Wizaz.pl - Wyniki szukania

Wróć   Wizaz.pl > Szukaj w forach

Notka

Pokazuję wyniki 1 do 100 z 500
Szukanie zajęło 0,33 sekund
Szukaj: Wiadomości napisane przez: mania199
Forum: Dobry fryzjer 2006-04-09, 10:42
Odpowiedzi: 66
Wyświetlenia: 58 599
Wysłana przez mania199
Dot.: dobry fryzjer w lubinie woj. dolnoslaskie !!!!

aha w tym La Creazione podobno najlepsze sa Magda i Iza...
Iza to typowo damska fryzjerka:)
Forum: Dobry fryzjer 2006-04-09, 10:39
Odpowiedzi: 66
Wyświetlenia: 58 599
Wysłana przez mania199
Dot.: dobry fryzjer w lubinie woj. dolnoslaskie !!!!

Hej CamilaD:) niestety nic nie wiem na temat DARKA:( ...Moge Ci natomiast polecic salon fryzjerski La Creazione, moja kuzynka ostatnio tam byla i wyglada super:) babka zrobila jej wszystko o co...
Forum: Pielęgnacja włosów i fryzury 2006-04-04, 11:10
Odpowiedzi: 40
Wyświetlenia: 4 308
Wysłana przez mania199
Dot.: włosy w kolorze orzechowym... :)

ładny kolorek wychodzi po farbie Joanny "Brazylijski orzech"
Forum: Fryzury i styling 2006-04-04, 10:57
Odpowiedzi: 953
Wyświetlenia: 141 980
Wysłana przez mania199
Dot.: Jak używać prostownicy?? do doświadczonych

a ja mam pytanko czy to mleczko Hot Liss L'oreala mozna kupic w normalnym sklepie czy tylko w sklepach fryzjerskich?? :*
Forum: Perfumy 2006-03-29, 07:49
Odpowiedzi: 1 362
Wyświetlenia: 8 315
Wysłana przez mania199
Dot.: Czym dziś pachniesz Wizażanko ? część V

HUGO BOSS "INTENSE" zakochalam sie w tym zapachu :) jest poprostu przesliczny !!!
Forum: Pielęgnacja włosów i fryzury 2006-03-27, 11:50
Odpowiedzi: 43
Wyświetlenia: 10 126
Wysłana przez mania199
Dot.: Włosy w kolorze czekolady

Bardzo fajny czekoladowy kolorek wychodzi po farbie Joanny "Brazylijski orzech"...Naprawde jest super:) szkoda tylko ze na moich wlosach nie trzyma sie zbyt dlugo:)...
Forum: Forum Plotkowe 2006-03-07, 09:38
Odpowiedzi: 325
Wyświetlenia: 8 400
Wysłana przez mania199
Dot.: Zbliza Sie Dzień Kobiet - Czy Obchodzicie To świeto?

Lubię to święto i obchodzę :) :) :)
Forum: Na ślubnym kobiercu, przygotowania do ślubu 2006-01-09, 12:17
Odpowiedzi: 4
Wyświetlenia: 1 115
Wysłana przez mania199
Dot.: Bardzo dobry fotograf na Dolnym Slasku :)

Hej ja tez mam slub w czerwcu jestem z Lubina :) u nas najlepszy jest Pawel Wechta i Iwonka Janus ktora u niego pracuje :) podam Ci numer tam do nich, Najlepiej zadzwon i wszystkiego sie dowiesz...
Forum: Moda 2005-10-01, 21:16
Odpowiedzi: 644
Wyświetlenia: 43 748
Wysłana przez mania199
Dot.: Kompletujecie już garderobę na jesień?

ciesze sie ,ze Ci sie podobaja:) trzymam kciuki ...
Forum: Moda 2005-10-01, 21:05
Odpowiedzi: 644
Wyświetlenia: 43 748
Wysłana przez mania199
Dot.: Kompletujecie już garderobę na jesień?

wlascieiwe to nie sa rurki bo maja lekko rozszerzone nogawki :) wklejam fotke
Forum: Moda 2005-09-30, 19:58
Odpowiedzi: 644
Wyświetlenia: 43 748
Wysłana przez mania199
Dot.: Kompletujecie już garderobę na jesień?

