Wizaz.pl - Wyniki szukania

Wróć   Wizaz.pl > Szukaj w forach

Notka

Pokazuję wyniki 1 do 100 z 184
Szukanie zajęło 0,10 sekund
Szukaj: Wiadomości napisane przez: xpaulinqa123x
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2013-12-12, 22:43
Odpowiedzi: 13
Wyświetlenia: 1 214
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: Retro Glamour

makijaż przepiękny, idealnie do Ciebie pasuje. Jaka to pomadka ? i konturówka ?
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2013-12-12, 22:14
Odpowiedzi: 4 998
Wyświetlenia: 390 159
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: Jak mogę określić swój typ urody? Analiza kolorystyczna. Wątek zbiorczy część 2

Cześć dziewczyny... potrzebuje pomocy. Poddaję sie już. Codziennie próbuje określić swój typ urody, lub chociaż czy jestem typem zimnym czy ciepłym, i to bez skutecznie... Po prostu nie potrafię tego...
Forum: Metamorfozy 2013-09-16, 23:58
Odpowiedzi: 50
Wyświetlenia: 5 031
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: potrzebuję porady, co mogę zmienić?

dziękuje Wam ślicznie :) :* poprawiłyście mi humor i uzyskałam wiele cennych rad
Forum: Metamorfozy 2013-09-02, 14:51
Odpowiedzi: 50
Wyświetlenia: 5 031
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: potrzebuję porady, co mogę zmienić?

Dzięki za porady, czytałam już wiele artykułów itp. Ale w zasadzie nie zaszkodzi mi przeczytać jeszcze tutaj o chłodnym i ciepłym typie urody :) widocznie faktycznie mam wyraźne rysy skoro wiele z...
Forum: Metamorfozy 2013-08-30, 23:09
Odpowiedzi: 50
Wyświetlenia: 5 031
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: potrzebuję porady, co mogę zmienić?

szczerze mówiąc zawsze mam z tym problem... kiedyś wydawało mi się ze w odcieniach brzoskwiniowych ale teraz sądze ze lepiej pasują mi chłodne barwy :/
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2013-08-29, 22:01
Odpowiedzi: 5
Wyświetlenia: 792
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: dzienny śliwkowo różowy

mam w domu lustrzanke :) zdjęcia robiłam na szybko telefonem :P następnym razem się bardziej przyłoże :)
Forum: Metamorfozy 2013-08-26, 11:58
Odpowiedzi: 50
Wyświetlenia: 5 031
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: potrzebuję porady, co mogę zmienić?

ślicznie dziekuje za miłe słowa i porady :)
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2013-08-20, 20:23
Odpowiedzi: 5
Wyświetlenia: 792
Wysłana przez xpaulinqa123x
dzienny śliwkowo różowy

niestety jakość zdjęć jest kiepska ale mam nadzieję że jednak coś tam dostrzeżecie :)

paleta cieni naked 2 urban decay
paleta cieni claires
mini paletka 4 cieni bez nazwy(starła się) ale...
Forum: Metamorfozy 2013-08-20, 19:14
Odpowiedzi: 50
Wyświetlenia: 5 031
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: potrzebuję porady, co mogę zmienić?

dzięki za rade :) niestety są prześwietlone ale chciałam żeby na zdjęciu były jak najbardziej widoczne jaśniejsze włosy, na poprzednich nie udało mi się tego uchwycić
Forum: Metamorfozy 2013-08-19, 14:53
Odpowiedzi: 50
Wyświetlenia: 5 031
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: potrzebuję porady, co mogę zmienić?

dzięki dziewczyny za porady :) udało mi się zrobić kilka jaśniejszych fotek, w delikatnie rozjasnionych włosach i w lekkim makijażu, dajcie znać co o nich myslicie i którą moge sobie wstawić na fejsa...
Forum: Metamorfozy 2013-08-12, 11:56
Odpowiedzi: 50
Wyświetlenia: 5 031
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: potrzebuję porady, co mogę zmienić?

