Wizaz.pl - Wyniki szukania

Wróć   Wizaz.pl > Szukaj w forach

Notka

Pokazuję wyniki 1 do 59 z 59
Szukanie zajęło 0,04 sekund
Szukaj: Wiadomości napisane przez: herrfrau
Forum: Ginekologia 2017-01-07, 20:36
Odpowiedzi: 3 990
Wyświetlenia: 292 756
Wysłana przez herrfrau
Dot.: Bierzemy tabletki antykoncepcyjne i NIE jesteśmy w ciąży-wątek ANTYschizowy ;)

Dziewczyny, przed chwilą podczas brania tabletka spadła mi na podłogę (na panele).
Czy to możliwe, że coś się mogło w niej mikroskopijnie ukruszyć? Wyglądała ok, ale czy takie ewentualne odpryski...
Forum: Ginekologia 2016-11-11, 11:32
Odpowiedzi: 3 990
Wyświetlenia: 292 756
Wysłana przez herrfrau
Dot.: Bierzemy tabletki antykoncepcyjne i NIE jesteśmy w ciąży-wątek ANTYschizowy ;)

A czy ktoś mógłby się wypowiedzieć na temat spożywania produktów sojowych (tofu itp.) podczas brania tabletek anty? Jest ryzyko np zwiekszenia dzialania?
Forum: Ginekologia 2016-11-10, 21:31
Odpowiedzi: 3 990
Wyświetlenia: 292 756
Wysłana przez herrfrau
Dot.: Bierzemy tabletki antykoncepcyjne i NIE jesteśmy w ciąży-wątek ANTYschizowy ;)

A co sądzicie o spożywaniu ostrych potraw (np. z chilli) podczas brania? OK. 40 min po wzięciu tabsa zjadłam kanapkę, która była dość ostra.
Forum: Ginekologia 2016-10-02, 11:57
Odpowiedzi: 3 990
Wyświetlenia: 292 756
Wysłana przez herrfrau
Dot.: Bierzemy tabletki antykoncepcyjne i NIE jesteśmy w ciąży-wątek ANTYschizowy ;)

Zdarzyło mi się zwymiotować w trakcie 7-dniowej przerwy (konkretnie ok. 32h po wzięciu ostatniej tabletki z blistra). Wtedy tabletek nie biorę, także ochrona zachowana?
Forum: Ginekologia 2016-08-17, 20:52
Odpowiedzi: 3 990
Wyświetlenia: 292 756
Wysłana przez herrfrau
Dot.: Bierzemy tabletki antykoncepcyjne i NIE jesteśmy w ciąży-wątek ANTYschizowy ;)

Ja mam 2 pytania:

- glutaminian sodu - czy jakoś wpływa na tabsy? bo że na organizm, to wiem :D Zjadłam zupkę chińską 20 min po wzięciu tabsa i nie wiem, czy to się jakoś gryzie, czy nie. Dodam,...
Forum: Ginekologia 2016-07-26, 20:32
Odpowiedzi: 3 990
Wyświetlenia: 292 756
Wysłana przez herrfrau
Dot.: Bierzemy tabletki antykoncepcyjne i NIE jesteśmy w ciąży-wątek ANTYschizowy ;)

A co z jedzeniem owoców zaraz po wzięciu tabsa, np arbuza? W necie takie rzeczy piszą, że ja nie wiem, jak wy normalnie funkcjonujecie ;).
Forum: Ginekologia 2016-07-20, 20:40
Odpowiedzi: 3 990
Wyświetlenia: 292 756
Wysłana przez herrfrau
Dot.: Bierzemy tabletki antykoncepcyjne i NIE jesteśmy w ciąży-wątek ANTYschizowy ;)

