Wizaz.pl - Wyniki szukania

Wróć   Wizaz.pl > Szukaj w forach

Notka

Pokazuję wyniki 1 do 35 z 35
Szukanie zajęło 0,02 sekund
Szukaj: Wiadomości napisane przez: alnthdb
Forum: Praca i biznes 2010-05-12, 08:43
Odpowiedzi: 5 042
Wyświetlenia: 202 579
Wysłana przez alnthdb
Dot.: BEZROBOTNI łączmy się:)

A no i widzisz to jest ten klucz, że CV wysyła się wszędzie gdzie jest realna szansa na pracę........
Powiem Wam ze bylam ostatnio na szkoleniu doradców .....ku mojemu zdziwieniu przedstawili tę...
Forum: Praca i biznes 2010-05-10, 08:41
Odpowiedzi: 5 042
Wyświetlenia: 202 579
Wysłana przez alnthdb
Dot.: BEZROBOTNI łączmy się:)

Ja bym pracę przyjęła, nawet jeśli nie ma dostacji w tym UPie...jeśli miałabyś dobry pomysł nie trzeba otwierać od razu działalności gospodarczej. Na allegro mój znajomy utrzymuje się od kilku lat i...
Forum: Praca i biznes 2010-05-09, 15:19
Odpowiedzi: 5 042
Wyświetlenia: 202 579
Wysłana przez alnthdb
Dot.: BEZROBOTNI łączmy się:)

Tak...niby tak, mogłabym fizycznie pogodzić pracę tutaj ze studiami w poznaniu , inaczej jednak sobie to wyobrażałam, moja przyjaciółka przeprowadziła się ze względu na mnie i nasze wspólne plany do...
Forum: Praca i biznes 2010-05-08, 11:15
Odpowiedzi: 5 042
Wyświetlenia: 202 579
Wysłana przez alnthdb
Dot.: BEZROBOTNI łączmy się:)

Czesc :)
Z ta siecia to masz fajny pomysl :) Mysle, ze moglabym wam cos zaproponowac, rozliczenia prowizyjne po dokonaniu sprzedazy danej rzeczy.

Jesli chcesz byc fair wobec rodziny - nie...
Forum: Praca i biznes 2010-05-07, 22:17
Odpowiedzi: 5 042
Wyświetlenia: 202 579
Wysłana przez alnthdb
Dot.: BEZROBOTNI łączmy się:)

Hej wszystkie niedocenione a jakże inteligentne Kobietki :):) Dołączam się jako bezrobotna i leniwa(nawet nie raczę dojechać do pup'a ) :D:D Szukam pracy od 2 miesięcy wcześniej pracowałam 2 miesiące...
Forum: Wizażowe Społeczności 2008-08-04, 12:52
Odpowiedzi: 93
Wyświetlenia: 9 527
Wysłana przez alnthdb
Dot.: Politechnika Wrocławska - dziewczyny (i nie tylko:P ) łączmy sie:)

hej ślicznotko ;**
ja tez chce dokłądnie tam isci ten sam kierunek studiujesz jużż :D:D??? maam pietra bo ogolnie co to ma byc jakies telekomunikowanie a jak pozabijam wszystkich prądem :PP ?:D
Forum: Forum plotkowe 2008-06-24, 15:48
Odpowiedzi: 172
Wyświetlenia: 77 958
Wysłana przez alnthdb
Dot.: Przykazania... jak byc dobrą anorektyczką

świetnie sprecyzowane, jestem jedna z nich..
Forum: Wizażowe Społeczności 2008-06-16, 09:24
Odpowiedzi: 93
Wyświetlenia: 9 527
Wysłana przez alnthdb
Forum: Moda 2008-05-28, 18:11
Odpowiedzi: 30
Wyświetlenia: 1 565
Wysłana przez alnthdb
Dot.: Guziki - z czym i jak?

