Wizaz.pl - Wyniki szukania

Wróć   Wizaz.pl > Szukaj w forach

Notka

Pokazuję wyniki 1 do 100 z 500
Szukanie zajęło 0,59 sekund
Szukaj: Wiadomości napisane przez: PatiPee
Forum: Poczekalnia - będę mamą Dzisiaj, 10:00
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Rafi dajcie sobie czas!

Ja widze ze mam pokarm bo piersi zrobiły się duze i ciezkie ale go nie widzę. Parę kropel siary wycisnelam raz palcami i to tylko raz na tyle sprawdzania...

Mm jest...
Forum: Poczekalnia - będę mamą Dzisiaj, 09:06
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Misiaq kochana gratulacje!!!!
[emoji91][emoji91][emoji91][emoji91][emoji91]


U nas hmmmm :D nocka z glowy. Spalam 2x pol godziny. Mam takiego tulaska pieszczoszka ,ze odlozony do dostawki...
Forum: Poczekalnia - będę mamą Wczoraj, 20:51
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Jozuuu Gosia ale masz okruszka! Dobrze ze intuicja Cię nie zawiodla:)

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)

---------- Dopisano o 21:51 ---------- Poprzedni...
Forum: Poczekalnia - będę mamą Wczoraj, 19:03
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Ja mam zjazd emocjonalny i nawet mi sie gadac nie chce [emoji25]

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Poczekalnia - będę mamą Wczoraj, 18:13
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Na usg bylo 8.5 ale realnie mysle ze ma 8

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Poczekalnia - będę mamą Wczoraj, 16:06
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Dokładnie , moze sie w jeden dziac wszystko otworzyc i zgladzic.
A co do Leo , wrzucam filmik na fb... prosto ze szpitala odebraliśmy go z Przedszkola.
Glaskal dzidzie jak wrócił do domu, a teraz...
Forum: Poczekalnia - będę mamą Wczoraj, 15:08
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Arya jeszcze jedno. Z reszta do wszystkich dziewczyn polecam ktore chcą kp. Ja sobie np w nocy podczas karmienia czytam hafije... w ciazy czytałam a teraz odświeżam...

Wysłane z aplikacji Forum...
Forum: Poczekalnia - będę mamą Wczoraj, 15:06
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Arya dzidziol dobe nie musi jesc, serio,on jest "najedzony" z brzuszka ,ale przystawianie jest wazne by organizm dostał sygnał do produkcji ... kurcze walcz o pomoc , badz upierdliwa ,oni musza pomóc...
Forum: Poczekalnia - będę mamą Wczoraj, 11:28
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Misiaq co tam kochana?

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Poczekalnia - będę mamą Wczoraj, 10:40
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Ale dzieki temu ze tak pieknie ssie , mi leci siara dzis idziemy do domu... :jupi: jutro na badanie tylko do naszego pediatry. ;)

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz...
Forum: Poczekalnia - będę mamą Wczoraj, 10:38
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Moje pierwsze dziecko zaplakalo 1 raz chyba u lekarza na szczepieniu ;p wiec wiesz... trochę szok. W dodatku Leon jadl mm wiec flacha i spal 3godziny albo "patrzal" spokojnie. TYMEK póki co jest...
Forum: Poczekalnia - będę mamą Wczoraj, 10:19
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

U mnie masakra. Trafilam malego ssaka . Przylepiony do piersi od 6 do teraz. Dopiero sniadanie jem .. skapitulowalam i dalam smoczek [emoji24][emoji24][emoji24][emoji24]

Wysłane z aplikacji Forum...
Forum: Poczekalnia - będę mamą Wczoraj, 08:17
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Arya gratulacje ! Widzisz jakie masz terminowe dziecko [emoji122][emoji122][emoji122][emoji122][emoji122] rosnij zdrowy 🥰Szukasz pary? [emoji16][emoji38][emoji38]

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz...
Forum: Poczekalnia - będę mamą Wczoraj, 03:49
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

No wlasnie dokladnie nie wiem bo bilans jest po pełnych 48godz ,w szpitalu bilanse sa rano. A Tymus konczy 48h o 13.30. Zobaczymy jutro, nie nastawiam sie.

