Wizaz.pl - Wyniki szukania

Wróć   Wizaz.pl > Szukaj w forach

Notka

Pokazuję wyniki 1 do 100 z 500
Szukanie zajęło 1,63 sekund
Szukaj: Wiadomości napisane przez: ania z wzgórza marzeń
Forum: Kultura(lnie) 2018-05-30, 21:28
Odpowiedzi: 937
Wyświetlenia: 88 663
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: Barwy szczęścia -serial TVP2

Mnie najbardziej rozwalaja nazelowane czy natłuszczone do mdlosci wlosy Sebastiana i Ernesta, ktorego stylówka doprawadza mnie do dreszczy obrzydzenia. Choc, ogolnie jestem bardzo toleracyjna co do...
Forum: Kultura(lnie) 2018-01-24, 21:07
Odpowiedzi: 5 013
Wyświetlenia: 419 971
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: Barwy szczęścia- serial TVP2

I jej nawet ta maleńka czapeczka z glowy nie spadła ;)

Tez zauważyłam, ze Oliwka sie wczoraj rozdwoila :)
Forum: Kultura(lnie) 2017-12-22, 20:59
Odpowiedzi: 3 628
Wyświetlenia: 328 052
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: Serial "Na dobre i na złe"

A ja pamiętam jak kiedyś Wiktoria powiedziala do Agaty (chyba odnośnie zauroczenia/romansu z Latoszkiem)w odniesieniu do szpitala w LG.
Jestes jak grypa. Każdy Cię miał.

Te slowa bardzo mi...
Forum: Kultura(lnie) 2017-12-15, 21:03
Odpowiedzi: 5 013
Wyświetlenia: 419 971
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: Barwy szczęścia- serial TVP2

Strasznie nijaka, zawsze bolejąca. Szkoda tylko, że pewnie nie będą pokazywać jej byłego męża chyba Alka. ;)Nie oglądałam wcześniej serialu (dopiero jakieś 1,5 roku), więc się nie napatrzylam i nie...
Forum: Kultura(lnie) 2017-11-19, 16:03
Odpowiedzi: 5 013
Wyświetlenia: 419 971
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: Barwy szczęścia- serial TVP2

O mamo. Bo oglDam od roku
Ojciec Magdy to Jerzy, Matka: Malgorzata
Natalia: Malgorzata i ten, ktory odszedl
Malwi a: Anna i Jerzy

Magda ma dwie siostry prxyrodnie?

A Anna z Malgorzata to nie...
Forum: Kultura(lnie) 2017-11-09, 20:22
Odpowiedzi: 5 013
Wyświetlenia: 419 971
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: Barwy szczęścia- serial TVP2

Natalia jest super zgrabna, ale jej dzisiejsza sukienka to chyba trochę przesada.
Powiedzcie dziewczynie z prowincjonalnego wzgórza, czy w wielkim mieście to zwyczajny strój?
Forum: Kultura(lnie) 2017-11-01, 14:32
Odpowiedzi: 2 416
Wyświetlenia: 168 301
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: The Voice of Poland

Wolałam kurdej niz zapchajkazdadziure rozdarta marceline

Szpak troche mnie drazni ta swoją emocjonalnoscia, druga edzia

Moi faworyci z jury to chłopaki, bo są konkretni
Forum: Kultura(lnie) 2017-10-27, 21:28
Odpowiedzi: 5 013
Wyświetlenia: 419 971
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: Barwy szczęścia- serial TVP2

Ernest jest dla mnie mega niedojrzały. Infantylny pasozyt.
Kajtek jest od niego bardziej rozgarniety, choc dzieciak.
Forum: Kultura(lnie) 2017-10-13, 21:38
Odpowiedzi: 5 002
Wyświetlenia: 726 075
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: "Rolnik szuka żony"cz.II

Zgadzam się z każdym słowem, to dokładnie moje przemyślenia

Żałuję tylko, ze marnuje się miejsce u rolnika. Zamiast cwaniaka z Wołomina może byłby jakiś fajny konkurent.
Forum: Forum plotkowe 2017-08-09, 09:51
Odpowiedzi: 5 005
Wyświetlenia: 294 823
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: ŚWIAT KONKURSÓW - linki, nagrody, dostawy cz. VI

dzieki. Jest w produktach promocyjnych, a ja tylko w regulamin ;)
Forum: Forum plotkowe 2017-08-09, 09:16
Odpowiedzi: 5 005
Wyświetlenia: 294 823
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: ŚWIAT KONKURSÓW - linki, nagrody, dostawy cz. VI

Mam pytanie o zwrot Dove
Kupilam antyperspirant: mam opisany Dove Inv. Przejdzieto? Bow regulaminie jest antyper. 1/4 czegos tam nawilzajacego.