moja kumpela sie zdecydowala ze zrobi sobie sama.. no i co jej po tym kupila 20 guzikow myslala ze pyknie dala 19 zł jakos a ma teraz bransoletke bo na wiecej jej zabraklo guzikow haha ;DD Niemądra;p...
Forum: Fryzury i styling 2008-05-24, 14:04
Odpowiedzi: 3 390
Wyświetlenia: 309 584
Wysłana przez alnthdb
Dot.: clip in - włosy na spinkę?

miałam je fajnie bylo ;p ale kilka razy jak sie zamachlam pod czas rozmowy to zachaczylam reka i mi wlosy zostaly na palcu przynajmiej smiesnie bylo ;dd
Forum: Moda 2008-05-24, 13:25
Odpowiedzi: 30
Wyświetlenia: 1 565
Wysłana przez alnthdb
Dot.: Guziki - z czym i jak?

ja nie pomoge za duzo ;p coś ok 30 zł jak dla mnie śmieszna cena za taki szajs :/
Forum: Moda 2008-05-24, 09:24
Odpowiedzi: 30
Wyświetlenia: 1 565
Wysłana przez alnthdb
Dot.: Guziki - z czym i jak?

No serio one są poprostuuu mmmmm ! :DD show ; ddddd najlepsze jest to ze kazdy patrzy i mowi: ale jak to - guziki ??? hehe
nie one nie sa z upssa ;DD ups mial tandete ;p fajnie by tez bransoletka...
Forum: Moda 2008-05-23, 21:15
Odpowiedzi: 30
Wyświetlenia: 1 565
Wysłana przez alnthdb
Dot.: Guziki - z czym i jak?

kochana :* na początek - jeśli uważasz sie za osobe indywidualną i oryginalną- zapomnij o pytaniach : ale nie wiem co inni powiedzą, co myślicie itd! żyj własnym stylem! Osobiście doradzam że są...
Forum: Moda 2008-05-21, 13:00
Odpowiedzi: 801
Wyświetlenia: 86 134
Wysłana przez alnthdb
Dot.: *EMO* inspiracje,sklepy i cała reszta!

Znalazłam! xxxxD Dziekuje ! ;DD No ja będe brać ale poczekam za Toba ;D Jak fajnie ;D dziekuje ze sie odezwałas ;DD
Forum: Moda 2008-05-21, 12:47
Odpowiedzi: 801
Wyświetlenia: 86 134
Wysłana przez alnthdb
Dot.: *EMO* inspiracje,sklepy i cała reszta!

świetny jest ten naszyjnik zakochałam sie ;ddd, be-be nie wiesz ile to kosztuje i jak ich szukać na allegro? pisz szybko bo sie napaliłam ;DD
Forum: Moda 2008-05-21, 06:44
Odpowiedzi: 801
Wyświetlenia: 86 134
Wysłana przez alnthdb
Dot.: *EMO* inspiracje,sklepy i cała reszta!

No wooow, pomysł ekstra ale to pewnie drogie ;/ ? 1 guzik to ok 1zł a tu jest ich sporawo wiec w sumie koszt takiego gadżetu to 50 zł ;/ a z drugiej strony ..
:obe-be stare to zdjecie jest? moze...
Forum: Makijaż - pytania do wizażystki 2008-05-16, 21:53
Odpowiedzi: 109
Wyświetlenia: 11 571
Wysłana przez alnthdb
Dot.: Najładniej pomalowane policzki- zdjęcia

przeciez to lady mocca tylko rosie hardy ;]
Forum: Wspólne odchudzanie 2008-05-15, 06:30
Odpowiedzi: 567
Wyświetlenia: 14 822
Wysłana przez alnthdb
Dot.: Nasz Wspólny Cel - 50 Kg !

to do tasek20 bylo ;d
Forum: Wspólne odchudzanie 2008-05-15, 06:30
Odpowiedzi: 567
Wyświetlenia: 14 822
Wysłana przez alnthdb
Dot.: Nasz Wspólny Cel - 50 Kg !