A czy wzięcie dwóch tabletek w odstępie ok. 1h (przez pomyłkę) może osłabić działanie anty?
Forum: Ginekologia 2016-07-17, 15:56
Odpowiedzi: 3 990
Wyświetlenia: 292 756
Wysłana przez herrfrau
Forum: Ginekologia 2016-07-16, 23:13
Odpowiedzi: 3 990
Wyświetlenia: 292 756
Wysłana przez herrfrau
Dot.: Bierzemy tabletki antykoncepcyjne i NIE jesteśmy w ciąży-wątek ANTYschizowy ;)

Cześć,
dzisiaj wziełam 1 tabletke z kolejnego blistra. Ok 2h później napiłam się piwa Warka radler 0%, które w składzie ma ok. 2% soku z cytryny, 2% soku z pomarańczy i trawę cytrynową. Czy ten...
Forum: Ginekologia 2016-06-26, 19:03
Odpowiedzi: 3 990
Wyświetlenia: 292 756
Wysłana przez herrfrau
Dot.: Bierzemy tabletki antykoncepcyjne i NIE jesteśmy w ciąży-wątek ANTYschizowy ;)

Mam pytanie o błonnik znajdujacy się w nasionach chia. Czy dawka 4g może wpłynąć na tabletki? Załózmy, że jem ją rano, a tabletki biorę po ok 12h
Forum: Ginekologia 2016-05-21, 19:20
Odpowiedzi: 5 011
Wyświetlenia: 353 221
Wysłana przez herrfrau
Dot.: Bierzemy tabletki antykoncepcyjne i NIE jesteśmy w ciąży- wątek ANTYschizowy ;)

Dziewczyny, proszę o radę.

Dzisiaj biorę pierwszą tabletkę z nowego blistra (ok 21:00). Ok. 13:00 wypiłam szklankę lemoniady, w której mógł być sok z grapefruita (niestety nie wiem ile...). Czy to...
Forum: Ginekologia 2016-04-27, 20:50
Odpowiedzi: 5 011
Wyświetlenia: 353 221
Wysłana przez herrfrau
Dot.: Bierzemy tabletki antykoncepcyjne i NIE jesteśmy w ciąży- wątek ANTYschizowy ;)

Czy wzięcie tabletki w trakcie jedzenia (a konkretnie czegoś, co zawiera papryczke chilli) moze wplynac na wchlanianie sie tabletki? Generalnie laski rozne rzeczy pisza...
Forum: Ginekologia 2016-04-22, 18:13
Odpowiedzi: 4 118
Wyświetlenia: 483 939
Wysłana przez herrfrau
Dot.: Naraya / Yasminelle / Lesinelle / Sidretella 20 / Teenia - wątek zbiorczy!

W aptece pytałam od razu, powiedzieli ze "takie przyslali właśnie". Po prostu importowane, a nie zrobione w PL. Może to faktycznie nie ma znaczenia, a skład najważnieszy (z tym, że na "moich" jest 3...
Forum: Ginekologia 2016-04-22, 06:35
Odpowiedzi: 5 011
Wyświetlenia: 353 221
Wysłana przez herrfrau
Dot.: Bierzemy tabletki antykoncepcyjne i NIE jesteśmy w ciąży- wątek ANTYschizowy ;)

Hej,

dzisiaj będę miała usuwaną ósemkę (8 zęba) i myślę, że mogę dostać "do zęba" antybiotyk. Moje pytania:
1) Z doświadczenia - jak działałyście w takiej sytuacji? Ktoś mial tu wyrywana 8...
Forum: Ginekologia 2016-04-21, 22:11
Odpowiedzi: 4 118
Wyświetlenia: 483 939
Wysłana przez herrfrau
Dot.: Naraya / Yasminelle / Lesinelle / Sidretella 20 / Teenia - wątek zbiorczy!

Hmm, dalej mnie to nie pociesza - tylko mi się trafiło takie coś? W aptece by chyba nie sprzedawali podrób?
Forum: Ginekologia 2016-04-21, 20:17
Odpowiedzi: 4 118
Wyświetlenia: 483 939
Wysłana przez herrfrau
Dot.: Naraya / Yasminelle / Lesinelle / Sidretella 20 / Teenia - wątek zbiorczy!

