, 21:56
Odpowiedzi: 5 041
Wyświetlenia: 117 215
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Rozstanie z facetem-czy któraś z Was to przeżywa? Część 5

łącze sie w bolach, ja sie opisami wyzywam a co :D
ale wiem, ze glupia jestem niczym but.
ale wyjde z tego, muszeeeeeee
Forum: Intymnie 2009-02-10, 21:29
Odpowiedzi: 5 041
Wyświetlenia: 117 215
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Rozstanie z facetem-czy któraś z Was to przeżywa? Część 5

witaj a na wstępie :przykro mi.
Jak ja sobie radze? duzo rozmawiam o tym, raz to przeanalizowalam i wystarczy nie ma sensu tego na sile rozkminiac i szukac gdzies winy...
grunt to zrozumiec...
Forum: Forum Plotkowe 2009-02-10, 13:10
Odpowiedzi: 81
Wyświetlenia: 4 245
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: nieidealne, a jednak piękne !

co czlowiek to inny gust :)
Forum: Moda 2009-02-10, 12:39
Odpowiedzi: 247
Wyświetlenia: 22 558
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Styl Carrie Bradshaw z 'Seksu w wielkim mieście'

no wątek pełen inspiracji :)
bardzo fajnie, bo mam zamiar zmienić trochę mój image i dodać koloru swojej szafie a Sarah i jej bohaterka idealnie się nadają jako inspiracja :)
Forum: Forum Plotkowe 2009-02-10, 11:44
Odpowiedzi: 81
Wyświetlenia: 4 245
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: nieidealne, a jednak piękne !

Sarah Jessica Parker
niby krzywe nogi, duży nos a uroku tyle, że się chce patrzeć godzinami :)

mnie się wątek podoba, tym bardziej, że sama mam trochę wad, które niby są okropne a się okazuje, że...
Forum: Intymnie 2009-02-10, 10:23
Odpowiedzi: 5 096
Wyświetlenia: 121 443
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Powiedz to tutaj.

do niego: nie doceniłeś mnie, nie dałeś szansy, czuję sie oszukana. chcę przestać cię kochać, myśleć o tobie, chcę zapomnieć lub nienawidzić.
nie zasługiwałeś na mnie, nie było wcale z toba tak...
Forum: Intymnie 2009-02-10, 08:29
Odpowiedzi: 5 041
Wyświetlenia: 117 215
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Rozstanie z facetem-czy któraś z Was to przeżywa? Część 5

przyjechał z trójką naszych kumpli i wnosili rzeczy, trwało to może z 5 minut a ja się czułam jakby mi serce wyrywano, nie wspominając o godności...

ale sie trzymam, popłakałam chwilę i już nie...
Forum: Intymnie 2009-02-09, 21:41
Odpowiedzi: 5 041
Wyświetlenia: 117 215
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Rozstanie z facetem-czy któraś z Was to przeżywa? Część 5

po tym jak mnie dziś upokorzył przywożąc rzeczy to ja sie pytam : gdzie ty k... miałaś oczy dziewczyno???
Forum: Forum Plotkowe 2009-02-09, 16:18
Odpowiedzi: 27
Wyświetlenia: 1 057
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Co oznacza dla Was zdrowie i choroba?

zdrowie- nadzieja na dluższe zycie
choroba(chodzi mi o tą ciężką- powitanie ze śmiercia

wiem, ze malo optymistycznie ale nie umiem inaczej.
Forum: Intymnie 2009-02-09, 15:51
Odpowiedzi: 5 041
Wyświetlenia: 117 215
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Rozstanie z facetem-czy któraś z Was to przeżywa? Część 5

tak...
a ja nawet nie mam dziś z kim iśc na piwo, ale to w sumie dobrze, bo znow bede pisac jak totalnyglupiarurabezgodnosci.
bleee zaczynam siebie nienawidzic za te hustawke.
ps.melisa smakuje...
Forum: Intymnie 2009-02-09, 14:02
Odpowiedzi: 5 096
Wyświetlenia: 121 443
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Powiedz to tutaj.