jestem z Ciebie dumnaaa ;DD tez cchce 10 w doł !! ;DD nieeezła jestes =)) !!
Forum: Medycyna estetyczna 2008-05-12, 06:38
Odpowiedzi: 33
Wyświetlenia: 12 314
Wysłana przez alnthdb
Dot.: Krzywe Zęby...;/

18 ;p ale jak kupilam mialam 15 dla dzieci jest bezplatny a dorosli płaca 300 przynajmniej u mnie wlasnie tak jest . :)
Forum: Medycyna estetyczna 2008-05-11, 07:25
Odpowiedzi: 33
Wyświetlenia: 12 314
Wysłana przez alnthdb
Dot.: Krzywe Zęby...;/

moze zainwestuj w aparat nie na stałe ? Ja taki nosiłam z efektu jestem zadowolona i koszty duzo mniejsze bo to ok 300 zł. Nosiłam tylko nocą :) i w niczym mi to nie przeszkadzało ;D Może to będzie...
Forum: Wspólne odchudzanie 2008-03-22, 16:40
Odpowiedzi: 567
Wyświetlenia: 14 822
Wysłana przez alnthdb
Dot.: Nasz Wspólny Cel - 50 Kg !

ha! na swieta trzeba sie zaopatrzec w majonez light razówke i mozna jesc oŁ ;DD
Forum: Dietetyka 2008-03-08, 11:17
Odpowiedzi: 100
Wyświetlenia: 47 684
Wysłana przez alnthdb
Dot.: Wasze sposoby na schudnięcie.

W skrócie : ZAŁOŻENIE: POWODEM NIEOSIĄGANIA CELÓW JEST BRAK SILNEJ WOLI[/COLOR] ---> CELE SĄ OKREŚLONE NIEJASNO I BRAK SKUTECZNEJ MOTYWACJI STĄD LICZNE PORAŻKI ---> PORAŻKI UMACNIAJA W NAS MIT O...
Forum: Dietetyka 2008-03-08, 10:55
Odpowiedzi: 100
Wyświetlenia: 47 684
Wysłana przez alnthdb
Dot.: Wasze sposoby na schudnięcie.

Justyna 141 Mam coś dla Ciebie ;)) :

" .. wielu ludzi sądzi, że siła woli jest jakims bezcennym darem, który bohaterowe posiadaja w nadmiarze, zaś w konstrukcji charateru zwyklego czlowieka owego...
Forum: Wspólne odchudzanie 2008-03-07, 15:20
Odpowiedzi: 567
Wyświetlenia: 14 822
Wysłana przez alnthdb
Dot.: Nasz Wspólny Cel - 50 Kg !

Dasz rade :) Grun to pozytywne myślenie ;D Jesli aaaaz tak bardzo Ciee handrra slodyczowaa łapie to zjedz gume owocową albo gorzką czekolade, koniecznie sie nią podziel z innymi ;D No chyba ze...
Forum: Dietetyka 2008-03-07, 13:37
Odpowiedzi: 100
Wyświetlenia: 47 684
Wysłana przez alnthdb
Dot.: Wasze sposoby na schudnięcie.

Myślicie że gdby się jadło rano skibke chlebaa wyzowego, na obiad włąsnie takie wazywa odmrazane i np jakis sos z proszku a na kolacje znow jakich chleb ryzowy(ma tylko 30kcal) to by było zdrowo ?
Forum: Wspólne odchudzanie 2008-03-07, 13:32
Odpowiedzi: 567
Wyświetlenia: 14 822
Wysłana przez alnthdb
Dot.: Nasz Wspólny Cel - 50 Kg !

