Wizaz.pl - Wyniki szukania

Wróć   Wizaz.pl > Szukaj w forach

Notka

Pokazuję wyniki 1 do 100 z 500
Szukanie zajęło 0,24 sekund
Szukaj: Wiadomości napisane przez: Celestine_M
Forum: Forum Plotkowe Dzisiaj, 13:01
Odpowiedzi: 72
Wyświetlenia: 3 325
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Gadaj zdrów, czyli nic a nic nie wierzę!

Moja mama np. twierdzi, że po jakimś czasie (chyba roku) od rzucenia palenia papierosy zaczęły jej smierdziec i że nie rozumie, jak mogła kiedyś palić.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz...
Forum: Intymnie Dzisiaj, 09:53
Odpowiedzi: 27
Wyświetlenia: 1 279
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Brak powodzenia u chłopaków

Nikt nie lubi niesmialych ludzi (oczywiscie uproszczajac), to totalna bzdura.
Forum: Forum Plotkowe Dzisiaj, 09:50
Odpowiedzi: 72
Wyświetlenia: 3 325
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Gadaj zdrów, czyli nic a nic nie wierzę!

Mnie przestaly. Kiedys lubilam slodycze i nutelle, pozniej przestalam je jesc i ogolnie zaczelam jesc zdrowiej, i teraz kompletnie mnie do tego nie ciagnie, a jak juz zjem bo np. ktos mnie czestuje i...
Forum: Forum Plotkowe Dzisiaj, 06:09
Odpowiedzi: 2 086
Wyświetlenia: 150 247
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią+ot, część 57

Ja wychodzę z założenia, że mają te moje dane, ale no trudno. Co może się stać? Nie jestem nikim ważnym ani nie mam nic specjalnego do ukrycia.



Ja do 21 roku życia musiałam mówić, że jestem...
Forum: Intymnie Wczoraj, 15:12
Odpowiedzi: 27
Wyświetlenia: 1 279
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Brak powodzenia u chłopaków

To poczekac kilka lat az zaczna.
Forum: Intymnie Wczoraj, 15:03
Odpowiedzi: 27
Wyświetlenia: 1 279
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Brak powodzenia u chłopaków

Podbijac do starszych.
Forum: Forum Plotkowe Wczoraj, 15:02
Odpowiedzi: 72
Wyświetlenia: 3 325
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Gadaj zdrów, czyli nic a nic nie wierzę!

O tak, dla mnie tez jest to synonim zaniedbania.
Forum: Forum Plotkowe Wczoraj, 13:32
Odpowiedzi: 72
Wyświetlenia: 3 325
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Gadaj zdrów, czyli nic a nic nie wierzę!

A propos, widuje się też przecież rady, żeby zaprzestać zupełnie mycia wlosow :brzydal: Ponoć działa to tak, że po ilus tygodniach przestają być tłuste i przestają potrzebować mycia. No sorry, w to...
Forum: Forum Plotkowe 2019-10-18, 17:16
Odpowiedzi: 357
Wyświetlenia: 15 320
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Ćwiczycie regularnie? Plotkowo-aktywnie

Ja sie w koncu tez dzisiaj lenilam :mur: Mialam isc na tej moj kurs, ale wczoraj po pracy spotkalam sie z kolezanka i troche przesadzilysmy z piwem, no nie czulam sie dzisiaj kompletnie w formie.
Forum: Intymnie 2019-10-18, 17:10
Odpowiedzi: 440
Wyświetlenia: 35 240
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Plusy i minusy posiadania dzieci... lub ich braku :P

No wlasnie. No nie wiem, gdyby mi syn np. wyrosl na burackiego mizogina albo juz ekstremalnie, kryminaliste, to jakos nie wyobrazam sobie tej bezwarunkowej milosci bez granic, mimo ze chodziloby o...
Forum: Seks 2019-10-18, 16:28
Odpowiedzi: 1 272
Wyświetlenia: 56 666
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Romantyczny seks

Chodzi o to, ze dorabiasz ideologie, ktora ani troche nie trzyma sie kupy, ale tak kompletnie. Gdybys powiedziala tylko, ze nie chcesz czegos robic, bo cie to odrzuca - ok, nie mam pytan. Ale nie, u...
Forum: Seks 2019-10-18, 16:18
Odpowiedzi: 1 272
Wyświetlenia: 56 666
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Romantyczny seks

Naprawde nic a nic nie zrozumialas, czy sobie teraz robisz z nas jaja? To juz sie ociera o brak szacunku dla rozmowcy. Od X stron nie wysylamy cie na terapie dlatego, ze nie chcesz eksperymentowac,...
Forum: Seks 2019-10-18, 16:15
Odpowiedzi: 1 272
Wyświetlenia: 56 666
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Romantyczny seks