dziękuje za Wasze opinie i rady :)
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2013-08-01, 21:21
Odpowiedzi: 9
Wyświetlenia: 747
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: Kolorowe, letnie malowanie;)

świetny, piękne kolorki :)
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2013-08-01, 21:20
Odpowiedzi: 11
Wyświetlenia: 645
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: klasyczny

piękny i bardzo pasuje do Pani na zdjęciu :)
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2013-08-01, 21:20
Odpowiedzi: 13
Wyświetlenia: 953
Wysłana przez xpaulinqa123x
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2013-08-01, 21:18
Odpowiedzi: 12
Wyświetlenia: 1 070
Wysłana przez xpaulinqa123x
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2013-07-31, 19:57
Odpowiedzi: 11
Wyświetlenia: 1 233
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: Stonowany makijaż Smoky eyes

bardzo ładne oczko, widac że masz do tego rękę, sam kolor ust też jest ładny jedynie delikatniej narysowałabym kontur konturówką lub delikatnie roztarła :)
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2013-07-31, 13:04
Odpowiedzi: 9
Wyświetlenia: 678
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: letni niebo piekło

dzięki :) troche bałam sie zaryzykować niebieski cień do niebieskich oczu, ale odcien jest troche inny niż kolor mojej tęczówki i chyba pasuje :)
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2013-07-29, 18:34
Odpowiedzi: 15
Wyświetlenia: 2 731
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: Dziewczyny ! chłopak potrzebuje pomocy z wyglądem

oczywiście że nie jesteś brzydki, masz coś w sobie, w okularach wyglądasz poważniej, troszke jak kujon :P więc raczej lepiej byłoby Ci bez nich

dziewczynom podoba się z reguły kiedy mężczyzna...
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2013-07-28, 18:49
Odpowiedzi: 9
Wyświetlenia: 678
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: letni niebo piekło

dziękuje :) brwi podkreślam kredką i sama reguluje :)
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2013-07-27, 10:18
Odpowiedzi: 9
Wyświetlenia: 678
Wysłana przez xpaulinqa123x
letni niebo piekło

Makijaż czerwono niebieski :)

krem bb garnier
korektor oriflame
paleta cieni naked 2 urban decay
paleta cieni claires
paleta cieni manly
puder astor mattitude
rozświetlacz MG mineral...
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2013-07-26, 15:38
Odpowiedzi: 4
Wyświetlenia: 814
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: Makijaż kolorowy paleta Sleek Candy

bardzo ładny, letni makijaż, świetne kolorki, jedynie co to na ustach lub policzkach dałabym mniej połysku, więcej matu i delikatnie bardziej roztarłabym cienie,a tak to extra :)
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2013-07-26, 15:37
Odpowiedzi: 9
Wyświetlenia: 661
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: Słonecznie :)

piękny, idealny dla zielonych i niebieskich oczu, idealnie wydobywa ich piękny kolor i głębie
Forum: Metamorfozy 2013-07-26, 15:35
Odpowiedzi: 8
Wyświetlenia: 1 290
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: Pomoc potrzebna od zaraz! Co według was do mnie pasuje?

masz ładną buzie śliczne duże oczy i pełne usta, najładniej prezentujesz się we włosach w kolorze podejrzewam zbliżonym do Twojego naturalnego to jest zdjęcie nr 1,4 i 8. Bardzo pasuje Ci kreseczka...
Forum: Metamorfozy 2013-07-26, 15:29
Odpowiedzi: 13
Wyświetlenia: 1 630
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: Grzywka???.. potrzebne opinie :)

lekka grzywka na bok będzie dobra, zmieniłabym też kolor włosów, na bardziej naturalny, no i jeśli mogę Ci doradzić to powinnaś popracować nad brwiami, są dużo za cienkie, za krótkie, i mają...
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2013-07-26, 15:25
Odpowiedzi: 10
Wyświetlenia: 645
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: Papaya i inne kolorki :)

