Wizaz.pl - Wyniki szukania

Wróć   Wizaz.pl > Szukaj w forach

Notka

Pokazuję wyniki 1 do 100 z 500
Szukanie zajęło 0,35 sekund
Szukaj: Wiadomości napisane przez: ola_30
Forum: Zdrowie ogólnie 2021-02-18, 18:57
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Witajcie! :)
Wieki mnie tu nie bylo, bo tez w moim zyciu duzo sie dzialo- troche zlego ale w ogolnym rozrachunku wyszlo na dobre.
Sytuacja zyciowa zmusila mnie do wyjscia z domu i powiem Wam, ze...
Forum: Zdrowie ogólnie 2020-06-24, 10:50
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Ksiegowa, co tam u Ciebie? Jak z zapachem?
Forum: Zdrowie ogólnie 2020-06-23, 08:06
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

[QUOTE=Gregolan;87944258]Macie jakiś skuteczny sposób na śmierdzące stopy,na takie które czuć nawet przez buty ?? Tylko taki który załatwia sprawę.Nie pomaga nawet smarowanie stóp alkoholem który...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-10-16, 06:38
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

A probowales probiotyki? Ja jesli mam gazy to biore provag doustnie i od razu pomaga. Polecam.
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-09-24, 08:45
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-09-23, 11:49
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Myslisz tak jak ja. Tez uwazam, ze nawet najgorsza prawda jest lepsza od klamstw czy niedomowien lub "Nie powiem jej prawdy bo nie chce zeby jej bylo przykro" :confused: Jak dla mnie taka postawa w...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-09-16, 08:42
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Witajcie,
w zeszly weekend spotkalam sie z Drumla i jej siostra. Wypilysmy razem herbate , bylo super. :ehem: Naprawde fajne babki i te osoby ktore byly umowione na zlot u Drumli a nie pojechaly,...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-09-08, 11:12
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

To sa typowe objawy TMAU. Nie rob zadnej gastroskopii tylko zrob badanie genetyczne na tmau a od razu bedziesz miala odpowiedz.
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-09-04, 15:39
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Misiek i Janek, napiszcie jak bylo na spotkaniu?