Hej,

jestem troche zaniepokojona po wizycie w aptece po kolejne opakowanie Lesinelle. Dostałam coś co nazywa się Lesinelle, jednak ma inne opakowanie. Opakowanie wygląda w miarę tak samo (skład...
Forum: Ginekologia 2016-04-01, 21:46
Odpowiedzi: 5 011
Wyświetlenia: 353 221
Wysłana przez herrfrau
Dot.: Bierzemy tabletki antykoncepcyjne i NIE jesteśmy w ciąży- wątek ANTYschizowy ;)

Poważnie???? Chodzi o to, że czytałam, że "niektóre pomarańcze" mogą mieć takie działanie jak grejfrut
Forum: Ginekologia 2016-04-01, 21:19
Odpowiedzi: 5 011
Wyświetlenia: 353 221
Wysłana przez herrfrau
Dot.: Bierzemy tabletki antykoncepcyjne i NIE jesteśmy w ciąży- wątek ANTYschizowy ;)

Czy wypicie godzinę po wzięciu anty szklanki lemoniady (cytryna+pomarańcza) mogło obniżyć działanie/wchłanianie tabletki?
Forum: Ginekologia 2016-03-27, 18:27
Odpowiedzi: 5 011
Wyświetlenia: 353 221
Wysłana przez herrfrau
Dot.: Bierzemy tabletki antykoncepcyjne i NIE jesteśmy w ciąży- wątek ANTYschizowy ;)

Dziewczyny, a jak robicie z tabsami po zmianie czasu? Zmieniacie godzine, czy bierzecie normalnie o "swojej"? Zawsze biore o 20:00, zastanawiam sie czy w tym układzie brać godzine wcześniej?
Forum: Ginekologia 2016-03-25, 18:35
Odpowiedzi: 5 011
Wyświetlenia: 353 221
Wysłana przez herrfrau
Dot.: Bierzemy tabletki antykoncepcyjne i NIE jesteśmy w ciąży- wątek ANTYschizowy ;)

Przeziębiłam się, biorę 2xdziennie rutinoscorbin + syrop stodal. Zabezpieczać się dodatkowo po odstawieniu tego rutinoscorbinu?
Forum: Ginekologia 2016-03-21, 19:10
Odpowiedzi: 5 011
Wyświetlenia: 353 221
Wysłana przez herrfrau
Forum: Ginekologia 2016-03-20, 23:46
Odpowiedzi: 243
Wyświetlenia: 41 752
Wysłana przez herrfrau
Dot.: Interakcje tabletek antykoncepcyjnych z lekami/dietami, itp. - wątek zbiorczy c

A co sądzicie o wyciągu z korzenia maca (maki) przy antykoncepcji? Jest m. in. w Asequrelli forte, to chyba bezpieczny?
Forum: Ginekologia 2016-03-20, 23:11
Odpowiedzi: 5 011
Wyświetlenia: 353 221
Wysłana przez herrfrau
Dot.: Bierzemy tabletki antykoncepcyjne i NIE jesteśmy w ciąży- wątek ANTYschizowy ;)

Znalazłam, że ta cała maca z mojego suplementu jest też w asequrelli. Ktoś tu brał asequrelle? Jest "bezpieczna"?
Forum: Ginekologia 2016-03-20, 17:06
Odpowiedzi: 5 011
Wyświetlenia: 353 221
Wysłana przez herrfrau
Dot.: Bierzemy tabletki antykoncepcyjne i NIE jesteśmy w ciąży- wątek ANTYschizowy ;)

Hehe, no wlaśnie mam nadzieję, że coś tam pomoże :) Generalnie to są śladowe ilości, ale zawsze jakaś nadzieja jest.
Forum: Ginekologia 2016-03-20, 10:35
Odpowiedzi: 5 011
Wyświetlenia: 353 221
Wysłana przez herrfrau
Dot.: Bierzemy tabletki antykoncepcyjne i NIE jesteśmy w ciąży- wątek ANTYschizowy ;)

