Wizaz.pl - Wyniki szukania

Wróć   Wizaz.pl > Szukaj w forach

Notka

Pokazuję wyniki 1 do 100 z 500
Szukanie zajęło 3,92 sekund
Szukaj: Wiadomości napisane przez: pinats
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-12-27, 15:04
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-12-24, 17:26
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Forum: Forum Plotkowe 2013-12-24, 02:53
Odpowiedzi: 5 015
Wyświetlenia: 419 420
Wysłana przez pinats
Dot.: Biedronka - produkty godne polecenia cz XXIV

pomarancza z marcepanem :ehem: jednak moim zdaniem bez szalu
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-12-22, 12:29
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Forum: Forum Plotkowe 2013-12-19, 15:13
Odpowiedzi: 5 015
Wyświetlenia: 419 420
Wysłana przez pinats
Dot.: Biedronka - produkty godne polecenia cz XXIV

o jakich kalendarzach mowa? Bo chyba nie chodzi o te ksiazkowe za niecale 10 zl? ;)
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-12-18, 20:46
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-12-15, 18:47
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

noo ja tez dzis uslyszalam, ze ma byc na plusie :( oby nie bylo tak jak w tamtym roku hehehe
Forum: Forum Plotkowe 2013-12-15, 14:46
Odpowiedzi: 5 015
Wyświetlenia: 419 420
Wysłana przez pinats
Dot.: Biedronka - produkty godne polecenia cz XXIV

ooo, czyli jest nadzieja :D bylam ostatnio w kilku B. i tylko w jednej widzialam troche, ale zaden mnie nie zainteresowal. w takim razie bede musiala poszukac jeszcze w innych, dzieki :)
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-12-15, 14:14
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

[1=6007d5c0f676d2f478e53ddb9b0578e19bc7453a_5eb09e8463afa;44167186]Mama naszpikowała mnie gripexem. Na święta zawsze muszę chorować, w tamtym roku tak się pochorowałam przed samą Wigilią, miałam...
Forum: Forum Plotkowe 2013-12-15, 14:00
Odpowiedzi: 5 015
Wyświetlenia: 419 420
Wysłana przez pinats
Dot.: Biedronka - produkty godne polecenia cz XXIV

sa pyszne :love: polecam zwlaszcza te w deserowej czekoladzie, bo w mlecznej sa moim zdaniem troche za slodkie, a tamte-idealne :)


sa gdzies u Was jeszcze kalendarze? ;) interesuje mnie glownie...
Forum: Forum Plotkowe 2013-12-13, 19:57
Odpowiedzi: 5 015
Wyświetlenia: 419 420
Wysłana przez pinats
Dot.: Biedronka - produkty godne polecenia cz XXIV

no wlasnie? :(

jogurt FruVita o smaku pieczonego jablka (z rodzynkami i cynamonem) smakuje jak szarlotka :slina:
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-12-12, 17:27
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

ja tez mam ferie jako ostatnia! najleeeepiej, bo inni beda miec wczesniej, a potem tyle bez wolnego, a my sie pomeczymy troche dluzej, a potem luzik hehehe :D
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-12-11, 18:26
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

przestan, przeciez to tylko oceny ;) wazne, ze wiesz, ze to umiesz, bo oceny czesto sa kwestia po prostu szczescia. uczy sie do matury :)
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-12-10, 21:47
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

[1=6007d5c0f676d2f478e53ddb9b0578e19bc7453a_5eb09e8463afa;44106199]No, do mycia ciała, pod prysznic. Do mycia włosów je rozpuszczam:brzydal:[/QUOTE]
aaaaa :D hahaha bo taka rozkmina :cojest:
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-12-10, 21:07
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

[1=6007d5c0f676d2f478e53ddb9b0578e19bc7453a_5eb09e8463afa;44103224]Ja chodzę w rozpuszczonych. W domu zgarniam grzywkę opaską, a wiążę je tylko do mycia...[/QUOTE]
ale jak to wiazesz wlosy do mycia?...
Forum: Forum Plotkowe 2013-12-10, 18:17
Odpowiedzi: 5 015
Wyświetlenia: 419 420
Wysłana przez pinats
Dot.: Biedronka - produkty godne polecenia cz XXIV