ładne pastelowe kolorki :) idealny na lato
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2013-07-25, 17:36
Odpowiedzi: 7
Wyświetlenia: 690
Wysłana przez xpaulinqa123x
Forum: Metamorfozy 2013-07-23, 21:17
Odpowiedzi: 50
Wyświetlenia: 5 031
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: potrzebuję porady, co mogę zmienić?

dzięki :) tak będę sie malować, dużą role odgrywa chyba tonacja barw, do tej pory praktycznie malowałam się w ciepłych barwach odcienie złota,żółtego i brązu

---------- Dopisano o 22:14 ----------...
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2013-07-23, 21:09
Odpowiedzi: 7
Wyświetlenia: 690
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: letni miętowo różowy

dziękuje :)
faktycznie aparat zjadł kolorki :/
nie wiem z jakiej firmy jest różowa konturówka i błyszczyk ,napisy się starły
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2013-07-22, 20:41
Odpowiedzi: 7
Wyświetlenia: 690
Wysłana przez xpaulinqa123x
letni miętowo różowy

Cześć przedstawiam mój letni makijaż :)

krem bb garnier
korektot oriflame
paleta cieni naked 2 urban decay
paleta cieni claires
puder astor mattitude
rozświrtlacz MG mineral brightener
róż z...
Forum: Metamorfozy 2013-07-22, 14:27
Odpowiedzi: 50
Wyświetlenia: 5 031
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: potrzebuję porady, co mogę zmienić?

Wrzucam fotki w makijażu o chłodnej tonacji. Dodam że zazwyczaj robiłam w ciepłych kolorach, ale podobno jestem latem i takie odcienie bardziej pasują.Dajcie znać która jest najlepsza i czy coś...
Forum: Metamorfozy 2013-07-20, 10:00
Odpowiedzi: 50
Wyświetlenia: 5 031
Wysłana przez xpaulinqa123x
Akurat z tym się nie zgodzę, że operacja nosa...

Akurat z tym się nie zgodzę, że operacja nosa byłaby lepsza, poniewaz jest bardziej inwazyjna i wiąże się z dużym ryzykiem a i tak ciężko jest osiągnąć wymarzony efekt i nie wszystko się da zrobić bo...
Forum: Metamorfozy 2013-07-18, 19:47
Odpowiedzi: 50
Wyświetlenia: 5 031
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: potrzebuję porady, co mogę zmienić?

kupiłam ombre, jutro się zafarbuje i dodam zdjecia po małej metamorfozie :) zrobie też delikatny make up
Forum: Metamorfozy 2013-07-17, 18:55
Odpowiedzi: 50
Wyświetlenia: 5 031
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: potrzebuję porady, co mogę zmienić?

dzięki, jutro lece po farbe ombre ;D

---------- Dopisano o 19:54 ---------- Poprzedni post napisano o 19:53 ----------




nie opalam się bo nie lubie, na solarium też nie chodze, jestem dość...
Forum: Metamorfozy 2013-07-17, 16:04
Odpowiedzi: 50
Wyświetlenia: 5 031
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: potrzebuję porady, co mogę zmienić?

dziękuje bardzo serdecznie za rady

tak mam niebieskie oczy

na dniach kupuje krem typu BB, świetna sprawa na lato, róży mam z 8, już kilka lat się maluje i sprawia mi to przyjemność, na codzień...
Forum: Metamorfozy 2013-07-17, 13:39
Odpowiedzi: 50
Wyświetlenia: 5 031
Wysłana przez xpaulinqa123x
nie wiem czy dobrze robie że wystawiam ten...

nie wiem czy dobrze robie że wystawiam ten okropny widok na publike....
mam nadzieje że sie nie przestraszycie... starałam sie zrobić zdjęcia żeby było wszystko jak najlepiej widać
oby nikt z moich...
Forum: Metamorfozy 2013-07-17, 11:32
Odpowiedzi: 50
Wyświetlenia: 5 031
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: potrzebuję porady, co mogę zmienić?