Niby na moim opakowaniu tez jest o tym 1/4...
Forum: Forum plotkowe 2017-08-01, 15:00
Odpowiedzi: 5 005
Wyświetlenia: 294 823
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: ŚWIAT KONKURSÓW - linki, nagrody, dostawy cz. VI

Przegięcie. Nie bralam udziału, bo włosy farbuje tylko u fryzjera. Wiec nie o tochodzi, ze mi szkoda;) raczej o pazerność. Ciekawe dlaczego są praktycznie po kolei.




Gratki :)
Forum: Forum plotkowe 2017-08-01, 10:34
Odpowiedzi: 5 005
Wyświetlenia: 294 823
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: ŚWIAT KONKURSÓW - linki, nagrody, dostawy cz. VI

Zorka gratki :) rozwaliłas system :)
Forum: Forum plotkowe 2017-07-29, 12:57
Odpowiedzi: 5 005
Wyświetlenia: 294 823
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: ŚWIAT KONKURSÓW - linki, nagrody, dostawy cz. VI

Moja wypowiedź z d... na beglossy została wylosowana. :)

Sama się dziwię, że się udało na tak niewiele nagród. A na wizażu na setki rzeczy do testowania, mam tylko 2% szczęścia rocznie w losowaniu...
Forum: Forum plotkowe 2017-07-27, 15:26
Odpowiedzi: 5 005
Wyświetlenia: 294 823
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: ŚWIAT KONKURSÓW - linki, nagrody, dostawy cz. VI

dzięki :)
Ale jestem beznadziejna. Tu nic. Wyniki perfum już widzę, tez nic. :(

---------- Dopisano o 16:26 ---------- Poprzedni post napisano o 16:25 ----------

Jedno jest pewne Wy zawsze...
Forum: Forum plotkowe 2017-07-27, 15:08
Odpowiedzi: 5 005
Wyświetlenia: 294 823
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: ŚWIAT KONKURSÓW - linki, nagrody, dostawy cz. VI

Witam po bardzo długiej przerwie. Udzielałam się w wątku konkursowym o innej nazwie, ale widzę nicki te same. :)

Mam pytanie, a nawet dwa.
Widzicie te wyniki w party? Nie wiem czy wina mojej...
Forum: Kultura(lnie) 2017-06-08, 21:34
Odpowiedzi: 5 013
Wyświetlenia: 419 971
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: Barwy szczęścia- serial TVP2

A ja dopiero dzis zorientowałam się, ze dentystka to corka zborowskiego. A byla już w jakims show. I nie pasuje do Bruna (Brunona?)

Czy odcinki beda w wakacje? Czy planuja przerwę?
Forum: Kultura(lnie) 2017-05-25, 21:04
Odpowiedzi: 2 922
Wyświetlenia: 277 775
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: M jak Miłość część 7

Ten głos, zmruzone oczy, taki wiejski playboy ;) nie rozumiem jego fenomenu
Forum: Kultura(lnie) 2017-05-03, 11:40
Odpowiedzi: 5 028
Wyświetlenia: 1 336 274
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: Dokument "Chłopaki do wzięcia" cz. II

Odniosłam wrażenie, że Kinia bardzo chętna na Henia jest :)
Forum: Kultura(lnie) 2017-04-22, 13:20
Odpowiedzi: 2 922
Wyświetlenia: 277 775
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: M jak Miłość część 7

Ja ten serial ogladalam dka Lucka:( juz nie będzie tak samo :*
Forum: Kultura(lnie) 2017-04-12, 21:51
Odpowiedzi: 5 022
Wyświetlenia: 1 642 656
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: Dokument "Chłopaki do wzięcia"

[1=dfdce9ad473ee3ba4bd9426289ac63cb58eb8552;72686476]Kobiecina totalnie życiowo niezaradna, wegetuje w gnijącej chałupinie, pije herbatę ze słoika, biedna jak mysz kościelna, a wy tu wymagacie żeby...
Forum: Kultura(lnie) 2016-10-28, 21:57
Odpowiedzi: 4 999
Wyświetlenia: 420 171
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Forum: Kultura(lnie) 2016-10-28, 21:54
Odpowiedzi: 3 628
Wyświetlenia: 328 052
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: Serial "Na dobre i na złe"

Ten Goral to niczym Mareczek sprzed dekady czy wczesniej :o wiezien,tez zostal pracownikiem szpitala, romans z personelem, nawet uliz fryzury i sposob mowienia jakby tem sam. Jestem na nie. Myslalam,...
Forum: Kultura(lnie) 2016-10-23, 09:16
Odpowiedzi: 4 999
Wyświetlenia: 420 171
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Forum: Kultura(lnie) 2016-09-24, 09:48
Odpowiedzi: 5 013
Wyświetlenia: 419 971
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: Barwy szczęścia- serial TVP2

