Wizaz.pl - Wyniki szukania

Wróć   Wizaz.pl > Szukaj w forach

Notka

Pokazuję wyniki 1 do 100 z 500
Szukanie zajęło 3,64 sekund
Szukaj: Wiadomości napisane przez: lir391
Forum: Pielęgnacja włosów 2013-08-26, 08:48
Odpowiedzi: 4 194
Wyświetlenia: 311 914
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów część VII

jesli Twoje wlosy sa zadowolone, to nie ma co przestawać :) jesli przenawilzysz, to umyj szamponem z slsem i tyle :ehem:
ja kiedys olejowalam przed kazdym myciem, a potem naczytalam sie o...
Forum: Pielęgnacja włosów 2013-04-10, 19:25
Odpowiedzi: 1 508
Wyświetlenia: 176 571
Wysłana przez lir391
Dot.: Jak określić porowatość włosów?

dziekuje za odpowiedź :roza::roza: ja bylam przekonana, ze koncowki mam baaaaaardzo wysokoporowate, bo czesto sie pusza, natomiast gore ocenialam na srednio ;)
Forum: Pielęgnacja włosów 2013-04-09, 21:02
Odpowiedzi: 1 508
Wyświetlenia: 176 571
Wysłana przez lir391
Dot.: Jak określić porowatość włosów?

też proszę o pomoc, cały czas mam wątpliwości co do swojej porowatości :prosi:
1. Jak długo schną Twoje włosy? Ok. 4 h
2. Czy trudno je zmoczyć? Raczej łatwo
3. Czy jeżeli przerzucisz sobie...
Forum: Forum Plotkowe 2012-10-30, 08:07
Odpowiedzi: 5 018
Wyświetlenia: 542 967
Wysłana przez lir391
Dot.: Dodatki z najnowszych gazet - Część III

dziekuje :roza:

dziekuje za potwierdzenie :*


dzieki, przyjrze sie mu :>


dzieki, lece obczaic! :D
Forum: Forum Plotkowe 2012-10-29, 19:08
Odpowiedzi: 5 018
Wyświetlenia: 542 967
Wysłana przez lir391
Dot.: Dodatki z najnowszych gazet - Część III

dziewczyny, moze moglybyscie mi cos poradzic. marzy mi sie jakis kalendarz, w ktorym, oprocz miejsca na notatki, bedzie tez cos do poczytania - tzn. jakies porady, cytaty, cos w tym stylu? czy jakas...
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-10-17, 21:24
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 195 162
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów, część VI

[1=30766aa7dce2531e8b37b15ae86c8847ef0755ae_5f137ef245055;37122176]a próbował ktoś Olejku łopianowego z czerwoną papryką z Green Pharmacy? taki...
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-10-14, 10:29
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 195 162
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów, część VI

ja bym sprobowala wymieszac vatike z jakims ciezkim olejem, np. z rycyna albo z oliwa. no i sprobuj uzywac jej do zabezpieczenia koncowek :ehem:
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-10-12, 05:45
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 195 162
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów, część VI

tzn. ja farbuje na jasny blond, a moj naturalny to ciemny blond, wiec nie ma mowy o wyplukaniu. pokrywa swietnie :ehem:

szukajac info nt. farbowania na olej, znalazlam wpisy, gdzie dziewczyna...
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-10-09, 21:10
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 195 162
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów, część VI

ja tez uwielbiam farbowac na olej :) ostatnio kokos mi sie skonczyl i farbuje na winogrono - rowniez swietnie sie sprawdza :ehem: dodatkowo dodaje do farby 2 lyzki odzywki isany babassu :)
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-09-29, 14:35
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 195 162
Wysłana przez lir391
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-09-16, 10:54
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 195 162
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów, część VI