Jaza kilka dni spotykam sie z Drumla :):cmok:
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-08-28, 14:36
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Zrezygnuj z mleka , sera ( nabialu) na rzecz tego bez laktozy. Od razu bedzie poprawa.
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-08-18, 09:10
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Ksiegowa10, mimo wszytsko zrobie to badanie na TMAU. :) bede miec czarno na bialym. Jesli to nie tmau to bede drazyc dalej. Chociaz mysle, ze to jednak jest ta choroba poniewaz ma ja moja matka i moj...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-08-17, 17:41
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Jesli nie wiesz jaki byl powod mojej nieobecnosci na spotkaniu to nie halucynuj bo sie osmieszasz. Na szczescie osoby osoby z tego forum ktore lubie i cenie, wiedza o co chodzi a tlumaczyc sie...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-08-17, 11:18
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Niedlugo mam badanie na TMAU ( bo mam wszytskie objawy tej choroby) i nie wciskaj ludziom kitu o jakims czary-mary i innym biorezonansie. Jestes po prostu NAGANIACZKA i tyle w temacie.
P.S tak,...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-08-17, 07:03
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-08-16, 09:31
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Kilka lat temu namowiona przez jedna osobe z tego forum ( chorowitka) chcialam to zrobic. Kupilam wszytskie potrzebne produkty. Jednak cos mnie "tknelo" i postanowilam sprawdzic te wszytskie metody...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-08-13, 11:47
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Glizdusiu, jesli chodzi o faceta to powiem Ci, ze jesli sam zwrocil na CB uwage tzn , ze nie czuje twojego zapachu i nie martw sie tym.Moj maz tez tego smrodu nie czuje i mowi, ze soebie cos...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-08-01, 12:53
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Misiek, brales pod uwage terapie DDA? Mysle, ze w Twoi przypadku bardzo by to pomoglo abys uciszyl troche emocje.
Tmau to nie tylko zapach ryby ale rowniez niemytego ciala, zgnilych resztek...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-07-29, 18:51
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Badanie genetyczne wykonuje labolatorium MEDGEN z siedziba w Warszawie ale nie musisz tam jechac. Po prostu, pobierasz krew w swojej przychodni i przeztransport medyczny ( kurierem) przesylasz probki...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-07-28, 15:59
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Misiek, nie obraz sie ale mysle, ze jestes po prostu za☠☠☠iscie znerwicowany. A co do bolu brzucha kiedy jestes w stresie to kazdy tak ma tj objaw stresu , tak samo jak pocace sie dlonie, wydzielanie...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-07-28, 13:06
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Ale wytlumacz mi dlaczego nie zrobisz sb badania na TMAU? Skoro masz ewidentne objawy tej choroby? Tylko sie bawisz w jakies czary-mary. Sorry, ale dla mnie to glupota.
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-07-27, 11:00
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Ja uwazam, ze mamy po prostu TMAU i wszyscy pwoinnismy sie zbadac bo to nie jest normalne zeby zdrowy czlowiek po umyciu tak smierdzial. Jest podobno 50 mutacji genu ktory powoduje tmau wiec wszytsko...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-07-23, 10:02
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Misiek1205, przede wszytskim powinienes sie uspokoic, ja wiem, ze to trudne w naszym problemie ale ja od pewnego czasu nie biore juz do serca zachowan innych ludzi, ich reakcji na moja osobe....
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-07-20, 08:58
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Witajcie!
Wklejam link ktory zawiera wykaz produktow spozyczych i ich % zawartosc choliny. Mozecie sb pobrac lub wydrukowac.
https://www.ars.usda.gov/ARSUserFiles/80400525/Data/Choline/Choln02.pdf
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-06-11, 08:26
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

younghero, ale jakie masz jeszcze te objawy ktore Ci uprzykszaja zycie? Mozesz napisac? :-)
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-06-10, 19:11
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Misiek, ja Ci napisze tylko tyle, ze szatan tez wierzy w Boga ale nie praktykuje... Jesli nie chodzisz na Msze Sw , nie przyjmujesz sakramentow, mowisz o pedofilach w KK( jakiez to teraz modne oh!)...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-06-10, 12:31
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Ja zaczelam walic jak poszlam do LO ( mialam jakies 16 lat) Meza spotkalam jak mialam 25 lat i oczywiscie smierdzialam ale maz sie zarzeka na wszytskie swietosci, ze NIC ode mnie nie czul :confused:...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-06-10, 08:32
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Dlaczego odmowiles? Jesli Ci to sama zaproponowala tzn , ze oni nie maja problemu z Twoim zapachem. Ja bym sie cieszyla.
Moja rada: szukaj sobie drugiej polowki i nie przejmuj sie zapachem. Jesli w...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-06-10, 05:47
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-06-08, 14:54
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Misiek, bardzo mi smutno po przeczytaniu Twojego wpisu :( Ja uwazam, ze powinienes wrocic do praktyki naszej wiary. Wiem, ze teraz jest "moda " na to zeby mowic zle o Chrzescijanstwie, Kosciele...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-06-03, 09:21
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Greggg, tez mam podobne zdanie niestety...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-06-02, 17:47
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Drumla u mnie tak sie dzieje kiedy umyje sie zelem pod prysznic ( obojetnie jakiej firmy) wlasnie taka lapkosc. Wine za to ponosi zel poniewaz dokladaja do niego subs. nawilzajacych ktore tworza...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-05-29, 08:01
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

ja polecam nifuroksazyd ale mnie po nim bardzo bolaly jelita. Jest bez recepty.
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-05-27, 17:29
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

cos o cuchnacycg gazach, co moze nas dotyczyc:
https://www.youtube.com/watch?v=H7fYMnFLrcU