troszke duzo jak na bluzeczke z krotkim rekawkiem bo 49 zł dokladnie nie pamietam :( ale tak mi sie podobala ze musialam ja miec
zdecydowanie lepiej wyglada w realu niz na foto:)
Forum: Moda 2005-09-30, 12:47
Odpowiedzi: 644
Wyświetlenia: 43 748
Wysłana przez mania199
Dot.: Kompletujecie już garderobę na jesień?

dziekuje yola66 :* jeansy kosztowaly 120 zł
Forum: Moda 2005-09-30, 12:45
Odpowiedzi: 644
Wyświetlenia: 43 748
Wysłana przez mania199
Dot.: Kompletujecie już garderobę na jesień?

dziekuje:) kupilam go we wrocławiu w galerii auchan, tam jest taki sklep co sie nazywa greenpoint za 119 zł :) wiem ze podobne sa na allegro czy bazarach za 60 zł jednak ten ma podszewke i jest...
Forum: Moda 2005-09-30, 12:01
Odpowiedzi: 644
Wyświetlenia: 43 748
Wysłana przez mania199
Dot.: Kompletujecie już garderobę na jesień?

to czas na mnie :) oto moje pierwsze zakupy w tym sezonie mam nadzieje, ze na tym sie nie zakonczy bo mam jeszcze duzo rzeczy upatrzonych .... tylko skad brac na to wszystko kase :P

bluzeczka...
Forum: Moda 2005-09-26, 13:06
Odpowiedzi: 644
Wyświetlenia: 43 748
Wysłana przez mania199
Dot.: Kompletujecie już garderobę na jesień?

swietne ciuszki , ale mnie najbardziej interesuje ten lancuszek Diora :) jest swietny mozesz zdradzic gdzie i za ile go kupilas??:)
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2005-09-23, 21:00
Odpowiedzi: 40
Wyświetlenia: 2 160
Wysłana przez mania199
Dot.: Papugowaty tym razem;)

wszystko bylo by ok :) nawet kolorki Ci pasuja ale moim zdaniem troche za bardzo sie swiecisz
Forum: Moda 2005-09-23, 07:41
Odpowiedzi: 1 008
Wyświetlenia: 34 103
Wysłana przez mania199
Dot.: dziewczyny co myslicie o tym płaszczu?

swietny ten plaszczyk !!!!! ja tez chce taki
Forum: Pielęgnacja włosów 2005-09-23, 07:15
Odpowiedzi: 45
Wyświetlenia: 10 631
Wysłana przez mania199
Dot.: Garnier neril a Seboradin?

i bądz tu teraz babo madra :)
Forum: Pielęgnacja włosów 2005-09-22, 13:40
Odpowiedzi: 45
Wyświetlenia: 10 631
Wysłana przez mania199
Dot.: Garnier neril a Seboradin?

no i teraz to juz nie wiem co kupic na te moje nieszczesne wlosy :( kazdy pisze cos innego :(

tyle juz przeczytalam na temet wypadania wlosow i zastanawiam sie nad:

szampon Dermena
Seboradin...
Forum: Fryzury i styling 2005-09-22, 13:36
Odpowiedzi: 5 443
Wyświetlenia: 468 919
Wysłana przez mania199
Dot.: Efalock boska prostownica

tyle osob wychwala Mastera ,dlatego ze chyba zdecydowana wiekszosc go posiada :) a jesli chodzi o Champa to nie widzialam zeby ktos go krytykowal, ja nic nie moge powiedziec bo go nie posiadam :)
Forum: Kuchnia - Moje gotowanie 2005-09-22, 13:33
Odpowiedzi: 77
Wyświetlenia: 12 283
Wysłana przez mania199
Dot.: Zapiekanka włoska

ja juz od dawan robie taka zapiekanke!!! nawet wczoraj mialam ja na obiad :) jest pyszna
jedyne czego nigdy nie dodaje to tej smietany i jajek !!!
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2005-09-21, 20:47
Odpowiedzi: 36
Wyświetlenia: 1 902
Wysłana przez mania199
Dot.: jesienny

