Wizaz.pl - Wyniki szukania

Wróć   Wizaz.pl > Szukaj w forach

Notka

Pokazuję wyniki 1 do 100 z 500
Szukanie zajęło 1,52 sekund
Szukaj: Wiadomości napisane przez: agnieszka k
Forum: Biżuteria 2013-08-10, 14:02
Odpowiedzi: 3
Wyświetlenia: 1 613
Wysłana przez agnieszka k
Forum: Biżuteria 2013-08-10, 14:01
Odpowiedzi: 3
Wyświetlenia: 1 613
Wysłana przez agnieszka k
Chwalę się i ja! mile widziane rady i opinie :)

Witam,
chciałam się pochwalić moimi tworami.
Zapraszam do komentowania. Mile widziane wasze opinie (również te negatywne!) rady. Chciałam tak Że zapytać na ile je wyceniacie, gdyż chciałabym je...
Forum: Ginekologia 2013-03-23, 19:06
Odpowiedzi: 4 960
Wyświetlenia: 711 172
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Pierścień NuvaRing - wątek zbiorczy!

W "euroaptece" w Solvayu swego cZasu
były po 42
Forum: Moda 2013-02-13, 12:48
Odpowiedzi: 5 027
Wyświetlenia: 324 567
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Allegro- atrakcje cenowe: "kup teraz" część IX

też czekam na jakies opinie bo też planuje ją zakupić
Forum: Naturalne paznokcie 2013-02-12, 18:15
Odpowiedzi: 4 951
Wyświetlenia: 297 834
Wysłana przez agnieszka k
Forum: Ginekologia 2013-02-12, 18:13
Odpowiedzi: 4 960
Wyświetlenia: 711 172
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Pierścień NuvaRing - wątek zbiorczy!

też niestety się z tym borykam, bardzo często bolą mnie nogi...
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2013-01-24, 18:33
Odpowiedzi: 159
Wyświetlenia: 32 900
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Swatche kosmetyków Essence

http://prosteczynnosci.blogspot.com/2012/01/nowosci-essence-i-catrice-swatche.html

nihrida.com
Forum: Fryzury i styling 2012-12-03, 19:48
Odpowiedzi: 5 000
Wyświetlenia: 620 050
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Najlepsze Prostownice-czesc III-wątek zbiorczy.

Mam pytanko do tych co maja, używały lub maja pojęcie
- która lepsza REMINGTON
sleek and curl czy shine therapy??
Zdecydowana jestem na którąś z tych...
Forum: Naturalne paznokcie 2012-11-07, 16:52
Odpowiedzi: 4 951
Wyświetlenia: 297 834
Wysłana przez agnieszka k
Forum: Szafa - komentarze 2012-11-04, 06:39
Odpowiedzi: 23
Wyświetlenia: 947
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Botki na platformie

wyglądają jakby sie miała im zaraz podeszwa odkleic.
Forum: Ginekologia 2012-11-04, 06:38
Odpowiedzi: 4 960
Wyświetlenia: 711 172
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Pierścień NuvaRing - wątek zbiorczy!

Dziewczyny mam pytanie. Stosuję Nuva już 3 miesiac jednak od jakiegoś tygodnia zaczely mi wyskakiwać bolesne!, syfy oraz zauwazyłam ogólne pogorszenie cery.
Czytałam, ze to bardzo czeste przy Nuva...
Forum: Szafa - komentarze 2012-10-22, 12:23
Odpowiedzi: 4
Wyświetlenia: 360
Wysłana przez agnieszka k
Forum: Szafa - komentarze 2012-10-10, 17:07
Odpowiedzi: 10
Wyświetlenia: 898
Wysłana przez agnieszka k
Forum: Szafa - komentarze 2012-10-10, 16:56
Odpowiedzi: 13
Wyświetlenia: 548
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Botki

śliczne!:oklaski:
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2012-10-08, 19:29
Odpowiedzi: 5 002
Wyświetlenia: 237 464
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Kosmetyki Essence - cz. XIV

Mam ten krem wersję żółtą. Mnie zadawala w 80% nie jest zły, nawilŻa.
Przepięknie pachnie!
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2012-10-06, 18:54
Odpowiedzi: 5 002
Wyświetlenia: 237 464
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Kosmetyki Essence - cz. XIV

nie wiem czy ktos pisał wcześniej bo nie śledze wątku na bieżąco, ale są dwie szafy w Solvayu :):oklaski::jupi:
Forum: Szafa - komentarze 2012-10-05, 19:55
Odpowiedzi: 8
Wyświetlenia: 498
Wysłana przez agnieszka k
Podobaja się> kupić nie kupić?

proszę o opinie.