Sluchajcie chyba cycki mnie posluchaly...
Forum: Poczekalnia - będę mamą Wczoraj, 02:33
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Arya , Arya , Arya! Pamietaj to jedyny ból w zyciu jaki ma naprawde sens! Jak zobaczysz Jasia o wszystkim zapomnisz [emoji7]

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-04, 23:05
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Arya ! Powodzenia kobietko[emoji7][emoji170]

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Ginekologia 2019-12-04, 21:01
Odpowiedzi: 4 230
Wyświetlenia: 225 365
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Planowanie ciąży część 16! Niech magia wątku trwa a II sypią się grupowo!

Siva! Tak mocno tulę..... jesteś wygrana z taka determinacja!

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-04, 21:01
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Chcialam to samo napisac, Alicja , jedz na IP. zawsze warto sprawdzic :*

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)

---------- Dopisano o 22:01 ---------- Poprzedni...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-04, 20:32
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Wiem dziewczyny rozumiem doskonale was , przytulam :*

Misiaq a ja tam mysle, ze sie rozkreci, jeszcze troche . Szkoda ze nie daja żelu. A Ty masz zgladzona szyjke?

Wysłane z aplikacji Forum...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-04, 19:26
Odpowiedzi: 3 592
Wyświetlenia: 174 122
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Staraczki ze starej paczki i zaczynające starania w 2019r. - cz. 15

Sun przykro mi ;(((((((
Krychulec gratuluje zdrowej dzidzi!

A wam dziewczyny dziekuje za gratulacje :*

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)

----------...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-04, 19:15
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Nilka ,jak to zalujesz ze jestes na grudniowkach, ja Ci dam!

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)

---------- Dopisano o 20:15 ---------- Poprzedni post napisano...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-04, 19:11
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

No wlasnie nie patologia. Tzn owszem zachodnie patologiczne ale kasa az bije od nich. :O caly pokoj w kwiatach chyba z 20 wiader rano przyniosl dla niej .lekarz kazal wywiezc do domu... jakies kuzwa...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-04, 19:03
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Ruska, ale jej chłopak to "rychtych" niemiec. Zachowuje sie jakby byl u siebie w domu... sra w naszej lazience dla pacjentek, zre smierdzace kebaby , wychodzi w nocy wraca nad ranem spowrotem. ...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-04, 18:56
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Jedziesz Mamuśka! Pomyśl tylko o malusiej Julci w ramionach [emoji173] 3mam kciuki [emoji7][emoji7][emoji7]

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)

----------...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-04, 18:42
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Arya no to juz , paruj się z Misiaq!

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-04, 18:40
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Hahahah, padlam. Kocham Twoje riposty [emoji28][emoji28]Rafi, przystawiaj w koncu zalapie. Próbuj ile wlezie. Moj ladnie ssie , ale juz mam ranki. Byla cdl mowila ze dobrze jest pezystawiony....
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-04, 16:36
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Hahaha. Ja prosilam zeby mnie uspali... darlam sie w nieboglosy, blagalam o cc. :D
A dzis rycze nad tym malym cudem i mowie ,ze zrobilabym to dla niego jeszcze 10 razy!

Wysłane z aplikacji Forum...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-04, 16:04
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Do kieliszka wlalam lyzke olejku rycynowego i 15kropel olejku gozdzikowego. Wymieszalam , zamoczylam porządnie tampon w tym (kup takie z jakby sliska powierzchnia , nie te co od razu puchną jak...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-04, 15:31
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Dokładnie! Mi polozna powiedziała ze takie szybkie porody jak moje sa koszmarne. Z Leonem na spokojnie sie rozwieralo a tutaj w 30 min z 6cm do partych.... do tych 6cm smialam sie, żartowałam,...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-04, 15:26
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Magda koktajl wypij [emoji14] mowie Ci!

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-04, 15:25
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Oh szajse! To ja juz bym spróbowała z koktajlem! Szok...