Wiesz, ja jak cos czuje, to zadaje sobie pytanie, dlaczego, w jaki sposob moge te uczucia uzasadnic oraz jak one na mnie wplywaja. Bo moze jednak negatywnie i moze te uczucia nie sa niezmienne.
No...
Forum: Seks 2019-10-18, 16:02
Odpowiedzi: 1 272
Wyświetlenia: 56 666
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Romantyczny seks

Ee, nie zrozumialas. Moze zle sie wyrazilam, po angielsku mowi sie "you're not in a good position to.. cos tam" i ma to mniej wiecej ten sam wydzwiek, co "przyganial kociol garnkowi"

----------...
Forum: Seks 2019-10-18, 15:57
Odpowiedzi: 1 272
Wyświetlenia: 56 666
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Romantyczny seks

No wlasnie najlepsze jest to, ze nie, sama nie potrafisz tego uzasadnic :brzydal:
Forum: Seks 2019-10-18, 15:56
Odpowiedzi: 1 272
Wyświetlenia: 56 666
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Romantyczny seks

Jestes na niezbyt dobrej pozycji, zeby szalec z takimi ripostami, biorac pod uwage to, ze sama robisz wszystko, zeby jakis wyimaginowany autorytet, ktory sama sobie wymyslilas, nie uznal cie za...
Forum: Intymnie 2019-10-18, 15:46
Odpowiedzi: 440
Wyświetlenia: 35 240
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Plusy i minusy posiadania dzieci... lub ich braku :P

Coz, staram sie isc w jakosc a nie ilosc :D Poza tym przyjaciol sie wybiera, a z dziecmi nigdy nie wiadomo. Moze kolejne byloby trudne.
Forum: Seks 2019-10-18, 14:15
Odpowiedzi: 1 272
Wyświetlenia: 56 666
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Romantyczny seks

Ale ty twierdzisz, ze czulabys sie upokorzona, bo stawialoby to cie jako kobiete w nizszej pozycji od mezczyzny. Tu nie ma mowy o odczuciach, postawilas pewne zalozenie niezalezne od nich....
Forum: Seks 2019-10-18, 14:10
Odpowiedzi: 1 272
Wyświetlenia: 56 666
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Romantyczny seks

Dalej nie odnioslas sie do tego , czy twoim zdaniem by go to upokarzalo i dlaczego. Ja juz odpadam. Odnosisz sie tylko do tego, na co ci wygodnie odpowiedziec, ignorujesz trudniejsze kwestie i nie...
Forum: Seks 2019-10-18, 13:57
Odpowiedzi: 1 272
Wyświetlenia: 56 666
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Romantyczny seks

I uwazasz, ze gdybys to zrobila, to on powinien sie czuc upokorzony? Ze bylby to zamach na jego godnosc? Jak, skoro by tego chcial i by mu sie to podobalo?

Juz dziewczyny wyzej wyjasnily, ze to...
Forum: Seks 2019-10-18, 13:41
Odpowiedzi: 1 272
Wyświetlenia: 56 666
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Romantyczny seks

Ano właśnie, bo badania pokazują, że najwięcej seksu i najbardziej dzikiego maja patologie społeczne i ludzie o niskim wykształceniu.
I może poogladaj sobie starożytne ryciny. Owszem, ludzie od...
Forum: Intymnie 2019-10-18, 13:37
Odpowiedzi: 440
Wyświetlenia: 35 240
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Plusy i minusy posiadania dzieci... lub ich braku :P

Mnie trochę dziwią ludzie, którzy decydują się właśnie na więcej dzieci niż 2 ;) co by to trzecie czy tam kolejne zmienilo/wniosło nowego?

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz...
Forum: Seks 2019-10-18, 13:35
Odpowiedzi: 1 272
Wyświetlenia: 56 666
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Romantyczny seks

To jak odnosisz się do tego?





Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Seks 2019-10-18, 13:07
Odpowiedzi: 1 272
Wyświetlenia: 56 666
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Romantyczny seks

Przecież autorka tego nie lubi i pewnie też tak to widzi...
Kurcze, słaba ta godność, skoro byle słowa czy czynności moga jej ot tak pozbawić i zostaje upokorzenie. Nie widzisz paradoksu autorko?...
Forum: Forum Plotkowe 2019-10-18, 13:04
Odpowiedzi: 832
Wyświetlenia: 106 532
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Przychodzę z pracy i nie mam na nic siły. Ktoś jeszcze?