Zaczynam właśnie brać "suplement" w postaci proszku do koktajli, mleka etc., coś takiego: http://diet-food.pl/bio-super-day-mix.html
Jak sądzicie, czy skład ok przy tabletkach anty? Zaznaczam, że...
Forum: Ginekologia 2016-03-17, 20:51
Odpowiedzi: 5 011
Wyświetlenia: 353 221
Wysłana przez herrfrau
Dot.: Bierzemy tabletki antykoncepcyjne i NIE jesteśmy w ciąży- wątek ANTYschizowy ;)

A czy sam odruch wymiotny (bez wymiotowania) wpłynie na wchłanianie sie tabsów?

Jest tu ktoś kto miał zatruwanego zęba podczas brania tabsów?
Forum: Ginekologia 2016-03-07, 18:08
Odpowiedzi: 5 011
Wyświetlenia: 353 221
Wysłana przez herrfrau
Dot.: Bierzemy tabletki antykoncepcyjne i NIE jesteśmy w ciąży- wątek ANTYschizowy ..

dziewczyny, mi już jest troche lepiej jeśli chodzi o świrowanie, dostałam normalnie krawienie itp.
Teraz mam inny problem, mianowicie ostatnio wmawiam sobie że tabletki nie wzielam, że mi wypadła po...
Forum: Ginekologia 2016-02-29, 22:46
Odpowiedzi: 5 011
Wyświetlenia: 353 221
Wysłana przez herrfrau
Dot.: Bierzemy tabletki antykoncepcyjne i NIE jesteśmy w ciąży- wątek ANTYschizowy ;)

Dziewczyny,
potrzebuję Waszej rady na temat tego, jak zaufać tabletkom. Biorę je już około 2 lat, na początku w ogóle się tym nie przejmowałam ale od niedawna świruję na temat WSZYSTKIEGO co...
Forum: Ginekologia 2016-02-15, 22:09
Odpowiedzi: 5 011
Wyświetlenia: 353 221
Wysłana przez herrfrau
Forum: Ginekologia 2016-02-15, 21:56
Odpowiedzi: 5 011
Wyświetlenia: 353 221
Wysłana przez herrfrau
Dot.: Bierzemy tabletki antykoncepcyjne i NIE jesteśmy w ciąży- wątek ANTYschizowy ;)

Wiem, że jestem pewnie najczęściej publikującą w tym wątku osobą, ale tym razem miałam jeszcze jedną sytuację.

Około 20:30 zażyłam standardowo tabletkę (jestem teraz w 3 tyg. brania), natomiast...
Forum: Ginekologia 2016-02-13, 21:37
Odpowiedzi: 243
Wyświetlenia: 41 752
Wysłana przez herrfrau
Forum: Ginekologia 2016-02-13, 14:25
Odpowiedzi: 243
Wyświetlenia: 41 752
Wysłana przez herrfrau
Dot.: Interakcje tabletek antykoncepcyjnych z lekami/dietami, itp. - wątek zbiorczy c

Hej, ostatnio złapało mnie przeziębienie i brałam następujące leki:
- pierwsze 2 dni: 1x dziennie saszetka Theraflu
- kolejne dni: 2 x dziennie aspiryna
- tabletki na gardło Orofar

Czy...
Forum: Ginekologia 2016-02-03, 19:41
Odpowiedzi: 5 011
Wyświetlenia: 353 221
Wysłana przez herrfrau
Dot.: Bierzemy tabletki antykoncepcyjne i NIE jesteśmy w ciąży- wątek ANTYschizowy ;)

Hej, a czy odżywki białkowe takie na siłownię (zawierają aminokwasy np kwas asparaignowy, seryna, treonina, prolina, glicyna itp) wchodzą w interakcje z tabletkami anty?
Forum: Ginekologia 2016-01-22, 18:46
Odpowiedzi: 5 011
Wyświetlenia: 353 221
Wysłana przez herrfrau
Dot.: Bierzemy tabletki antykoncepcyjne i NIE jesteśmy w ciąży- wątek ANTYschizowy ;)