Gosc ma troche racji. Ja kiedys przed impreza w szkole wzielam nifuroksazyd na 3h przed i nie zauwazyla...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-05-27, 09:12
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Wyjechalabym na Karaiby , kupila tam dom i mieszkala sb z mezem i dziecmi w spokoju. Nie inwestowalabym na pewno w leczenie, leki itd
Ehhh marzenia....
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-05-25, 16:33
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

younghero, tak. Ja mam nadwage. Od czasu jak urodzilam dzieci walcze aby byc szczupla i nie tyc. Po poscie dr Dabrowskiej mam za☠☠☠isty efekt jo-jo. Cala garderoba do wymiany a zapach jest dalej....
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-05-23, 04:48
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Pociesze Cie! To jest skutek uboczny tego leku. Moja kolezanka go brala i rowniez capilo jej z pach. Jak przestala go brac problem minal bezpowrotnie.

Mnie maz powiedzial, ze on by sie w ogole...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-05-21, 06:53
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Moim zdaniem to na 100% nie jest zadna candidia. Jajestem zdrowa , nie mam zadnych problemow od str przewodu pokarmowego ani z innej strony. Problemem jest tylko zapach. Niedlugo robie badanie na...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-05-11, 19:43
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

JanekArche, tylko problem w tym , ze cholina jest we wszytskim i tak naprawde nie da sie jej wyeliminowac.
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-05-11, 12:00
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Mam to samo. Tez nasluchuje czy ludzie o mnie mowia ( tzn o moim smrodzie) calyczas wszytskich obserwuje czy aby nie wykazyja sygnalow mojego smrodzenia. Jestem bardzo zestresowana, zajezdzona...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-05-09, 21:10
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Hej,
napisala do mnie brazowiutka :) Zapachu sie nie pozbyla ale nauczyla sie z nim zyc :(
Czyli d.pa.
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-05-02, 18:08
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

To samo zauwazylam. Tzn jesli sie wymocze w goracej wodzie to wtedy wale jak opetana :(

Janek Arche, jak reaguja Twoi klienci na Twoj zapach? Masz swoja kancelarie czy pracujesz u kogos? Sorry ,...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-04-25, 07:26
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

JanekArche, nie utyles od antydepresantow? Mam sasiadke ktora cierpi na depresje i po tych lekach strasznie utyla. :(
Ja bardzo dawno temu przez krociutki okres czasu bralam antydepresanty, ale...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-04-20, 19:14
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Gregolan, wiem o czym mowisz i jaki tj smrod. Kiedys poszlam na zakonczenie roku do zerowki mojego syna. Po okolo 2-3min od wejscia jakis maly chlopczyk na caly glos powiedzial " Ale tu cos smierdzi"...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-04-14, 18:27
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

ta choroba jest nieuleczalna i jak narazie nie ma na nia leku, chcociaz slyszalam , ze w USA chca wyprdukowac jakies tabletki na to, ale to dopiwero za kilkanascie lat. Mozna stosowac diete z niska...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-04-13, 20:26
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

To chyba chodzi o tego "profesora" jesli ktos wierze w czary-mary to na pewno zadziala sila sugestii.
Widze tez , ze namawiasz wszytskich na scan ciala :mad:[COLOR="Silver"]

---------- Dopisano o...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-04-10, 20:13
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

[QUOTE=druumla;86691697]A naukowcy mają się sami DOMYSLIC, ze tu siedzimy i czekamy, az się nami zajmą.[COLOR="Silver"]

:oklaski:
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-04-10, 07:32
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Ja nie uzywam w ogole plynu do plukania bo uwazam, ze jest szkodliwy dla ludzi - po jego uzyciu zarowno ja jak i maz i dzieci smarkamy na potege. Poza tym u mnie poteguje smrod i mysle, ze u innych...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-04-09, 15:07
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Glizdusia , ze swojego doswiadczenia moge Ci doradzic zebys niczym swojego ciala nie smarowala ( zadnych balsamow, kremow nawet z eko-skladami) poniewaz ten nasz smrod jakby wchodzil w reakcje z nimi...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-04-08, 15:22
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

jA , OCZYWISCIE NIE POMOGLO ALE SUPER DZIALA NA SKORE.