no i bardzo dobrze ze okazal sie zielony bo taki kolor bardzo ladnie pasuje do twoich wlosow
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2005-09-21, 20:44
Odpowiedzi: 30
Wyświetlenia: 1 675
Wysłana przez mania199
Dot.: Próba

szkoda tylko ze takie male te fotki:( bo z tego co widze to bardzo ladny makijaz takie delikatny :)
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2005-09-21, 20:42
Odpowiedzi: 90
Wyświetlenia: 5 661
Wysłana przez mania199
Dot.: Kolorowe oczy

no juz sama nie wiem tak mi sie wydaje ale tylko na tej jednej fotce :)

zreszta to jest nie wazne i tak mi sie podoba:*
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2005-09-21, 20:39
Odpowiedzi: 30
Wyświetlenia: 1 675
Wysłana przez mania199
Dot.: Jak wam sie podoba ;)

szkoda ze takie male:( i slabo widac
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2005-09-21, 20:38
Odpowiedzi: 40
Wyświetlenia: 2 843
Wysłana przez mania199
Dot.: Mój pierwszy raz;)

bardzo ladnie !!! brawo udany debiut
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2005-09-21, 20:34
Odpowiedzi: 90
Wyświetlenia: 5 661
Wysłana przez mania199
Dot.: Kolorowe oczy

no wlasnie tak mlodo, niby jak bys plakala, inaczej niz zwykle :)
Forum: Fryzury i styling 2005-09-21, 13:11
Odpowiedzi: 5 443
Wyświetlenia: 468 919
Wysłana przez mania199
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2005-09-21, 12:40
Odpowiedzi: 63
Wyświetlenia: 4 673
Wysłana przez mania199
Dot.: Kolejne mocne oczy z kolorowym akcentem

wiem Agus :( przepraszam, ale tak jakos nie mam weny :( zreszta jak sie napatrze na te twoje makijaze to mi wstyd :/
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2005-09-21, 12:18
Odpowiedzi: 51
Wyświetlenia: 3 253
Wysłana przez mania199
Dot.: Brązy

wow nio i tu to wygladasz przecudnie !!! tak jak pisze Dolly makijazyk swietnie komponuje sie z wlosami :) bardzo podoba mi sie jak zaznaczylas oczko tym ciemnym brazem , musze pokombinowac cos...
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2005-09-21, 12:11
Odpowiedzi: 90
Wyświetlenia: 5 661
Wysłana przez mania199
Dot.: Kolorowe oczy

rzeczywiscie makijazyk swietny !! taki swierzy kolorowy, swietnie roztarlas granice bardzo mi sie podoba:)
przepraszam ze to pisze ale na tym drugim foto troszke wygladasz jakbys plakala i jest...
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2005-09-19, 20:46
Odpowiedzi: 1 750
Wyświetlenia: 179 849
Wysłana przez mania199
Dot.: Indyjskie makijaże

mam pytanie czy jednak te marrokanskie khole sa lepsze czy pakistanskie ??

Dolly czy juz masz khol od tej Pani ?? bo wlasnie chailam do niej napisac i nie wiem ktory zamowic hmm....
Forum: Moda 2005-09-19, 11:12
Odpowiedzi: 644
Wyświetlenia: 43 748
Wysłana przez mania199
Dot.: Kompletujecie już garderobę na jesień?

dzieki wielkie ana !! w weekend wybieram sie na zakupy do wrocka wiec napewno odwiedze terannove:*
Forum: Fryzury i styling 2005-09-19, 11:08
Odpowiedzi: 5 443
Wyświetlenia: 468 919
Wysłana przez mania199
Dot.: Efalock boska prostownica

dziwne,ze jak ja z nia rozmawialm przed zakupem to sama polecalam mi mastera bo powiedziala ze ona tez go uzywa itd... nio chyba ze teraz zmienila na tondeo hmm

ja jestem bardzo zadowolona z...
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2005-09-19, 10:42
Odpowiedzi: 103
Wyświetlenia: 13 352
Wysłana przez mania199
Dot.: Moje Makijaże- OCZY