Kiedys w Mohito byly podobne, moze i ta tez
Forum: Kultura(lnie) 2016-09-07, 21:34
Odpowiedzi: 4 999
Wyświetlenia: 420 171
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: M jak miłość część 6

:brzydal:
On po występie w klanie w latach mej młodości spadl na samo dnoo w mym rankingu miliona dolcow
Tylko rola w Czasie Honoru go troche zrehabilitowala :)

A zeby nie bylo offtopu to...
Forum: Kultura(lnie) 2016-09-04, 21:49
Odpowiedzi: 5 000
Wyświetlenia: 911 379
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: "Rolnik szuka żony"

Czyli nie tylko ja jestem na nie po obejrzeniu bohaterów
Forum: Kultura(lnie) 2016-09-01, 15:32
Odpowiedzi: 5 000
Wyświetlenia: 911 379
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: "Rolnik szuka żony"

Jak dac do wyboru takiego lub za przeproszeniem ☠☠☠.akę z warsaw shore czycos w tym stylu to kazda rozsadna dziewczyna wybierze tego pierwszego.
Chyba takiego jak ten pierwszy chyba jest niewielu....
Forum: Kultura(lnie) 2016-09-01, 15:21
Odpowiedzi: 5 013
Wyświetlenia: 419 971
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: Barwy szczęścia- serial TVP2

A ona nie usunela ciąży? Przecież byla z matka u gina i lekarz ja pocieszyl, ze jeszcze chwila i bedzie pi klopocie.
????
Forum: Perfumy 2016-06-19, 05:42
Odpowiedzi: 3 548
Wyświetlenia: 450 334
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: Najdziwniejsze komentarze dot. perfum jakie usłyszeliście.

Pewnie chodzi o to, ze w windzie jest ograniczona przestrzen i powietrze. I ta stara baba pachnie intensywniej. Mocniej skoncentrowany zapach niz mijana na ulicy;)
Forum: Kultura(lnie) 2016-06-19, 05:36
Odpowiedzi: 5 022
Wyświetlenia: 1 642 656
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: Dokument "Chłopaki do wzięcia"

Jak to potrwa zacznę zgłaszać offy i trolling. :mur:
Forum: Kultura(lnie) 2016-06-13, 20:57
Odpowiedzi: 5 022
Wyświetlenia: 1 642 656
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: Dokument "Chłopaki do wzięcia"

Zdjęcia z jej profilu pasują raczej 9letniej dziewczynce,a nie 34letniej kobiecie.
Forum: Kultura(lnie) 2016-06-09, 21:15
Odpowiedzi: 5 013
Wyświetlenia: 419 971
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: Barwy szczęścia- serial TVP2

Wiecznie skwaszona. Mnie rozbroila przy tej akcji z rozowymi kajdankami. Sytuacja smieszna (choc powtorzona z setek filmow), a ta z pretensjami
Forum: Kultura(lnie) 2016-06-02, 20:25
Odpowiedzi: 5 022
Wyświetlenia: 1 642 656
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: Dokument "Chłopaki do wzięcia"

Nie mylą Ci się konta? I urojenia z rzeczywistoscia?
Forum: Kultura(lnie) 2016-05-31, 21:41
Odpowiedzi: 4 999
Wyświetlenia: 420 171
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: M jak miłość część 6

Heh dzieki za przypomnienie romansu z Napiorkowskim :D


Kto jest za petycją do Łepkowskiej o likwidację Izy Jęczybuły?
Forum: Forum plotkowe 2016-05-31, 14:00
Odpowiedzi: 5 009
Wyświetlenia: 349 775
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: ŚWIAT KONKURSÓW - linki, nagrody, dostawy cz. II

Melduje sie w nowym watku z dove :o
Forum: Forum plotkowe 2016-05-31, 08:22
Odpowiedzi: 5 015
Wyświetlenia: 313 784
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: ŚWIAT KONKURSÓW - linki, nagrody, dostawy cz. II

Dziewczyny, a co bylo z tej Bielendy do testów. Bo mam; a nie wiem co. Jakieś zaćmienie mam
Forum: Kultura(lnie) 2016-05-29, 15:36
Odpowiedzi: 5 022
Wyświetlenia: 1 642 656
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: Dokument "Chłopaki do wzięcia"

I mówił coś o prostych zębach; ) a sam ....
Forum: Kultura(lnie) 2016-05-26, 14:49
Odpowiedzi: 5 013
Wyświetlenia: 419 971
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: Barwy szczęścia- serial TVP2

A była wersja Bartka jak sie to stalo? Czy po prostu tylko jego wina. Po co Bartek poszedl do Kornelii?