1. to super, ze Ci sie domyly za pierwszym razem, ale CZTERY lyzki oleju to zdecydowanie za duzo! jedna duza lyzka to az nadto :ehem:
2. pewnie duzo zalezy od stanu Twoich wlosow oraz dopasowania...
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-09-04, 13:36
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 195 162
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów, część VI

mnie schna 4, w porywach 5h, a mam do talii :) duzo zalezy od porowatosci wlosow :)

nic takiego nie zauwazylam, a od pol roku farbuje na olej oraz na odzywke (dodaje odzywke do farby) i regularnie...
Forum: Dietetyka 2012-09-03, 11:11
Odpowiedzi: 5 047
Wyświetlenia: 246 012
Wysłana przez lir391
Dot.: Nasze codzienne jadłospisy cz. XVII

chyba sama widzisz, ze drugi jadlospis jest duzo lepszy niz pierwszy :) zolty ser i kielbasa maja sporo tluszczu. ten serek wloski tez nie wyglada ciekawie. maslo orzechowe sante zastap jakims z...
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-08-26, 20:13
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 195 162
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów, część VI

dziekuje za odpowiedz :)
chyba zaryzykuję i pofarbuje na winogrono :cool:
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-08-26, 11:45
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 195 162
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów, część VI

to rzeczywiscie duzo dawalas :eeek:
Vatikę mozna dostac w wawie stacjonarnie, przyjaciolka mi kupowala w jakims sklepie indyjskim :)
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-08-26, 11:32
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 195 162
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów, część VI

hej :) a ile nakladalas wtedy oleju? :>
u mnie dzis Vatika, bardzo ją lubię :ehem:
ostatnio farbowalam wlosy na kokos efavit i efekty byly super, ale skonczyl mi sie i chcialabym zabezpieczyc wlosy...
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-08-23, 22:51
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 195 162
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów, część VI

mnie na 6 tygodni :)
przejrzyj watek o Jantarze, jesli Cie to ciekawi.
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-07-31, 17:47
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 195 162
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów, część VI

https://wizaz.pl/search/index.php?topic_id=612002&tab=2&category=Root%2FForum&from_iso=1&query=amla

rozwydrzona - lniany nie wysusza, tylko moze wysuszac ;) wielu osobom poprawia stan wlosow :)
...
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-07-29, 14:14
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 195 162
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów, część VI

ja wlasnie siedze z olejek GP przyspieszajacym porost, to moja druga aplikacja. jakby my przyspieszyl porost chocby o pol cm, to skakałabym do nieba z radosci :D
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-07-21, 16:22
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 195 162
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów, część VI

a to dlaczego? :> moje wlosy maja 60cm i caly czas wydaja mi sie krotkie - zatrzymam sie chyba na 75cm :D
w ogole ostatnio naczytalam sie o minimalnym olejowaniu i nakladalam na dlugosc tylko 2ml...
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-07-13, 12:57
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 195 162
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów, część VI

:hi:
a masz jeszcze jakies oleje, czy na razie tylko ten 1? :)


3-4 razy w tygodniu. najczesciej myje wlosy wieczorem, wiec zazwyczaj na kilka godzin po poludniu, na noc tylko jesli nigdzie nie...
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-07-10, 10:24
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 195 162
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów, część VI

mojej przyjaciolce po rycynie nalozonej na skalp rowniez mocno wypadaly wlosy. u niektorych sie nie sprawdza. na Twoim miejscu sprobowalabym z innymi olejami, a rycyne stosowala tylko na dlugosc :)
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-07-07, 17:41
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 195 162
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów, część VI

rowniez polecam kokos efavit, chociaz Vatika tez jest b. dobra :) :D

pokaz koniecznie :ehem::ehem:
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-07-04, 22:04
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 195 162
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów, część VI

dzieki za odp :)

moje wlosy ostatnio mega sie pusza i nie wiem, jak je ujarzmic :( troche pomaga mi olejowanie kokosem i vatika, nakladam tez na dlugosc odrobine kremu od rak z kokosem i maslem...
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-07-04, 21:33
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 195 162
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów, część VI