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-04, 15:21
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Gosiu to calkiem odwrotnie niz u mnie. Wszystko z HM na 56 za male, 62 jest ok. Maz musi inne ubranka przywieźć. Ja mam jedno pęknięcie ale szwow sporo, bo wewnątrz wlasnie, zeby sie dobrze zroslo....
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-04, 09:31
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Beda jaja jak sie wszystkie rozpakujemy do polowy grudnia [emoji16]
Black dla mnie też to jest chore ,ale oni tak tu mają... [emoji26]

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-04, 09:14
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Łaaał, Witamy Maksymiliana [emoji173] szybciutko poszlo [emoji16] czekamy na relacje [emoji170]

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-04, 09:07
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Rafi mi doraźnie bardzo pomagała tantum rosa! Za to mam Teraz 30 albo 40 saszetek i nie wiem czy jakakolwiek zuzyje [emoji33] bo niE boli mocno.
A Ciebie rozumiem, bo Leon mnie ostro porozrywal....
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-04, 08:34
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Jutro powinnam wyjść jesli wyniki Tymka beda ok.
Ja tez rozumiem, ze ojciec chce byc ale nie wiem co mi nie pasuje do końca. Chyba mnie to po prostu krępuje.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-04, 08:27
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Raficzyca mnie też boli niestety:( ale nie krocze a sciagajaca sie macica , jakby mi ktos wykręcał wnętrzności na druga stronę. Najgorzej jak mocno zassie wtedy sie mocniej obkurcza.

A co do...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-04, 08:18
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Arya moze sie cos rozkręca, hmmm?

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-04, 07:24
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

O dziwo 3h ciagiem dalo rade. Ale to jest maly ssak :D moglabym wiecej gdybym sie na niego nie wgapiala pol nocy [emoji28]

Rafi a Ty jak tam? Napisz cos , jak bylo- na przykład [emoji28][emoji16] ...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-04, 07:05
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Dobra to dzis Gosia i Seven a jutro Arya i Misiaq [emoji16][emoji16][emoji16]


Gosia jak tam?
Seven i ode mnie powodzenia! Niech wzystko dobrze pójdzie! Kciuki!

Wysłane z aplikacji Forum...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-04, 05:22
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Gosiu dajesz! Trzymamy kciuki, jestes dzielna [emoji170]

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-04, 02:23
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Midusia pytalas co mysle ,ze mi bardziej pomoglo. Kurcze nie mam pojecia... moze ten mix tak zadzialal? W sensie wszystko razem dalo taki efekt [emoji848]

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz...
Forum: Ginekologia 2019-12-04, 02:21
Odpowiedzi: 4 230
Wyświetlenia: 225 365
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Planowanie ciąży część 16! Niech magia wątku trwa a II sypią się grupowo!

Olena 4lyzki oleju rycynowego z pol szklanki soku pomarańczowego.
A dopochwowo to byla lyzka oleju rycynowego i 15kropel gozdzikowego- wymieszac zamoczyc w tym tampon i do pochwy. 4 tampony...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-04, 01:21
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Gosiulam! Mialam wczoraj to samoooo.... dzieje się. Juuuuuhhuuuuuu , ale Emocje! Czekamy na Maksia :)

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)

---------- Dopisano...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-03, 23:24
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Chyba zartujesz :( biedna....
Ja weszlam i mowie ze mam skurcze- polozna spokojnie a co ile ,mówię ze 4-5min. Zaprosila mnie do pokoju z ktg i jak zobaczyla ze mam skurcz od razu- a niee, to...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-03, 22:57
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Czyli jutro witamy Hannę? I która jeszcze jutro rodzi? [emoji1]

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Ginekologia 2019-12-03, 22:47
Odpowiedzi: 4 230
Wyświetlenia: 225 365
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Planowanie ciąży część 16! Niech magia wątku trwa a II sypią się grupowo!

