Wizaz.pl - Wyniki szukania

Wróć   Wizaz.pl > Szukaj w forach

Notka

Pokazuję wyniki 1 do 100 z 500
Szukanie zajęło 2,28 sekund
Szukaj: Wiadomości napisane przez: monika01011986
Forum: Wspólne odchudzanie 2016-05-16, 23:54
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Cześć dziewuszki :*:*:*
Wpadam w odwiedziny bo tylko tak mogę... czasu nie mam kompletnie na pisanie tutaj co pewnie zauważyłyście :mur:
Moja rodzinka i życie na obczyźnie pochłania mój czas na...
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-11-06, 12:55
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

hej hej hej :D
Czytam Was i wszystko wiem co u Was ale kurde czasu na pisanie kompletnie mi brak :( dzieciaki mają ferie (na szczęście w poniedziałek idą już do szkoły/przedszkola) i w domu mam...
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-10-26, 23:23
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Hej kochane 😙
Ja żyję, jestem i czytam was ale nie mam kiedy nawet napisać. Od przyszłego tygodnia bede miala wolne bo ferie moje dzieci mają to bede z wami częściej 😊 póki co codziennie pracuje a...
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-10-21, 14:07
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Hej slicznoty 😙
Ja niedawno z pracy wróciłam i tak mnie glowa boli że mi nie dobrze 😔 wzielam tabletki i chyba pomału przechodzi.....
Dziś jakos tak ciężko mi sie funkcjonuje, pewnie to wina...
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-10-20, 16:20
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

hej :*

Ja po weekendzie jak zwykle ogarnąć się nie mogę i dopiero dziś znalazłam chwilę żeby coś napisać :brzydal:
U mnie zimno... nie chce się na dwór wychodzić i najchętniej cały dzień w łóżku...
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-10-16, 17:16
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Hej kochane 😘 ja dzisiaj miałam wolne od pracy no i całe szczęście! Bo wczoraj wieczorem zadzwonił szwagier mojego męża że jest na parkingu 2 km od nas swoim tirem (jeździ jako kierowca po europie)....
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-10-15, 15:08
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Hehe jeszcze troche i mały bedzie juz spał całe noce to wtedy sie wyspisz 😊 ja moich chłopaków zawsze porzadnie napchalam wieczorem mlekiem z kaszką i spali do rana jak zabici 😀 więc wstawac nie...
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-10-14, 21:42
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Znalazłam aplikacje 😊 okazało sie że miałam w telefonie włączoną ochrone rodzicielską i blokowalo mi aplikacje dostępne dla dorosłych. Wyłączyłam to i odrazu wizaz forum sie pokazało 😀 teraz moge...
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-10-14, 19:39
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Kochana jeśli one są świeże to kup jakiś dobry krem na rozstępy w aptece i smaruj codziennie. Wtedy będą mniej widoczne. Pamiętaj też że z czasem one robią się białe i aż tak bardzo w oczy się nie...
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-10-14, 18:41
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Mi po ciąży to przez pierwszy rok nawet kilogram spaść nie chciał ale przyznam że zbytnio też nie odchudzałam się wtedy. Dopiero jak zaczęłam diete 1200 kcal to waga zaczęła lecieć i nawet nie...
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-10-14, 18:32
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

A Madzia widzę w Niemczech siedzi. Na początku listopada wraca, nie??

Ja dzisiaj na obiad grzecznie bo była duszona rybka z ziemniakami i jogurtem naturalnym. Na kolacje będzie surówka z sałaty...
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-10-14, 18:13
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

hehehe ja mam to samo!!! na owsiankę i płatki z mlekem patrzeć nie mogę z rana. Teraz jak tylko oczy otwieram to od razu myślę o kawie z mlekiem i delikatnej jajecznicy z chlebem i masłem :love: mogę...
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-10-14, 17:58
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

ohhh jeju jaki słodziak :love: i jakie ma fajne dwa ząbki na dole :D fajne te Wasze maluszki :D moje chłopaki to już tacy duziiii że zapomniałam jak to jest mieć bobaska w domu :brzydal:
...
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-10-14, 14:19
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Hej dziewczyny 😙