Na odcinki przypada kapanie i karmienie corki, wiec nawet powtórki ogladam wyrywkami....
Forum: Kultura(lnie) 2016-05-25, 19:43
Odpowiedzi: 5 022
Wyświetlenia: 1 642 656
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: Dokument "Chłopaki do wzięcia"

Dla mnie to cytat najlepszy z tego serialu :) lepsze od "ale czego łuczysz"
Forum: Kultura(lnie) 2016-05-25, 14:59
Odpowiedzi: 4 999
Wyświetlenia: 420 171
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: M jak miłość część 6

A ona nie miała miec romansu z tym bratem Zuzy od dzieci, dziennikarzem ?
http://m.superseriale.se.pl/newsy/m-jak-milosc-kinga-zdradzi-piotrka-z-michalem-to-koniec-zdunskich_774322.html
Niby news...
Forum: Forum plotkowe 2016-05-20, 15:13
Odpowiedzi: 5 015
Wyświetlenia: 313 784
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: ŚWIAT KONKURSÓW - linki, nagrody, dostawy cz. II

Wow;) kurierzy sciezki wydeptują :) kufer boski

---------- Dopisano o 16:13 ---------- Poprzedni post napisano o 16:09 ----------


Gratki.:love: Marzy mi się ta torebka, bo jestem zboczona...
Forum: Forum plotkowe 2016-05-18, 14:39
Odpowiedzi: 5 015
Wyświetlenia: 313 784
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: ŚWIAT KONKURSÓW - linki, nagrody, dostawy cz. II

http://www.carrefour.pl/promocje/konkursy-i-loterie/waskie/pluszaki-na-dzien-dziecka
Wybranesklepy biorą udział :)
Forum: Forum plotkowe 2016-05-18, 14:15
Odpowiedzi: 5 015
Wyświetlenia: 313 784
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: ŚWIAT KONKURSÓW - linki, nagrody, dostawy cz. II

Jesli to te same krówki, które były do wygrania w grudniu, to tak się prezentują. Corcię pozwoiłam sobie ocenzurować :)
Forum: Forum plotkowe 2016-05-18, 10:53
Odpowiedzi: 5 015
Wyświetlenia: 313 784
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Forum: Forum plotkowe 2016-05-17, 17:18
Odpowiedzi: 5 015
Wyświetlenia: 313 784
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: ŚWIAT KONKURSÓW - linki, nagrody, dostawy cz. II

Gratki :) u mnie powerbank
Dzieki za odp w sprawie Oponeo

I nadal czekam na bon do deichmana z poczatku kwietnia :( obiecali wyslac i bić
Forum: Forum plotkowe 2016-05-17, 12:39
Odpowiedzi: 5 015
Wyświetlenia: 313 784
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: ŚWIAT KONKURSÓW - linki, nagrody, dostawy cz. II

Dziewczyny, ktore nie dostały podkładu Maybelline!moj dotarl dopiero dziś; ) macie też?
Forum: Forum plotkowe 2016-05-16, 10:34
Odpowiedzi: 5 015
Wyświetlenia: 313 784
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: ŚWIAT KONKURSÓW - linki, nagrody, dostawy cz. II

Ja tez nie dostałam. Nie dosc, ze tylko raz w roku łapię sie na jakus test, to jeszcze nie otrzymalam produktu. Ankietę olalam. Na maile nikt nie odpisuje. Jedna z modek przekazala komus sprawe i...
Forum: Kultura(lnie) 2016-05-13, 12:20
Odpowiedzi: 3 628
Wyświetlenia: 328 052
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: Serial "Na dobre i na złe"

A dlaczego on poszedl po ta bazylię? Skoro za chwile bylo ujecie jak Sylwia ja wacha czy oglada? Akurat zajmowalam sie dzieckiem i nie zauwazylam. Oni wczesniej cos o poronieniu mowili chyba?
Forum: Kultura(lnie) 2016-05-13, 09:43
Odpowiedzi: 5 013
Wyświetlenia: 419 971
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: Barwy szczęścia- serial TVP2

Pracuję w gimnazjum. I tak jest. Dziewczyny wygladaja jak licealistki, ba nawet studentki jeśli się umalują i wystroją. Chłopcy to dzieciaki i jarają się seksem. Część rzeczywiście wyrośnięta, reszta...
Forum: Forum plotkowe 2016-05-12, 20:52
Odpowiedzi: 5 015
Wyświetlenia: 313 784
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Smile Dot.: Klub Recenzentki Maybelline

Tez nie mam podkładu. Pisalam maile na 2 rozne adresy, ale mnie ignorują.
Napisalam pw do jednej z modek poradzila by na technicznym napisac.