Tak, wczoraj na wizycie z uwagi ,ze Tymon 4kg a do porodu jeszcze 10dni moja ginekolog kazala mi wypić "koktajl poloznej" olejek rycynowy z pomaranczowym sokiem. Plus kazala wkladac tampony z olejku...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-03, 22:44
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Misiaq, współczuję Ci tego szpitala, ale wiesz. Jestescie pod stałą obserwacja i to jest hiperplus :* cos czuje ,ze sparujesz sie z Voice. :)

Jestem tak przeszczesliwa jak patrzę na tego...
Forum: Ginekologia 2019-12-03, 21:37
Odpowiedzi: 4 230
Wyświetlenia: 225 365
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Planowanie ciąży część 16! Niech magia wątku trwa a II sypią się grupowo!

Dzieki kochane!

Na usg wczoraj bylo 4030g urodzil sie 3980g.
Dlatego moja ginekolog dala.mi przepis na koktajl poloznej, który pomógł [emoji1][emoji16] choc sama w to nie wierzyłam [emoji1]
...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-03, 20:44
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Chyba w ogole nie dzialalo. Z Leonem dostalam 3pompki, a z Tymonem ani pół... tak, poród mimo ,ze bolesny milion razy bardziej to rzeczywiście szybszy i moge siedziec na pupie.

Także dziewczyny,...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-03, 18:47
Odpowiedzi: 3 592
Wyświetlenia: 174 122
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Staraczki ze starej paczki i zaczynające starania w 2019r. - cz. 15

Sun jestem pewna,ze udany, to szczesliwy dzien... :* Zwalniam Ci miejsce w dwupaczkach !

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)

---------- Dopisano o 19:47...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-03, 18:28
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

No u mnie chyba tak bylo ze ZZO zatrzymalo akcje ,bo bylo podane za pozno. Tak mówił lekarz ,ale odmówić nie mogą.... najlepiej jak podaje sie przy 3-4cm.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-03, 18:22
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Mycha, nie przy Leo nie mialam. Ale tutaj akcja na 3h sie zatrzymala i musieli tak zrobic... ech... chyba mam traume wiecie.. a po 1 porodzie mowilam ze chce jeszcze raz.

Wysłane z aplikacji...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-03, 18:20
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Jak ja dalam rade z taka waga to wy tez dacie rade Laski!
I dla pocieszenia....
Drugi porod byl milion razy ciezszy niz pierwszy!!
Obalam mity.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-03, 18:14
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Misiaq nie nadrobie póki co.Ale napisz co u Ciebie? Rafi tez rodzi?

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-03, 17:58
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Dziekujemy za wszystkie kciuki i gratulacje [emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Ginekologia 2019-12-03, 17:57
Odpowiedzi: 4 230
Wyświetlenia: 225 365
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Planowanie ciąży część 16! Niech magia wątku trwa a II sypią się grupowo!

W skrócie:D Tymus ma 60cm i 4kg

Porod masakra! Znieczulenie w ogole nie dzialalo... jak dostalam przy 6cm tak akcja sie uspokoila na 3h ,poszlam spac. Podlaczyli oxy i w godzine bylo 10. Bol nie...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-03, 17:52
Odpowiedzi: 3 592
Wyświetlenia: 174 122
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Staraczki ze starej paczki i zaczynające starania w 2019r. - cz. 15

Dziewczyny, Tymus 4kg i 60cm.

Porod masakra! Pda w ogole nie dzialalo... jak dostalam przy 6cm tak akcja sie uspokoila na 3h ,poszlam spac. Podlaczyli oxy i w godzine bylo 10. Bol nie do opisania....
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-03, 17:52
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Dziewczyny, Tymus 4kg i 60cm.
Porod masakra! Pda w ogole nie dzialalo... jak dostalam przy 6cm tak akcja sie uspokoila na 3h ,poszlam spac. Podlaczyli oxy i w godzine bylo 10. Bol nie do opisania....
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-03, 12:31
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Misiaq kciuki za was!

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-03, 12:27
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Niestety, akcja stanęła na 6cm :/ wiec dostalam kroplowke z oxy . Dopoki chodzilam robiło sie rozwarcie ale z bolu bylo mi słabo wiec lezalam. A jak lezalam na lewym boku, to skurcze baaardzo slabe
...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-03, 10:49
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Nie, ale ze akurat mi lepiej na leżaco to mialam podlaczone.
Teraz podlaczyli mi znieczulenie wiec do partych bedzie ktg .