Ja po pracy leżę i sie w łóżku grzeje bo tak zmarzlam dziś że szok. Zimno jak cholera na dworze 😕 probowalam zainstalować aplikacje wizazu ale niema tam juz forum? W ogóle niema...
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-10-13, 22:13
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-10-13, 22:04
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Hercia gratuluję z całego serca :cmok::oklaski: piękna kruszynka!!! oglądałam twój album :) W ogóle to jakim kurde cudem Ty miałaś tak malutki brzuch w 9 miesiącu ciąży!!?? To aż nie prawdopodobne!!...
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-10-13, 21:47
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Dobrze zaobserwowałaś :) byliśmy w PL 3 tygodnie w sierpniu :)
Pogoda nam mega sprzyjała bo przez te 3 tygodnie były caly czas upały :D
Byliśmy więc 1 cały dzień w Stegnie nad morzem, 1 dzień w...
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-10-13, 20:04
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Hej kochana :*
Miło mi że o mnie pamiętasz :*
Dużo osób mnie namawia żebym walczyła o odszkodowanie ale ja się boję że jak przegram to będę musiała zapłacić za koszty sądowe itd. a to w Niemczech...
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-10-13, 17:59
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

U mnie szybko czas leci, moje dzieciaki rosną jak na drożdżach i ja również :brzydal::hahaha: W sierpniu byliśmy na urlopie w Polsce i obżerania się nie było końca! Do tej pory nie mogę się ogarnąć i...
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-10-13, 17:10
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Cześć dziewuszki!!!!! :cmok::cmok::cmok:
Jezuuuu ze sto lat mnie tu nie było a Wy nadal tu jesteście!! :jupi::jupi::jupi:
Ale się cieszę że nasze forum nie "umarło" :jupi::jupi::jupi:
Ja to...
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-03-02, 16:02
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Hej chudziny :-*
Ja na chwilke powiedzieć że czytam co piszecie i dziekuje za pocieszenie odnośnie mojego nosa :-* mam nadzieje ze faktycznie szybko zleca te trzy miesiace. W weekend pracowałam i...
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-02-27, 01:30
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Hej laseczki :-*
Znowu was opuściłam :-( niedobra jestem, wiem :-( ale ostatnio jakoś ciężko u mnie z czasem. Obczyzna, praca,dzieci, mąż, mieszkanie... Dużo tego. Zaczęłam też na basen chodzic dwa...
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-01-23, 21:56
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Hej :-*
Ja od wtorku mam szpital w domu :( Kolin chory, mój mąż też chory i od wtorku na zwolnieniu lekarskim siedzi w domu, ja od czwartku też umieram :( gorączka, ból kości i głowy, okropny...
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-01-19, 12:58
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

A ja sie przespalam do 12 :) oczywiście dalej w łóżku leżę bo wstać mi sie nie chcę :p coś mnie brzuch zaczyna boleć, pewnie @ dostane ale mam nadzieje że już ten właściwy :p
Trzeba jakieś drugie...
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-01-19, 08:47
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Hej :-*
Widzę że wczoraj nikogo tu nie było :brzydal:
Ja wczoraj w pracy siedziałam, dosyć szybko mi te osiem godzin zlecialo :) teraz wstalam na chwile syna odprawic do szkoły i ide dalej spać z...
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-01-18, 02:30
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Ooo czyli nie tylko ja jutro pracuje? :) na szczęście to mój ostatni dzień jutro i do następnej soboty wolne :) od marca będę miala wiecej na rano do pracy (jeśli wypadnie mi w weekend pracowac) i...
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-01-17, 21:59
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

No przyjemnie i zdrowo tak pospacerowac :) u mnie dzisiaj lało cały dzień wiec nici ze spacerów.
Jeszcze tylko dwie godzinki i do domu :) ale jakos tak nie ciesze sie bo wiem że jutro znowu mnie to...
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-01-17, 21:13
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