Drumla, ja tez podobnie jak ta dziewczyna zauwazylam, ze jak odpysknelam jedej i drugiej, pokazalam , ze nie daje sb wejsc na glowe to od...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-04-06, 13:20
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Drumla, ale jest jeden problem, Mianowicie, tylko chyba 1-2 osoby robily sb to badanie na TMAU a reszta nie. Stayinpositive sb robila i wynik wyszedl na szczescie negatywny. Ktos jeszcze z forum...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-04-05, 07:18
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Ja tez sie zapisuje do naszej organizacji :)
Jest nas juz 3 , potrzebne sa jeszcze 4 osoby. Zglaszajcie sie!!!!
AnnaEweLina, ja jestem z Nowego Sacza ale moglabym dojechac np do Krakowa.
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-04-04, 07:31
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Ksiegowa, u mnie to nie pomaga poniewaz ten zapach wydobywa sie z wewnatrz. U mnie smarowanie sie czymkolwiek ( oraz uzywanie perfum) baaaardzo pogharsza sprawe) Teraz jem Vit B complex ( co moze...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-04-03, 19:53
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Jestem jednak ciekawa co u naszej starej znajomej Stayinpositive Prosze odezwij sie bo zaroweno ja jak i inni czlonkowie tego forum martwimy sie o Cb. Twoj ostatni wpis byl chyba w 2017r.
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-04-03, 15:37
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Drumlo, niestety ale ja juz wiem, ze w naszym przypadku dieta to mus :( z czym mi cholernie ciezko bo kocham gotowac i kocham jesc. Dioete musialam porzucic na chwile i teraz smierdze straszliwie...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-03-29, 10:44
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Popatrzcie co znalazlam na necie

""Ten cudowny, leczniczy wywar może zaostrzyć objawy SIBO, więc jeśli po rosole czujesz się gorzej to w pewien sposób potwierdza obecność przerostu bakterii w...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-03-26, 06:40
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Ja smierdze- zgnilymi warzywami ( tak mi ktos pwoiedzial) potem, dlugo niemytym cialem,czyms kwasnym, kalem, bąkiem, gazami ( jakas mieszanka) :(
MASAKRA!!!!
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-03-22, 09:51
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Drumla, a masz problem z gazami jelitowymi na tej diecie i czy wczesniej mialas ten problem? Ja zaczynam podejrzewac, ze ten zapach ktory wydzielam to tak naprawde moje pierdy nad ktorymi nie panuje....
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-03-16, 06:56
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Smootna, leki na robaki sa juz od pewnego czasu bez recepty. Np pyranthelum.
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-03-09, 18:27
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

No do Jasnej Anielki!!! Dziewczyno, dlaczego mnie nie zaczepilas?
Ale to na Walowej to chyba bylo w lecie? Bo nie pamietam zebym tam potem krew pobierala.
Obiecaj, ze jak mnie jeszcze raz...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-03-09, 11:51
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Ksiegowa, to bylo w ten sam dzien i to bylo rano ale czy to ma znaczenie? Nie wydaje mi sie. Ja poszlam wtedy na testy alergiczne. Pamietam ta kolejke i fakt, ze bylo tam cholernie ciasno - ludzi jak...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-03-08, 11:31
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