Bardzo wzruszający :)

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Seks 2019-10-18, 13:01
Odpowiedzi: 1 272
Wyświetlenia: 56 666
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Romantyczny seks

Autorka myśli, że jest feministka, a tak naprawdę ma wyjątkowo niskie mniemanie o kobietach, skoro uważa, że byle wyzwiska i klapsy (i to takie dla zabawy!) mogą je postawić w niższej pozycji.
...
Forum: Seks 2019-10-18, 12:56
Odpowiedzi: 1 272
Wyświetlenia: 56 666
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Romantyczny seks

Tylko w twojej głowie.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Seks 2019-10-18, 12:55
Odpowiedzi: 1 272
Wyświetlenia: 56 666
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Romantyczny seks

O, dokładnie. Ja też mam wrażenie, że autorka gra sama przed sobą, byle tylko nie zburzyć sama przed sobą jakiegoś swojego idealnego wizerunku. No i niby w jaki sposob coś, co teoretycznie mogłoby ci...
Forum: Seks 2019-10-18, 12:44
Odpowiedzi: 1 272
Wyświetlenia: 56 666
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Romantyczny seks

No przecież na żadne.


Zadałam jeszcze jedno, ale mogło być niejasne, więc odpuszcze.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)

---------- Dopisano o 12:44...
Forum: Seks 2019-10-18, 12:37
Odpowiedzi: 1 272
Wyświetlenia: 56 666
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Romantyczny seks

Oj, chyba trafiłaś w sedno. Ale autorka przecież nie odniesie się do moich pytań, bo są zbyt niekomfortowe i rzeczywiście musiałaby się zmusić do głębszej refleksji i chyba przyznać, że coś się nie...
Forum: Seks 2019-10-18, 12:24
Odpowiedzi: 1 272
Wyświetlenia: 56 666
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Romantyczny seks

Odpowiesz na moje pytania?

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Seks 2019-10-18, 12:20
Odpowiedzi: 1 272
Wyświetlenia: 56 666
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Romantyczny seks

W jaki sposób coś, co sprawia przyjemność może być upokarzajace? Co to w ogóle znaczy "upokorzenie"? To wszystko jest tylko w twojej głowie, sama sobie definiujesz, co cię upokarza. Właśnie tak sobie...
Forum: Seks 2019-10-18, 12:07
Odpowiedzi: 1 272
Wyświetlenia: 56 666
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Romantyczny seks

Powtórzyłas to już kilka razy i to jest właśnie to, czego najbardziej nie rozumiem. Czyli jednak potrafisz sobie wyobrazić, że pewne rzeczy mogłyby ci się spodobać, ale nie chciałabyś tego dla...
Forum: Forum Plotkowe 2019-10-18, 06:57
Odpowiedzi: 276
Wyświetlenia: 19 248
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Problemy pierwszego świata (+offtopy) część II

Ja się zastanawiam, czy nie zrobić sobie jakiegoś jaśniejszego, ciepłego brązu. Tylko że jak kiedyś farbowalam farba z drogerii to trzymało się to 3 tygodnie :confused: Może u fryzjera byloby lepiej....
Forum: Forum Plotkowe 2019-10-17, 20:03
Odpowiedzi: 357
Wyświetlenia: 15 320
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Ćwiczycie regularnie? Plotkowo-aktywnie

Ja zrobiłam rundke na urządzeniach do mięśni ramion/pleców/klatki piersiowej. Ciekawe, czy będę miała jutro zakwasy. Jutro body barre.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz...
Forum: Forum Plotkowe 2019-10-17, 14:15
Odpowiedzi: 832
Wyświetlenia: 106 532
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Przychodzę z pracy i nie mam na nic siły. Ktoś jeszcze?

Sia jest genialna, polecam :love: I myślę, że znasz, bo musiałaś słyszeć coś w radiu. Zresztą ona komponowala też dużo piosenek innym artystom, np. Rihannie czy Beyonce.
Ja ją uwielbialam jeszcze...
Forum: Seks 2019-10-17, 11:59
Odpowiedzi: 1 272
Wyświetlenia: 56 666
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Romantyczny seks

Chyba wychodzi tu jakies dziwne podejscie... Nie, orgazmu nikt nie zapewnia, to praca dwoch osob. A z blokadami autorki nie wroze jej orgazmu kiedykolwiek, z nikim.