Moze któraś z nas zalozy watek i sie podopisujemy?
...
Forum: Forum plotkowe 2016-05-11, 12:38
Odpowiedzi: 5 015
Wyświetlenia: 313 784
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: ŚWIAT KONKURSÓW - linki, nagrody, dostawy cz. II

Dziewczyny do kogo pisać, że nie dostałam jeszcze maybelline do testów? Na ten adres z którego przyszła ankieta?
Forum: Forum plotkowe 2016-05-09, 13:25
Odpowiedzi: 5 015
Wyświetlenia: 313 784
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: ŚWIAT KONKURSÓW - linki, nagrody, dostawy cz. II

Dzięki dziewczyny, to czekam dalej
Forum: Kultura(lnie) 2016-05-09, 13:22
Odpowiedzi: 5 022
Wyświetlenia: 1 642 656
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: Dokument "Chłopaki do wzięcia"

Ja znów się doczepię Kampia i jego siostry.
Oboje zakonczyli edukację na gimnazjum :mur: ale lenistwo i brak ogarnięcia

Sama uczę w gimnazjum i nawet najgorsi uczniowie (czasem ledwo...
Forum: Forum plotkowe 2016-05-09, 12:52
Odpowiedzi: 5 015
Wyświetlenia: 313 784
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: ŚWIAT KONKURSÓW - linki, nagrody, dostawy cz. II

Dziewczyny wszystkie dostalyscie już podklad maybelline?
Bylam na liscie. Mieszkam w malej miescinie.wątpię, ze to ktos inny. Byl dzis listek bez podkladu ; ( a większość z Was otrzymala w piatek....
Forum: Kultura(lnie) 2016-05-07, 20:21
Odpowiedzi: 5 013
Wyświetlenia: 419 971
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: Barwy szczęścia- serial TVP2

[1=9aa1fba17f6e13063f6756ced6358d07e297d46d_5f88d4c6db673;60030936]Bo nienawidzi jej za to, że w przeszłość wyrzuciła jego ojca z domu.[/QUOTE]

Dzięki :roza:
Forum: Kultura(lnie) 2016-05-07, 16:04
Odpowiedzi: 5 013
Wyświetlenia: 419 971
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: Barwy szczęścia- serial TVP2

A dlaczego syn Amelii ma na nia focha? I dlaczego nie byli w kontakcie.

Zawsze na emisję odcinka przypada mi kąpanie corci i gubie pol odcinka.
Forum: Forum plotkowe 2016-05-06, 15:13
Odpowiedzi: 5 015
Wyświetlenia: 313 784
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: ŚWIAT KONKURSÓW - linki, nagrody, dostawy cz. II

http://www.lorealparis.pl/gwiazdorskiweekend.aspx
Zwroccie uwage, ze sa rozne regulaminy dla roznych sklepów i nagrody. Ale nie ogarniam, bo go na razie mam tylko w zapisanych na ekonkach.
Forum: Forum plotkowe 2016-05-06, 13:12
Odpowiedzi: 5 015
Wyświetlenia: 313 784
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: ŚWIAT KONKURSÓW - linki, nagrody, dostawy cz. II

[1=019cbfde5cc6e455fa19b011903180c9b735c7f6;59973821]Może wina adblocka? Bo mi dalej nie działa przycisk. ale jak zjeżdżam w dół to jest ankieta i mogę wypełnić.

Nie wygrana ale wczoraj kupiłam w...
Forum: Kultura(lnie) 2016-05-06, 13:01
Odpowiedzi: 4 999
Wyświetlenia: 420 171
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: M jak miłość część 6

[1=9aa1fba17f6e13063f6756ced6358d07e297d46d_5f88d4c6db673;59978956]Ona nie będzie u Mostowiaków tylko u Anny w siedlisku.[/QUOTE]

Chociaz tyle. Zreszta w inne niejsca nikt nie jezdzi/nie chodzi:...
Forum: Kultura(lnie) 2016-05-06, 11:52
Odpowiedzi: 4 999
Wyświetlenia: 420 171
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: M jak miłość część 6

Bo Wojtus tak chciał; )

No dobra, a z jakiej racji Aska bedzie u Mostowiakow, przeciez nie rodzina. Byla partnerka bylego meza Gosi.
Forum: Kultura(lnie) 2016-05-05, 21:31
Odpowiedzi: 3 628
Wyświetlenia: 328 052
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: Serial "Na dobre i na złe"

Ja juz myslalam, ze odcinek z guzem i ciaza byl inspirowany ta niedawna, prawdziwa historią, gdzie dzidziuś urodził sie dlugo po smierci mamy. (Wroclaw?) Ale w Lesnej Gorze zwykle sa cudowne happy...
Forum: Kultura(lnie) 2016-05-05, 17:45
Odpowiedzi: 4 999
Wyświetlenia: 420 171
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: M jak miłość część 6