A ja tak w ogóle to w pracy siedzę :) włączylam radio dosyć głośno i sobie muzyki slucham i latam po hali :) wesoło jest i czas szybko leci :) wczoraj bylismy u znajomych na imprezce do 1 w nocy....
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-01-17, 20:17
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

No badań krwi nie robiłam bo lekarze wolą bez tego testować na mnie wszelkie tabletki anty dostepne na rynku :brzydal: mialam juz z pięć różnych i zawsze skutki uboczne nie do zaakceptowania. W lutym...
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-01-16, 14:06
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

ooo a u mnie leje że świata za oknem nie widac :(

Kochana bo to Polska więc co się dziwisz. Nasz kraj to jakby zatrzymał się w czasie no i niema nic za darmo oczywiście. Chcesz rodzić normalnie...
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-01-16, 13:59
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Helllooł :)
Wpadłam na chwilkę bo idę jakiś obiad zrobić i ogarnąć mieszkanie. Dziś wieczorem jedziemy do znajomych na małą imprezę więc muszę teraz w domu wszystko porobić bo jutro i pojutrze do...
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-01-16, 00:29
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

ooo to dobrze, że znalazła się taka dobra rodzina. Cieszę się że nie siedzą gdzieś w domu dziecka bo to byłoby straszne :(
A co na to biologiczni rodzice? Wiedzą o tym? W głowie mi się w ogóle to...
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-01-15, 15:45
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Milenko no faktycznie sie wymordowalas :( współczuję bo na pewno była to okropna trauma dla ciebie. Jak slysze że kobiety mają skurcze np. po dwa dni to mi szczena opada bo ja mialam tylko 5 godzin...
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-01-15, 15:00
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Kurde dla mnie jak juz można było przeć to była taka ulga że szok! Juz wtedy to mało bolało w porównaniu ze skurczami wcześniejszymi. Ty miałaś znieczulenie wiec napewno troche ci ulzylo w tym...
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-01-15, 14:47
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Cudowny ten twój Pluto :) jakbym takiego miała to bym ciagle sie do niego tulila i spalibysmy na pewno razem :D

Aaa coś kiedyś juz o tym wspominalas tu na wątku ale jakie to było słowo to...
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-01-15, 13:52
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Kobieto po dobie w pracy to ja bym nawet nogi nie uniosła tylko poszłabym prosto do wyra spać :D a Ty skalpel zrobiłaś i tą całą reszte!!!! :pliz: :pliz: :oklaski: I Ty zadowolona nie jesteś??...
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-01-15, 13:49
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

heja :)
Ja dzisiaj rano zawiozłam Kolina do przedszkola i potem jeszcze pospałam do 12 :) Zaraz muszę jakies zakupy iść zrobić, jakiś obiad wyczarować a potem idę do laryngologa na czyszczenie nosa....
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-01-15, 01:13
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

nooo gratulacje :oklaski: pięknie zaczynasz nowy rok :D
Ohh a zdjęcie faktycznie drastyczne :brzydal: strach patrzeć na nie :brzydal:
Dobrze wyglądasz! Nie masz na co narzekać! :)

----------...
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-01-15, 00:37
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Heja :)
U mnie dzisiaj bez żadnych akcji żołądkowych więc przed snem popiszę sobie chwilę z wami :) Pewnie już śpicie więc przynajmniej wam odpiszę :D



No naprawdę ch*j nie lekarz :/ ja też...
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-01-14, 00:52
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Hej kochane :-*
Ja dzisiaj nie mialam kiedy popisac z wami :( sporo zakupów musialam zrobić, potem obiad a potem umieralam bo obiad mi zaszkodził :( zrobilam karkówke z ziemniakami w tym worku z...
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-01-12, 23:47
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Noooo brawo kochana!!! I to mi sie podoba :) Ty na pewno też odrazu się lepiej czujesz jak masz makijaż itd :) to bardzo ważne dla kobiety a zwłaszcza dla młodej mamy :) Także super że wróciłaś do...
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-01-12, 23:20
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