"Ars" to juz znaczy "sztuka"...
Forum: Seks 2019-10-17, 11:36
Odpowiedzi: 1 272
Wyświetlenia: 56 666
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Romantyczny seks

Skąd wiesz? Nie byłaś u specjalisty. Ale lepiej zgadywac jak widzę.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Seks 2019-10-17, 11:35
Odpowiedzi: 1 272
Wyświetlenia: 56 666
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Romantyczny seks

Nikt niczego takiego nie napisał. Cały czas piszemy o wizycie u specjalisty, ale nawet to cie przerasta.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Seks 2019-10-17, 11:05
Odpowiedzi: 1 272
Wyświetlenia: 56 666
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Romantyczny seks

Akurat obraz narzeczonego tez nie maluje mi sie jakis swietny, autorka przez cale 7 (o ile dobrze pamietam) lat zwiazku nie miala orgazmu, a on chyba jakos specjalnie nie drazyl, ot nic go nie...
Forum: Seks 2019-10-17, 10:37
Odpowiedzi: 1 272
Wyświetlenia: 56 666
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Romantyczny seks

No to przeciez o tym mowimy. A ty caly czas nie, bo jak straci kontrole, to jeszcze cie wlasnie NIECHCACY przycisnie czy cos. Ja juz kompletnie nie rozumiem, w czym jest tak naprawde problem. Moze...
Forum: Seks 2019-10-17, 09:57
Odpowiedzi: 1 272
Wyświetlenia: 56 666
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Romantyczny seks

I dalej nie wiadomo, co sie takiego strasznego stanie, jak on cie przypadkiem np. przygniecie? Przeciez cie nie zmiazdzy,ani nie zrobi jakiejs innej realnej krzywdy. Wczesniej tlumaczylas, ze chodzi...
Forum: Seks 2019-10-17, 08:00
Odpowiedzi: 1 272
Wyświetlenia: 56 666
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Romantyczny seks

No i twoim zdaniem instynkt moze podpowiedziec np. bicie kogos? No to niezle masz zdanie o mezczyznach.
Forum: Seks 2019-10-17, 07:55
Odpowiedzi: 1 272
Wyświetlenia: 56 666
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Romantyczny seks

To tak nie wyglada. Chyba tylko psychopata przekroczylby te granice i np. zrobil komus krzywde. Znowu, wszystko sprowadza sie do zaufania, ktorego nie masz.
I ja tez tu widze jakis powazny problem...
Forum: Seks 2019-10-17, 07:43
Odpowiedzi: 1 272
Wyświetlenia: 56 666
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Romantyczny seks

Ale juz chyba ustaliliscie, ze tego nie chcesz. Naprawde nie ufasz mu na tyle, ze myslisz, ze jadnak moglby to robic? No to problem jest tu chyba glebszy.
Za to gdyby cie np. mocniej zlapal, to co...
Forum: Seks 2019-10-17, 07:27
Odpowiedzi: 1 272
Wyświetlenia: 56 666
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Romantyczny seks

No przeciez traci, podczas orgazmu, helou :rolleyes:
Forum: Seks 2019-10-17, 07:19
Odpowiedzi: 1 272
Wyświetlenia: 56 666
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Romantyczny seks

To jak rozladowujesz to napiecie bez orgazmu? :confused: Tym bardziej juz nic nie rozumiem.
Forum: Seks 2019-10-17, 07:18
Odpowiedzi: 1 272
Wyświetlenia: 56 666
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Romantyczny seks

Ok. Najsmutniejsze jest tylko to, ze nie pozwalasz sobie na te wspomniana utrate kontroli. Chyba stad sie wzielo "oddawanie sie" jako synonim seksu - ufasz partnerowi na tyle, ze wlasnie odrzucasz te...
Forum: Seks 2019-10-17, 06:51
Odpowiedzi: 1 272
Wyświetlenia: 56 666
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Romantyczny seks

I twoje "ja" ma tylko jeden wymiar? Zawsze jesteś taka sama? Bo ja np. dla partnera jestem kochana dziewczyna, ale w łóżku pewnie do tego obiektem seksualnym. Znaczy to tyle, że w tej chwili mnie...
Forum: Seks 2019-10-17, 06:43
Odpowiedzi: 1 272
Wyświetlenia: 56 666
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Romantyczny seks

ŻEBY MIEĆ ORGAZM. Podczas orgazmu nie ma się nad sobą kontroli. I w ogóle to jest przyjemne. Cóż, skoro tak, to po prostu nigdy tego nie zaznasz, pozostaje mi współczuć.