U mnie tez jest smrod rzeczywisty i tez widze reakcje na moja osobe codziennie. Chcoaiz gdybym nie spotkala jednej osoby z naszego forum to bym dalej zyla w przekonaniu, ze moze to ja mam urojenia a...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-02-28, 07:44
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

pracowalam kilka lat zagranica i po powrocie moj zapach nie znikal :( byl caly czas. Malami , nie wiem jak u Ciebie ale dla mnie lot samolotem to pikus bo tam jest klima i ludzie wtedy na mnie nie...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-02-26, 14:58
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

kasiawk2016, przeciez Ci napisalam, ze ten chlopak sie do nas nie odezwal.
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-02-25, 07:55
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Tutaj macie strone tego dr zajmujacego sie naszym problemem. Zglosil sie do niego ktos z naszych , chyba jakis chlopak, niestety ale nie napisal po wizycie zadnego info dla nas :( Na stronie tez...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-02-23, 18:31
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Zolte dlonie od wewnatrz i stopy to chora watroba.
Drumla ja tez mam ten problem z pekaniem skory na dloniach ale przyczyna tego jest fakt, ze kiedy np wychodze na zewnatrz ( zima) powiesic pranie...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-02-19, 07:01
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Dokladnie! MP43 ma racje. Ja mam taki sposob , ze udaje pewna siebie ( choc z racji wieku juz nie przejmuje sie niektorymi sytuacjami, duzo spraw i ludzi zaczelam olewac na serio) Mowie glosno i...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-02-08, 17:30
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

O naszej chorobie po polsku:
https://www.youtube.com/watch?v=nncEDEWiBTU
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-02-03, 21:00
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

mp43, przyznam sie, ze jestes dla mnie inspiracja w tym jak traktujesz ludzi ( ktorzy Ci chca slownie dogryzc) Sama zaczelam to stosowac i widze , ze pewnosc siebie potrafi zbic takie miernoty z...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-02-02, 20:41
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Anna EweLina, a pomyslalas zeby ludziom w Twjej pracy powiedziec wprost np "Sluchajcie, wiem ze wydzielam niemily zapach ale nie jest spowodowane brakiem higieny (bo o ta dbam bardzo dokladnie ) ale...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-01-31, 20:27
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Jedna z rzeczy ktora zauwazylam ostatnio to fakt, ze jak jem min 1 tabl probiotyku dziennie to moje gazy sa niesmrodliwe i jest ich bardzo malo albo w ogole. Moze tj jakis trop.
Cos malutki ruch na...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-01-24, 14:30
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

A tam , ch.j ze smianiem sie!
Ja po 5 miesiacach bez glutenu widze , ze to nie pomaga a nawet szkodzi. :( Od paru tyg mam na twarzy taka "kaszke" nie wiem skad sie to wzielo bo wczesniej ( jak...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-01-21, 17:03
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Ty borykasz sie ze smrodem dopiero rok a ja juz 20... przemysl to, czy warto z pracy rezygnowac.
Ja w tym czasie zdazylam - skonczyc szkole, odbyc staz, pracowac 3 lata (cos a'la obsluga klienta...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-01-21, 09:51
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Anna EweLina, Kochana nawet nie mysl o tym zeby rezygnowac z pracy bo skonczysz jako odludek ktore sie boi ludzi. Ja troche taka jestem - nie chce nigdzie chodzic , byc z ludzmi. Moglabym isc na pare...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-01-19, 16:29
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Smootna, Baska jakis czas szla "droga" pasozytow ale w perspektywie czasu sama przyznala , ze to byl bledny kierunek.
Baska stosowala dlugi czas diete watrobowa i to jej pomoglo.
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-01-18, 16:31
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Podziwiam Cie za odwage. Ja bym na pewno nie poszla do pracy w biurze biurko przy biurku. Groziloby to zaczadzeniem delikwenta obok mnie i pisze to na serio. Moj smrod jest nie do wytrzymania dla...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-01-17, 17:08
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Nie zabiles, po prostu ludzie stad nie maja juz na siebie pomyslu. Tak podejrzewam.
Jednoczesnie zazdroszcze Ci tej pewnosci, ze pol roku witarianizmu pozwoli pozbyc sie problemu. Ja jak jest...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-01-07, 09:58
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Prosilam ta dziewczyne zeby sie tym zajela ( pisze artykuly o zdrowym odzywianiu) ale olala to. Nie jest jedyna osoba do ktorej sie zwracalam.
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-01-06, 11:27
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Drumla, myslisz ze ktos sie tym zainteresuje? Nie rozsmieszaj mnie! Ja kiedys napisalam do bardzo poczytnej blogerki dietetyczno-kulinarnej , gdzie kupilam diete odchudzajaca. Przy okazji poprpsilam...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-01-02, 21:43
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Karolina, moze przesadzasz z tym wszytskim co na siebie nakladasz. Ja zauwazylam, ze jak naloze balsam do ciala na sb to smierdze wtedy najabardziej i jest to zapach stechlizny, skarpetek, niemytego...
Forum: Zdrowie ogólnie 2019-01-01, 12:30
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