Hej Dziewczyny, mam pytanie z jeszcze innej beczki.
Dzisiaj biorę ostatnią tabletkę z blistra. Byłam u dentysty i założył mi na zęba opatrunek z lekiem, który zdejmie po 3-4 miesiącach (generalnie...
Forum: Ginekologia 2016-01-17, 11:58
Odpowiedzi: 5 011
Wyświetlenia: 353 221
Wysłana przez herrfrau
Dot.: Bierzemy tabletki antykoncepcyjne i NIE jesteśmy w ciąży- wątek ANTYschizowy ;)

Wczoraj wypiłam ok 1-2 po przyjęciu pigułki drinka, w którego skład wchodził miód i pewnie ze 100ml soku z cytryny. Czy sok z cytryny to jak sok z grejfruta, czy nie ma czym się przejmowac?
Forum: Ginekologia 2016-01-04, 21:12
Odpowiedzi: 5 011
Wyświetlenia: 353 221
Wysłana przez herrfrau
Dot.: Bierzemy tabletki antykoncepcyjne i NIE jesteśmy w ciąży- wątek ANTYschizowy ;)

hej,
przysięgam, że to juz będzie mój ostatni post w temacie schizowym. O tym, że witamina C w owocach jest ok już wiem, ale mam jeszcze jeden problem. Pisałam już, że tabletki przyjmuje...
Forum: Ginekologia 2016-01-03, 20:34
Odpowiedzi: 5 011
Wyświetlenia: 353 221
Wysłana przez herrfrau
Dot.: Bierzemy tabletki antykoncepcyjne i NIE jesteśmy w ciąży- wątek ANTYschizowy ;)

Ok, czyli z tego co widze, to witamina c w owocach/sokach/herbacie (nawet jeśli jem ich dużo) to nic? Problem byłby, gdybym np. dodatkowo łykała witaminy. Ehh czasem muszę się zapytać grupy, bo...
Forum: Ginekologia 2016-01-03, 17:54
Odpowiedzi: 5 011
Wyświetlenia: 353 221
Wysłana przez herrfrau
Dot.: Bierzemy tabletki antykoncepcyjne i NIE jesteśmy w ciąży- wątek ANTYschizowy ;)

Miałam na myśli owoce w stylu banan, mango, jabłka, szpinak itp. (czasem różne koktajle pije) Wciąż ok?
Forum: Ginekologia 2016-01-03, 17:25
Odpowiedzi: 5 011
Wyświetlenia: 353 221
Wysłana przez herrfrau
Dot.: Bierzemy tabletki antykoncepcyjne i NIE jesteśmy w ciąży- wątek ANTYschizowy ;)

Cześć Dziewczyny, napiszcie proszę co o tym myślicie, bo już świruję (do tego stopnia, że nie chcę się kochać bez prezerwatywy ;/)

Biorę tabsy od 2 lat, wszystko regularnie (pomimo, że zdarzały...
Forum: Ginekologia 2014-03-27, 07:53
Odpowiedzi: 5 011
Wyświetlenia: 353 221
Wysłana przez herrfrau
Dot.: Bierzemy tabletki antykoncepcyjne i NIE jesteśmy w ciąży- wątek ANTYschizowy ;)

Czy jeśli biorę zwykle tabletki o 21:00 to po 7-dniowej przerwie (czyli 8 dnia) powinnam wziąć też o 21? Czy to będzie za późno?
Forum: Ginekologia 2014-03-21, 08:48
Odpowiedzi: 5 011
Wyświetlenia: 353 221
Wysłana przez herrfrau
Dot.: Bierzemy tabletki antykoncepcyjne i NIE jesteśmy w ciąży- wątek ANTYschizowy ;)