Wysłane z aplikacji Forum...
Forum: Seks 2019-10-17, 06:24
Odpowiedzi: 1 272
Wyświetlenia: 56 666
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Romantyczny seks

No tak, walnij jakąś skrajnościa, na pewno ma to sens...
Po prostu rozmawia się z tobą jak grochem o ścianę. Nie ma nic złego w tym, że nie chcesz być uległa, ale tobie w seksie nie odpowiada nic....
Forum: Seks 2019-10-17, 06:09
Odpowiedzi: 1 272
Wyświetlenia: 56 666
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Romantyczny seks

I co w tym takiego strasznego? Seks to nie prawdziwe życie. No tak, dla kogoś kto nigdy nie miał orgazmu i nie był naprawdę podniecony to może i tak. Zresztą przesadzasz z tym poddawaniem się, na...
Forum: Intymnie 2019-10-17, 06:04
Odpowiedzi: 17
Wyświetlenia: 1 693
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Mężczyźni z syndromem księżniczki

Brzmi jak pytania do gry w prawdę i wyzwanie :D Chyba nigdy się z czymś takim nie spotkałam, wialabym.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Seks 2019-10-17, 05:30
Odpowiedzi: 1 272
Wyświetlenia: 56 666
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Romantyczny seks

Bo? Jakiś argument poza "nie chce mi się?" A dalej jedz sobie spagetti, nie moje życie, na szczęście.



Po raz miliardowy dowiedzieliśmy się, że autorka nie będzie uprawiała tego bszydtkiego,...
Forum: Seks 2019-10-16, 21:06
Odpowiedzi: 1 272
Wyświetlenia: 56 666
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Romantyczny seks

No dokładnie... Gdybym miała aż taki problem z orgazmem to zaczelabym od lekarza, żeby chociaż usłyszeć, co ma na ten temat do powiedzenia, a ty się autorko bronisz przed tym rękami i nogami jakby...
Forum: Seks 2019-10-16, 20:03
Odpowiedzi: 1 272
Wyświetlenia: 56 666
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Romantyczny seks

A mnie się pewnie zdarzyło złapać partnera w uniesieniu jakoś mocniej, tyle że moje kobiece "mocniej" to po prostu nie to samo, co "mocniej" faceta, i pewnie nawet tego nie odczul. A to też mnie...
Forum: Seks 2019-10-16, 18:55
Odpowiedzi: 1 272
Wyświetlenia: 56 666
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Romantyczny seks

To jest chyba najsmutniejsze. Autorka sama kompletnie nie potrafi się zapomnieć i dać ponieść chwili, wszystko musi kontrolować, i tego samego oczekuje od partnera. Gdzie tu jakieś zaufanie?
...
Forum: Intymnie 2019-10-16, 17:31
Odpowiedzi: 31
Wyświetlenia: 2 424
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Kompleks pochodzenia ze wsi

Też się kiedyś tego wstydzilam, w liceum i na początku studiów. Potem mi przeszło, bo na studiach też byli ludzie z małych miejscowości czy właśnie wiosek, natomiast w liceum faktycznie ludzie byli...
Forum: Forum Plotkowe 2019-10-16, 16:49
Odpowiedzi: 276
Wyświetlenia: 19 248
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Problemy pierwszego świata (+offtopy) część II

No to może znajdę chociaż jakieś sukienki na zimę.



Tylko ze w Zarze to już w ogóle większość spodni zaczyna się od 36 :chlip: Ale przejdę się.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz...
Forum: Forum Plotkowe 2019-10-16, 13:13
Odpowiedzi: 276
Wyświetlenia: 19 248
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Problemy pierwszego świata (+offtopy) część II

O, to nie wiedziałam, jakoś wydawało mi się zawsze, że tam nie ma takich małych rozmiarów. No wlasnie.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Seks 2019-10-16, 13:09
Odpowiedzi: 1 272
Wyświetlenia: 56 666
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Romantyczny seks

Tu nie ma rozwiązania, ewentualnie autorka mogłaby iść do seksuologa i dowiedzieć się, czemu nie ma orgazmu i czy może go mieć. Jej partnerowi widocznie jak dotąd taki związek odpowiada/ł, skoro...
Forum: Forum Plotkowe 2019-10-16, 11:56
Odpowiedzi: 276
Wyświetlenia: 19 248
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Problemy pierwszego świata (+offtopy) część II

Dzieki, to przejdę się do c&a, bo w Orsay chyba nie ma 34

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Forum Plotkowe 2019-10-16, 09:37
Odpowiedzi: 276
Wyświetlenia: 19 248
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Problemy pierwszego świata (+offtopy) część II

Ja szukam wygodnych, materiałowych spodni i bluzek, które mogłabym z nimi nosić. Ostatnio niewygodnie mi we wszelkich dzinsach itp., zdałam sobie sprawę, że na okrągło chodzę w jednych właśnie takich...
Forum: Seks 2019-10-16, 09:10
Odpowiedzi: 1 272
Wyświetlenia: 56 666
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Romantyczny seks

Generalnie, cóż. Ja zakończyłam związek m.in. z powodu seksu, tylko że byłam tą stroną, co facet autorki. Na początku związku mój były bardzo chciał eksperymentowac, pozniej jakoś całkiem mu się...
Forum: Forum Plotkowe 2019-10-15, 20:46
Odpowiedzi: 705
Wyświetlenia: 31 002
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Anoreksja bulimiczna i Miłosierdzie Boże