ja u siebie dzisiaj tez nie, a bylam w dwoch B. :(
ale za to bylo u mnie kilka nowych smakow jogurtow FruVita: pieczone jablko, gruszka, malina, sliwka z cynamonem i piernik z orzechami laskowymi....
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-12-10, 17:35
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

a juka ju :brzydal: hahaha, byl szal

---------- Dopisano o 18:35 ---------- Poprzedni post napisano o 18:32 ----------


ja w wakacje przez okolo miesiac zwiazywalam wlosy (a tak to ZAWSZE...
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-12-08, 21:33
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

dziekuje Klaudus! zadzialaly dwa linki, a buty sa sliczne :love:
Forum: Forum Plotkowe 2013-12-08, 20:28
Odpowiedzi: 5 015
Wyświetlenia: 419 420
Wysłana przez pinats
Dot.: Biedronka - produkty godne polecenia cz XXIV

sa u Was jeszcze przybory z Nici? Glownie chodzi mi o piorniki :)
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-12-08, 19:43
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

moglabys mi je wyslac jakos inaczej, zalinkowac gdzies albo w zalaczniku? Bo na tel nie wyswietlaja mi sie na tej stronie, a chetnie bym je zobaczyla :)
Forum: Forum Plotkowe 2013-12-06, 17:33
Odpowiedzi: 5 015
Wyświetlenia: 419 420
Wysłana przez pinats
Dot.: Biedronka - produkty godne polecenia cz XXIV

:ehem:

ja bardzo lubie rurki (zarowno waniliowe jak i kakaowe), pierniczki, wafelki PryncyPalki :) czekolady sa zarowno marki wlasnej, jak i np. Wedel, Wawel, ostatnio takze Lindt, wiec mysle, ze...
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-12-01, 13:30
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-12-01, 00:59
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

gram w karty na Kurniku :brzydal: ale zaraz usne, tak mi sie oczy zamykaja, bo dzis wstalam po 10 ;o ale znowu siedze bez sensu do pozna i pewnie bede spac tez do pozna, zamiast polozyc sie o...
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-12-01, 00:03
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

hehe kocham to miasto miloscia niezmierzona, chyba nigdy mi sie nie znudzi :D zwlaszcza w zime :love:

nie zrozumiem fenomenu tego filmu :brzydal:


hejooo misie, spicie?
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-11-28, 20:24
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-11-28, 10:00
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

u mnie w sasiednim miescie (w zasadzie nie wiem czy to nie jest wies xd) beedzie wystepowal w sobote wlasnie <33333 pojechalabym :brzydal:
a jutro mam wycieczke huehuehue
Forum: ROSSMANNiaczki 2013-11-25, 20:36
Odpowiedzi: 5 045
Wyświetlenia: 349 849
Wysłana przez pinats
Dot.: Rossmann cz. XX

okej, dzieki wielkie! :roza:
Forum: ROSSMANNiaczki 2013-11-25, 20:28
Odpowiedzi: 5 045
Wyświetlenia: 349 849
Wysłana przez pinats
Dot.: Rossmann cz. XX

pamietam, ze podczas ostatniej promocji polecane byly Maybelline Color Tattoo jako produkt do brwi, czy odcien 35 On And On Bronze sprawdzilby sie w tej roli? nie jest on matowy, stad moje...
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-11-25, 20:11
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-11-24, 20:26
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

przepraszam, ze tak zapytam, ale jestes z naszego rocznika? jesli chcesz dolaczyc to moglabys sie przedstawic albo cos ;) bo nie rozumiem za bardzo, to Twoj drugi post tutaj, tak pojawilas sie nie...
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-11-24, 13:37
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-11-23, 21:11
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

[1=6007d5c0f676d2f478e53ddb9b0578e19bc7453a_5eb09e8463afa;43852258]Ja nie lubię kupować butów, mam duże stopy i znalezienie fajnych butów dla mnie jest niemożliwe:( Z tego powodu nie mam żadnych...
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-11-22, 21:07
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

no pochwal sie, a nie! :D

no to u mnie norma, ze moglabym spac i spac :cool: tylko w moim przypadku to pewnie (standardowo) niedobor zelaza :(
Forum: ROSSMANNiaczki 2013-11-22, 19:58
Odpowiedzi: 5 006
Wyświetlenia: 368 227
Wysłana przez pinats
Dot.: Rossmann cz. XIX

chodzi o Affinitone, tak? zupelnie o nim zapomnialam, mimo ze wracam do niego dosc czesto :) i w sumie jestem zadowolona, chociaz moglabym sie przyczepic do swiecenia, ale i tak uzywam pudru... jak...
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-11-22, 19:49
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