A Asię mogliby spiknąć z tym bratem Olka i Roznerskiego, co niby gdzieś wyjechał (do tvn do singielki, o ile dobrze kojarzę;) )
Forum: Forum plotkowe 2016-05-02, 21:18
Odpowiedzi: 5 015
Wyświetlenia: 313 784
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: ŚWIAT KONKURSÓW - linki, nagrody, dostawy cz. II

Wizaż wzial mnie do testow. Predzej bym sie 6 w totka spodziewala, choc nie gram ;)

Taki zaszczyt... ostatnio mialam ten krem nivea co tysiacem dawali
Forum: Kultura(lnie) 2016-05-01, 08:31
Odpowiedzi: 4 033
Wyświetlenia: 381 774
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: Nowy polsat-owski serial "Przyjaciółki"

Pati zdaje sobie sprawę z kredytu, w najnowszym odcinku się do tego odniosla.
A to zaufanie... Michał sam podejmuje tak wiele decyzji bez konsultacji z nią, ba nawet bez poinformowania.
Wyjazd,...
Forum: Forum plotkowe 2016-04-28, 18:05
Odpowiedzi: 5 015
Wyświetlenia: 313 784
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: ŚWIAT KONKURSÓW - linki, nagrody, dostawy cz. II

Dziewczyny dostałyście bon do deichmana z 3 etapu? Chyba kilku z nas nam sie wtedy udało?
Forum: Kultura(lnie) 2016-04-25, 14:31
Odpowiedzi: 5 022
Wyświetlenia: 1 642 656
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: Dokument "Chłopaki do wzięcia"

To miałam na myśli; ) brakło mi słowa Elvis. Przecież już się zakochał.Spania
Forum: Kultura(lnie) 2016-04-25, 11:53
Odpowiedzi: 5 022
Wyświetlenia: 1 642 656
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: Dokument "Chłopaki do wzięcia"

Aśka zamiast kopnać Szczenę w tyłek to mu tam wchodzi.... wcale mi jej nie żal.... ma to na co się godzi. Braku podstawowego słownictwa nie skomentuje


Odnoszę wrażenie, že Sylwia jest nieźle...
Forum: Kultura(lnie) 2016-04-25, 10:51
Odpowiedzi: 4 033
Wyświetlenia: 381 774
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: Nowy polsat-owski serial "Przyjaciółki"

Dla mnie Julka to najbardziej beznadziejna postać wątku: zarówno postać jak i aktorka. I już widzę nowy wątek oblana natura albo nie będzie podchodzić. Okropna pannica.

Kate jest ciekawa dla...
Forum: Kultura(lnie) 2016-04-18, 21:54
Odpowiedzi: 4 999
Wyświetlenia: 420 171
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: M jak miłość część 6

Już miałam nadzieję, że Iza będzie mieć krztynę honoru. Zawinie kitę i zniknie z serialu. A tu rozczarowanie.

To liczę jeszcze na to, że były ją ukatrupi. Bo tak powtórzyli ten jego tekst do...
Forum: Forum plotkowe 2016-04-14, 15:38
Odpowiedzi: 5 015
Wyświetlenia: 313 784
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: ŚWIAT KONKURSÓW - linki, nagrody, dostawy CZ. II

Monka super nagroda :) gratki
Aleksandra: przykro mi, a może nowa praca będzie fajniejsza.

U mnie ostatnio bieda z nędza. Żadnych wygranych
Forum: Kultura(lnie) 2016-04-12, 08:10
Odpowiedzi: 4 999
Wyświetlenia: 420 171
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: M jak miłość część 6

Ona jest zalosna z tym żebraniem o miłość
Forum: Kultura(lnie) 2016-04-07, 11:37
Odpowiedzi: 4 999
Wyświetlenia: 420 171
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: M jak miłość część 6

Natalia to tak na wzór Marty robiona: wiecznie pokrzywdzona, nadąsana...
Forum: Forum plotkowe 2016-04-06, 02:26
Odpowiedzi: 5 015
Wyświetlenia: 313 784
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: ŚWIAT KONKURSÓW - linki, nagrody, dostawy CZ. II

Dup... z nivea, krzyzowka Rossmana i Dove, choc dalsze ignorowanie przez wizaz mnie nie dziwi juz

Licze, ze po paśmie porazek wpadnie jakas wypasiona nagroda.