Powinnaś zostać politykiem. Akapity pustych, ładnych, ale nic nie znaczących słów i zero konkretów :brzydal:

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Intymnie 2019-10-15, 18:34
Odpowiedzi: 88
Wyświetlenia: 7 852
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Wiecznie zmęczona matka

A chłop jeszcze wyraźniej. Ale to chłop, to jemu pewnie wolno.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Intymnie 2019-10-15, 18:15
Odpowiedzi: 88
Wyświetlenia: 7 852
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Wiecznie zmęczona matka

Też mnie bawi ten zbiorowy ból doopy o to, że ktoś nie jest typowa madka Polką robiąca na 4 etaty, i jak taka śmie jeszcze narzekać :brzydal: No widocznie ją sytuacja mimo wszystko przerasta, nie...
Forum: Forum Plotkowe 2019-10-15, 16:55
Odpowiedzi: 2 086
Wyświetlenia: 150 247
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią+ot, część 57

Dziwi mnie, że za każdym razem, jak przyjeżdżam do domu rodzinnego (czyli 2-3 razy do roku na kilka dni) mama oczekuje ode mnie pozamiatania wszędzie i ogólnie lekkiego jego ogarnięcia. Ok, mogę to...
Forum: Forum Plotkowe 2019-10-15, 16:06
Odpowiedzi: 276
Wyświetlenia: 19 248
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Problemy pierwszego świata (+offtopy) część II

Podziwiam. U mnie to ostatnio wyglądalo tak, że wyrzuciłam kilka ewidentnie za dużych rzeczy, natomiast reszta została oszczedzona, bo "co prawda wiem, że nie założę tego w ciągu następnego...
Forum: Intymnie 2019-10-15, 12:49
Odpowiedzi: 30
Wyświetlenia: 1 821
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Chłopak z tatuażem

Niepoważne to jest "rzuce tezą, ale sama ja sobie udowodnij" :brzydal: No nie, tak to nie działa.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Intymnie 2019-10-15, 12:21
Odpowiedzi: 30
Wyświetlenia: 1 821
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Chłopak z tatuażem

Nie jestem chłopcem, a na razie też mi się to wydaje takim pitu, pitu, żeby usprawiedliwiac wciskanie dziewczynek od małego w rolę grzecznej laleczki, no bo chłopcom można więcej wybaczyć, przecież...
Forum: Intymnie 2019-10-15, 11:57
Odpowiedzi: 30
Wyświetlenia: 1 821
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Chłopak z tatuażem

No to po co generalizować, że któraś płec dojrzewa szybciej? :D
Forum: Intymnie 2019-10-15, 11:47
Odpowiedzi: 30
Wyświetlenia: 1 821
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Chłopak z tatuażem

Ja jakoś szybko nie dojrzałam :brzydal: Miałam fiu-bździu w głowie mniej więcej do 22. roku życia, dopiero po studiach odrobinę zmądrzałam, ale żebym była jakaś strasznie dojrzała, to nie wydaje mi...
Forum: Forum Plotkowe 2019-10-15, 11:45
Odpowiedzi: 276
Wyświetlenia: 19 248
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Problemy pierwszego świata (+offtopy) część II

Ja lubię kolorowe ubrania i mam ich sporo, torebki też mam kolorowe, ale żeby później to wszystko do siebie dopasować no to jest czasem problem :brzydal:
Forum: Forum Plotkowe 2019-10-15, 11:12
Odpowiedzi: 832
Wyświetlenia: 106 532
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Przychodzę z pracy i nie mam na nic siły. Ktoś jeszcze?

:ehem: To co innego. Zresztą ja pisałam, że i tak bym tych wszystkich rzeczy nie robiła, bo one kosztują, a nie pracując nie miałabym na nie kasy. Więc co innego być np. milionerka i nie musieć...
Forum: Intymnie 2019-10-15, 10:12
Odpowiedzi: 17
Wyświetlenia: 1 678
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Jak przestać potrzebować przyjaźni? Zadręczam się...

Tej niemożliwości spotkania się raz na tydzień też bym tak nie podkreślała. Jeśli mieszka się w tym samym mieście i dojazd jest dobry, to jak najbardziej da się. Zanim moja przyjaciółka...
Forum: Forum Plotkowe 2019-10-15, 09:16
Odpowiedzi: 276
Wyświetlenia: 19 248
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Problemy pierwszego świata (+offtopy) część II

Też strasznie szybko niszcze buty, niezależnie od ceny, i nawet nie wiem, jak to się dzieje :confused: Nawet jedne buty na obcasie, które noszę tylko w pracy, po roku są już wszędzie poobdzierane, a...
Forum: Intymnie 2019-10-15, 09:03
Odpowiedzi: 17
Wyświetlenia: 1 678
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Jak przestać potrzebować przyjaźni? Zadręczam się...