Dziewczyny, ja się nie mogę odstresować przy braniu tabletek. Biorę już drugi miesiąc (dzisiaj ostatnia tabletka z 2 op.), pobolewają mnie piersi i myślę cały czas, że to ciąża, a nie od tabletek......
Forum: Ginekologia 2014-03-17, 23:20
Odpowiedzi: 5 011
Wyświetlenia: 353 221
Wysłana przez herrfrau
Dot.: Bierzemy tabletki antykoncepcyjne i NIE jesteśmy w ciąży- wątek ANTYschizowy ;)

Dziewczyny, a czy picie raz-dwa w tygodniu pół lampki czerwonego wina (czyli w tygodniu max 0.5l) osłabia działanie/wchłanianie sie tabletek antykoncepcyjnych? Bo świruje.. brałam też aspirynę i...
Forum: Ginekologia 2014-03-17, 19:37
Odpowiedzi: 5 011
Wyświetlenia: 353 221
Wysłana przez herrfrau
Thumbs down Tabletki Lesinelle a cera

Mam pytanie do dziewczyn które brały tabletki antykoncepcyjne Lesinelle. W składzie mają drospirenonum, ktore (jak przeczytałam) mają poprawiać cerę.:mad: Biorę je ok. 2 miesięcy (końćzę 2...
Forum: Dermatologia 2014-03-17, 19:34
Odpowiedzi: 1
Wyświetlenia: 2 197
Wysłana przez herrfrau
Lesinelle a stan cery

Mam pytanie do dziewczyn które brały tabletki antykoncepcyjne Lesinelle. W składzie mają drospirenonum, ktore (jak przeczytałam) mają poprawiać cerę.:mad: Biorę je ok. 2 miesięcy (końćzę 2...
Forum: Dermatologia 2014-03-17, 10:15
Odpowiedzi: 8
Wyświetlenia: 2 423
Wysłana przez herrfrau
Dot.: czerwony, swędzący policzek - alergia??

Dzięki za odpowiedzi. Przestraszyłam się, bo normalnie mam czystą cerę, dlatego każda niespodzianka podwyższa mi ciśnienie ;) Boję się, że tabletki mi mogą zniszczyć cerę...

Sprawcą był...
Forum: Dermatologia 2014-03-12, 21:14
Odpowiedzi: 8
Wyświetlenia: 2 423
Wysłana przez herrfrau
Dot.: czerwony, swędzący policzek - alergia??

Tak, tylko jeden policzek. Swędzi strasznie, skóra jest jakby grudkowata, ale nie widać już rumienia ani tych grudek.

Oprócz żelu stosuję tonik ogórkowy i mleczko ogórkowe z ziai + krem...
Forum: Dermatologia 2014-03-12, 15:20
Odpowiedzi: 8
Wyświetlenia: 2 423
Wysłana przez herrfrau
Exclamation czerwony, swędzący policzek - alergia??

Cześć, dzisiaj w dolnej części prawego policzka (lewy bez zmian) pojawiła się czerwona, swędząca plama, trochę jakby rumień. Mam cerę naczynkową, generalnie czystą, sporadycznie wyskakują mi sezonowe...
Forum: Ginekologia 2011-01-03, 18:30
Odpowiedzi: 6
Wyświetlenia: 821
Wysłana przez herrfrau
Dot.: nasienie

okk czyli nie trzeba sie ciazy obawiac w takim przypadku???
okres mi sie spoznia juz prawie tydzien, ale pisalam o tym w innym watku. zrobilam test ciazowy (dzisiaj jeden i kilka dni temu) i wyszly...
Forum: Ginekologia 2011-01-03, 17:56
Odpowiedzi: 6
Wyświetlenia: 821
Wysłana przez herrfrau
nasienie

ile przeżyją plemniki na rękach i np. brzuchu chłopaka? można się później do niego swobodnie przytulać? albo np. czy wytarcie i umycie rak wystarczy, zeby usunac z nich plemniki?
Forum: Ginekologia 2011-01-02, 13:18
Odpowiedzi: 7
Wyświetlenia: 2 329
Wysłana przez herrfrau
Dot.: zanikający okres?