ZOBACZ KOMENTOWANY WIESZAK (http://www.wizaz.pl/szafa/wieszak_widok.php?wid=38880)
Forum: Szafa - komentarze 2012-10-05, 19:55
Odpowiedzi: 11
Wyświetlenia: 518
Wysłana przez agnieszka k
Podobaja się> kupić nie kupić?

proszę o opinie.

ZOBACZ KOMENTOWANY WIESZAK (http://www.wizaz.pl/szafa/wieszak_widok.php?wid=38879)
Forum: Ginekologia 2012-09-25, 16:24
Odpowiedzi: 4 960
Wyświetlenia: 711 172
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Pierścień NuvaRing - wątek zbiorczy!

ponawiam pytanie
Wziełam następnego dnia po ostatniej aktywnej tabletce.
I teraz znow mam pytanie tabletki zawsze brałam o 7 rano, a krążek założyłam dopiero o 18 dnia następnego, czy jest...
Forum: Ginekologia 2012-09-20, 18:51
Odpowiedzi: 4 960
Wyświetlenia: 711 172
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Pierścień NuvaRing - wątek zbiorczy!

jest to cena za jedną sztukę kupowaną pojedynczo.

Dziewczyny czy można z krążkiem robić irygacje pochwy? Nie wypłukuje sie to jakos?
Forum: Szafa - komentarze 2012-09-20, 18:46
Odpowiedzi: 21
Wyświetlenia: 537
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: kupić czy nie kupić?

hmm więc chyba zrezygnuje z zakupu tym bardziej że kosztują okolo 170 zł.
Forum: Szafa - komentarze 2012-09-20, 12:32
Odpowiedzi: 21
Wyświetlenia: 537
Wysłana przez agnieszka k
kupić czy nie kupić?

Podobaja sie? ma je ktos wogóle, jak z jakościa??

ZOBACZ KOMENTOWANY WIESZAK (http://www.wizaz.pl/szafa/wieszak_widok.php?wid=38566)
Forum: Ginekologia 2012-09-20, 10:42
Odpowiedzi: 4 960
Wyświetlenia: 711 172
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Pierścień NuvaRing - wątek zbiorczy!

Kupiłam w Solvayu w EuroAptece za 44,90.
Forum: Ginekologia 2012-09-19, 17:45
Odpowiedzi: 4 960
Wyświetlenia: 711 172
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Pierścień NuvaRing - wątek zbiorczy!

Dzięki za info.
Wziełam następnego dnia po ostatniej aktywnej tabletce.
I teraz znow mam pytanie tabletki zawsze brałam o 7 rano, a krążek założyłam dopiero o 18 dnia następnego, czy jest zachowana...
Forum: Szafa - komentarze 2012-09-18, 20:22
Odpowiedzi: 29
Wyświetlenia: 822
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Botki na jesień

zupełnie mi sie nie podobają.
Forum: Szafa - komentarze 2012-09-18, 20:20
Odpowiedzi: 24
Wyświetlenia: 731
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Nowy zakup ;))

świetne! Mam podobne
Forum: Ginekologia 2012-09-17, 18:55
Odpowiedzi: 4 960
Wyświetlenia: 711 172
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Pierścień NuvaRing - wątek zbiorczy!