Moja tesciowa jest w szpitalu, wlasnie szwagierka napisala mezowi....
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-03, 10:44
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

AA na ktg skurcze sie pisza na 20 [emoji14] ha ha. Mowila polozna ze mam w ogole na to nie patrzec. Bo jeden skurcz 100 kolejny 20-30 a bola rownie mocno

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-03, 10:42
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Rafi mnie bolalo cale podbrzusze od prawej do lewej, bol hmm rozpierajacy, rwący. Ciezko opisać.
Byl anastezjolog, mam znieczulenie, czekam az zacznie dzialac
Wklucie nic nie bolalo.
Miedzy...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-03, 09:27
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Jest 6-7cm , kuzwa gdzie ten anestezjolog

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-03, 08:34
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Podoba mi sie dzisiejsza data na porod :D

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-03, 08:31
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Między skurczami was czytam [emoji38] która pije drineczka kolejna? [emoji28]

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-03, 07:49
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Tak, na fb wrzucam foty

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-03, 07:45
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Jestem w szoku ze to podzialalo. I że juz takie rozwarcie [emoji38]

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-03, 07:40
Odpowiedzi: 3 592
Wyświetlenia: 174 122
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Staraczki ze starej paczki i zaczynające starania w 2019r. - cz. 15

Dzieki dziewczyny ,prosze o.kciuki dzis Tymek bedzie z nami

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-03, 07:29
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Szyjka zgladzona a wczorak miala 3cm Mam 4 cm rozwarcia pelno sluzu z krwia na ktg skurcze 80

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)

---------- Dopisano o 08:29...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-03, 06:30
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Prysznic bralam przed piątą
Jade do szpitala

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-03, 06:05
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Nie wiem wlasnie. Jak nie ma skurczu to mysle zeby poczekac a jak przyjdzie to gryze sciany.... [emoji26][emoji26][emoji26] chcialam czekac do siódmej.....

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-03, 06:02
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Mam skurcze co 5min. Bola jak jasny ch.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-03, 04:50
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Chyba cos sie dzieje. Co jakis czas mam skurcz , myslalam ze to jelita albo maly przez sen, ale chyba nie. Krzyzowo posladkowy. Zaczne liczyć zaraz bo sie obudziłam...
Na papierze sluz z krwią. Jak...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-02, 23:17
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Cos czuje ze to g. Wszystko da. Muli mnie jakby mi cos zaszkodzilo, mam w razie co miske.
Skurczów ZERO. kibel sie nie powtórzył

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-02, 22:37
Odpowiedzi: 3 592
Wyświetlenia: 174 122
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Staraczki ze starej paczki i zaczynające starania w 2019r. - cz. 15

Tak, i gozdzikowy tampon dopochwowo...


Na dwoje babka wróżyla, polowie pomaga polowie nie.


Gin mowila,ze dziecko nisko, szyjka niby 3cm ma, ale jest miekka i rozpulchniona. Czop odchodzi...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-02, 22:34
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

2,5h po wypiciu pierwsza [emoji372]🧻
Ale "na spokojnie" :D nie jak po senesie.


Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-02, 21:22
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

A jak czują się pozostale mamusie w jednopaku?

Mnie cos zmogło i ide spac, podejrzewam, ze mnie cos obudzi, bede meldowac. [emoji1]

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-02, 21:11
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Emosz ale cudny poród mialas [emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-02, 20:21
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 ❤️- część 5

Ja jutro rodzę! [emoji1]


Ola , znalazlam to w sieci:

Mi dr. Mowila ze to zgladzi szyjkę...76996417699642

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-02, 20:10
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Tez tak pomyslalam jak poczytalam co dziewczyny pisaly na forum o tym

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-02, 20:03
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Wlasnie pozalowalam, ze moglam sie wyspac i dzialac rano. Ale ciul! Zobaczymy :D
Senes przezylam to i to przezyje ha ha ha.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-02, 19:59
Odpowiedzi: 3 592
Wyświetlenia: 174 122
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Staraczki ze starej paczki i zaczynające starania w 2019r. - cz. 15