Witam na forum !! sliczne makijaze !! szczegolnie numer 2 :) szkoda tylko ze nie widac calej buzi ,wtedy zdecydowanie lepiej by bylo nam oceniac
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2005-09-19, 10:39
Odpowiedzi: 63
Wyświetlenia: 4 673
Wysłana przez mania199
Dot.: Kolejne mocne oczy z kolorowym akcentem

ale bombowo :) poprostu cud miod !! Agus masz sliczne oczy a w tym makijazu jest Ci naprawde do twarzy!! nic dodac nic ujac
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2005-09-18, 10:45
Odpowiedzi: 63
Wyświetlenia: 4 492
Wysłana przez mania199
Dot.: ...::: Brązowa Kredka :::...

Aga swietny makijazyk bardzo dobrze Ci w brązie :) kurcze gdzie te syfki co ty gadasz za glupoty :P

jesli chodzi o mnie to nie jestes wogole podobna do Rossati !!! jestes duzo ladniejsza
Forum: Fryzury i styling 2005-09-16, 10:32
Odpowiedzi: 5 443
Wyświetlenia: 468 919
Wysłana przez mania199
Dot.: Efalock boska prostownica

ja prostuje tak miedzy 5 a 10 :)
Forum: Moda 2005-09-16, 10:03
Odpowiedzi: 644
Wyświetlenia: 43 748
Wysłana przez mania199
Dot.: Kompletujecie już garderobę na jesień?

jejku ale super !!!!! wszystkie twoje ciuszki mi sie bardzo podobaja :)
Forum: Moda 2005-09-16, 10:00
Odpowiedzi: 644
Wyświetlenia: 43 748
Wysłana przez mania199
Dot.: Kompletujecie już garderobę na jesień?

strasznie podoba mi sie ten sweterk(golfik) mozesz podac jego cene??
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2005-09-11, 20:29
Odpowiedzi: 108
Wyświetlenia: 9 433
Wysłana przez mania199
Dot.: Przydymione oczy

jejuuuuuuuuuuu Aguś normalnie zakochalam sie w Tobie:* wygladasz przecudnie , oczy slicznie podkreslone ( zawsze marzylam by sobie zrobic taki makijazyk / ale mi nie wychodzi:( ) wloski bombowe !!!!...
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2005-09-10, 20:55
Odpowiedzi: 79
Wyświetlenia: 6 255
Wysłana przez mania199
Dot.: Makijaże robocze

nio no slicznie :) choc zdecywowanie wole druga propozycje :)

slicznie wygladasz w tym "kubranku" hihihi chyba kazdy pacjent nie moze sie na Ciebie napatrzec a o lekarzu juz nie wspomne :P

ale...
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2005-09-10, 10:20
Odpowiedzi: 112
Wyświetlenia: 10 888
Wysłana przez mania199
Dot.: kredka do oczu dla brunetki :)

przepraszam ze sie wtracam a jaka jest najlepsza kredka w kolorze czarnym ale nie za droga??
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2005-09-10, 10:18
Odpowiedzi: 1 750
Wyświetlenia: 179 849
Wysłana przez mania199
Dot.: Indyjskie makijaże

ups to chyba przeoczylam :( a jak sie skontaktowac z tym sklepem ?? moze jakas wizazanak mieszka w Warszawie i by sie zorientowala jakie sa i po ile??

Aga nie widze na poaprzedniej stronie...
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2005-09-09, 22:21
Odpowiedzi: 1 750
Wyświetlenia: 179 849
Wysłana przez mania199
Dot.: Indyjskie makijaże

nio super :) tez bym takie chciala:)
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2005-09-09, 22:09
Odpowiedzi: 1 750
Wyświetlenia: 179 849
Wysłana przez mania199
Dot.: Indyjskie makijaże

oooo przegladam wlasnie fotki na fotka.pl i zobaczcie na tego linka dziewczyna ma super oczy wygladaja jak pomalowane kholem :)

http://www.fotka.pl/osoba.php?id=395663
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2005-09-09, 22:06
Odpowiedzi: 1 750
Wyświetlenia: 179 849
Wysłana przez mania199
Dot.: Indyjskie makijaże

szkoda,ze pare lat wczesniej nie wiedzialam nic o tym cudenku :( tato byl w turcji ponad 2 lata to moze tam by cos znalazl :( nio ale trudno mam nadzieje, ze jak ktoras z was bedzie miala jakis jeden...
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2005-09-09, 22:01
Odpowiedzi: 1 750
Wyświetlenia: 179 849
Wysłana przez mania199
Dot.: Indyjskie makijaże