dziewczyny, czy ktoras z Was stosowala olej lniany dr Budwig? na dozie nie ma zadnego info, czy jest zimnotloczony i zastanawiam sie, czy bedzie dobry :)
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-07-02, 13:49
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 195 162
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów, część VI

ja czesto dodaje oleje do maski, zwlaszcza jesli nakladam ja przed myciem. czesto dodaje rycyne, bo solo ciezko mi ja zaaplikowac, a swietnie sie u mnie sprawdza dodana do maski :)
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-06-25, 22:14
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 195 162
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów, część VI

ja farbuje na blond na kokos efavity i efekt jest swietny :ehem: ale zgadzam sie z tym, ze kazdy musi wyprobowac na sobie.


wow. moge spytac, co MUSISZ kupic do wlosow za tyle hajsu? moze...
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-06-18, 08:51
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 195 162
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów, część VI

tez tak kiedys mialam - notorycznie nie domywalam olejow. az w koncu wykminilam, ze najzwyczajniej w swiecie za duzo ich nakladam. moze u Ciebie jest podobnie?
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-05-28, 19:04
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 195 162
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów, część VI

ja widzialam w rossie, obok miniaturowych kosmetykow do podrozy, kosztowalo ok. 2 zl, pojemnosc bodajze 100 ml :)
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-05-28, 08:33
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 195 162
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów, część VI

użyj, to sie przekonasz :) gdyby byla jedna idealna odzywka dzialajaca cuda, to nie byloby podforum 'pielegnacja wlosow' :)
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-05-27, 11:44
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 195 162
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów, część VI

a skad jestes i co to za apteka? :)

dzięki :) wlasnie siedze w sezamie, zamierzam po zmyciu nalozyc glorie z aloesem i odrobina artiste. ostatnio jakos ciezko osiagnac mi efekt 'dociążenia'.
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-05-27, 08:40
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 195 162
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów, część VI

a po czym masz najbardziej miesiste wlosy? :>
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-05-26, 17:22
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 195 162
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów, część VI

nie ma sprawy :)

u mnie dzis sezam i troche alterry pomaranczowej na koncowkach, nalozone na wlosy zwilzone moja mgielka aloesowa :jupi:
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-05-26, 16:50
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 195 162
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów, część VI

zapoznaj sie: https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=606208 :)

---------- Dopisano o 17:50 ---------- Poprzedni post napisano o 17:49 ----------
...
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-05-24, 13:05
Odpowiedzi: 2 964
Wyświetlenia: 372 794
Wysłana przez lir391
Dot.: Nafta kosmetyczna

lepiej nie uzywac czesciej niz raz w tyg, bo moze wysuszyc wlosy.
http://anwena.blogspot.com/2011/04/nafta-kosmetyczna.html
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-05-24, 12:52
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 195 162
Wysłana przez lir391
Forum: Pazurkowe galerie 2012-05-22, 15:31
Odpowiedzi: 5 032
Wyświetlenia: 398 351
Wysłana przez lir391
Dot.: Jaki To Kolor? Jaki To Lakier?

tez go mam, ale u Ciebie prezentuje sie o wiele ładniej :ehem:
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-05-21, 13:20
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 195 162
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów, część VI

a dlaczego Ci nie podpasował?

o, miło :) zastanawialam sie, czy jest tu ktos z Ol ;) :hi:
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-05-21, 13:01
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 195 162
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów, część VI

dziękuję za odpowiedzi :roza:
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-05-21, 09:43
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 195 162
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów, część VI