kasia112255, swierzb swedzi baaardzo do tego wychodza krosty na nogach/rekach. Kiedy 2 lata temu mialam alergie prawdopodobnie na olej ktory dodalam do balsami i sie nim wysmarowalam , myslalam , ze...
Forum: Zdrowie ogólnie 2018-12-31, 16:28
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Drumla, a dlaczego bez bifidobakteri?
Forum: Zdrowie ogólnie 2018-12-30, 13:44
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Jesli chodzi o kolonoskopie to w te swieta byl u nas kolega meza ktory ma miec ja robiona w styczniu. Lekarz mu pwoiedzial, ze badanie na NFZ jest bez znieczulenia ( nie mozna go wykupic) a prywatnie...
Forum: Zdrowie ogólnie 2018-12-28, 11:22
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Jestem pewna, ze u mnie wybuchy goraca sa spowodowane jedzeniem glutenu. W swieta poluzowalam troche zjadlam kilka kawalkow ciasta w tym maly kawaleczek sernika. Teraz bucham goracem i chyba smrodem...
Forum: Zdrowie ogólnie 2018-12-27, 20:54
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Xavier, aprobowales brac antybiotyk o nazwie clindamycyna ( ja go dostalm od dentyski w trakcie leczenia zebow) ktos wyzej o tym leku pisal , ze pomaga i ja jak mialam isc na impre szkolna to go...
Forum: Zdrowie ogólnie 2018-12-27, 19:35
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Xavier, a stosujesz jakas diete?
Lekarzowi tez sie nie dziw, ze tak zareagowal bo to naprawde przedziwna choroba- sama bym nie uwierzyla , ze cos takiego istnieje gdybym sama na to nie chorowala....
Forum: Zdrowie ogólnie 2018-12-27, 10:17
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Pewnie chodzi o to, ze nie przejmowal sie opinia ludzi... Pisala o tym kiedys Neli, ze zachowaie innych splywalo po niej jak po kaczce.
No chyba , ze sie myle...
Forum: Zdrowie ogólnie 2018-12-23, 18:16
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Nie masz problemow z brzuchem po clindamycinie? Bo ja wzielam 1 tabletke na 3h przed impreza jaka mialam w szkole moich dzieci i tez spokoj z zapachem. A w klasie byl gagatek ktory na zakonczeniu...
Forum: Zdrowie ogólnie 2018-12-20, 19:54
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Anna EweLina, ja tez mialam badana tarczyce, wyniki wzorcowe . Ale to bylo pare lat temu i teraz mysle czy nie zobioc sb ich pnownie ( a mialam taki zmaiar po przeczytaniu tego co napisalas wczesniej...
Forum: Zdrowie ogólnie 2018-12-18, 10:10
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Sancho Pansaa, to mnie czlwoieku zalamales. :( Rok nie jesz glutenu + te bezlakto i bezcukrowo i dalej walisz??? :mur: JPRDLE my to sie chyba nigdy tego gowna nie pozbedziemy. Naprawde sie zalamalam....
Forum: Zdrowie ogólnie 2018-12-17, 12:46
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Sancho Pansaa, ja kicham jak najeta ale tylko w okresie grzewczym. Rano jak sie obudze to od razu leci mi z nosa , wiec musze miec chusteczki obok lozka bo nawet nie dolece do lazienki.
Jesli...
Forum: Zdrowie ogólnie 2018-12-13, 17:41
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Drumla i reszta osob, mialyscie badana tarczyce ? Bo ja tak i to caly panel pare lat temu i nic nie wyszlo.

