Wizaz.pl - Wyniki szukania

Wróć   Wizaz.pl > Szukaj w forach

Notka

Pokazuję wyniki 1 do 27 z 27
Szukanie zajęło 0,03 sekund
Szukaj: Wiadomości napisane przez: natala007
Forum: Ceremonia i tradycja ślubna, weselna 2010-02-13, 09:15
Odpowiedzi: 1 211
Wyświetlenia: 251 915
Wysłana przez natala007
Sekrety telimeny

Ja juz teoretycznie się zdecydowałam na salę... Na Sekrety Telimeny w Niedrzwicy Kościelnej koło Lublina. Czy ktoś ma jakąś opinie na temat tego lokaku??;)
Forum: Ceremonia i tradycja ślubna, weselna 2010-02-05, 23:01
Odpowiedzi: 1 211
Wyświetlenia: 251 915
Wysłana przez natala007
Dot.: Lokale weselne: Lublin i okolice

Witam,
Ja dopiero zaczynam swoja przygodę z planowaniem slubu i wesela, które chcemy wyprawic w maju 2011. na razie robimy liste sal gdyz chcemy zaprosic 180osób no i oczywiście zrobić to jak...
Forum: Ginekologia 2006-07-26, 08:41
Odpowiedzi: 5 085
Wyświetlenia: 599 140
Wysłana przez natala007
Dot.: Problem z okresem po tabletkach ale już dawno

dzięki primavera! ale właśnie jeżeli za 2 miesiące przez czas mojej nieobecności w Polsce nie wróci to pójde ale teraz do innego!!!
Jak narazie czekam i mam nadzieję że wszystko wróci do...
Forum: Ginekologia 2006-07-24, 18:16
Odpowiedzi: 5 085
Wyświetlenia: 599 140
Wysłana przez natala007
Dot.: Problem z okresem po tabletkach ale już dawno

dodam ze bralam te luteiny chodzilam co miesiac do lekarza przez 5 miesiecy.
Forum: Ginekologia 2006-07-24, 18:15
Odpowiedzi: 5 085
Wyświetlenia: 599 140
Wysłana przez natala007
Exclamation Problem z okresem po tabletkach ale już dawno

nie wiem czy może ktoś zna odpowiedź czy taki teamt był poruszany ale napewno każdy przypadek jest inny a sprawa dręcząca wiec prosze o wyrozumiałość i odpowiedzi!!!
Sparawa wygląda tak że brałam...
Forum: Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki 2006-05-01, 12:55
Odpowiedzi: 28
Wyświetlenia: 7 986
Wysłana przez natala007
Dot.: Jasna karnacja a oplenizna

a ile razy bylyscie na solarium az mialyscie ladna opalenizne???i po opalaniu na solarce polecacie balsam brazyjacy??ok wyprobuje.
Forum: Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki 2006-04-30, 12:13
Odpowiedzi: 28
Wyświetlenia: 7 986
Wysłana przez natala007
Dot.: Jasna karnacja a oplenizna

no nie wydaje mi sie zebym brzydko wygladala opalaona a jestem blondynka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!mi sie podoba i chyba blondynka opalona byc tez moze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!zwlaszcza ze moj kolor wlosow mi...
Forum: Ginekologia 2006-04-21, 14:47
Odpowiedzi: 1 613
Wyświetlenia: 285 549
Wysłana przez natala007
Dot.: luteina juz kolejny raz...:(

czy ktoś może odpowiedzieć???????
Może ktoś coś poradzi??????
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2006-04-20, 19:06
Odpowiedzi: 114
Wyświetlenia: 6 249
Wysłana przez natala007
Dot.: Pudry brązujące

a gdzie moge dostac kosmetyki tej firmy??bo ich nie widzialam nigdzie???i w jakiej cenie ten puder????a inne kosmetyki??orientujesz sie moze???dzieki za odpisanie
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2006-04-20, 18:39
Odpowiedzi: 106
Wyświetlenia: 8 716
Wysłana przez natala007
Dot.: Puder PORZĄDNIE matujący - na długo!!

ja używam podkładu Soraya matującego a na to pudru rimmel stey so matte.i musze powiedziec ze pudru cienką warstwę i jest ok na cały dzien.przynbajmniej na mojej skórze!

puder ten nakładam tylko...
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2006-04-20, 18:29
Odpowiedzi: 114
Wyświetlenia: 6 249
Wysłana przez natala007
Dot.: Pudry brązujące

dzięki czarna orchdeo.poczytalam i poogladalam stronke.przydalo sie!
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2006-04-20, 18:17
Odpowiedzi: 114
Wyświetlenia: 6 249
Wysłana przez natala007
Dot.: Pudry brązujące

dzięki!!!!!!!!!!!!!!
pozdrowionka
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2006-04-20, 18:13
Odpowiedzi: 37
Wyświetlenia: 8 492
Wysłana przez natala007
Talking tusz Rimmel Extra Super Lash