I gratki wygranych, dobry...
Forum: Forum plotkowe 2016-04-04, 15:50
Odpowiedzi: 5 015
Wyświetlenia: 313 784
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: ŚWIAT KONKURSÓW - linki, nagrody, dostawy CZ. II

a masz ministra kolegę albo w rodzinie? ;)
Forum: Forum plotkowe 2016-04-04, 12:40
Odpowiedzi: 5 015
Wyświetlenia: 313 784
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: ŚWIAT KONKURSÓW - linki, nagrody, dostawy CZ. II

U mnie identyczna sytuacja. Wizaz blokuje za wiek do testów? Tylko do 35 biorą ;)
Forum: Forum plotkowe 2016-04-01, 06:16
Odpowiedzi: 5 015
Wyświetlenia: 313 784
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: ŚWIAT KONKURSÓW - linki, nagrody, dostawy CZ. II

U mnie w marcu
- kocyk plus czekolady Milka
- zestaw Colgate rmf
- testy Garnier Ofe
- testy podkladu Bourjois

Niezbyt ciekawie, i pomyśleć, ze w marcu zeszlego roku jedna z moich nagrod byla...
Forum: Kultura(lnie) 2016-03-30, 14:25
Odpowiedzi: 4 999
Wyświetlenia: 420 171
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: M jak miłość część 6

Ciekawe czy Kurdej- Szatan tez jest taka sams w realu dla znajomych
Forum: Forum plotkowe 2016-03-27, 03:43
Odpowiedzi: 5 015
Wyświetlenia: 313 784
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Forum: Kultura(lnie) 2016-03-26, 14:13
Odpowiedzi: 5 022
Wyświetlenia: 1 642 656
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: Dokument "Chłopaki do wzięcia"

Dla mnie taki komentarz to juz lekka przesada.
A niby oburzenie na Morawskich, ze wykorzystują ludzkie nieszczescie i głupotę.
Forum: Forum plotkowe 2016-03-26, 06:12
Odpowiedzi: 5 015
Wyświetlenia: 313 784
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: ŚWIAT KONKURSÓW - linki, nagrody, dostawy CZ. II

O tez mam garniera.
I dzieki za lunk do profilu na ofe. Trzeba go zapisac:)
Na fb sporo konkursow, czasu mniej tylko
Forum: Forum plotkowe 2016-03-23, 16:59
Odpowiedzi: 5 015
Wyświetlenia: 313 784
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Post Dot.: ŚWIAT KONKURSÓW - linki, nagrody, dostawy CZ. II

U mnie z emolium nici - jak zawsze na wizazu.
I z paczka sprzataczka to sie nie łudzę, bo w 1 edycji na 3 zgłoszenia się nie udalo.

Tez przyszla Milka, ale co to za pociecha skoro jeszcze po...
Forum: Forum plotkowe 2016-03-22, 15:15
Odpowiedzi: 5 015
Wyświetlenia: 313 784
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: ŚWIAT KONKURSÓW - linki, nagrody, dostawy CZ. II

Dzięki Monka

Nie udalo sie, kolejna dzis konkursowa porazka
A tak chcę wygrac, by corci szczeniaczka uczniaczka kupic


Jeszcze sie w starym watku dopisalam przez pomylke;)
Forum: Forum plotkowe 2016-03-22, 15:12
Odpowiedzi: 4 998
Wyświetlenia: 313 211
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: ŚWIAT KONKURSÓW - linki, nagrody, dostawy.

Dzięki Monka :*

Nie udalo sie, kolejna dzis konkursowa porazka
A tak chcę wygrac, by corci szczeniaczka uczniaczka kupic
Forum: Forum plotkowe 2016-03-22, 14:57
Odpowiedzi: 5 015
Wyświetlenia: 313 784
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: ŚWIAT KONKURSÓW - linki, nagrody, dostawy CZ. II

Dziewczyny poda mi któraś na pw wyniki z gerbera, prosze :)
Z telefonu nie moge wejsc przez ich profil. Bede bardzo wdzięczna :)
Forum: Forum plotkowe 2016-03-22, 04:53
Odpowiedzi: 5 015
Wyświetlenia: 313 784
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: ŚWIAT KONKURSÓW - linki, nagrody, dostawy CZ. II

Witam :)
Wielu wygranych w nowym wątku :)

Dziś czekam na wyniki butów i gerbera z fb. W moim przypadku nadzieja matkà głupich. Odkąd sama zostalam mamą wyczerpalam limit szczęścia. W konkursach...
Forum: Forum plotkowe 2016-03-11, 07:13
Odpowiedzi: 4 998
Wyświetlenia: 313 211
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: ŚWIAT KONKURSÓW - linki, nagrody, dostawy.

[1=d53db55d5c43372a6959256a3eb4d32370068980_60a59871e0e92;57154546]Ale jeszcze nikt nie dostał, będą dopiero wszystkich weryfikować ;) Napisali, że jak ktoś się dostanie to przyjdzie mu SMS o nadaniu...
Forum: Forum plotkowe 2016-03-10, 18:16
Odpowiedzi: 4 998
Wyświetlenia: 313 211
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: ŚWIAT KONKURSÓW - linki, nagrody, dostawy.