hmm dziewczyny, to nie anoreksja - mam 162 cm wzrostu i odżywiałam się zdrowo, do tego ćwiczenia. niczego nie wyeliminowałam, po prostu jadłam mniejsze porcje i dalej staram się tak jeść. słodkości...
Forum: Ginekologia 2010-12-28, 09:31
Odpowiedzi: 7
Wyświetlenia: 2 329
Wysłana przez herrfrau
Forum: Ginekologia 2010-12-27, 21:14
Odpowiedzi: 7
Wyświetlenia: 2 329
Wysłana przez herrfrau
zanikający okres?

odchudzam się od kwietnia i schudłam do 51 kg.
poprzedni okres dostałam 4 dni wcześniej, niebolesny, ale miałam w tym czasie sporo stresów. teoretycznie objawy okresu były: podenerwowanie, zły...
Forum: Ginekologia 2010-12-22, 21:06
Odpowiedzi: 11
Wyświetlenia: 1 812
Wysłana przez herrfrau
Dot.: strach przed seksem a ciąża

kupiłam test, zrobie jutro rano.
Forum: Ginekologia 2010-12-22, 12:36
Odpowiedzi: 11
Wyświetlenia: 1 812
Wysłana przez herrfrau
Dot.: strach przed seksem a ciąża

o to chodzi, że NIE UPRAWIALAM SEKSU, STOSUNKU NIE BYŁO, przytulaliśmy się, uprawialiśmy petting, czyli tylko mnie DOTYKAŁ. myślę o tym żeby zrobić test, myślicie że jest sens?
Forum: Ginekologia 2010-12-22, 10:48
Odpowiedzi: 11
Wyświetlenia: 1 812
Wysłana przez herrfrau
Dot.: strach przed seksem a ciąża

sledze cykl, bo tabletek brac nie moge. i pomimo to ciagle wariuje. mowie wam, ze teraz pare dni do okresu a ja schizuje ze nie dostane :O wiem, ze to niemozliwe zajsc w ciaze przez dotyk, bez...
Forum: Ginekologia 2010-12-22, 09:32
Odpowiedzi: 11
Wyświetlenia: 1 812
Wysłana przez herrfrau
strach przed seksem a ciąża

cześć
od paru miesięcy uprawiam tylko petting i seks oralny. kontakt płciowy z mężczyzną przeraża mnie, bo boję się ciąży. to jest dziwny, irracjonalny lęk.

ale do sedna: tydzień temu uprawiałam...
Forum: Ginekologia 2010-11-27, 09:10
Odpowiedzi: 13
Wyświetlenia: 1 366
Wysłana przez herrfrau
Dot.: POMOCY czy powinam sie bać?!

wiem ale naczytalam sie o tym okresie.. no i zawsze sie boje ze moze jednak mogl przeniesc cos na palcach za paznokciami itp
uspokoilyscie mnie troche, spokojnie czekam tteraz;)
Forum: Ginekologia 2010-11-26, 21:14
Odpowiedzi: 13
Wyświetlenia: 1 366
Wysłana przez herrfrau
Dot.: POMOCY czy powinam sie bać?!

no tak w sumie nie mam zadnych objawow tylko ta piers mnie zaniepokoila i chyba na sile wymyslam.. moze zrobie dla pewnosci jeszcze jeden test
Forum: Ginekologia 2010-11-26, 20:42
Odpowiedzi: 13
Wyświetlenia: 1 366
Wysłana przez herrfrau
POMOCY czy powinam sie bać?!

ostatni raz uprawialam z chlopakiem petting (mial wytarte rece, umyte, bardzo uwazalismy) ok. 20 wrzesnia, czyli 3-4 dni po miesiaczce. pozniej dostalam okres poprzedzony pmsem w pazdzierniku, trwal...
Pokazuję wyniki 1 do 59 z 59

 
Gorące linki

Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:13.