do niego : nawet nie wiesz, jak bardzo cie teraz nienawidze. i oby ten stan trwal juz zawsze.
Forum: Intymnie 2009-02-09, 14:00
Odpowiedzi: 3 409
Wyświetlenia: 133 769
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: dla tych które wciąż szukają swojego miejsca

Misiata, bardzo Ci dziękuję :roza:
Forum: Intymnie 2009-02-09, 13:27
Odpowiedzi: 3 409
Wyświetlenia: 133 769
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: dla tych które wciąż szukają swojego miejsca

a ja robię sobie szokoterapię - intensywnie zyc zaczynam, dzis wieczorem biorę psa i biegam, jutro fitness, w srodę jazdy, w między czasie uczę sie do prawka, wszystko BYLEBY NIE MYŚLEĆ I NIE...
Forum: Intymnie 2009-02-09, 13:24
Odpowiedzi: 5 041
Wyświetlenia: 117 215
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Rozstanie z facetem-czy któraś z Was to przeżywa? Część 5

jak tylko zwróci mi moje rzeczy, w tym kompa, to pewnie :D
ja już nie bedę ryczeć, oj nie a na pewno jedne od czego sie z daleka bedę trzymać to gadu gadu i komórka~!!!

chyba...
Forum: Intymnie 2009-02-09, 08:07
Odpowiedzi: 5 041
Wyświetlenia: 117 215
Wysłana przez madame paranoja
Forum: Intymnie 2009-02-08, 22:03
Odpowiedzi: 5 041
Wyświetlenia: 117 215
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Rozstanie z facetem-czy któraś z Was to przeżywa? Część 5

sam fakt, ze nas zostawili może byc tym co nam mowi :nie warto.
ja zrobilam analize zwiazku i widze przyczyne jego decyzji- wybral inne zycie, latwiejsze, przyjemniejsze.
trudno.
nei bede sie...
Forum: Intymnie 2009-02-08, 20:48
Odpowiedzi: 5 041
Wyświetlenia: 117 215
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Rozstanie z facetem-czy któraś z Was to przeżywa? Część 5

ja się już nie boję ja już wiem.
koniec definitywny, nie kocha powtórzył to dziś więc to pewnie prawda.
jest szczęśliwy teraz w swoim życiu imprez i kolegów, studenckim życiu jakie chciałby...
Forum: Intymnie 2009-02-07, 13:04
Odpowiedzi: 5 041
Wyświetlenia: 117 215
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Rozstanie z facetem-czy któraś z Was to przeżywa? Część 5

dokładnie...

:D


ciężki temat ale sama najlepiej bedziesz wiedziec co robic.

tulę mocno!
Forum: Intymnie 2009-02-07, 11:21
Odpowiedzi: 5 041
Wyświetlenia: 117 215
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Rozstanie z facetem-czy któraś z Was to przeżywa? Część 5

oczywiście, że powinnysmy miec gdzies co oni sobie pomyślą?
a co im do tego teraz? co im do naszego życia skoro sami stwierdzili, że nie chcą w nim uczestniczyć?
to nara!

o! to moje motto na...
Forum: Intymnie 2009-02-07, 11:19
Odpowiedzi: 5 096
Wyświetlenia: 121 443
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Powiedz to tutaj.

do siebie : pało głupia życie się nie kończy na tym! przed tobą jeszcze mnóstwo lepszych i gorszych chwil, dasz radę tylko weź się za siebie bo jak Ty dzisiaj wyglądasz??!!
Forum: Intymnie 2009-02-07, 10:15
Odpowiedzi: 5 041
Wyświetlenia: 117 215
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Rozstanie z facetem-czy któraś z Was to przeżywa? Część 5

no ja czułam więc wiem, że tym razem się nie wpieprzę.

kurdę, ten wątek pomaga!
naprawdę :ehem:
to wsparcie każdej z Was, to, że mamy podobny problem, to że każda sobie pomaga i odwodzi od...
Forum: Intymnie 2009-02-06, 21:23
Odpowiedzi: 5 041
Wyświetlenia: 117 215
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Rozstanie z facetem-czy któraś z Was to przeżywa? Część 5

syntagmo.
wczoraj z nim rozmawiałam, dużo mówić nie będę bo nie chce zapeszać, wiem, że sie bije z myślami...