ehh no wyciął mi małżowiny dolne nosa - całkowicie. A tego nie wolno usuwać tylko można je lekko "przyciąć, skrócić". One są potrzebne do ochrony i nawilżania nosa. Usuwa się je tylko przy...
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-01-12, 22:47
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

no no no :D jaka szprycha :D ślicznie Ci w tej sukience :) no i jakaś Ty szczuplutka :love: A ten Pan na pierwszej fotce to twój Boy? :)
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-01-12, 22:44
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Ale mi smaku narobiłaś :mniam: aż zgłodniałam :brzydal: szkoda że nie mam żadnej drożdżówki :( albo może i lepiej dla mojego tyłka :cojest:

---------- Dopisano o 22:43 ---------- Poprzedni post...
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-01-12, 21:11
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-01-11, 20:46
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Napewno bedzie w aptece :) aaa i co do karmienia piersią to w ogole sie nie przejmuj! Jak mały nie bedzie chcial ciągnąć cycka lub nie będzie sie najadal twoim mlekiem to bez wyrzutów sumienia daj mu...
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-01-11, 20:20
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

MILENKO gratuluję Ci kochana z calego serca! Ciesze sie że jesteście z Oskarkiem cali i zdrowi :) piękne imie wybrałaś :D ja tez mam Oskarka :) co do tesciowej to olej ją całkowicie. Niech sobie...
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-01-11, 20:08
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Forum: Wspólne odchudzanie 2015-01-11, 20:05
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Hej slicznoty :-*
Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku kochane moje :-* dużo zdrówka, miłości, pieniędzy, szczęścia i oby kilogramy spadały jak zaczarowane :)
Ja juz w niemczech od środy...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-12-22, 01:34
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Hej kochane :-*
Ja juz w Polsce! Przyjechaliśmy dzisiaj o 23 :) super sie jechało, droga byla prawie pusta, żadnych korków! 10 godzin zajęła nam cała podróż wiec nie dużo :) nawet zmęczeni nie...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-12-20, 20:40
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Hej laseczki :*
Chcialam zameldowac że zyje i mam sie lepiej niz ostatnio :) z nosem gorzej niestety i chyba czeka mnie kolejna operacja na wiosne bo sie nic nie goi :( 30 grudnia mam termin u...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-12-01, 15:59
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Hej, ja tylko na sekunde. Nie chce wam tu marudzic to napisze tylko że w sobote i niedziele pracowałam i jutro i pojutrze też ide do pracy wiec jedynie dzisiaj mam wolny dzień żeby dom ogarnąć ....
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-11-30, 02:21
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Hej :*
Ja na chwilke przed snem powiedzieć tylko że żyje ale nie mam kiedy pisać bo ten weekend pracuje i w pracy jest sporo latania bo ludzi full. Jestem dzis padnięta!
Ze zdrowiem lepiej choć z...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-11-28, 10:54
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Ojj Zosia Zosia ty jak cos napiszesz to ja płacze że śmiechu! "z tym dobrym zerwalam, z ex tym be spotkalam" fajnie ich odpisałaś :D
No i może to dobrze że jestes singielka :) wyszalej sie, masz...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-11-28, 00:14
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Madzia a dziękuję :) każdemu póki co się podoba ten tatuaż, mam nadzieje że będzie równie pięknie na żywo wyglądał :) Na pewno Wam pokażę :) Ojj u mnie z witaminami to masakra, biorę tylko jak mi...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-11-28, 00:13
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

hej lasencje :*
Ja dzisiaj lepiej się czuję o dziwo :D wzięłam wczoraj na noc trzy ibuprofeny, wypiłam podwójną dawkę Multi-sanostolu i poszłam spać. Rano nic mnie nie bolało! Przez cały dzień się...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-11-26, 22:43
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Ja tylko na moment, fatalnie sie czuję, angina sie rozkręca :( gardło napierdziela i strepsils już mogę schowac do szafki bo kompletnie nic nie pomaga. Wzięłam ibuprofen bo gorączka wróciła i ide...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-11-26, 15:28
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Ehh te wirusy :/ coraz więcej tego cholerstwa :/
hehehe Ty to Basiu wiesz jak się pocieszyć :hahaha: "u mnie 1kg mniej ale to ze stresu.pewnie jutro wroci" :hahaha:
A jak dzisiaj Monisia się...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-11-26, 14:48
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