Chyba tak desperacko chcesz mieć przyjaciółkę, że godzisz się na jakieś namiastki, które ledwo można nazwac kolezenstwem. Kontakt z tą dziewczyną cię męczy, jest nieslowna, chyba czas go wygasic?...
Forum: Forum Plotkowe 2019-10-14, 21:53
Odpowiedzi: 832
Wyświetlenia: 106 532
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Przychodzę z pracy i nie mam na nic siły. Ktoś jeszcze?

No ale te więcej niż 3 miały być max tylko raz w miesiącu :brzydal: A tu są dużo częściej niż raz + zycie towarzyskie, czyli wyjścia ze znajomymi średnio raz na półtora tygodnia.
A i jeszcze jednak...
Forum: Intymnie 2019-10-14, 21:15
Odpowiedzi: 84
Wyświetlenia: 6 839
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: gdzie wychowywać dziecko?

Dzielilam kiedyś mieszkanie z takim małżeństwem, on pracował, ona wcześniej też sprzatala, a potem siedziała w domu, bardzo słabo znała język, nie miała znajomych oprocz jakiejś jednej Polki. No to...
Forum: Forum Plotkowe 2019-10-14, 21:11
Odpowiedzi: 832
Wyświetlenia: 106 532
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Przychodzę z pracy i nie mam na nic siły. Ktoś jeszcze?

No ja pracuje na cały etat, chodzę na siłownię co najmniej 4x w tygodniu, na kurs językowy raz w tygodniu i staram się czytać chociaż 2 książki na miesiąc (chociaż przyznam, ze odkąd chodzę na...
Forum: Intymnie 2019-10-14, 21:03
Odpowiedzi: 84
Wyświetlenia: 6 839
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: gdzie wychowywać dziecko?

Ja mieszkam i nie rozumiem. Nie tęsknię za Polską, mój dom jest tam, gdzie czuję się dobrze. No ale widocznie nie wszyscy są stworzeni do emigracji.
Co do pomysłu autorki - jak już tu było...
Forum: Forum Plotkowe 2019-10-14, 20:48
Odpowiedzi: 832
Wyświetlenia: 106 532
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Przychodzę z pracy i nie mam na nic siły. Ktoś jeszcze?

Ja bym czytała książki, uczyła się kolejnego języka, podróżowala, uczyła się śpiewu i gry na pianinie, poszła na kurs fotografii, cwiczyla na siłowni i z trenerem personalnym... Tyle ze no właśnie,...
Forum: Forum Plotkowe 2019-10-14, 11:28
Odpowiedzi: 72
Wyświetlenia: 3 325
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Gadaj zdrów, czyli nic a nic nie wierzę!

Kwasem - też nie wierzę, co najwyżej inną techniką (https://www.instagram.com/p/BlJH7jIHixQ/). Inne zabiegi - zależy, jak ktoś sobie zrobi np. nos, to przecież nieznajoma osoba nie zgadnie, że nie...
Forum: Intymnie 2019-10-14, 10:04
Odpowiedzi: 62
Wyświetlenia: 4 444
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Zakochana w starszym.. ze wzajemnością

Za chce albo nie zachce. Uczepilam się tego, że wypowiedzi były w tonie "to oczywiste".

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Intymnie 2019-10-14, 09:48
Odpowiedzi: 62
Wyświetlenia: 4 444
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Zakochana w starszym.. ze wzajemnością

Po co miałaby to pisać, skoro może dla niej to coś oczywistego? Nie przewidziala, że wizazanki wyskoczą z dziećmi o których nie było mowy jak filip z konopii.
Forum: Intymnie 2019-10-14, 09:46
Odpowiedzi: 62
Wyświetlenia: 4 444
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Zakochana w starszym.. ze wzajemnością

Yy, skąd to wiesz? Może już sobie to przemyślała i na ten moment wie, ani słowa o tym nie było w wątku. Ja wiem od 19. roku życia. Ale tak, jest młoda, więc na pewno jej się odmieni :brzydal: (nie...
Forum: Intymnie 2019-10-14, 09:31
Odpowiedzi: 62
Wyświetlenia: 4 444
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Zakochana w starszym.. ze wzajemnością

Może autorka już się zastanowiła. Ale trzeba od razu założyć, że nie i że oczywiście dziecka na pewno zachce.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Intymnie 2019-10-14, 09:17
Odpowiedzi: 62
Wyświetlenia: 4 444
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Zakochana w starszym.. ze wzajemnością

Autorka ani słowem nie wspomniala, że chce kiedyś mieć dzieci, ale zleciały się wróżki, nawet wiek odgadly :brzydal: Irytuje mnie założenie, że każda kobieta będzie chciała mieć dziecko.