:bounce: dobre :D

dziewczyny, gdzie kupujecie olej winogronowy? myślicie, że ten z biedry jest spoko?
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-05-20, 14:49
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 195 162
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów, część VI

a myslisz, ze rycyna nakladane na pomalowane paznokcie tez cos zadziala? :brzydal:

wczoraj nalozylam 5ml rycyny na mokro, metoda miskowa, poszlam tak spac, dajac wlosom wyschnac. dzis umylam raz...
Forum: Naturalne paznokcie 2012-05-16, 18:07
Odpowiedzi: 4 975
Wyświetlenia: 323 834
Wysłana przez lir391
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-05-16, 17:59
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 195 162
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów, część VI

ja też :love:
siedzę własnie w sezamie z lidla, pod ktory dalam mgielke wlasnego wyrobu. to dopiero trzecie uzycie, ale poki co jestem zachwycona tym olejem :D
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-05-13, 20:00
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 195 162
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów, część VI

na moich wlosow jej smród zabija odzywka b/s joanna z zieloną herbatą :)
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-05-11, 11:48
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 195 162
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów, część VI

u mnie Vatika na sklapie sprawdzila sie fantastycznie - zmniejszyla wypadanie i przetluszczenie wlosow, wiec polecam :D
teraz siedze w kokosie efavit, po poludniu bede farbowac :brzydal:
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-05-08, 08:53
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 195 162
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów, część VI

u mnie wczoraj byl sezam, ale kompletnie nie wiem, jak dziala, bo spieszylam sie do wlosy i musialam wysuszyc wlosy. a ze rzadko to robie i nienawidze suszyc, to w desperacji akcji zabezpieczenia...
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-05-07, 10:27
Odpowiedzi: 1 610
Wyświetlenia: 167 469
Wysłana przez lir391
Dot.: Olejek rycynowy do włosów - część II

bardzo dobrze :) chociaz slyszalam, ze rumianek na dluzsza mete moze wysuszac - jak jest u Ciebie? robisz te plukanke za kazdym razem?
z pokrzywa na blond wlosach bym nie kombinowala.
miod lepiej...
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-05-06, 10:46
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 195 162
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów, część VI

dzięki :)


u mnie po wazelinie jest jeszcze gorzej :cojest:
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-05-06, 09:25
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 195 162
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów, część VI

dzieki za odpowiedzi, dziewczyny :-) :roza:
w takim razie wyprobuje go dzis wieczorem na twarz i po raz pierwszy na wlosy :D Burro, a pomogl Ci na te suche placki? bo tez mam z tym problem :/ :pala:
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-05-06, 08:35
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 195 162
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów, część VI

a jaka masz cere? :) ja sie zastanawiam, czy moge nalozyc olej sezamowy z lidla na moja tlusto-wysuszona :p czy ktoras z was go stosowala na buzie?
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-05-01, 20:08
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 195 162
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów, część VI

ja nalozylam na noc Alterra z pomaranczą - u mnie ten olejek o wiele lepiej sie sprawdza pozostawione na cala noc, niz tylko na kilka h :)
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-04-21, 18:04
Odpowiedzi: 2 466
Wyświetlenia: 234 631
Wysłana przez lir391
Dot.: Farmona Jantar odżywka do włosów???

hej, dziewczyny. mialam wczesniej Jantar i byl spoko - co prawda, porostu nie przyspieszyl, ale i tak bylam z niego zadowolona :ehem: poza tym swietnie sprawdzal sie jako mgielka/odzywka b/s. teraz...
Forum: Naturalne paznokcie 2012-04-18, 18:13
Odpowiedzi: 4 975
Wyświetlenia: 323 834
Wysłana przez lir391
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-04-18, 15:07
Odpowiedzi: 178
Wyświetlenia: 9 907
Wysłana przez lir391
Dot.: Tuningowanie maseczek ;]

dzieki :)
wczoraj dodalam do maski - po splukaniu wlosy wydawaly mi sie troche szorskie, ale po wyschnieciu byly swietne :ehem: bardzo gladkie i zdyscyplinowane :jupi:
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-04-16, 21:32
Odpowiedzi: 178
Wyświetlenia: 9 907
Wysłana przez lir391
Dot.: Tuningowanie maseczek ;]