hej Margotku :*
Mnie też to na początku wkurzało :/ nie umiałam powiedzieć Mamo do obcej mi kobiety przecież. No ale teściowa jest spoko, to już starsza kobieta, dosyć skromna i taka "do rany...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-11-26, 14:43
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Hej :*
Nooo wreszcie :D troche długo mnie nie było :(
Ehh ten nos to chyba nigdy się nie zagoi :( może w Polsce laryngolog mi pomoże :rolleyes: dziękuję :*
My do Polski jedziemy 23 grudnia rano...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-11-26, 14:11
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

No ja też tęskniłam :cmok:ale co chciałam usiąść do kompa i popisać z wami to ciągle coś mi wypadało :/ wreszcie się udało :jupi:
Nosek może kiedyś się zagoi, póki co jest cały czas tak samo :( ...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-11-26, 14:11
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Wróciłam już od gina :) ogólnie jest wszystko ok ale muszę przez 60 dni brać jakieś tam tabletki na wyregulowanie cyklu. Codziennie jedną tabletkę na noc. Mają mi pomóc złagodzić wszystko, pozbyć się...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-11-26, 09:51
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Cześć laseczki :)
Melduję że żyje i myślę o was codziennie ale cięzko mi się ogarnać ze wszystkim i znaleźć czas na komputer :( Aplikacje Wizażu z telefonu usunęłam bo resetowałam telefon i od...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-11-04, 00:14
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Hahaha wariatka :) Mogłaś mówić to bym Ci mojego oddała :P też rusek ale z Syberii :D A wkurza mnie na maksa! Ciągle drze tą gębę :( w nocy spac nie daje i nad ranem też nie :( całą miskę ma żarcia a...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-11-04, 00:08
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Noo wreszcie Madzia wróciła!!!!!! :* :* :* Powiem Ci kochana szczerze, że tak rzadko tu bywałam i miałam tyle roboty w życiu codziennym (operacja itd) że ten czas kiedy Cie nie było zleciał mi...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-11-03, 23:54
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

no hejjj :*

Podczytałam was i wiem co u której sie dzieje :D
U mnie lepiej :-) dostałam dzisiaj okres :jupi: w ciąży nie jestem :jupi: i wreszcie cycki przestały mnie boleć, ale te 2 ostatnie...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-10-31, 00:39
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

hej laseczki :*

Widziałam że się martwicie o mnie :* pytacie jak się czuję :*
No więc są momenty że jest dobrze ale ogólnie jest ch.u.j.owo :(
Nie chciałam wam się tu użalać nad sobą więc nie...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-10-13, 10:36
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Hej slicznotki :-*
Ja na chwilke tylko powiedzieć że byłam u lekarza i mam angine :-( dostałam antybiotyki. Mam zakaz opuszczania łóżka :-/ wczoraj w pracy ledwo przeżyłam, bardzo mi Ibuprofen...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-10-12, 17:06
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Hej :-*
Napisze krótko bo nie chce wam tu marudzić... Mam grype :-( ale taką prawdziwą :-( goraczka prawie 40 stopni, zbijam ją ciągle ibuprofenem. Wszystko mnie napier..., gardło też wiec myślę...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-10-10, 15:26
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Hej :-*
Melduje że jeszcze żyje ale ledwo :-( mam taki okres że aż mi słabo. Kręci mi sie w głowie i w ogóle najlepiej to bym spała 24 na dobe. Biore te żelazo ale chyba za mała dawka to jest....
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-10-09, 14:43
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Wcale nie trzeba zaczynać jeść mięsa ze względu na ciąże :) będziesz brała witaminy i żelazo dla kobiet w ciąży to będzie ok :) w ciązy najważniejsze jest białko do budowy kości u dzidziusia i żeby...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-10-09, 14:23
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Ojj zapomniałam wczoraj tego smsa napisać :mdleje: w sumie to nie wiem nawet gdzie mój polski telefon :confused: muszę go poszukać, gdzieś pewnie leży rozładowany :confused: ja używam tylko...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-10-09, 14:16
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Nie, no praca jest świetna :) na prawdę bardzo mi się podoba!
Co do zarobków to jest to taka praca o nazwie mini job basis. W niemczech jest bardzo popularna i dużo ludzi tak sobie pracuje lub...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-10-09, 14:15
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Wstałam o 12:30 :brzydal: cięzko było się podnieść :mdleje: masakra ile ja mogę spać! No ale dostałam okres :jupi: więc to jest chyba przyczyna mojego spania :] Po okresie biorę się za siebie, może...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-10-09, 10:06
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Hej :-*
Dziewuszki ja to bym tylko spała i spała :-( wczoraj o 18 sie położyłam i do 20:30 spałam, potem o 24 poszlam spac i cała noc spałam no i teraz ide spać bo nie wyrabiam :-( masakra co się...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-10-08, 15:18
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Nie pisałam z Madzią :( nie wpadłam na ten pomysł :/ postaram się dzisiaj wysłać jej smsa jeśli mam jeszcze jej numer w ogóle.