dzięki, teraz przyjrzałam sie bardziej moim włosom w słońcu i mam mocne prześwity jasniejszego koloru wpadającego w miedziany i już to wygląda lepiej niż ten całkiem ciemny na zdjęciach i w...
Forum: Metamorfozy 2013-07-17, 09:29
Odpowiedzi: 236
Wyświetlenia: 24 944
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: Co mogłabym w sobie zmienić?

najładniej wyglądasz we fryzurce z avatara, na Twoim miejcu zdecydowanie zostawiłabym grzywke i rozjaśniła włosy, ciemny blond ew. jasny brąz, masz dość jasną cere
Forum: Metamorfozy 2013-07-17, 08:16
Odpowiedzi: 50
Wyświetlenia: 5 031
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: potrzebuję porady, co mogę zmienić?

Dziękuje :) w takim razie stopniowo będę "schodzić" z ciemnego koloru włosów, myśle że póki co dojde do jasnego brązu, potem zobaczymy co dalej, a makijaż też ogranicze, a co do ust to rozważam ich...
Forum: Metamorfozy 2013-07-16, 22:28
Odpowiedzi: 50
Wyświetlenia: 5 031
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: potrzebuję porady, co mogę zmienić?

Dziękuje za rady, są dla mnie cenne, Niektóre zdjęcia są aktualne. Zdjęcie z kolegą jest zrobione ponad 4 lata temu. Reszta dość niedawno. Na niektórych zdjęciach mam brwi zrobione henną, koleżanki...
Forum: Metamorfozy 2013-07-16, 22:09
Odpowiedzi: 50
Wyświetlenia: 5 031
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: potrzebuję porady, co mogę zmienić?

i jeszcze te.. na kazdym zdjeciu wychodze inaczej, masakra
Forum: Metamorfozy 2013-07-16, 22:03
Odpowiedzi: 50
Wyświetlenia: 5 031
Wysłana przez xpaulinqa123x
Angry potrzebuję porady, co mogę zmienić?

Cześć dziewczyny,
po obejrzeniu kilka zdjęć z ostatniej wycieczki się załamałam i mam doła.

Potrzebuje coś w sobie zmienić tylko nie wiem co... komus doradzić jest łatwiej gorzej samej sobie,...
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2012-11-12, 13:39
Odpowiedzi: 1 357
Wyświetlenia: 385 096
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: Kocie oczy, smoky / smokey eyes, makijaż przydymiony

moim zdaniem najlepiej pasują złoty, żółty z brązami :)
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2012-03-01, 17:49
Odpowiedzi: 27
Wyświetlenia: 1 323
Wysłana przez xpaulinqa123x
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2012-03-01, 17:46
Odpowiedzi: 30
Wyświetlenia: 2 766
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: Makijaż w stylu Nicole Scherzinger

super! czekam na więcej makijaży tego typu :)
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2010-11-27, 20:59
Odpowiedzi: 30
Wyświetlenia: 2 142
Wysłana przez xpaulinqa123x
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2010-11-27, 20:50
Odpowiedzi: 52
Wyświetlenia: 2 841
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: Srogi fiolet i akcent dodający smaczku :D

podoba mi się sposób w jaki bawisz się makijaem i oczywiscie pomysly :) super
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2010-11-27, 20:48
Odpowiedzi: 51
Wyświetlenia: 4 695
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: Granat ze złotą iskrą ;-)

bardzo fajny make up :)
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2010-11-27, 20:44
Odpowiedzi: 13
Wyświetlenia: 1 127
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: ``2 kolorowa kreska :)``

śliczny makijaż oczu ;) i ładny kolorek pomadki
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2010-11-27, 20:42
Odpowiedzi: 9
Wyświetlenia: 1 056
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: Szaro-złoto-różowy :)

makijaż bardzo mi się podoba :) subtelny i ta delikatna kreseczka idealnie do tego pasuje :) kolorki ładnie do siebie pasują i są dobrze roztarte :)
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2010-11-27, 20:39
Odpowiedzi: 33
Wyświetlenia: 2 541
Wysłana przez xpaulinqa123x
Forum: Wizażowe Społeczności 2010-04-07, 17:02
Odpowiedzi: 5 074
Wyświetlenia: 107 452
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: American&Polish Girls część XVII