Witam,
Mam pytanie. Dziś dostałam receptę na NR. Biorę YAZ i teraz mam pytanie kiedy przejsc na NR?
Lekarz powiedział że w pierwszym dniu krwawienia, na ulotce pisze po skończeniu tabletek...
Forum: Ginekologia 2012-08-30, 19:14
Odpowiedzi: 2 355
Wyświetlenia: 231 432
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Yaz/Daylette - wątek zbiorczy! cz. 3

dziewczyny ja dzis nie myśle :(
Rano jak zwykle o 7 wziełam tabletke yazu.
Niestety teraz patrze w opakowanie i pomyliły mi sie dni tzn. ze dzis piątek i wziełam jeszcze raz tabletke jutrzejsza....
Forum: Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki 2012-08-22, 18:13
Odpowiedzi: 5 002
Wyświetlenia: 268 711
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: wielbicielki żeli p0d prysznic :)

A ja mam dwa malinowy jakis inny taki żólty i jestem mega zadowolona z nich. U mnie są mega wydajne.
Forum: Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki 2012-08-14, 15:31
Odpowiedzi: 5 002
Wyświetlenia: 268 711
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: wielbicielki żeli p0d prysznic :)

mnie się podoba tylko ten różowy, boski inne to śmierdziele, wwiec pewnie albo sie skusze na dwa różowe (zapasy!) albo wcale.
Forum: Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki 2012-08-14, 13:55
Odpowiedzi: 5 002
Wyświetlenia: 268 711
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: wielbicielki żeli p0d prysznic :)

mmm kusząca propozycja :brzydal: znów kolekcja sie powiekszy :mur:
Forum: Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki 2012-08-12, 20:59
Odpowiedzi: 5 002
Wyświetlenia: 268 711
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: wielbicielki żeli p0d prysznic :)

Ja uwielbiam te żele z lidla Ciń, bosko pachną i super się pienią. Szczególnie polecam ten Cień spa z małej niebieskiej buteleczce. Swietnie myje i pielęgnuje, nie wysusza. Idealny dla mężczyzn i...
Forum: Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki 2012-08-12, 15:32
Odpowiedzi: 5 002
Wyświetlenia: 268 711
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: wielbicielki żeli p0d prysznic :)

to jest płyn do kąpieli Farmony o przepięknym zapachu:)
Coś na romantyczne wieczory we dwoje:)
Forum: Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki 2012-08-12, 10:33
Odpowiedzi: 5 002
Wyświetlenia: 268 711
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: wielbicielki żeli p0d prysznic :)

olejek do kąpieli, świetny daje zapach, nie wiem jak właściwości pielęgnujące bo użyłam go dopiero raz , ale na pewno umila kąpiel.
Forum: Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki 2012-08-11, 19:09
Odpowiedzi: 5 002
Wyświetlenia: 268 711
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: wielbicielki żeli p0d prysznic :)

szczeże powiedziawszy bez polotu te Radoxy, ale wypróbować nie zaszkodzi :)
Forum: Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki 2012-08-11, 18:46
Odpowiedzi: 5 002
Wyświetlenia: 268 711
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: wielbicielki żeli p0d prysznic :)

średniaczek, Konsystencja glutowata, trzeba dużo do nalać na gąbkę by wogóle się pienił. Zapach przypomina mi lekki apteczny.
Dobrze myję, ale na pewno nie poprawia stanu skóry. Plus za brak...
Forum: Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki 2012-08-11, 18:21
Odpowiedzi: 5 002
Wyświetlenia: 268 711
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: wielbicielki żeli p0d prysznic :)

I ja również naliczyłam równe 20 sztuk żeli pod prysznic :/
Nawet sobie nie zdawałam sprawy, że aż tyle ich mam :/
Najlepsze że mam podobną ilość szamponów i odżywek do włosów masakra.
Większość...
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2012-06-19, 20:43
Odpowiedzi: 5 002
Wyświetlenia: 237 464
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Kosmetyki Essence - cz. XIV

Oj to chyba jednak nie Ty... ja byłam około 16.00 i stala za mną jakaś dziewczyna która namiętnie próbowała dostać sie do limitki.
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2012-06-19, 18:52
Odpowiedzi: 5 002
Wyświetlenia: 237 464
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Kosmetyki Essence - cz. XIV