Miało się goić do 3 tygodni niby a to już miesiąc.... :/ no cóż,...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-10-08, 14:44
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

No już miesiąc ! Boże jak to szybko zleciało, sama w to nie wierzę.... dopiero co leżałam w szpitalu przecież a tu już miesiąc mija.
Laryngolog chciał mi dzisiaj oderwać mega strupa z prawej...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-10-08, 14:26
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Chyba mają zepsutą tą maszynę lub źle zaprogramowaną :/
Trenerzy twierdzą, że jesteś za chuda ale każą Ci jeść tyle ile się je na diecie odchudzającej :/ jaja sobie robią czy po prostu są...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-10-08, 13:46
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

no oczywiście, że tak!
Facet może myśli że Never nadal się odchudza? Może wg niego jest nadal za gruba ? :mdleje:

---------- Dopisano o 13:46 ---------- Poprzedni post napisano o 13:43...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-10-08, 13:21
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Moje drugie śniadanko :-) pieczony łosoś, mini croissant i szklanka soku pomaranczowego bez dodatku cukru ;-)
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-10-08, 12:39
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Jadę zaraz po synka do przedszkola. Potem zajdę do sklepu po jakieś mięcho na obiad. Nie wiem tylko jakie... nie mam pomysłu co na obiad zrobić. Wczoraj zrobiłam grillowane steki i łososia :D pyszne...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-10-08, 12:32
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