dzieki :D niedlugo wyprobuje :ehem:
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-04-16, 21:14
Odpowiedzi: 2 964
Wyświetlenia: 372 794
Wysłana przez lir391
Dot.: Nafta kosmetyczna

a jak dlugo normalnie trzymasz nafte na glowie? moze przesadzilas z czasem i dlatego Ci leca wlosy? przede wszystkim odstaw nafte i obserwuj, czy nadal beda wypadac
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-04-16, 16:38
Odpowiedzi: 178
Wyświetlenia: 9 907
Wysłana przez lir391
Dot.: Tuningowanie maseczek ;]

dzieki za odp :)




o, wlasnie mi przyszla z ZSK :D a ile jej dodajecie na porcje maski?
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-04-16, 10:38
Odpowiedzi: 5 005
Wyświetlenia: 162 510
Wysłana przez lir391
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-04-16, 10:36
Odpowiedzi: 2 964
Wyświetlenia: 372 794
Wysłana przez lir391
Dot.: Nafta kosmetyczna

dokładnie! :oklaski: stanowczo za dlugo trzymasz i dlatego podrażniło Ci skórę głowy :( te instrukcje na opakowaniu nie sa tam umieszczone dla zartu.
na koncowki tez odpada - tak, jak pisala moja...
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-04-15, 20:54
Odpowiedzi: 2 964
Wyświetlenia: 372 794
Wysłana przez lir391
Dot.: Nafta kosmetyczna

jakikolwiek, oprocz biosilku. ja uzywam biowaxu, dobry jest tez CHI. wystarczy troche poczytac (ze zrozumieniem) kwc i wizaz i mozna znalezc duzo ciekawych informacji :ehem:
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-04-15, 20:21
Odpowiedzi: 2 964
Wyświetlenia: 372 794
Wysłana przez lir391
Dot.: Nafta kosmetyczna

napisala, ze stosuje sie raz w tygodniu, a nie, ze przez tydzien. :czytaj:
na koncowki polecam odrobine oleju i jedwabiu.

a ile trzymasz nafte?
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-04-15, 20:13
Odpowiedzi: 5 005
Wyświetlenia: 162 510
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów - cz. V

a mozesz napisac, co to za psikadło i jak je robisz? :>
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-04-15, 09:28
Odpowiedzi: 5 005
Wyświetlenia: 162 510
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów - cz. V

do 25.04 :)

Jest napisane na przedostatniej stronie, na dole strony, malym druczkiem :-)
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-04-14, 16:33
Odpowiedzi: 5 005
Wyświetlenia: 162 510
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów - cz. V

:hahaha:


1. zalezy jaki. niektore sa lzejsze i latwiej sie zmywaja. ja myje 1-2x szamponem BD, czasami barwa (zwlaszcza rycyne, bo ciezko sie ja zmywa). cytując olejowanie w pigułce: "Czym...
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-04-13, 13:18
Odpowiedzi: 178
Wyświetlenia: 9 907
Wysłana przez lir391
Dot.: Tuningowanie maseczek ;]

i jak wrazenia po mleczku? zastanawiam sie, czy by nie zamowic :)
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-04-12, 19:31
Odpowiedzi: 5 005
Wyświetlenia: 162 510
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów - cz. V

ja na codzien nakładam olej na cale te pasma przy karka, zeby zabezpieczyc, bo i tak ich nie widac, ale niewiele to daje.