I pewnie jeszcze stałyśmy koło siebie :]
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2012-06-04, 18:33
Odpowiedzi: 5 002
Wyświetlenia: 237 464
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Kosmetyki Essence - cz. XIV

a jakupiłam w Krk ten beżowy cień i brązer. Jutro zabieram sie do testów
Forum: Targowisko: Kosmetyki 2012-05-24, 18:03
Odpowiedzi: 22
Wyświetlenia: 826
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Essence, oriflame, avon, h&m, kobo, vibo

kurcze niestety nic więcej mi sie nie spodobalo :(
Forum: Targowisko: Kosmetyki 2012-05-23, 13:03
Odpowiedzi: 22
Wyświetlenia: 826
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Essence, oriflame, avon, h&m, kobo, vibo

odpisałam u Ciebie:)

---------- Dopisano o 14:03 ---------- Poprzedni post napisano o 13:56 ----------
Forum: Targowisko: Kosmetyki 2012-05-23, 12:55
Odpowiedzi: 125
Wyświetlenia: 3 177
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Wymienię MAJ cienie Gosh,błyszczyki, balsamy

spodobała ci sie u mnie baza kobo i cienie
mi sie u ciebie podoba: 10. GOSH, INSTANT TAN GEL, MEDIUM, użyłam raz na twarz ...
Forum: Targowisko: Kosmetyki 2012-05-23, 12:47
Odpowiedzi: 82
Wyświetlenia: 2 122
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Maj- wiosenna wymiana u Wisienki :)

niestety nic mi sie nie spodobało
Forum: Targowisko: Kosmetyki 2012-05-17, 20:39
Odpowiedzi: 22
Wyświetlenia: 826
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Essence, oriflame, avon, h&m, kobo, vibo

Niestety nic, szminek raczej bym nie chciała.

---------- Dopisano o 21:39 ---------- Poprzedni post napisano o 21:27 ----------


duży wybór ale niestety nic by mi sie nie przydało.
Forum: Targowisko: Kosmetyki 2012-05-17, 19:32
Odpowiedzi: 22
Wyświetlenia: 826
Wysłana przez agnieszka k
Forum: Targowisko: Kosmetyki 2012-05-17, 19:30
Odpowiedzi: 22
Wyświetlenia: 826
Wysłana przez agnieszka k
Essence, oriflame, avon, h&m, kobo, vibo

witam :)
oferuję do wymiany:

1. Puder avon colortrend (użyty kilkanaście razy)

2. Alterra krem na dzień brązujący do cery mieszanej i normalnej brzoskwiniowy (użyty 1 raz)

3.kobo baza pod...
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2012-05-11, 17:21
Odpowiedzi: 4 999
Wyświetlenia: 216 401
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Kosmetyki Essence - część XIII

jestem posiadaczką różu. Wziełam rano ostatni z Natury koło Poczty głownej w Krk.
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2012-04-16, 15:29
Odpowiedzi: 4 999
Wyświetlenia: 216 401
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Kosmetyki Essence - część XIII

Marble MANIA już jest w Krakowie, niestety nie załapałam sie bo wszystko wykupione ;(
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2012-04-15, 21:32
Odpowiedzi: 4 999
Wyświetlenia: 216 401
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Kosmetyki Essence - część XIII

dziewczyny czy mogłabym prosic którąś aby zakupiła mi róż z marble mani?? Niestety sie spóźniłam i już wszystko wykupione, oczywiście pokryje wszystkie koszty.
Forum: Ginekologia 2012-04-01, 20:31
Odpowiedzi: 603
Wyświetlenia: 127 017
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Daylette

ok, wtedy przesuną mi sie dni przyjmowania kolejnych białych z nowego opakowania.
A co z dodatkowym zabezpieczeniem?? Bede chroniona pomimo tego że wziełam o jedną mniej??
Forum: Ginekologia 2012-04-01, 20:05
Odpowiedzi: 603
Wyświetlenia: 127 017
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Daylette

Mam pytanko.przyjmuje tabletki rano jednak po 2 godzinach wystapila biegunka. Wiec zażyłam następną białą tabletkie, bo jest możliwość że tamta sie nie wchłonełla.
I jestem jedną białą tabletke do...
Forum: Szafa - komentarze 2012-03-24, 19:04
Odpowiedzi: 17
Wyświetlenia: 472
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: wybor torebki - ciag dalszy.