No widzisz :D pomyślałaś o mnie i jestem :D i to nie pierwszy raz już przecież :D ja zawsze wiedziałam że Ty coś z czarownicy masz :D :brzydal:
Z nosem niby troche lepiej bo oddychać przez niego już...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-10-08, 11:02
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-10-08, 10:54
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-10-08, 10:14
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Hej laseczki :-*
Nie miałam kiedy do was napisać bo tyle mam na głowie :-/
Teraz nawet siedze w poczekalni u mojego laryngologa, bedzie mi znowu strupy i gluty z nosa wyciagał. Najgorsze jest to...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-10-04, 22:54
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Dobry wieczór :-*
Ja tylko na chwilke zameldować że żyje :-) Wczoraj z pracy wróciłam o 24:20, mąż mi przygotował kąpiel z pianą i zapalił wszystkie świeczki w łazience jakie mielismy w domu :-D...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-10-03, 22:26
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Hej pięknisie :-*
Ja w pracy znowu. Wczoraj miałam mega ciężki dzień w pracy, tyle ludzi i tyle problemów z automatami to w życiu nie miałam :mdleje: w domu byłam o 1 w nocy gdzie ja pracuje niby...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-10-02, 13:42
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Wróciłam do domu wreszcie :mdleje: u pediatry dostałam skierowanie do laryngologa z Oskarem czyli ide dzis znowu do tego samego laryngologa który dziś mi tego gluta wyciągnął z nosa :-) mam sie...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-10-02, 11:12
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Hej dziewuszki :-*
Ja już po wizycie u laryngologa. To co mi wyciągnął z nosa to jakas masakra. Normalnie żywe mieso o długości ok 7 cm!!! Byłam przerażona. Taki wielki zakrwawiony glut :-/...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-10-01, 21:22
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Hej :-*
Ja w pracy siedzę :-/ czuje sie dobrze, mam siłę i nic mnie nie boli tylko ten nos... Piecze mnie w srodku bo tu gdzie pracuje ludzie fajki palą i ten dym podraznia mi te rany w nosie :-(...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-10-01, 14:06
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Na pewno szybko ci sie uda zrzucić te kilogramy :-) tym bardziej że stosujesz diete i ćwiczysz :-) robota przy dziecku też daje niezły wycisk :-) dużo spaceruj z nim na dworze bo to swietne jest na...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-10-01, 13:58
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Never dokładnie nie pamiętam co on mi tam wkładał do tego nosa bo tego było dosyć sporo i ja zawsze oczy zamykam żeby nie widziec co wyciąga bo mi sie nie dobrze robi na ten widok. Jutro mam wizyte...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-10-01, 00:35
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

W czwartek mam wizytę więc powiem lekarzowi o tym. Za wymaz nic nie płaci się tutaj więc zrobię to na pewno o ile lekarz jeszcze tego nie zrobił bo on ciągle mi w tym nosie przez ostatnie 2,5...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-09-30, 15:40
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

AAaa miałam Wam pokazać koszulkę którą wygrałam :) Miała być dla mojego męża ale okazało się że to damska hahaha biedny mój mąż się załamał bo on tak ją chciał :) Wrzucam fotkę z moją nagrodą :D
...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-09-30, 15:30
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

hej laseczki :*

Przepraszam, że się nie odzywam ale mam tyle na głowie... :/
Po tej operacji nosa mam straszne komplikacje :( rany się nie chcą goić, wszystko "gnije" mi w tym nosie i śmierdzi...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-09-19, 00:12
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Ahha no to dobrze że miałaś możliwość zrobienia operacji :-) wiadomo że garbaty nos za ładny nie jest więc warto zrobić operacje :-) chętnie fotki zobaczę!!! Ciekawa jestem efektu :-)
Kurde ale...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-09-18, 14:27
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Hej :-*
Ja leżę od trzech godzin w wyrze bo tak mnie głowa napierdziela :-/ wzięłam już ogromną dawke ibuprofenu ale jakoś nie zbyt szybko ból przechodzi :-( rano byłam u mojego laryngologa i znowu...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-09-17, 14:15
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Hej laseczki :-*
Ja pomału wracam do świata żywych.... Ciężko jest no ale żyć trzeba. Nos napierdziela nieziemsko, w poniedziałek wyciagneli mi tamponady a dziś odessali wszystko co sie utworzyło...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-09-12, 15:38
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Hej laseczki :-*
Ja ledwo żyje :-( tak źle to się nigdy w zyciu nie czulam jeszcze. Zrobili mi tą operacje wczoraj o 9 a jak sie obudziłam to godzine później takiego krwotoku dostalam że cala krew...
Forum: Wspólne odchudzanie 2014-09-11, 00:47
Odpowiedzi: 4 096
Wyświetlenia: 313 264
Wysłana przez monika01011986
Dot.: Piękne ciało chcemy mieć! 5 małych i zdrowych posiłków dziennie,Dieta 1200 kcal

Dziękuję dziewczyny :-* mam nadzieje że będzie tak jak piszecie i wszystko pójdzie gładko i pomyślnie :-)
Ja dopiero z wanny wyszłam, leżę już w łóżeczku ale brzuch mnie boli od okresu i w ogóle z...
Pokazuję wyniki 1 do 100 z 500

 
Gorące linki

Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:16.