No kuzwa :D dziad jak nic. :D czekam na poród, trzymajcie kciuki bo wypilam olejki które kazala mi doktor [emoji23]

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-02, 19:57
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

19:55 wypilam. W smaku, hmmm na koniec takie dziwne jakbym roztopione maslo piła. Na pewno nie było to prosecco , ale absolutnie nic strasznego. Milion razy gorszy jest kompot z suszu lub 4litry...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-02, 19:49
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Dziewczyny kusi mnie i pije dzis ten koktajl, najwyzej skonczy sie sraką [emoji1]

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)

---------- Dopisano o 20:49 ----------...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-02, 19:08
Odpowiedzi: 3 592
Wyświetlenia: 174 122
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Staraczki ze starej paczki i zaczynające starania w 2019r. - cz. 15

Moj Bobas ma 4kg. [emoji38]

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-02, 19:04
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Nie wiem dziewczyny nic wiecej, Emosz mi na fb napiala ze Liwia na świecie:)

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)

---------- Dopisano o 20:04 ----------...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-02, 18:56
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Hahahaha

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-02, 17:46
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Emosz urodzila! [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-02, 17:33
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Ja przez taki maczek na ktg raz lezalam 1,5h. Dzidziol sobie spal a jak zaczal fikac to bylo wsystko git.

Ja tam ten olej rycynowy zawsze wkladalam miedzy mity i baśnie ale skoro dr kazała i...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-02, 15:35
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Emosz , jak sytuacja?

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-02, 15:31
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

No oby tak wlasnie bylo. Dlatego ona obstawia 3800 a nie 4030. No nic. Przekonamy sie jak wyskoczy, ile ma [emoji23]

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-02, 15:27
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Co tam sranie do porodu. Hahaha ;D

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz (http://r.tapatalk.com/byo?rid=73630)

---------- Dopisano o 16:27 ---------- Poprzedni post napisano o 16:26 ----------
...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-02, 15:02
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

To mówisz jutro po wypiciu nie ruszac sie z domu? ;D
Gin obiecala ze do srody bede na porodowce... tak chcialabym jej wierzyć [emoji33][emoji23]

Sorry dziewczyny za smęty ale szczerze mowiac to...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-02, 14:55
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Ja jeszcze nie smakowałam jutro napisze jak bylo ;p . Ale mysle ze mozna jednym chaustem ogarnac... kurde spróbować warto. Skoro ginekolog mi kazala.... renomowana pani doktor to to na pewno jest...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-02, 14:50
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Arya zrób sobie ten koktajl co mi kazala. Ona mowila ze to nie zaszkodzi dziecku a pomoze rozkrecic akcje....
Do wypicia: 4lyzki oleju rycynowego z pol szkl zimnego soku pomarańczowego. -jutro.
...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-02, 14:48
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Ej jak 3600 ledwo dalam rade , skończyło sie vacumm.... Boje sie bardzo dziewczyny bo wiem co mnie czeka! W gabinecie mialam lzy w oczach. A wizja CC za 2 tyg mnie przeraza......

Wysłane z...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-02, 14:43
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Jade dzis po prezent dla meza pod choinkę i po piłkę, bede skakac wieczorem... jezu no normalnie wiedzialam , wiedzialam ze to wszystko nie bedzie takie hop i siup. Bo on jest ciagle o 2 tygodnie do...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2019-12-02, 14:36
Odpowiedzi: 2 587
Wyświetlenia: 70 532
Wysłana przez PatiPee
Dot.: Mamy Grudniowe 2019 [emoji173]️- część 5

Kosc udowa ma 8,5cm niby.
Mowila ze realnie ma okolo 3800 ale na pewno nie mniej...
Ryczec mi sie chce, bo znając moje szczescie Gówno to wszystko da. Boje sie ze nie dam rady urodzic [emoji31]...
Pokazuję wyniki 1 do 100 z 500

 
Gorące linki

Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:03.