Moja siorka właśnie kupiła ten tusz i chciałaby wiedzieć czy wg was jest dobry???i co o nim myslicie!!!
Z góry dzięki za odpowiedzi!!!:D :rolleyes:

oto foto:
377771


Pozdrowionka
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2006-04-20, 18:04
Odpowiedzi: 114
Wyświetlenia: 6 249
Wysłana przez natala007
Dot.: Pudry brązujące

dzieki chyba bylyby dobre.a w jakiej cenie?
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2006-04-20, 17:11
Odpowiedzi: 114
Wyświetlenia: 6 249
Wysłana przez natala007
Dot.: Pudry brązujące

dzieki za info!!Rozejrze się za nimi napewno!
Moze jeszce jakies propozycje??
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2006-04-20, 17:07
Odpowiedzi: 14
Wyświetlenia: 1 472
Wysłana przez natala007
Dot.: Kredka do powiek

oki dzięki kobitki!!!
Anahstasia czy mogłabyś mi dać dokładny link???najlepiej gdybyś go wstawiła!Dzięki
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2006-04-20, 17:02
Odpowiedzi: 19
Wyświetlenia: 1 247
Wysłana przez natala007
Dot.: Moje brzydkie nieumalowane oczęta-plz help

Po pierwsze masz bardzo ładne oczy i fajnie byłoby je podkreślić!!!

Nie jestem tez wizażystką, choć jak mi wszyscy mówią umiem malowacx siebie i ludzi więc to często robię!ale nie na pewno...
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2006-04-20, 16:47
Odpowiedzi: 14
Wyświetlenia: 1 472
Wysłana przez natala007
Dot.: Kredka do powiek

dzięki za info.
ale ja zawiodłam się ostatnio na kosmetykach avonu i wolałabym kupić innej firmy, a poza tym pójść do sklepu imieć ją od razu.
widziałam taką kredke na targu ostatnio przez...
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2006-04-20, 16:38
Odpowiedzi: 14
Wyświetlenia: 1 472
Wysłana przez natala007
Smile Kredka do powiek

Moje pytanie dotyczy kredki do powiek. Takiej grubej, stosowanej jako cień.Mam zamiar taką kupić ale nie wiem czy dobrze rozprowadza się na powiece i czy jest trwała i czy nie rozmazuje się i nie...
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2006-04-20, 16:08
Odpowiedzi: 114
Wyświetlenia: 6 249
Wysłana przez natala007
Arrow Pudry brązujące

Hello Wszystkim!!!!
szukam pudru brązującego ale:
1. do jasnej karnacji
2. żeby jednocześnie rozświetlał (ale nie do przesady!)
3. niedrogiego (same rozumiecie studenckie życie:p: )
4. firmu...
Forum: Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki 2006-04-20, 15:49
Odpowiedzi: 3
Wyświetlenia: 623
Wysłana przez natala007
Dot.: Samoopalcze-dobre I Niedrogie???

nie widziałam bo ostatnio wogóle telewizji nie oglądam.ale sprawdze w sklepach,dzieki vilandra za podpowiedź!
Forum: Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki 2006-04-20, 15:10
Odpowiedzi: 3
Wyświetlenia: 623
Wysłana przez natala007
Question Samoopalcze-dobre I Niedrogie???

jakie samoopalacze są dobre do jasnej karnacji ale nie drogie????
i czy lepsze w sprayu, kremie czy piance.mialam kiedys krem ibył całkiem dobry ale nie pamietam jakiej firmy był, więc zgłaszam się...
Forum: Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki 2006-04-20, 14:56
Odpowiedzi: 28
Wyświetlenia: 7 986
Wysłana przez natala007
Dot.: Jasna karnacja a oplenizna

no ale u mnie jest tak ze za pierwszym razem jak sie oplalam po np zimie to na czerwono ale kiedy mi juz to zbrązowieje czyli po ponad tygodniu to za każdym kolejnym razem oplalm sie na brązowo.
Noi...
Forum: Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki 2006-04-20, 14:24
Odpowiedzi: 6
Wyświetlenia: 23 056
Wysłana przez natala007
Arrow Masa Cukrowa I Depilacja

WITAM!
czytalam o pascie/masie cukrowej tu na forum ale nie znalazlam chyba wszystkich wątków.
jesli ktoś zna to prosze o podanie!!:cmok:
głównie chodzi mi o bardzo dokładny przepis przygotowania...
Forum: Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki 2006-04-20, 14:18
Odpowiedzi: 28
Wyświetlenia: 7 986
Wysłana przez natala007
Jasna karnacja a opalenizna

cze wszystkim!
jak juz wspomnialam jestem blondynką o jasnej karnacji noi chciałabym byc ładnie opalona.
myślałam o solarium ale boje się że będę czerwona jak rak bo jak 1 raz sie opalam w roku to...
Forum: Ginekologia 2006-04-20, 14:01
Odpowiedzi: 2 491
Wyświetlenia: 477 522
Wysłana przez natala007
Dot.: Logest i działania niepożądane

JA bralam logest ponad rok i teraz za to pokutuje(problemy z okresem)ale ja przez 3 miesiace pierwsze tez mialam lekkie mdlosci i piersi mnie bolelay strasznie.a przez caly czas brania tych tabletek...
Forum: Ginekologia 2006-04-20, 13:56
Odpowiedzi: 1 613
Wyświetlenia: 285 549
Wysłana przez natala007
luteina juz kolejny raz...:(

Witam wszystkich!
jestem tu poraz pierwszy.sprawa wygląda tak że przez rok brałam tabletki a dokladnie logest.odstawilam w wrzesniu 2005 noi dostalam okres w pazdzierniku potem dostawalam co drugi...
Pokazuję wyniki 1 do 27 z 27

 
Gorące linki

Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 13:15.