Agus szkoda :( troche sie spoznilam :( kurcze tak wam zazdroszcze
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2005-09-09, 20:53
Odpowiedzi: 1 750
Wyświetlenia: 179 849
Wysłana przez mania199
Dot.: Indyjskie makijaże

Aga ja bym wziela czarny, jak bys miala :) a ten brązowy jest ciemny??
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2005-09-09, 20:41
Odpowiedzi: 1 750
Wyświetlenia: 179 849
Wysłana przez mania199
Dot.: Indyjskie makijaże

jak ktoras bedzie miala jeden na zbyciu to ja sie zapisuje :)
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2005-09-09, 19:57
Odpowiedzi: 1 750
Wyświetlenia: 179 849
Wysłana przez mania199
Dot.: Indyjskie makijaże

oooo i sie spoznilam :( dziewczyny kochanie jakby ktora miala do sprzedania to cudenko to piszscie !!! prosze

Przeczytalam caly watek i jestem nim zachwycona, widzialam tez makijaze wykonane z...
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2005-09-08, 13:29
Odpowiedzi: 57
Wyświetlenia: 3 146
Wysłana przez mania199
Dot.: mam khol i co dalej? ;)

ja tez chce ten khol !!!!!!!!!!!!!!:(
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2005-09-04, 20:52
Odpowiedzi: 19
Wyświetlenia: 2 247
Wysłana przez mania199
Dot.: dla Justyny

o i tu tez piknie :) podoba mi sie bardzo ta gorzka czekolada z TRIO Pierre Rene , fajnie wyglada
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2005-09-04, 20:33
Odpowiedzi: 87
Wyświetlenia: 6 243
Wysłana przez mania199
Dot.: kolejna wyjściowa propozycja

no tyle mnie nie bylo :( a tu takie makijazyki nono Aguś jak zwylke slicznie wygladasz , piekne oczy i sliczne wloski :*

a zapomniałam dodać, ze ten khol jest siwietny !!! szkoda tylko, ze ja...
Forum: Fryzury i styling 2005-08-25, 13:11
Odpowiedzi: 5 000
Wyświetlenia: 973 680
Wysłana przez mania199
Dot.: z czarnych na brąz

ciemny braz wychodzi bardzo ciemny jak czarny wiec poglebisz tylko swoj kolor :( wiem to z wlasnego doswiadczenia
Forum: Fryzury i styling 2005-08-24, 21:06
Odpowiedzi: 5 443
Wyświetlenia: 468 919
Wysłana przez mania199
Dot.: Poradzcie _ Jak Czyscic Prostownice:)))))

ja zawsze po wyprostowaniu wlosow czekam az wystygnie i czyszcze moja prostownice wilgotna sciereczka :)
Forum: Wizażowe wyliczanki 2005-08-19, 08:33
Odpowiedzi: 1 149
Wyświetlenia: 66 333
Wysłana przez mania199
Dot.: POKAZ mi SWOJA TOREBKE (wizazowy reality show)

hihi tez mi sie bardzo podoba :) ona jest malutka ale bardzo pojemna
Forum: Dobry fryzjer 2005-08-18, 13:34
Odpowiedzi: 4 937
Wyświetlenia: 1 162 776
Wysłana przez mania199
Dot.: Fryzjer we Wrocławiu (JLD)

i jak dowiedzialas sie jakie sa tam ceny agatez ???
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2005-08-18, 13:09
Odpowiedzi: 86
Wyświetlenia: 5 075
Wysłana przez mania199
Dot.: Czekoladka dla Agi