jest ciężko, bo brakuje mi jego, brakuje mi mieszkania ... moich rzeczy i w ogóle...
Forum: Forum Plotkowe 2009-02-06, 20:15
Odpowiedzi: 36
Wyświetlenia: 6 278
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Szisza w restauracji :D

jabłkowa- pyszna mniam, rozbudziłyście mój apetyt :bacik:
Forum: Intymnie 2009-02-06, 20:08
Odpowiedzi: 3 409
Wyświetlenia: 133 769
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: dla tych które wciąż szukają swojego miejsca

trzeba się jakoś ogarniać w życiu ;)
Forum: Intymnie 2009-02-06, 19:58
Odpowiedzi: 3 409
Wyświetlenia: 133 769
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: dla tych które wciąż szukają swojego miejsca

też tak mam, rzadko biorę coś na bieżąco, rzadko się cieszę z chwili, wiecznie myślę o tym jak to będzie w przyszłości jakby teraźniejszość nie miała znaczenia a przecież ma i to ogromne.

brakuje...
Forum: Intymnie 2009-02-06, 19:54
Odpowiedzi: 5 041
Wyświetlenia: 117 215
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Rozstanie z facetem-czy któraś z Was to przeżywa? Część 5

ale kogo Ty zegnasz? nas czy jego :>

i przestań biadolić żeś beznadziejna, beznadziejna to ja jestem- chleję piwo i mam tłuste włosy a jutro idę przepieprzyć wypłatę ;)
Forum: Intymnie 2009-02-06, 14:37
Odpowiedzi: 5 041
Wyświetlenia: 117 215
Wysłana przez madame paranoja
Forum: Intymnie 2009-02-06, 12:40
Odpowiedzi: 5 041
Wyświetlenia: 117 215
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Rozstanie z facetem-czy któraś z Was to przeżywa? Część 5

oj nie nakręcaj się, przeciez nie wiesz jeszcze co Ci powie...

ja idę jutro na zakupy, kupię sobie buty, a co!
kurde, kumpela odwołała dzisiejszy wieczór, bo jej mama przyjeżdża :|
muszę coś...
Forum: Intymnie 2009-02-06, 09:54
Odpowiedzi: 113
Wyświetlenia: 3 941
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: co dalej?

u nas nie jest aż tak dramatycznie - bo ślubu nie planowaliśmy ale wspólne życie jak najbardziej, mieszkaliśmy razem i tez coś pękło.
no i nie jesteśmy razem 9 a 2 lata.
sytuacja podobna raczej...
Forum: Intymnie 2009-02-06, 09:27
Odpowiedzi: 5 096
Wyświetlenia: 121 443
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Powiedz to tutaj.

mnie to zawsze motywuje, aby sie przestać użalać nad sobą bo i tak mój problem to nie konieć świata, mogłyby mnie spotkać gorsze.
W każdym razie dużo siły dla Ciebie :)
Forum: Intymnie 2009-02-06, 09:24
Odpowiedzi: 113
Wyświetlenia: 3 941
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: co dalej?

jestem w podobnej sytuacji, mój tż też sie zastanawia co dalej.
W każdym razie 3mam za Ciebie kciuki :*
Forum: Metamorfozy 2009-02-06, 09:01
Odpowiedzi: 1 673
Wyświetlenia: 494 703
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Wejdź i zobacz jakie matamorfozy mogą cię spotkać na forum Wizaż

najlepiej w kręconych :ehem:
w blond... no cóż, nie najlepiej ;)

tak trzymaj!
Forum: Intymnie 2009-02-06, 08:48
Odpowiedzi: 5 096
Wyświetlenia: 121 443
Wysłana przez madame paranoja
Dot.: Powiedz to tutaj.

Do E.J. - nie kracz dziewczyno! :nie:

Do siebie : masz rodzinę, masz przyjaciół, wiele osób Cię docenia za to jaką jesteś, twoje życie może być takie jak sobie wymarzyłaś bo należy Ci się to za...
Forum: Intymnie 2009-02-05, 16:09
Odpowiedzi: 5 041
Wyświetlenia: 117 215
Wysłana przez madame paranoja
Pokazuję wyniki 1 do 100 z 500

 
Gorące linki

Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:43.