masz racje. ale ja tak kocham chodzic w rozpuszczonych wlosach...
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-04-11, 19:46
Odpowiedzi: 5 005
Wyświetlenia: 162 510
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów - cz. V

https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=593364 przeczytaj uwaznie. znajdziesz tu odp. na wszystkie swoje pytania :)
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-04-11, 17:19
Odpowiedzi: 5 005
Wyświetlenia: 162 510
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów - cz. V

ja tak w sumie mam caly rok. no nic, taka widac ich uroda ;) bede podcinac, moze wyrosna lepsze :p
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-04-11, 17:02
Odpowiedzi: 5 005
Wyświetlenia: 162 510
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów - cz. V

jak ja mojej fryzjerce powiedzialam, ze nakładam olej na włosy, to nie skumała, o co chodzi i mówi do mnie: "Jedwab, tak?" :lol: nie chciało mi się tłumaczyć tego wszystkiego, bo widac, ze kobita...
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-04-10, 11:53
Odpowiedzi: 5 005
Wyświetlenia: 162 510
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów - cz. V

ja tak samo :ehem: ze są takie grube, ciezkie i nawilzone :cool:
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-04-10, 11:27
Odpowiedzi: 5 005
Wyświetlenia: 162 510
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów - cz. V

czaje :ehem: daj znac, jak efekty po tym olejowaniu :)

ja tak samo :D i wole jak moje wlosy sa miesiste, a nie sypkie :p:
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-04-10, 08:36
Odpowiedzi: 1 956
Wyświetlenia: 154 028
Wysłana przez lir391
Dot.: Nasze kolekcje masek, odżywek, szamponów część 2

piekna kolekcja :D
ktory szampon sprawdza sie u Ciebie najlepiej przy zmywaniu olejow? :) dodajesz gliceryne do masek, czy masz dla niej jeszcze jakies zastosowanie?

w takim razie lecę do Natury...
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-04-10, 08:14
Odpowiedzi: 69
Wyświetlenia: 9 293
Wysłana przez lir391
Dot.: włosowy MUST HAVE.

aktualizuję moje MUST HAVE i podbijam wątek :D
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-04-10, 07:45
Odpowiedzi: 5 005
Wyświetlenia: 162 510
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów - cz. V

a nie chcesz nakladac maski po, bo myslisz, ze obciazy, czy ze nie bedzie dzialac? moze daj na razie jakas odzywke d/s i obczaj efekt - i oczywiscie podziel sie, bo ja sie od dawna zbieram, zeby tak...
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-04-09, 15:26
Odpowiedzi: 1 610
Wyświetlenia: 167 469
Wysłana przez lir391
Dot.: Olejek rycynowy do włosów - część II

to zalezy w jakim stanie sa Twoje wlosy, jaki efekt chcesz osiagnac i jak stosujesz rycyne. jesli jestes b. niezadowolona, to moze wyprobuj inne oleje, u kazdego sprawdza sie cos innego.
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-04-06, 21:38
Odpowiedzi: 1 610
Wyświetlenia: 167 469
Wysłana przez lir391
Dot.: Olejek rycynowy do włosów - część II

nie ma sprawy :) daj znac za jakis czas, jak sie rycyna sprawuje :-)

wg mnie jest to fantastyczna metoda! wlosy sa miesiste, odbite od glowy, lsniace i w ogole och i ach - nigdy nie osiągnęłam...
Forum: ROSSMANNiaczki 2012-04-06, 16:19
Odpowiedzi: 5 012
Wyświetlenia: 278 828
Wysłana przez lir391
Dot.: Rossmann - cz. XII

na ktorej stronie te olejki? :confused: bo nie moge znaleźć :( EDIT: Juz mam :D

haha, rece Ci sie trzęsły z emocji :D dzięki za gazetkę :cmok:
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-04-06, 07:49
Odpowiedzi: 1 610
Wyświetlenia: 167 469
Wysłana przez lir391
Dot.: Olejek rycynowy do włosów - część II

spróbuję Ci pomóc :brzydal:
1. tak, mozesz polaczyc z maską - mozesz wymieszac albo nakladac najpierw maske, a na to olej (te dwie metody moga dawac rozne efekty). poczytaj sobie tutaj:...
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-03-18, 12:28
Odpowiedzi: 5 005
Wyświetlenia: 162 510
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów - cz. V