Cześć Dziewczyny :) świetny wątek :) dołączam sie. Wspaniałe zdjęcia
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2010-02-08, 13:56
Odpowiedzi: 16
Wyświetlenia: 1 383
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: biało-szary :) połyskliwy :P

z tego co kojarzę użyłam szarego cienia który delikatnie wpada w kolor oliwkowy :P na paletce jest umieszczony na samym dole czyli w 5 rzędzie i jest piąty od lewej strony :P obok niebieskiego :D a...
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2010-02-08, 13:53
Odpowiedzi: 16
Wyświetlenia: 1 383
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: biało-szary :) połyskliwy :P

mam tylko to zdjęcie całej twarzy z tym makijażem :P mam nadzieję że sie nie przestraszycie :P jest troszke przerobione
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2010-02-08, 13:51
Odpowiedzi: 16
Wyświetlenia: 1 383
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: biało-szary :) połyskliwy :P

ok dzięki dziewczyny :) wszystkie opinie wzięłam pod uwagę :) następnym razem bardziej się postaram :) pierwszy makijaż jaki tu zamieściłam faktycznie wyszedł lepiej :P :)
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2010-02-07, 17:43
Odpowiedzi: 16
Wyświetlenia: 1 383
Wysłana przez xpaulinqa123x
biało-szary :) połyskliwy :P

Witajcie ;) dawno mnie tu nie było ,znalazłam gdzieś jakieś stare fotki z makijażem na jakąś impreze :) nie pamiętam dokładnie wszystkich kosmetyków ale wypisze te których jestem pewna że użyłam :P...
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2009-12-25, 23:28
Odpowiedzi: 47
Wyświetlenia: 3 573
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: Sylwestrowy - Imprezowy (inspirowany Cleo80)

wg. mnie jeden z najlepszych jakie w życiu widziałam
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2009-12-25, 23:23
Odpowiedzi: 36
Wyświetlenia: 2 108
Wysłana przez xpaulinqa123x
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2009-12-09, 22:19
Odpowiedzi: 7
Wyświetlenia: 965
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: ciemny- niebieskie oczy

tak tak zdjęcie było przerabiane ale nie w programie photoshop haha xD po pierwsze :P po drugie to jest bardzo stare zdjęcie a naprzeróbce się nie znam i zmieniałam tylko przyciemnienie itp nic...
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2009-12-09, 21:23
Odpowiedzi: 7
Wyświetlenia: 965
Wysłana przez xpaulinqa123x
ok, macie rację, poproszę o usunięcie wątku

ok, macie rację, poproszę o usunięcie wątku
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2009-11-19, 14:29
Odpowiedzi: 34
Wyświetlenia: 4 682
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: Różowo - Szary Step by Step

masz boskie oczy ! zarówno w makeupie jak i bez :) ślicznie :)
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2009-11-18, 15:14
Odpowiedzi: 33
Wyświetlenia: 1 944
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: A jeszcze jeden dla Moccari:D :* Takie coś;)

wspaniały pomysł :) bardzo podobają mi sie te kreseczki ;) a to co jest na gornej powiece pozwala wyobrazic sobie rozne rzeczy :P przpięknie
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2009-11-18, 15:03
Odpowiedzi: 39
Wyświetlenia: 2 231
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: MAC Hello Kitty - Too Dolly

przepiękne wykonanie i extra kolorki :)
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2009-11-17, 19:27
Odpowiedzi: 56
Wyświetlenia: 2 819
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: Lilia i makijaż na niepogodę