---------- Dopisano o 18:41 ---------- Poprzedni post napisano o 18:39 ----------

A...
Forum: Zdrowie ogólnie 2018-12-08, 19:16
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Ja po bananach nie zauwazam jakiegos wybuchu smrodu... a jem je codziennie na sniadanie okolo3-4szt. U mnie pogarsza sie jak jest cieplej i zaczyna swiecic slonce. Teraz bylam z synem w kosciele ,...
Forum: Zdrowie ogólnie 2018-12-07, 06:57
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

wiek 36 lat, 85kg, wzrost 176cm, kobieta, choruje od 20 lat , ale odkrylam chorobe jakie 8 lat temu kiedy trafilam na to forum , bo wczesniej myslalam, ze jestem jakims wybrykiem natury. :nie: i...
Forum: Zdrowie ogólnie 2018-12-06, 17:27
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

SanchoPansaa, lek nifuroksazyd to lek na biegunke ktory zabija "zle" bakterie w przewodzie pokarmowym. Niezalecane jest jedzenie warzyw i owocow poniewaz powoduja one wzmozona perystaltke jelit a tym...
Forum: Zdrowie ogólnie 2018-12-06, 07:10
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Witajcie,
pare dni temu mialam okropna przygode ze smrodem. Jestem pare dni przed @ wiec chyba jakis wyrzut mialam. Otoz poszlam do banku w ktorym byla juz 1 starsza babka, wiec stanelam za nia. Ta...
Forum: Zdrowie ogólnie 2018-12-02, 12:47
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

CrispyCookie, Dzieki za info :) Juz myslalam nawet nad tym zeby powiedziec tym 2 nauczcielkom, jaki mam problem ale przyznam sie , ze sie obawiam. Boje sie stymatu smierdzielki a mieszkam w malej...
Forum: Zdrowie ogólnie 2018-12-01, 08:43
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Bedzie duzo o problemach gastrycznych , co wrazliwszych uczestnikow forum prosze o NIECZYTANIE mojego postu.

Drumlo, u mnie ok tzn nie zauwazylam wyrzutow smrodu, nie mam tez napadow goraca. Nie...
Forum: Zdrowie ogólnie 2018-11-13, 17:29
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Drumla, a moze przyjechalabys do Nowego Sacza. Bardzo chetnie bym sie z Toba spotkala. :) Co Ty na to? :prosi::roza::love:
Forum: Zdrowie ogólnie 2018-11-13, 12:38
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Dokladnie! Poszlam do urzedu w czwartek, wtedy facet otworzyl drzwi potem od razu poszlam do sklepu zielarskiego i kupila ta szczec ( po incydencie z facetem przypomnialam sb co pisala ewabedna i...
Forum: Zdrowie ogólnie 2018-11-12, 14:43
Odpowiedzi: 3 961
Wyświetlenia: 703 596
Wysłana przez ola_30
Dot.: Nieprzyjemny zapach ciała mimo mycia cz.2

Witajcie, zaczelam pic ta szczeć i powiem Wam, ze jest tragicznie do tego stopnia, ze w sobote stalam obok dziewczyny w kolejce do wedlin a ta popsikala sie sama perfumami... Przez to wszytsko...
Pokazuję wyniki 1 do 100 z 500

 
Gorące linki

Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 07:47.