:* nio i bardzo ladne :) taki dalikatny prawie nie widoczny, wyglada bardzo naturalnie .... mysle ze mojemu TZ tez sie bedzie podobalo hihihi

kurcze chyba pomysle nad ta przeprowadzka do Ciebie,...
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2005-08-17, 22:49
Odpowiedzi: 86
Wyświetlenia: 5 075
Wysłana przez mania199
Dot.: Czekoladka dla Agi

dzieki Agus wzajemnie slodkich snow:*
Forum: Wizażowe wyliczanki 2005-08-17, 22:44
Odpowiedzi: 1 149
Wyświetlenia: 66 333
Wysłana przez mania199
Forum: Wizażowe wyliczanki 2005-08-17, 22:44
Odpowiedzi: 1 149
Wyświetlenia: 66 333
Wysłana przez mania199
Dot.: POKAZ mi SWOJA TOREBKE (wizazowy reality show)

tak sobie przegladalam ten watek i postanowilam zamiescic swoje torebki i zawartosc jedenj z nich :crazy:
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2005-08-17, 22:01
Odpowiedzi: 86
Wyświetlenia: 5 075
Wysłana przez mania199
Dot.: Czekoladka dla Agi

powaznie :eeek: nio to strasznie malo jak na balejazyk:) ale Ci sie fuksło hihi
Forum: Paznokcie 2005-08-17, 21:57
Odpowiedzi: 33
Wyświetlenia: 2 776
Wysłana przez mania199
Dot.: lakier do french

inglot 166 :)
Forum: Stylizacje 2005-08-17, 21:51
Odpowiedzi: 90
Wyświetlenia: 11 606
Wysłana przez mania199
Dot.: Orient dla Ewy

jak by sie dalo to nawet jutro moge sie pakowac :) bo i tak w moim miescie nie moge znalesc pracy i mieszkania :(
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2005-08-17, 21:48
Odpowiedzi: 86
Wyświetlenia: 5 075
Wysłana przez mania199
Dot.: Czekoladka dla Agi

nio nie mam pojecia hmmm.... ja za to wszystko placilam 130 zł
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2005-08-17, 21:40
Odpowiedzi: 86
Wyświetlenia: 5 075
Wysłana przez mania199
Dot.: Czekoladka dla Agi

nio to sie ciesze, ze ladny i jestes zadowolona :) ale mam nadzieje, ze jutro zamiescisz jakies foteczki :) plissssss
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2005-08-17, 21:27
Odpowiedzi: 86
Wyświetlenia: 5 075
Wysłana przez mania199
Dot.: Czekoladka dla Agi

dawaj szybko jakies foty bo juz sie nie moge doczekac jak wygladasz:)
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2005-08-17, 21:25
Odpowiedzi: 18
Wyświetlenia: 1 264
Wysłana przez mania199
Dot.: pierwszy raz

nic nie widac :P:
Forum: Stylizacje 2005-08-17, 21:20
Odpowiedzi: 90
Wyświetlenia: 11 606
Wysłana przez mania199
Dot.: Orient dla Ewy

Aga padam do Twych stop :) powalilas mnie na ziemie Tym makijazem i cala oprawa :) jest przesliczny, wlasnie zapisalam sobie Twoje fotki do folderu w ktorym przechowuje twoje makijazyki :) jaka...
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2005-08-17, 21:10
Odpowiedzi: 86
Wyświetlenia: 5 075
Wysłana przez mania199
Dot.: Czekoladka dla Agi

Aga i jak Twoj balejazyk ???
Forum: Kuchnia - Moje gotowanie 2005-08-17, 09:41
Odpowiedzi: 7
Wyświetlenia: 16 120
Wysłana przez mania199
Dot.: placek po cygańsku...

taki placek nazywa sie "placek po wegiersku " dlatego ,ze gulasz jaki sie robi z papryka to gulasz wegierski :)
Forum: Fryzury i styling 2005-08-17, 09:36
Odpowiedzi: 24
Wyświetlenia: 56 538
Wysłana przez mania199
Forum: Pielęgnacja włosów i fryzury 2005-08-17, 09:35
Odpowiedzi: 72
Wyświetlenia: 3 913
Wysłana przez mania199
Dot.: Czerń czy blond? poradźcie!!!