śliczna kobieta z Ciebie :) odlotowy kolor oczu :) bardzo podoba mi się drugi makijaż
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2009-11-17, 19:24
Odpowiedzi: 31
Wyświetlenia: 1 667
Wysłana przez xpaulinqa123x
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2009-11-17, 19:23
Odpowiedzi: 27
Wyświetlenia: 1 401
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: czerwono mi ;)

przepięknie Ci w tym makijażu :) ładne usta i oczy :)
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2009-11-17, 19:20
Odpowiedzi: 28
Wyświetlenia: 1 555
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: Bar- Micwa młodego Aprikozenbluma

super kreska :) myślę ze w takim make upie mogłabys wyjsc wszędzie :)
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2009-11-17, 19:18
Odpowiedzi: 38
Wyświetlenia: 2 073
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: Dla Moccari:) Czarno-różowo-biały ;)

super kolorki :) śliczne wykonanie ,ładnie podkreśla oczko i ciekawy pomysł :D
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2009-11-17, 19:16
Odpowiedzi: 29
Wyświetlenia: 1 168
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: Pierwszy kwiatowy ;))

tak to jest cień xD chyba masz rację ,źle go roztarłam.. dzięki za rade

---------- Dopisano o 20:16 ---------- Poprzedni post napisano o 20:15 ----------

dziękuje reszcie dziewczyn :)
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2009-11-16, 18:09
Odpowiedzi: 27
Wyświetlenia: 1 547
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: zakupowy

bardzo śliczny makijaż :) fajne kolorki :) podoba mi sie takie roztarcie
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2009-11-16, 18:05
Odpowiedzi: 29
Wyświetlenia: 1 168
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: Pierwszy kwiatowy ;))

oki :) dzięki wielkie za rady :D za brwi zaraz się wezme w końcu :P a jak znajdę troche czasu to skocze do kosmetyczki :* jeszcze raz wielkie dzięki :)) cieszę sie bardzo, będe wrzucać więcej make...
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2009-11-16, 09:45
Odpowiedzi: 29
Wyświetlenia: 1 168
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: Pierwszy kwiatowy ;))

dziękuje wszystkim :D nawet nie wiecie jaką mam radoche :P haha ciesze się ze w maire mi sie udało ;P postaram się tu coś wrzucać częściej
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2009-11-16, 00:56
Odpowiedzi: 29
Wyświetlenia: 1 168
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: Pierwszy kwiatowy ;))

Ewcia dziękuje :)) miło mi
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2009-11-15, 23:49
Odpowiedzi: 29
Wyświetlenia: 1 168
Wysłana przez xpaulinqa123x
Pierwszy kwiatowy ;))

Witajcie dziewczyny :P postanowiłam zacząć się udzielać i wkleić fotki z mojego dzisiejszego makijażu :)
Mam nadzieje że sie wypowiecie na temat tego make up'u i udzielicie mi cennych porad i co mam...
Forum: Szafa - komentarze 2009-07-28, 00:38
Odpowiedzi: 90
Wyświetlenia: 3 181
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: imprezowy...co sądzicie?

super sukienka, wg. mnie we wszystkich wersjach wyglądasz pięknie :) gdzie kupiałś tą sukienke? bardzo mi sie podoba
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2009-07-28, 00:04
Odpowiedzi: 20
Wyświetlenia: 1 706
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: Różowo- różowy

prześliczny makijaż :) spadłaś mi jak z nieba bo potrzebuje jakiejś inspiracji w różowym kolorku ,poniewaz wybieram sie na wesele :) piękne usta, pasuje Ci taki kolorek :)
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2009-06-12, 09:06
Odpowiedzi: 52
Wyświetlenia: 3 266
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: Moja Keira Knightley Black & White

makijaż super :) staranny i pasujący do Twojej urody :) moim zdaniem jesteś bardzo podobna do Keiry , na prawdę macie w sobie coś bardzo podobnego
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2009-05-04, 15:23
Odpowiedzi: 37
Wyświetlenia: 3 458
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: ze sztucznymi rzęsami

no właśnie ja próbowałam raz te w kępkach i nie udało mi się, odpadały nie udało mi sie ich dobrze przykleić :/ i od tamtej pory uważam że jednak te w pasku lepsze i że szybciej się je nakłada :)
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2009-04-24, 12:46
Odpowiedzi: 105
Wyświetlenia: 14 542
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: Step by Step ''Catty''

przepiękny makijaż :)
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2009-04-24, 12:38
Odpowiedzi: 37
Wyświetlenia: 3 458
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: ze sztucznymi rzęsami