hej. gratuluje, ze postanowilas dbac o wlosy i odstawilas suszarke, to duzy krok :) co do olejowania, to przeczytaj uwaznie ten wątek https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=593364 :)
olej kokosowy...
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-03-14, 20:54
Odpowiedzi: 5 005
Wyświetlenia: 162 510
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów - cz. V

tez mnie to dziwi, bo w sklepach i na all jest raczej ten pierwszy. wiec niestety nie rozwieję Twoich wątpliwości :)

a jak to zrobilas? masz jakis magiczny sposob? :p
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-03-14, 20:10
Odpowiedzi: 5 005
Wyświetlenia: 162 510
Wysłana przez lir391
Dot.: Oleje i olejki do włosów - cz. V

dobry ;) a mozesz dac link? bo ja znalazlam dwie vatiki kokosowe, ale zadna z nich nie jest zapomniana :D
Forum: Dietetyka 2012-03-14, 18:49
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 247 532
Wysłana przez lir391
Dot.: Nasze Codzienne Jadłospisy XVI

a rozciagasz łydki po tych wszystkich ćwiczeń? bo jak sie nie rozciąga, to własnie mięśnie mogą się zrobić takie 'zbite'. sprobuj jesc wiecej, rozkrec sobie metabolizm i obserwuj swoj organizm :)
Forum: Dietetyka 2012-03-14, 17:20
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 247 532
Wysłana przez lir391
Dot.: Nasze Codzienne Jadłospisy XVI

moim zdaniem jesz za malo i organizm za wszelka cene stara sie bronic przed utrata wagi. ćwiczysz? ile wazysz i ile chcesz schudnac?
Forum: Dietetyka 2012-03-14, 16:40
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 247 532
Wysłana przez lir391
Dot.: Nasze Codzienne Jadłospisy XVI

super :)

ilościowo spoko :)

popieram :ehem: ćwiczenia siłowe fajnie kształtują i ujędrniają uda.
Forum: Dietetyka 2012-03-14, 11:02
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 247 532
Wysłana przez lir391
Dot.: Nasze Codzienne Jadłospisy XVI

wahania wagi sa normalne, niektore dziewczyny pisza, ze przed okresem waza nawet 2-3 kilo wiecej, wiec nie sugerowalabym sie tym specjalnie. radze patrzec na cm. i oczywiscie gratuluje sukcesu -...
Forum: Dietetyka 2012-03-14, 10:28
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 247 532
Wysłana przez lir391
Dot.: Nasze Codzienne Jadłospisy XVI

jest w porządku :) ćwiczysz coś?


napisz, proszę, co konkretnie ćwiczysz i jak często oraz jaki masz cel? :) zapoznaj się z jadłospisami stąd: https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=309561
Forum: Dietetyka 2012-03-14, 10:20
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 247 532
Wysłana przez lir391
Dot.: Nasze Codzienne Jadłospisy XVI

nie mam zastrzeżeń, moim zdaniem ładna R :)

za duzo na pewno nie. najadasz sie tym? jeśli tak, to spoko :) jaki masz cel?
Forum: Dietetyka 2012-03-13, 21:37
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 247 532
Wysłana przez lir391
Dot.: Nasze Codzienne Jadłospisy XVI

wg mnie ładnie, ale staraj się nie pomijać II śniad. nie chodzisz głodna? długo jesteś na diecie? jaki cel? jak wygląda Twój trening? :)
Forum: Forum Plotkowe 2012-03-12, 19:22
Odpowiedzi: 5 012
Wyświetlenia: 142 053
Wysłana przez lir391
Forum: Forum Plotkowe 2012-03-12, 19:17
Odpowiedzi: 5 012
Wyświetlenia: 142 053
Wysłana przez lir391
Dot.: Wszystko co chciecie wiedzieć, ale nie macie kogo zapytać - cz. XII