w 100% zgadzam sie z Smallwitch :*
Forum: Pielęgnacja włosów i fryzury 2005-08-17, 09:32
Odpowiedzi: 95
Wyświetlenia: 57 423
Wysłana przez mania199
Dot.: zmiana koloru wlosow z blond na czern

hej :) ja tez kiedys mialam jasny balejazyk z ciemnymi pasemkami , i iedy mi sie znudzilo to ciagle farbowanie odrostow, przeszlam stopniowo na ciemniejszy kolor :) otoz najpierw zafarbowalam wlosy...
Forum: Pielęgnacja włosów i fryzury 2005-08-17, 09:27
Odpowiedzi: 72
Wyświetlenia: 3 913
Wysłana przez mania199
Dot.: Czerń czy blond? poradźcie!!!

mi tez sie wydaje ze w tych ciemnych lepiej :) zdecydowanie !!!!
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2005-08-17, 09:19
Odpowiedzi: 28
Wyświetlenia: 2 204
Wysłana przez mania199
Dot.: Delikatny turkus

wow :wow: slicznie bardzo mi sie podoba , nie jest za ostry taki w sam raz :) i modelka tez bardzo ladna zreszta strasznie podobna do Ciebie :)
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2005-08-15, 22:28
Odpowiedzi: 86
Wyświetlenia: 5 075
Wysłana przez mania199
Dot.: Czekoladka dla Agi

znalazlam jeszcze pare fotek na ktorych widac balejazyk :)
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2005-08-15, 22:19
Odpowiedzi: 86
Wyświetlenia: 5 075
Wysłana przez mania199
Dot.: Czekoladka dla Agi

hihihi ale mam tam mine
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2005-08-15, 22:14
Odpowiedzi: 86
Wyświetlenia: 5 075
Wysłana przez mania199
Dot.: Czekoladka dla Agi

hihihi :) nio...... dawno juz sie nie packalam, jutro postaram sie cos wykombinowac ale w ogole nie mam pomyslu :( zreszta jak sie tak napatrze na Twoje dzieła to az wstyd zamieszczac takie moje...
Forum: Forum Plotkowe 2005-08-15, 21:58
Odpowiedzi: 1 439
Wyświetlenia: 108 603
Wysłana przez mania199
Dot.: jak wygladacie?

dzieki elfiku:* zdjecia byly robione w Kołobrzegu, a zywca tez bym sie teraz napila :)
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2005-08-15, 21:54
Odpowiedzi: 86
Wyświetlenia: 5 075
Wysłana przez mania199
Dot.: Czekoladka dla Agi

to dobrze,ze cieniutki grube wygladaja nie naturalnie :) tylko moj TZ bedzie sie smucil jak Cie zobaczyc w balejazyku bo jemu sie podoba jednolity brazowy kolor hihih :D :rolf:
Forum: Forum Plotkowe 2005-08-15, 21:47
Odpowiedzi: 1 439
Wyświetlenia: 108 603
Wysłana przez mania199
Dot.: jak wygladacie?

a o to moje aktualne fotki :)
Forum: Forum Plotkowe 2005-08-15, 21:20
Odpowiedzi: 1 439
Wyświetlenia: 108 603
Wysłana przez mania199
Dot.: jak wygladacie?

elfiku te dwie fotki czrno biale przesliczne rzeczywiscie jak modelka:)
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2005-08-15, 21:15
Odpowiedzi: 86
Wyświetlenia: 5 075
Wysłana przez mania199
Dot.: Czekoladka dla Agi

a i mam pytanie :) masz jakis nowy kolor wlosow ??? bo jakis taki inny ten brazik wyszedl ??? co to za farba
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2005-08-15, 21:02
Odpowiedzi: 67
Wyświetlenia: 5 620
Wysłana przez mania199
Dot.: Bakłażan

widze, ze nie zapomnialas o mnie :* dziekuje , jak zawsze pieknie
musze Ci powiedziec ze zawsze jak przegladam wizaz i moj TZ zobaczy gdzies Ciebie tzn twoja fotke (avatarka) to mowi o to moja...
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2005-08-15, 20:42
Odpowiedzi: 29
Wyświetlenia: 2 955
Wysłana przez mania199
Dot.: Fiolet-brzoskwinia-złotko ...makijazyk prowkacji :D

a ja spytam o wlosy :) jaka to farba jesli to nie tajemnica??
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2005-08-15, 20:39
Odpowiedzi: 86
Wyświetlenia: 5 075
Wysłana przez mania199
Dot.: Czekoladka dla Agi