zdecydowanie pierwsza najładniejsza.
Forum: Szafa - komentarze 2012-03-22, 19:24
Odpowiedzi: 18
Wyświetlenia: 509
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: buty

niestety zadne
Forum: Ginekologia 2012-03-19, 14:39
Odpowiedzi: 603
Wyświetlenia: 127 017
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Daylette

ja kupuje po 25 zł daylette, yaz po 39.99 Kraków
Forum: Szafa - komentarze 2012-03-06, 16:53
Odpowiedzi: 27
Wyświetlenia: 705
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: mała torebka

Super, gdzie taką można dostać? Bardzo mi sie podoba.
Forum: Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki 2012-03-03, 19:49
Odpowiedzi: 72
Wyświetlenia: 41 645
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Dobry krem nawilżający, nietłusty, niezapychający

Mnie Nievea soft zapycha!
Polecam Alterra krem z aloesem, od razu sie wchłania i nie pozostawia żadnej powłoki.
Forum: Szafa - komentarze 2012-02-25, 15:39
Odpowiedzi: 43
Wyświetlenia: 795
Wysłana przez agnieszka k
Forum: Ginekologia 2012-02-24, 18:39
Odpowiedzi: 603
Wyświetlenia: 127 017
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Daylette

dziękuje za wyczerpującą odpowiedź:)
Forum: Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki 2012-02-23, 12:03
Odpowiedzi: 1 817
Wyświetlenia: 128 652
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: kosmetyki Alterra

Dla mnie te chusteczki są dostatecznie nawilżone, ale niemiłosiernie śmierdzą. Ten dziwny smrodek je dyskwalifikuje.
Forum: Ginekologia 2012-02-23, 11:07
Odpowiedzi: 603
Wyświetlenia: 127 017
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Daylette

dziewczyny zabezpieczacie sie dodatkowo przez miesiac po zmianie??
Bo juz sama nie wiem.
Forum: Ginekologia 2012-02-21, 17:55
Odpowiedzi: 603
Wyświetlenia: 127 017
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Daylette

Dziewczyny ijak z tą przerwą po yazie? Należy brać do końca łącznie z tymi 4 białymi nieaktywnymi tabletkami czy od azu po białych przejść?
Mi lekarz kazał do końca brać i zrobić ą przerwę 4-dniową.
Forum: Ginekologia 2012-02-17, 16:46
Odpowiedzi: 603
Wyświetlenia: 127 017
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Daylette

W Wieliczce w najtańszej aptece są po 25 zł.
Forum: Moda 2012-02-15, 15:52
Odpowiedzi: 27
Wyświetlenia: 18 950
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Balerinki Melissa - dla Wizażanek taniej!

oj żadne mi nie przypadły do gustu..
Forum: Ginekologia 2012-02-12, 10:52
Odpowiedzi: 15
Wyświetlenia: 996
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Nastolatka i ciąża?

zrób test i sie dowiesz...
Forum: Ginekologia 2012-02-11, 19:49
Odpowiedzi: 9
Wyświetlenia: 675
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Mam pytanie

prawdopodobieństwo jest bardzo duże, w końcu nie było zabezpieczenia...
Forum: Ginekologia 2012-02-09, 22:49
Odpowiedzi: 603
Wyświetlenia: 127 017
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Daylette

ja przy mojej kolejnej wizycie poproszę o zmianę yazu na te. Bo po co przepłacać...
Forum: Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki 2012-02-06, 17:00
Odpowiedzi: 46
Wyświetlenia: 82 826
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Dobry krem nawilżający

ja lubie krem do twarzy Alterra ten z aloesem. Jako jedyny mnie nie zapycha.
Forum: Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki 2012-02-06, 16:46
Odpowiedzi: 1 817
Wyświetlenia: 128 652
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: kosmetyki Alterra

mam pytanko
czy ten krem do mycia twarzy z dzikiej róŻy też będzie wycofany??
Bo nie wiem czy sie zaopatrzyć już na zapas.
Forum: Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki 2012-02-05, 18:52
Odpowiedzi: 1 817
Wyświetlenia: 128 652
Wysłana przez agnieszka k
Forum: Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki 2012-02-04, 15:00
Odpowiedzi: 1 817
Wyświetlenia: 128 652
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: kosmetyki Alterra