...? :d

a na watku rossmannowym dziewczyny pisza, ze do 28.11 ;)
Forum: ROSSMANNiaczki 2013-11-22, 19:00
Odpowiedzi: 5 006
Wyświetlenia: 368 227
Wysłana przez pinats
Dot.: Rossmann cz. XIX

wlasnie, skoro o podkladach mowa, mozecie polecic jakis dla cery tlustej? najlepiej, zeby byl dosc lekki i nie musi byc nie wiadomo jak jasny, taki 'tradycyjny'. kiedys uzywalam z Under Twenty i...
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-11-22, 17:56
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

jutro Kevin, lol

ej ale jak to, skoro promocja jest tylko na kolorowke :D
Forum: ROSSMANNiaczki 2013-11-21, 18:54
Odpowiedzi: 5 006
Wyświetlenia: 368 227
Wysłana przez pinats
Dot.: Rossmann cz. XIX

a od jutra do kiedy jest promocja -40%? wiem, ze pewnie to pytanie pada 183295452369 raz, ale dopiero sie o tym dowiedzialam iiiiiii nie moge usiedziec :D probowalam nadrabiac ostatnie strony, ale za...
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-11-21, 18:51
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

podobno od jutra -40% na kolorowke w Rossmannie!!!!!!! :D
Forum: ROSSMANNiaczki 2013-11-21, 18:47
Odpowiedzi: 5 006
Wyświetlenia: 368 227
Wysłana przez pinats
Dot.: Rossmann cz. XIX

hej dziewczyny :) moglybyscie polecic jakis puder matujacy i pedzel, ktory by sie do niego nadawal? co do pudru to zastanawialam sie nad Stay Matte, z tym mam mniejszy problem, bo wiadomo, u kazdego...
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-11-21, 18:12
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

[1=6007d5c0f676d2f478e53ddb9b0578e19bc7453a_5eb09e8463afa;43778974]Ja także dołączam się do życzeń-pomyślności, zdrowia(bo ono jest najważniejsze;)), szczęścia i żeby wszystko się układało po Twojej...
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-11-17, 14:20
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-11-10, 21:16
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

z tego co bylo tu pisane to chyba nie Ty jedna, wieeec ;) ale za to te pozostale imprezy Cie nie omina! :D

ja tez nie! :brzydal: ale jeszcze tydzien, huehuehue
ale za to inni maja urodziny w...
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-11-10, 17:20
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

Ty to mow lepiej gdzie sie przepisalas, bo nadal jest to tajemnica! :D


a dajcie spokoj, teraz jest czas polmetkow, niedlugo Sylwek, potem zaczna sie osiemnastki.. nie ma czasu na nauke :brzydal:
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-11-08, 14:26
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

dzis lecialo to u mnie w szkole, loooooool



mialam dzis w szkole tak stresujacy dzien, jak chyba jeszcze nigdy XD
a czo tam u Was, misie
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-11-06, 23:58
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

nie wiem, po prostu tak juz mam :D wracam ze szkoly zmeczona, ale za to w nocy moge siedziec do pozna, tak jestem przyzwyczajona. i zamiast sie uczyc po poludniu, zdecydowanie bardziej wole rano, bo...
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-11-06, 22:21
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

[1=6007d5c0f676d2f478e53ddb9b0578e19bc7453a_5eb09e8463afa;43601421]Podobno najgorsze są wtorki;)
Jutro dwie biologie kartkówka z matmy:mdleje:[/QUOTE]
u mnie wlasnie wtorki i srody. srody sa...
Forum: Forum Plotkowe 2013-11-06, 21:59
Odpowiedzi: 4 998
Wyświetlenia: 419 287
Wysłana przez pinats
Dot.: Biedronka - produkty godne polecenia cz XXIII

jadlam dwa razy ten z fioletowa etykietka, pyszny :love: i sklad mial bardzo dobry. szkoda, ze juz chyba nigdzie ich u mnie nie ma :(

pamietam je :slina: ta z ciasteczkami korzennymi zdecydowanie...
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-11-06, 21:25
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

ja lubilam tez "Romeo i Julie" :ehem:
poznej? :brzydal: ja przeciez mam przestawiony tryb, w dzien spie, a dopiero wieczorem/w nocy zaczynam cos robic :brzydal:

dzisiaj u mnie w szkole tez byl...
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-11-05, 00:04
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

skadze Patku, przeciez Ty zawsze mila dla nowych osob i w ogole :*

ja do podstawowki mialam z 10 minut, gimnazjum widac z mojego okna, a do liceum mam niecale 10 minut huehuehue :D
ale ja...
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-11-03, 10:52
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

konczymy omawiac jedna i dowiadujemy sie, ze od przyszlego tygodnia zaczynamy druga ;) no wiec zwykle pewnie wychodzi tydzien na przeczytanie, tylko ze przeciez jest tyle nauki z innych przedmiotow....
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-11-03, 10:22
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

fajna, tez na nia kiedys patrzylam, ale jednak ten brak suwaka mnie zniechecil :(
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-11-02, 20:30
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

:cojest: mila Patku <3333333

ja tez witam wszystkie nowe osoby, ostatnio kilka dolaczylo i chyba nie zapoznalam sie ze wszystkimi ;p


a co do lektur to wlasnie wlasnie, przeraza mnie polski w...
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-11-02, 12:38
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

u mnie w szkole (oczywiscie oprocz angielskiego) sa jeszcze: niemiecki, rosyjski, francuski, hiszpanski i chyba tyle, ale to w zaleznosci od profilu.. lacine ma u nas w szkole tylko klasa medyczna i...
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-11-01, 21:32
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

tzn. bardziej chodzilo mi o osoby z matma na podstawie, bo ze Wy macie duzo to wiadomczi :D

powiem Ci, ze tak, lubilam te lekcje i ogolnie jezyk :ehem: uczylismy sie podstaw gramatyki, wiadomo -...
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-11-01, 20:52
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

[1=6007d5c0f676d2f478e53ddb9b0578e19bc7453a_5eb09e8463afa;43524019]Nie wytrzymałabym. O ile łacina to ciekawy język(zawsze chciałam jej się nauczyć, a nie tylko łacina podwórkowa) o tyle fizyka dla...
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-11-01, 20:34
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

Abisans, e tam, ja mam bardziej ekstremalny - biol-chem-fiz (+ lacina w I klasie) :D :D
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-11-01, 19:58
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

Monia :*


ejej to ile Wy macie godzin matmy w tygodniu? ja mam 3 :D chyba tylko moja klasa i humanistyczne tyle maja huehuehue. jeszcze nigdy nie mialam tak malo matmy, ogolnie to wychodzi 2 razy...
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-11-01, 19:08
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

no moglabym ponarzekac, jak kazdy, ale ogolnie to doobrze :) pod wzgledem towarzyskim, bo pod wzgledem szkolnym nieco gorzej.. prawie w ogole sie nie ucze i zaczynam odczuwac tego skutki :brzydal:
...
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-11-01, 17:16
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

no na polmetkach roznie bywa i w sumie wszystko jest mozliwe, ale u Ciebie i tak moglo byc gorzej, wiec nie jest zle :D i skupiaj sie na tym, co bylo wczesniej, tych gorszych rzeczy nie ma co...
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-11-01, 11:13
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

udal sie baaardzo! do tej pory nie moge ogarnac wszystkiego, co sie tam dzialo, haha :D ale chyba jeszcze zadna impreza tak szybko mi nie zleciala.. juz pomijajac fakt, ze jednak nie mielismy godziny...
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-10-31, 23:17
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

no wlasnie jakos tak na wieczor mi sie wesolo zrobilo, haha :*
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-10-31, 22:49
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-10-31, 22:10
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

buzi tooo za malo! ja dzis pragne wieceeej :D nananana

widze, ze ostatnio duzo sie tu dzieje, to dobrze :) ja standardowo Was podczytuje (w klubie tez), teraz postanowilam zaszalec i sie odezwac...
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-10-25, 20:52
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

hahah no bardzo :cojest: chyba nie musialam pisac, ze z kolega, bo to przeciez jasne jak slonce :brzydal:

ja "Dziady" przeczytalam, tak samo w gimnazjum, po prostu je lubie, nie sa za dlugie i...
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-10-25, 19:06
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

u nas pani byla na szkoleniu ostatnio i mowila nam, ze nasza matura ma przede wszystkim opierac sie na lekturach. moga nawet jakies szczegoliki dac, dlatego mowila, ze jesli bedziemy czytac lektury...
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-10-25, 19:01
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-10-25, 18:37
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