Wysłane...
Forum: Forum Plotkowe 2019-10-13, 16:45
Odpowiedzi: 832
Wyświetlenia: 106 532
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Przychodzę z pracy i nie mam na nic siły. Ktoś jeszcze?

Ja pracuje 4 dni, a co drugi tydzień nawet 3 :) I to jest super, nie wyobrażam sobie mieć teraz pracy, gdzie mam tylko 2 dni wolnego. Ale coś za coś, pracuje od 8 do 20.

Wysłane z aplikacji Forum...
Forum: Forum Plotkowe 2019-10-13, 13:52
Odpowiedzi: 357
Wyświetlenia: 15 320
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Ćwiczycie regularnie? Plotkowo-aktywnie

To ja jestem ektomorfikiem.
No ponoć mięśnie czteroglowe najłatwiej się rozrastaja, bo to właśnie one i tak są najbardziej angazowane w większości sportów.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz...
Forum: Forum Plotkowe 2019-10-13, 13:23
Odpowiedzi: 357
Wyświetlenia: 15 320
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Ćwiczycie regularnie? Plotkowo-aktywnie

No właśnie widuję na siłowni taka jedną dziewczynę, widać, że wycwiczona, ale nie podoba mi sie jej sylwetka, ma jakieś takie za szerokie nogi moim zdaniem, przy tym jakby lekko krzywe (?) i bardzo...
Forum: Forum Plotkowe 2019-10-13, 12:18
Odpowiedzi: 832
Wyświetlenia: 106 532
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Przychodzę z pracy i nie mam na nic siły. Ktoś jeszcze?

No właśnie ja nie cierpię obowiązków i rzeczy, które się robi, bo trzeba, są one dla mnie męka, dlatego nie będę mieć dzieci, bo wtedy tych rzeczy doszłoby mi jeszcze więcej. Już wystarczy, że muszę...
Forum: Forum Plotkowe 2019-10-12, 17:32
Odpowiedzi: 357
Wyświetlenia: 15 320
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Ćwiczycie regularnie? Plotkowo-aktywnie

9 godzin to dla mnie takie fajne optimum. O ile wstaje co najmniej o 8.
Forum: Forum Plotkowe 2019-10-12, 11:37
Odpowiedzi: 357
Wyświetlenia: 15 320
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Ćwiczycie regularnie? Plotkowo-aktywnie

Moj sie nie przyzwyczaja do takich godzin :brzydal: Moge spac i 12h, jak wstaje tak rano to i tak jestem niezywa, wyprobowalam.
Forum: Forum Plotkowe 2019-10-12, 10:59
Odpowiedzi: 357
Wyświetlenia: 15 320
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Ćwiczycie regularnie? Plotkowo-aktywnie

Sprawdzam dosc regularnie te glowne hormony, zawsze sa w normie.
To chyba przez to, ze do pracy wstaje o 6, to dla mnie o wiele za wczesnie.


Ja mam super mocne paznokcie, a wlosy byle jakie....
Forum: Forum Plotkowe 2019-10-12, 10:25
Odpowiedzi: 357
Wyświetlenia: 15 320
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Ćwiczycie regularnie? Plotkowo-aktywnie

Tak, nie mam w ogole energii.
Forum: Forum Plotkowe 2019-10-12, 09:05
Odpowiedzi: 832
Wyświetlenia: 106 532
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Przychodzę z pracy i nie mam na nic siły. Ktoś jeszcze?

Ja uprawiam na razie od 1.5 miesiąca co najmniej 4x w tygodniu i tez nie widzę żadnych zmian pod tym względem.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Forum Plotkowe 2019-10-12, 09:05
Odpowiedzi: 357
Wyświetlenia: 15 320
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Ćwiczycie regularnie? Plotkowo-aktywnie

Właśnie suplementuje od ok. 2 tygodni, właśnie na włosy. Na razie nie zauważyłam, żebym byla mniej zmęczona.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Forum Plotkowe 2019-10-11, 19:51
Odpowiedzi: 357
Wyświetlenia: 15 320
Wysłana przez Celestine_M
Dot.: Ćwiczycie regularnie? Plotkowo-aktywnie

Jeszcze do unoszen gryfu nad klatą na stepie chyba spróbuję następnym razem 2x2kgx1.25, bo czuję, że mogę torche więcej niz jak do tej pory 2x2kg

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz...
Pokazuję wyniki 1 do 100 z 500

 
Gorące linki

Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 14:53.