Dziewczyny przy każdym konkursie na wizażu jest teraz potwierdzenie na maila?
Przy batiste mi nigdy nie dotarl, na emolium byl.
A w innych jak jest?
Forum: Kultura(lnie) 2016-03-09, 13:33
Odpowiedzi: 4 999
Wyświetlenia: 420 171
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: M jak miłość część 6

Jak można się kochać w Martusi? Jak? Najsłabsza postać serialu - taka rozmemłana. Wieczne fochy, żale; płaczki. Nie znoszę z nią scen.
Forum: Forum plotkowe 2016-03-07, 15:59
Odpowiedzi: 4 998
Wyświetlenia: 313 211
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: ŚWIAT KONKURSÓW - linki, nagrody, dostawy.

Wizaz szaleje, szkoda tylko, ze nie łapie się na testy. Moze za stara jestem;) ale mnie zwykle ignorują. Az mi się zgłaszać nie chce.
Forum: Forum plotkowe 2016-03-05, 20:32
Odpowiedzi: 4 998
Wyświetlenia: 313 211
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Forum: Forum plotkowe 2016-03-05, 05:44
Odpowiedzi: 4 998
Wyświetlenia: 313 211
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: ŚWIAT KONKURSÓW - linki, nagrody, dostawy.

Dziewczyny na milke odsyla sie dane przez pw na fb jak w regulaminie?

Czy jest jakies info przy wynikach, ktorych nie widzę.
Forum: Kultura(lnie) 2016-03-05, 05:38
Odpowiedzi: 4 033
Wyświetlenia: 381 774
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: Nowy polsat-owski serial "Przyjaciółki"

Taki styl;) pamietacie suknie slubną Liszy?
Forum: Kultura(lnie) 2016-03-01, 11:40
Odpowiedzi: 3 628
Wyświetlenia: 328 052
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: Serial "Na dobre i na złe"

Mlody, wątły i z włosami - ledwo go poznałam
Forum: Kultura(lnie) 2016-02-25, 15:08
Odpowiedzi: 3 628
Wyświetlenia: 328 052
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: Serial "Na dobre i na złe"

[1=ecd9a68db8379fc22aec14635aa2645aca7c721b_6070dc99c9f91;56345363]Tak a propos tych powtórek, to jeśli są tu jakieś fanki Przyjaciółek, to prof. Sarapata z NDiNZ to Jerzy od Zuzy :P Ale nie do...
Forum: Kultura(lnie) 2016-02-19, 12:31
Odpowiedzi: 4 999
Wyświetlenia: 420 171
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: M jak miłość część 6

A ja taki offtop


Co kieruje rodzicami, którzy chcą by dzieci graly w serialach? Muszą być z nimi na planie, więc pewnie sami nie pracują. Niech dziecko zarabia. I o ile starsze może czuje...
Forum: Forum plotkowe 2016-02-17, 11:04
Odpowiedzi: 4 998
Wyświetlenia: 313 211
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: ŚWIAT KONKURSÓW - linki, nagrody, dostawy.

Dziewczyny a jakie bylo pytanie do czekoladek ba ofe?

Zgloszenie slalam ok 23 wczoraj, dzis wyniki oni tego nie czytają. Najlepsze, ze pytania nie pamietam ;)

I udalo sie, a mialam wracac do...
Forum: Kultura(lnie) 2016-02-17, 10:49
Odpowiedzi: 4 999
Wyświetlenia: 420 171
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: M jak miłość część 6

Jako świeżo upieczona mama (2mc) zauwazam, ze Hania tylko wciaz grzecznie zasypia po jedzeniu albo leży sama w łóżeczku. ;) To ja chyba nawiedzona jestem , ze rozmawiam z córcia i ja zabawiam. Hania...
Forum: Kultura(lnie) 2016-02-09, 22:51
Odpowiedzi: 4 999
Wyświetlenia: 420 171
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: M jak miłość część 6

U nas w domu tez dtskusja o wozku. Najpierw maluski wozek, a potem na kanapie kawal dzieciaka :)
Forum: Kultura(lnie) 2016-01-26, 12:27
Odpowiedzi: 4 999
Wyświetlenia: 420 171
Wysłana przez ania z wzgórza marzeń
Dot.: M jak miłość część 6

Masz rację. Porwie dzieciaka i wywiezie, bedzie niezla drama przez kilkanascie odcinkow. I wtedy pewnie Ula się "odgniewa". A dziecko odzyska superhero Franiu. 😄
Pokazuję wyniki 1 do 100 z 500

 
Gorące linki

Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 19:43.