ja rowniez witam nowa osobe :)
profile mamy podobne, tylko ze ja biol-chem-fiz :mdleje:
i plany w sumie tez troszke podobne, tylko ze ja od dluzszego czasu jednak bardziej i powazniej mysle o...
Forum: Forum Plotkowe 2013-10-19, 21:25
Odpowiedzi: 4 998
Wyświetlenia: 419 287
Wysłana przez pinats
Forum: Forum Plotkowe 2013-10-19, 10:39
Odpowiedzi: 4 998
Wyświetlenia: 419 287
Wysłana przez pinats
Dot.: Biedronka - produkty godne polecenia cz XXIII

chyba gdzies widzialam, ze na opakowaniu jest napisane jaki mis jest w srodku, ale reki sobie nie dam uciac ;)
Forum: Forum Plotkowe 2013-10-17, 08:04
Odpowiedzi: 4 998
Wyświetlenia: 419 287
Wysłana przez pinats
Dot.: Biedronka - produkty godne polecenia cz XXIII

wczesniej byla mowa o poledwicy wedzonej z kurczaka (Swiat Drobiu) - ja rowniez ja bardzo polecam, jedyna, ktora jem z B. :)
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-10-14, 11:04
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

ojoj, no to niefajnie u Was z tymi polmetkami :( ja mam juz za niecale dwa tygodnie i u mnie na szczescie wszystko zalatwione. mam w przeslicznej sali, nawet menu juz znam, godziny i w ogole, a no i...
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-10-13, 10:56
Odpowiedzi: 1 873
Wyświetlenia: 39 849
Wysłana przez pinats
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-10-13, 00:12
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

piatek-dzien wolny w mojej szkole, nie wiem jak to sie dokladnie nazywa, ale po prostu dyrekcja ustanawia taki dzien i u mnie byl to akurat piatek ;p
a poniedzialek mam wolny za sobote, gdy bylo u...
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-10-12, 15:56
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

tez mam polmetek za dwa tygodnie :D

ja, wczoraj tez mialam wolne :D


co do zasypiania - ja jak musze wstac np. o 7, to nastawiam budzik zwykle na 6-6:30, cos takiego, drzemki co 5 minut, a i...
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-10-10, 14:10
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-10-08, 18:10
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-10-04, 11:41
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-10-04, 10:47
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

Kamila, mysle, ze spokojnie, oby tylko choc troche elegancko bylo ;)
Forum: Forum Plotkowe 2013-10-03, 23:43
Odpowiedzi: 5 001
Wyświetlenia: 457 130
Wysłana przez pinats
Dot.: Biedronka - produkty godne polecenia cz. XXII

ooo, ktos w moim wieku! :jupi: :D

a czy Biedronkowe cappuccino nie jest produkowane przez Mokate? cos tak mi sie kojarzy :>
swoja droga bardzo dobre, kiedys czesto pilam i sprobowalam chyba...
Forum: Forum Plotkowe 2013-10-02, 11:53
Odpowiedzi: 5 001
Wyświetlenia: 457 130
Wysłana przez pinats
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-10-01, 20:17
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

Nati, mi sie wydaje, ze jedynie 1 mozesz miec.. nieklasyfikowanie jest wowczas, gdy ktos wgl nie przychodzi na lekcje, a Ty przeciez jestes obecna ;)


znow nic nie pisze, ale wciaz uwaznie Was...
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-09-27, 17:45
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

to wez mi na pw wyslij! :D


u nas to juz w I klasie bylo trzeba zalatwiac sale, zeby byl wolny termin i w ogole ;)
i jak to u Was wyglada? u nas placi sie 200 zl za pare, w tym jest juz fotograf...
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-09-26, 22:52
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

u mnie tez internat jest przy szkole, tak samo jak hala sportowa :D

a ja z kolei chetnie zobaczylabym jak wyglada sama Paulina! :D


co do klubu, to moim zdaniem oczywiscie, ze powinnyscie...
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-09-24, 14:35
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-09-23, 19:43
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

:roza:
nieee, w koncu sie poddalam :cojest:

---------- Dopisano o 20:43 ---------- Poprzedni post napisano o 20:41 ----------

a, tylko ma bluzka ma suwaczek przy dekolcie, a sa teraz w takim...
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-09-23, 18:38
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-09-23, 18:13
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

misiaczkiiiiii :* wczesniej pytalam, czy macie u siebie Diverse, a wiec do tych co maja mialabym ogromna prosbe (nie Klaudia, tym razem nie portfel :cojest: <3). zalezy mi na tej bluzce...
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-09-19, 23:28
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

hejooo, ostatnio rzadko sie udzielam, jakos nie moge wbic sie w temat i w ogole.. ale caly czas Was czytam :*


ja teraz z takim pytankiem: ma ktoras z Was u siebie Diverse? :>
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-09-15, 15:03
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Dot.: Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, c

jak napisalam w tamtej czesci przy linku, sa tylko osoby, ktore wyslaly mi info na pw ;) wyslij mi date ur., woj. i profil i nol problemo :*
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-09-15, 13:33
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-09-15, 13:21
Odpowiedzi: 5 202
Wyświetlenia: 91 739
Wysłana przez pinats
Dot.: Licealistki 2012 - łączmy się! cz. II

nowy watek https://wizaz.pl/forum/showthread.php?p=42815575#post42815575 :)
(jesli kogos nie ma w pierwszym poscie to niech pisze - teraz sa tylko te osoby, ktore wyslaly mi informacje na pw)
...
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-09-15, 13:17
Odpowiedzi: 3 633
Wyświetlenia: 84 533
Wysłana przez pinats
Drugą klasę zaczynają, w trudnych chwilach się wspierają! - Licealistki 2012, cz. III

Witamy w III części naszego licealnego wątku!

Do szkoły średniej uczęszczamy, dni do matury odliczamy. :nauka:

A oto lista naszych członkiń:

kacheri - Kasia
caroline060 - Karolina...
Forum: Forum Plotkowe 2013-09-14, 17:54
Odpowiedzi: 5 001
Wyświetlenia: 457 130
Wysłana przez pinats
Dot.: Biedronka - produkty godne polecenia cz. XXII

a ja dzisiaj kupilam pierogi :mad:

tez widzialam dzis u siebie Aero mietowe i nawet na nie patrzylam, ale w koncu nie wzielam.. czekam na opinie :)
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-09-14, 09:07
Odpowiedzi: 5 202
Wyświetlenia: 91 739
Wysłana przez pinats
Dot.: Licealistki 2012 - łączmy się! cz. II

dzis albo jutro juz na miliard procent zaloze nowy watek, OBIECUJE :D :jap:
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-09-09, 15:06
Odpowiedzi: 5 202
Wyświetlenia: 91 739
Wysłana przez pinats
Dot.: Licealistki 2012 - łączmy się! cz. II

haha okej :cojest:

no zaaaaraaaaz, dajcie czlowiekowi odpoczac, niedawno do domu wrocilam ;D
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-09-09, 14:49
Odpowiedzi: 5 202
Wyświetlenia: 91 739
Wysłana przez pinats
Dot.: Licealistki 2012 - łączmy się! cz. II

nie no, jak tak lubicie pisac i sie rozwijac i w ogole to ja nie moge Wam w tym przeszkadzac - najwyzej ten drugi list dam ktorejs kolezance, na pewno sie nie pogniewa :cojest:


dooobra xd
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-09-09, 14:32
Odpowiedzi: 5 202
Wyświetlenia: 91 739
Wysłana przez pinats
Dot.: Licealistki 2012 - łączmy się! cz. II

to juz do Ciebie pisze hihihi :*
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-09-09, 14:24
Odpowiedzi: 5 202
Wyświetlenia: 91 739
Wysłana przez pinats
Dot.: Licealistki 2012 - łączmy się! cz. II

to chyba wygral tytul 5, nie? :D

jest tu jakas dobra duszyczka, ktora lubi pisac listy po angielsku? ;D
Forum: Wizażowe Społeczności 2013-09-08, 16:55
Odpowiedzi: 5 202
Wyświetlenia: 91 739
Wysłana przez pinats
Dot.: Licealistki 2012 - łączmy się! cz. II

dobra pomidorki, ktora nazwa podoba Wam sie najbardziej? ;)

1. Druga klase zaczynaja, same piatki zdobywaja! - Licealistki 2012, cz. III
2. Druga klase szkoly sredniej zaczynaja, same piatki...
Pokazuję wyniki 1 do 100 z 500

 
Gorące linki

Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 22:14.