Krem na noc aloesowy jest super jak dla mniej. Podoba mi sie jego konsystencja, na początku krem a później po nałożeniu tak fajnie "zastyga" na twarzy.
I co dla mnie jest najważniejsze NIE ZAPYCHA!...
Forum: Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki 2012-02-02, 10:53
Odpowiedzi: 1 817
Wyświetlenia: 128 652
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: kosmetyki Alterra

A ja wczoraj zakupiłam olejek pomarańczowy (chcialam jeszcze ten z awokado, ale juz nie było)
Krem tonujący do twarzy
Krem do mycia twarzy z dzikiej róży
i chusteczki oczyszczające twarz.
Mam...
Forum: Weterynarz - dyskusje o chorobach 2012-01-23, 13:31
Odpowiedzi: 28
Wyświetlenia: 26 839
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: nowotwór gruczołu mlekowego proszę o pomoc...

moj owczarek niemiecki niestety miała. Niestety musieliśmy uśpić ją :(
Forum: Nauka języków obcych - kącik językowy 2012-01-19, 20:25
Odpowiedzi: 2
Wyświetlenia: 1 096
Wysłana przez agnieszka k
Forum: Nauka języków obcych - kącik językowy 2012-01-19, 15:05
Odpowiedzi: 2
Wyświetlenia: 1 096
Wysłana przez agnieszka k
prosze o przetłumaczenie

Niestety angielski to nie moja mocna strona.
Dostałam takiego maila, jest on dla mnie bardzo ważny, a prawie nic z niego nie kumam.
czy mogę prosić aby jakas dobra duszyczka mi go przetłumaczyła??...
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2012-01-16, 15:09
Odpowiedzi: 5 016
Wyświetlenia: 207 363
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Kosmetyki Essence - cz. XII

swatche CC.
rozświetlacz i eyeliner.
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2012-01-14, 16:02
Odpowiedzi: 5 016
Wyświetlenia: 207 363
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Kosmetyki Essence - cz. XII

kupiłam dziś shimmer circus circus i eyeliner do powiek czarny.
Mogę odstąpić shimmer ( nie używany!) jeśli ktoś by chciał.
Forum: Ginekologia 2011-12-05, 09:15
Odpowiedzi: 5 075
Wyświetlenia: 262 150
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Tabletki YAZ - zbiorczy, cz.2

A co jeśli sie pomyli kolejność brania tabletek?
Wczoraj zażyłam nieświadomie tą dzisiejszą a dziś wczorajszą.
Czy to ma jakiś wpływ? Biorę yaz.
Forum: Ginekologia 2011-12-05, 09:13
Odpowiedzi: 5 250
Wyświetlenia: 472 766
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Zapomniałam,zwymiowałam,z gubiłam tabletki,wzięte za dużo,tabletki a biegunka-z

A co jeśli sie pomyli kolejność brania tabletek?
Wczoraj zażyłam nieświadomie tą dzisiejszą a dziś wczorajszą.
Czy to ma jakiś wpływ? Biorę yaz.
Forum: Szafa - komentarze 2011-11-22, 11:56
Odpowiedzi: 43
Wyświetlenia: 6 966
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Torebki Słoń Torbalski

Sprzedaje w sklepie z galanteria i am w oferccie tez torebki ze Slonia. Ceny powalają niestety.
Ale torebki fakt- bardzo oryginalne i trwałe.
Mi do gustu przypadała najbardziej nr.1
Forum: Makijaż - Pytania do wizażystki 2011-11-22, 11:46
Odpowiedzi: 4 999
Wyświetlenia: 260 609
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Kosmetyki Essence - część XI

A mi się jakoś nic nie podoba z tej limitki. :prosi:
Forum: Szafa - komentarze 2011-11-17, 13:11
Odpowiedzi: 37
Wyświetlenia: 2 091
Wysłana przez agnieszka k
Forum: Ginekologia 2011-11-16, 14:49
Odpowiedzi: 13
Wyświetlenia: 1 023
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Swedzi!

czyżby hemoroidy?
Forum: Szafa - komentarze 2011-11-12, 10:33
Odpowiedzi: 15
Wyświetlenia: 619
Wysłana przez agnieszka k
kupić czy nie kupić ??

zastanawia się nad zakupem. Karmelowe czółenka z Primarka. Jak z jakością?