również mam pytanie, jeśli można :brzydal:
zastanawia mnie to od paru dni, a google nie pomaga :(
PO CO są strefy czasowe? Dlaczego w USA jest 8h wcześniej niż u nas?
Forum: ROSSMANNiaczki 2012-02-25, 16:07
Odpowiedzi: 5 012
Wyświetlenia: 278 828
Wysłana przez lir391
Dot.: Rossmann - cz. XII

dziękuję bardzo :*
Forum: ROSSMANNiaczki 2012-02-24, 06:23
Odpowiedzi: 5 012
Wyświetlenia: 278 828
Wysłana przez lir391
Dot.: Rossmann - cz. XII

hej, dziewczyny. ja tak nieśmiało z prośbą :o czy ktoras z Was mogłaby mi podać kod na płyn Listerine (http://www.rossnet.pl/Produkt/Listerine-Coolmint-Plyn-do-plukania-ust-250-ml,100797)? :prosi:
...
Forum: Pielęgnacja włosów 2012-02-08, 07:50
Odpowiedzi: 69
Wyświetlenia: 9 293
Wysłana przez lir391
Dot.: włosowy MUST HAVE.

1. szampon lub odżywka do mycia - wszystkie szampony firmy barwa ;)
2. odżywka d/s alterra z granatem
3. odżywka b/s. joanna z zieloną herbatą,
4. olej. kokosowy
5. wcierka jantar
6. produkt...
Forum: Naturalne paznokcie 2012-02-04, 17:10
Odpowiedzi: 4 975
Wyświetlenia: 323 834
Wysłana przez lir391
Forum: Dietetyka 2011-12-25, 10:38
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 247 532
Wysłana przez lir391
Dot.: Nasze Codzienne Jadłospisy XVI

haha, rozumiem :) dzięki :D

szczęściara :D

idę poćwiczyć po tym obżarstwie, moze uda sie w tym roku nie przytyć :roll:
Forum: Dietetyka 2011-12-24, 14:06
Odpowiedzi: 5 019
Wyświetlenia: 247 532
Wysłana przez lir391
Dot.: Nasze Codzienne Jadłospisy XVI

moglabys napisac, w jaki sposob to podkręca metabolizm? jestem ciekawa :)
Forum: Dietetyka 2011-11-01, 19:56
Odpowiedzi: 5 051
Wyświetlenia: 313 090
Wysłana przez lir391
Dot.: Nasze Codzienne Jadłospisy XV

powiedz mi, ile masz wzrostu, ile wazysz, ile chcesz schudnac i w jakim czasie i czy odchudzalas sie wczesniej (bo wtedy pewnie masz wolniejszy metabolizm, a slodycze niestety tez go spowalniają ;))....
Forum: Fitness, bieganie, joga - spalamy kalorie 2011-10-30, 10:38
Odpowiedzi: 5 001
Wyświetlenia: 384 247
Wysłana przez lir391
Dot.: Schudnij w 30 dni z Jillian Michaels

a do kuchni zajrzalas? ;) puszki kukurydzy itp., butelki wody (jesli masz puste, mozesz nasypac do nich piasku).
Forum: Fitness, bieganie, joga - spalamy kalorie 2011-10-24, 10:13
Odpowiedzi: 42
Wyświetlenia: 4 298
Wysłana przez lir391
Forum: Fitness, bieganie, joga - spalamy kalorie 2011-10-23, 20:17
Odpowiedzi: 42
Wyświetlenia: 4 298
Wysłana przez lir391
Dot.: Dziennik-trening siłowy.

bardzo proszę o ocenę mojego planu, wszelka krytyka mile widziana :ehem:
staram sie cwiczyc silowy 3x w tyg co dwa dni. Robie plan I, za dwa dni plan II i za dwa dni plan I, bo nie mam pomyslu na...
Pokazuję wyniki 1 do 100 z 500

 
Gorące linki

Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:23.