Ja mierzęęęęęę 170 i waże 58 chce zwalić 8, 9 kg... JAK!! znudzily mnie już te wszystkie dieciska, blee, czuje się jak paralityk, tylko bym jadla jadla jadla, jem i niekoncze:( Bu ..
Forum: Dietetyka 2008-03-07, 13:19
Odpowiedzi: 100
Wyświetlenia: 47 684
Wysłana przez alnthdb
Dot.: Wasze sposoby na schudnięcie.

Nie, chodzi tu o to że żeby nadążac spalać wszystko co jemy a przy tym nie chudnąć, trzebaby chodzić bez przerwy:) Lepiej skorzystac z innych form. Z drugiej strony lepiej troche spalić chodząc niż...
Forum: Dietetyka 2008-03-02, 12:17
Odpowiedzi: 32
Wyświetlenia: 10 835
Wysłana przez alnthdb
Dot.: ODCHUDZANIE - zbiór porad: CO ROBIĆ a CZEGO UNIKAĆ by cieszyć się świetną figur

ather nie bądź durna, nie wymyslam tego co pisze jesli nie wierzysz przeczytaj sobie ksiazke kondycja managera, sama sie przeoknasz czy zmyslam ;] najpierw sprawdz a optem komentuj, idealem nie...
Forum: Dietetyka 2008-03-01, 11:21
Odpowiedzi: 32
Wyświetlenia: 10 835
Wysłana przez alnthdb
Dot.: ODCHUDZANIE - zbiór porad: CO ROBIĆ a CZEGO UNIKAĆ by cieszyć się świetną figur

uwagaaaa ! Ku zaskoczeniu ! Najlepiej jesc BANANY ! zawieraja blonnik który powoduje trawienie, czyli z banana nic w nas nie zostanie ! Najgorsze są WINOGRONA! a białko to jaja ;DD
Forum: Dietetyka 2008-02-29, 21:49
Odpowiedzi: 100
Wyświetlenia: 47 684
Wysłana przez alnthdb
Dot.: Wasze sposoby na schudnięcie.

Wiecie ze spacer nawet 2 godzinny ! z predkoscia 5 km/h ( hahaha to moj bieg :D) NIC NIE spala? Zeby utrzymac firugę chodząć trzeba by to robić caly czas .. poryła mi dzisiaj książka o kondycji .....
Forum: Dietetyka 2008-02-29, 21:44
Odpowiedzi: 32
Wyświetlenia: 10 835
Wysłana przez alnthdb
Dot.: ODCHUDZANIE - zbiór porad: CO ROBIĆ a CZEGO UNIKAĆ by cieszyć się świetną figur

Dowiedziałam sie dzisiaj bardzi głupiej rzeczy ;] podczas diety nie zaleca sie picia sokow owocowych bu! Na głód dobra jest szkladnka ale CIEPLEJ wody. Posiłki mamy niby konczyc w momencie kiedy nam...
Forum: Dietetyka 2008-02-29, 21:40
Odpowiedzi: 5
Wyświetlenia: 851
Wysłana przez alnthdb
Dot.: Dieta. Czy coś da?

jasne że uda, grunt to pozbyć się negatywnego myślenia i cierpliwość:cmok:
Forum: W krzywym zwierciadle odchudzania 2008-02-15, 11:22
Odpowiedzi: 30
Wyświetlenia: 14 130
Wysłana przez alnthdb
Dot.: Chcecie Schudnąć? Mam Na To Rade

No jasne! Ja nie mowie ze głodówka to najlepszy spodob na schudniecie:) Jest super sposobem na oczyszczenie. A to stopniowe odzywaczajanie tez nie jest złe!Nic na gwałt ! Trzeba z umiarem i głową...
Forum: W krzywym zwierciadle odchudzania 2008-02-14, 16:36
Odpowiedzi: 30
Wyświetlenia: 14 130
Wysłana przez alnthdb
Dot.: Chcecie Schudnąć? Mam Na To Rade

Post edytowany przez moderatora - treści niezgodne z zasadami forum.
Pokazuję wyniki 1 do 35 z 35

 
Gorące linki

Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 08:42.