ZOBACZ KOMENTOWANY WIESZAK (http://www.wizaz.pl/szafa/wieszak_widok.php?wid=31076)
Forum: Szafa - komentarze 2011-10-26, 14:42
Odpowiedzi: 22
Wyświetlenia: 1 255
Wysłana przez agnieszka k
Forum: Szafa - komentarze 2011-10-26, 14:40
Odpowiedzi: 3
Wyświetlenia: 358
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: buty

okropne:brzydal:
Forum: Szafa - komentarze 2011-10-26, 11:27
Odpowiedzi: 16
Wyświetlenia: 547
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Która torba?

najlepsza 2.
Miałam 3 niestety jakość wykonania jest niezadowalająca,
Forum: Szafa - komentarze 2011-10-26, 11:24
Odpowiedzi: 17
Wyświetlenia: 591
Wysłana przez agnieszka k
Forum: Szafa - komentarze 2011-10-25, 11:54
Odpowiedzi: 27
Wyświetlenia: 863
Wysłana przez agnieszka k
Forum: Szafa - komentarze 2011-10-22, 08:36
Odpowiedzi: 29
Wyświetlenia: 791
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Które wybrac??

dziewczyny kupiłam, ale nie czarne tylko brąz\rudy, bo nie było już czarnych z mojego rozmiaru.
Są strasznie wygodne i jeszcze lepiej wyglądają niż na zdjęciu.
Jestem naprawdę zadowolona.
A to...
Forum: Szafa - komentarze 2011-10-21, 13:18
Odpowiedzi: 23
Wyświetlenia: 792
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: moja jesienna milosc

Bardzo fajne:oklaski:
Forum: Szafa - komentarze 2011-10-19, 15:12
Odpowiedzi: 31
Wyświetlenia: 1 581
Wysłana przez agnieszka k
Forum: Szafa - komentarze 2011-10-19, 14:03
Odpowiedzi: 36
Wyświetlenia: 1 325
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: buty na jesień zima

tylko i wyłącznie 1
Forum: Szafa - komentarze 2011-10-19, 14:00
Odpowiedzi: 32
Wyświetlenia: 1 430
Wysłana przez agnieszka k
Forum: Szafa - komentarze 2011-10-19, 13:58
Odpowiedzi: 16
Wyświetlenia: 710
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Suknia ślubna

Mi tez sie nie podoba.
Forum: Szafa - komentarze 2011-10-19, 13:55
Odpowiedzi: 13
Wyświetlenia: 539
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Czarno

podoba mi sie
Forum: Szafa - komentarze 2011-10-19, 13:51
Odpowiedzi: 7
Wyświetlenia: 607
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Kopertówka

żadna i sie nie podoba. strasznie tandetne.
Forum: Szafa - komentarze 2011-10-19, 13:45
Odpowiedzi: 13
Wyświetlenia: 1 581
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Pikowany płaszcz zimowy.

ja też jstem zmarzluch i z doświadczenia wiem, że ta kurtka nie będzie ciepła.
Jest cienka, nie ma puchu ani żadnego grubszego materiału.
Taka bardziej jesienna jest, niż zimowa.
Forum: Szafa - komentarze 2011-10-19, 11:37
Odpowiedzi: 29
Wyświetlenia: 791
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Które wybrac??

Prosze jeszcze o opinie, gdyż w dalszym ciągu jestem niezdecydowana. :confused:
Forum: Szafa - komentarze 2011-10-18, 18:30
Odpowiedzi: 29
Wyświetlenia: 791
Wysłana przez agnieszka k
Dot.: Które wybrac??

o matko, widzę, że zdania są różne. mam mętlik w głowie :}
Pokazuję wyniki 1 do 100 z 500

 
Gorące linki

Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:40.