Cinderella Girl a moglabyś poradzić jakąś dobrą i niedrogą firmę rzęs w kępkach ? no i klej, bo ostatnio zakupiłam sobie te rzęsy w kępkach ale w ogole sie nie chcą trzymać ... myśle że dlatego że...
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2009-03-25, 12:56
Odpowiedzi: 35
Wyświetlenia: 2 176
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: Przeprośmy się, przeprośmy, kup mi pomarańczę

moim zdaniem ta kreseczka na dole i to że brak jej u góry pasuje fajnie do Twojego kształtu oka :) bardzo ładna dziewczyna z Ciebie ;)
Forum: Wizażowe Społeczności 2009-02-24, 07:31
Odpowiedzi: 5 008
Wyświetlenia: 130 255
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: American Girls po raz...IX

gr8 :) fajnie ze nowy wątek ;P
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2009-02-18, 20:05
Odpowiedzi: 50
Wyświetlenia: 4 686
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: .: Step By Step - Be My Valentine :.

świetny makijaż, podoba mi się cieniowanie i kreseczki :) masz śliczne oczy, step bardzo fajnie zrobiony, konkretny ;)
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2009-02-10, 16:53
Odpowiedzi: 79
Wyświetlenia: 8 154
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: Obiecany pierwszy Step by step- brąz w Styu Pussycat Dolls made by Me :)

jeden z najwspanialszych makijaży jaki kiedykolwiek widziałam.... bezbłędny i taki profesjonalny, super :)... zazdroszcze bo ja nigdy nie dojdę do takiej wprawy :)
Forum: Fotografia, sprzęt fotograficzny, galerie zdjęć 2009-02-06, 12:28
Odpowiedzi: 5 001
Wyświetlenia: 232 056
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: Wyretuszować Ci fotkę? Przerobić zdjęcie? Część IV

hey dziewczynki to znowu ja proszę o rozjaśnienie tła tzn. chodzi mi głownie o to zeby włosy bylo bardziej widać, możecie się też pobawić z kolorkiem :) będę wdzięczna :*
Forum: Wizażowe Społeczności 2009-02-06, 10:36
Odpowiedzi: 5 024
Wyświetlenia: 131 543
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: American girls cz. VIII

hehehe dziewczyny jak wy zapieprzacie :P nie nadążam za wami :P nie było mnie kilka dni i już nowy wątek, super :) pozdrawiam :*
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2009-02-06, 10:32
Odpowiedzi: 735
Wyświetlenia: 81 229
Wysłana przez xpaulinqa123x
Forum: Fotografia, sprzęt fotograficzny, galerie zdjęć 2009-01-29, 15:53
Odpowiedzi: 5 001
Wyświetlenia: 232 056
Wysłana przez xpaulinqa123x
Forum: Fotografia, sprzęt fotograficzny, galerie zdjęć 2009-01-29, 14:21
Odpowiedzi: 5 001
Wyświetlenia: 232 056
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: Wyretuszować Ci fotkę? Przerobić zdjęcie? Część IV

hey wszystkim :) Potraficie zdziałać cuda, świetnie obrabiacie zdjęcia, mam znów prośbę o przerobienie 2 fotek,próbowałam już sama coś potworzyć ale nie bardzo mi wyszło, dlatego proszę o...
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2009-01-23, 20:16
Odpowiedzi: 735
Wyświetlenia: 81 229
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: Zima południowa-Zdjątka tego egzotycznego typu urody:)

nie nie, na prawde są brzydkie, wiem co mówie, każda zaufana osoba przyzna mi to szczerze, na zdjęciach wyglądają troche inaczej... w rzeczywistości są bardzo małe i mają brzydki kształt ;(
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2009-01-23, 20:05
Odpowiedzi: 735
Wyświetlenia: 81 229
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: Zima południowa-Zdjątka tego egzotycznego typu urody:)