Aga ale Ty sliczna jestes nie moge sie napatrzec :) a makijzyk pierwsza klasa !!! nic dodac nic ujać
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2005-08-14, 08:14
Odpowiedzi: 25
Wyświetlenia: 1 555
Wysłana przez mania199
Dot.: Agabil1... no nie, ile mozna czekac kobieto :)

jak dla mnie jeden i drugi bomba :) a co na to nasza Agulka :P
Forum: Fryzury i styling 2005-08-14, 08:09
Odpowiedzi: 5 115
Wyświetlenia: 962 394
Wysłana przez mania199
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

no i po co sie tak unosisz poprostu chcialysmy zobaczyc fotke jak to wyglada a ty od razu ze Cie oskarzamy
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2005-08-13, 21:09
Odpowiedzi: 25
Wyświetlenia: 1 555
Wysłana przez mania199
Dot.: Agabil1... no nie, ile mozna czekac kobieto :)

no własnie !!! nio to maż ma urlop czy Ty :D czekamy na cos oszalamiajacego :P jak zawsze:) a i przypominam o piegach :* mam nadzieje, ze pamietasz
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2005-08-13, 21:06
Odpowiedzi: 92
Wyświetlenia: 4 669
Wysłana przez mania199
Dot.: w czerni

no no bardzo ladnie :) jak dla mnie to moglabys tak chodzic na codzien nie tylko na wieczor :*
Forum: Gry 2005-08-12, 14:35
Odpowiedzi: 133
Wyświetlenia: 15 917
Wysłana przez mania199
Forum: Gry 2005-08-12, 14:34
Odpowiedzi: 133
Wyświetlenia: 15 917
Wysłana przez mania199
Dot.: Gierki po razugi !!!

bez sensu a ja nie moge nzalesc ostatniej chinaskiej karteczki:(
Forum: Wizażowe wyliczanki 2005-08-12, 12:43
Odpowiedzi: 935
Wyświetlenia: 25 680
Wysłana przez mania199
Dot.: Ile macie cm :D

167 cm i 50 kg :)
Forum: Forum Plotkowe 2005-08-12, 12:40
Odpowiedzi: 86
Wyświetlenia: 1 708
Wysłana przez mania199
Dot.: Ines 1985 - urodziny...

Wszystkiego Naj Naj Naj Ines Buziaczki
Forum: Kuchnia - Moje gotowanie 2005-08-11, 22:19
Odpowiedzi: 318
Wyświetlenia: 52 421
Wysłana przez mania199
Dot.: Najprostsze Ciasteczka Serowe ! ! !

hihhi a ja juz tak dawno ich nie robilam :( i nawet nie probowalam jak smakuja z innymi skladnikami zamiast cukru :( chyba bede musiala zrobic na weekend
Forum: Galeria Makijażu - Moje Makijaże 2005-08-11, 20:55
Odpowiedzi: 20
Wyświetlenia: 1 525
Wysłana przez mania199
Dot.: Mój debiut

bardzo ladnie:) swiezutko i dziewczeco !!! brawo
Forum: Jeszcze przed ślubem 2005-08-11, 12:44
Odpowiedzi: 1 086
Wyświetlenia: 119 603
Wysłana przez mania199
Dot.: A jak to z zaręczynami???

moj TZ oswiadczyl mi sie 32 lipca na plazy w Kolobrzegu i jak wrociismy z wczasow poinformowalismy rodzicow ze sie zareczylismy :)
Forum: Fryzury i styling 2005-08-11, 11:58
Odpowiedzi: 5 115
Wyświetlenia: 962 394
Wysłana przez mania199
Dot.: NAJLEPSZE PROSTOWNICE DO WŁOSÓW

no wlasnie to wklej nam to niewyrazne zdjecie :)
Pokazuję wyniki 1 do 100 z 500

 
Gorące linki

Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:04.