aha, a waszym zdaniem jaki makijaż pasuje mi bardziej ?
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2009-01-23, 20:05
Odpowiedzi: 735
Wyświetlenia: 81 229
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: Zima południowa-Zdjątka tego egzotycznego typu urody:)

heh dzięki dziewczyny, nie robię się specjalnie na żadną zime czy coś tym podobnego,, poprostu wydaje mi sie ze lepiej wygladam w ciemnych włosach, makijaz taki robie bo mam obrzydliwe usta i musze...
Forum: Wizażowe Społeczności 2009-01-23, 09:56
Odpowiedzi: 5 060
Wyświetlenia: 170 875
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: ...... AMERICAN GIRLS po raz VII .........

są prześliczne, ile za nie zapłaciłaś ?
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2009-01-23, 09:43
Odpowiedzi: 735
Wyświetlenia: 81 229
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: Zima południowa-Zdjątka tego egzotycznego typu urody:)

Cześć dziewczyny, świetny wątek, piękne są kobiety zimy. Ja niestety nigdy nie potrafiłam określić swojego typu urody :( mogłybyście mi pomóc ?
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2009-01-23, 09:20
Odpowiedzi: 71
Wyświetlenia: 4 807
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: >> W stylu Nicole z TPD ??<<

Ależ proszę :P nmzc :) no śliczna kobieta i uważam że ten makijaż jest idealnym odzwierciedleniem jej makijażu xD :P
Forum: Wizażowe Społeczności 2009-01-23, 09:19
Odpowiedzi: 5 060
Wyświetlenia: 170 875
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: ...... AMERICAN GIRLS po raz VII .........

Czekoladko ja również postawiłabym na coś srebrnego , może jakiś pasek, kolczyki ,bransoletki, torebka , może buty jeszcze albo jakieś spinki do włosów :P? pokombinuj co tam masz w szafie :)
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2009-01-22, 23:25
Odpowiedzi: 71
Wyświetlenia: 4 807
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: >> W stylu Nicole z TPD ??<<

a słyszałaś o zespole The Pussycat Dolls ? jeśli tak to to jest ta głowna wokalistka :) nicole scherzinger , bardzo ładna
Forum: Wizażowe Społeczności 2009-01-22, 23:22
Odpowiedzi: 116
Wyświetlenia: 2 502
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: Dla wszystkich które mają trochę czasu i chcą go wykorzystać na zmianę...

hey dziewczyny ;) mi dopiero teraz ferie się zaczynają, trzeba się wziąć za siebie :P muszę pofarbować włoski, schudnąć potem pomyśle o karnacji :P moze jakieś solarium kilka razy ? zobaczymy ;)...
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2009-01-22, 23:02
Odpowiedzi: 71
Wyświetlenia: 4 807
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: >> W stylu Nicole z TPD ??<<

suuuper :) śliczny makijaż , jest w stylu Nicole :)
Forum: Fotografia, sprzęt fotograficzny, galerie zdjęć 2009-01-19, 16:23
Odpowiedzi: 5 001
Wyświetlenia: 232 056
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: Wyretuszować Ci fotkę? Przerobić zdjęcie? Część IV

dzięki wielkie ale nadal nie umiem :/ jakaś tępa jestem strasznie :( nie umiem tego znaleźć
Forum: Fotografia, sprzęt fotograficzny, galerie zdjęć 2009-01-18, 21:39
Odpowiedzi: 5 001
Wyświetlenia: 232 056
Wysłana przez xpaulinqa123x
Dot.: Wyretuszować Ci fotkę? Przerobić zdjęcie? Część IV

niestety aż wstyd się przyznać ale nie wiem jak to się robi :( ale dziekuję Ci za chęci :*
Pokazuję wyniki 1 do 100 z 184

 
Gorące linki

Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:20.