Wizaz.pl - Wyniki szukania

Wróć   Wizaz.pl > Szukaj w forach

Notka

Pokazuję wyniki 1 do 24 z 24
Szukanie zajęło 0,02 sekund
Szukaj: Wiadomości napisane przez: besty23
Forum: Paznokcie 2010-08-06, 08:46
Odpowiedzi: 2 068
Wyświetlenia: 182 533
Wysłana przez besty23
Dot.: Prace pseudostylistek II

http://angellaa.wzorki.pl/Galeria/panny-mlodej_________.html ( na slub w zyciu bym nie chciala !! )


Biedna pani mloda:P
Forum: Paznokcie 2010-02-14, 17:53
Odpowiedzi: 3
Wyświetlenia: 3 252
Wysłana przez besty23
Dot.: Donna Perfetta

A ja wiem:p:. Wlasnie w tym sklepie w Czestochowie kupilam sobie w pazdzierniku na probe zel budujacy i nablyszczajacy w pedzelku, a zachecila mnie dosc przystepna cena. Z tego co sie dowiedzialam,...
Forum: Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki 2010-01-07, 13:51
Odpowiedzi: 150
Wyświetlenia: 82 644
Wysłana przez besty23
Dot.: Depilacja gorącym woskiem w domu

no teraz to juz nic nie kumam, myslalam ze zrywa sie "pod wlos" a nie w kierunku wzrostu???????? Moze mnie ktos oswiecic?:confused:
Forum: Emigrantki 2009-10-09, 06:07
Odpowiedzi: 5 060
Wyświetlenia: 152 514
Wysłana przez besty23
Dot.: Niemcy :)

Nie no...to masz szczescie, ja tu mieszkam trzy lata i jeszcze nie znalazlam sobie takiej prawdziwej kolezanki, z ktora moznaby bylo isc na kradziez koni :)
Forum: Wizażowe Społeczności 2009-10-08, 14:05
Odpowiedzi: 4 331
Wyświetlenia: 144 397
Wysłana przez besty23
Dot.: CZĘSTOCHOWA zbiorczy ;)

Witam Was ponownie i od razu wale z pytaniem do Was. Otoz w nastepnym tygodniu przylatuje na kilka dni do PL i chcialam sie dowiedziec od Was, gdzie moge w Czestochowie (najlepiej blisko centrum)...
Forum: Emigrantki 2009-10-08, 13:51
Odpowiedzi: 5 060
Wyświetlenia: 152 514
Wysłana przez besty23
Dot.: Niemcy :)

Czesc dziewuszki:) Milo mi Was poznac. Widze, ze wiele z Was jest z NRW. To fajnie. W zasadzie szukam nowych znajomosci, jakas taka samotna sie czuje ostatnio i wymiekam przed zyciem normalnie. Mam...
Forum: Paznokcie 2009-09-18, 21:09
Odpowiedzi: 289
Wyświetlenia: 218 882
Wysłana przez besty23
Dot.: Manicure japoński (?)

To prosze daj mi jakis namiar! W wyszukiwarce wpisywalam juz rozne sformuowania, nawet myslalam, ze w Niemczech moze nazywac sie inaczej, bo pod "japanesiche maniküre" znalazlam tylko kilka niklych...
Forum: Wizażowe Społeczności 2009-09-18, 21:00
Odpowiedzi: 4 331
Wyświetlenia: 144 397
Wysłana przez besty23
Dot.: CZĘSTOCHOWA zbiorczy ;)

Czesc babeczki, wlasnie trafilam na ten watek zupelnie przypadkiem, ale bardzo mi sie spodobal...fajne tu macie towarzystwo. Ja akurat z Blachowni jestem, choc 3 lata temu los wygnal mnie do Niemiec....
Forum: Paznokcie 2009-09-17, 13:45
Odpowiedzi: 289
Wyświetlenia: 218 882
Wysłana przez besty23
Dot.: Manicure japoński (?)

Wlochl dzieki Ci serdeczne:cmok:, wlasnie taki mniej wiecej opis byl mi na poczatek potrzebny, bo nie wiedzialam czy ten puder to na plytke czy na polerke mam nakladac. Teraz juz mniej wiecej wiem o...
Forum: Paznokcie 2009-09-13, 14:05
Odpowiedzi: 289
Wyświetlenia: 218 882
Wysłana przez besty23
Dot.: Manicure japoński (?)

Fajnie, ze znalazlam tu watek o j.m. Bo kiedys przypadkiem natknelam sie na to w necie i zamowilam sobie na allegro wlasnie ten zestaw za 250zl firmy p.shine. Przywiezie mi go za tydzien z polski...
Forum: Paznokcie 2009-09-13, 13:41
Odpowiedzi: 5 115
Wyświetlenia: 369 476
Wysłana przez besty23
Dot.: Prace pseudostylistek.

Rozyczki sa plastikowe, pokryte metaliczna farba, posiadam akurat identyczne w roznych kolorach:ehem:
Forum: Paznokcie 2009-09-07, 14:04
Odpowiedzi: 14
Wyświetlenia: 2 226
Wysłana przez besty23
Dot.: Zmiana wzoru na paznokciach żelowych

Nie no dziewczyny jestescie Extra!!! I nie pisze tego z ironia, naprawde uwielbiam czytac wasze swoiste wymiany zdan na rozne tematy, czasem nawet rozbawiaja mnie one do lez ( jak teraz). A moj maz...
Forum: Paznokcie 2009-09-07, 13:55
Odpowiedzi: 5 115
Wyświetlenia: 369 476
Wysłana przez besty23
Dot.: Prace pseudostylistek.

o k...a!!! nie przychodzi mi na mysl inne sformuowanie!!!
Forum: Paznokcie 2009-09-05, 08:35
Odpowiedzi: 16
Wyświetlenia: 15 329
Wysłana przez besty23
Dot.: Co lepsze? Pytanie do Pań pracujacych na IBD

musze sie zgodzic z atkineb, to, ze cos jest przeznaczone do tego a tego, nie znaczy, ze nie mozemy sobie pokombinowac, tym bardziej, ze daje to konkretne rezultaty. Tak a propos, nie wiem czy...
Forum: Paznokcie 2009-09-01, 13:57
Odpowiedzi: 16
Wyświetlenia: 15 329
Wysłana przez besty23
Dot.: Co lepsze? Pytanie do Pań pracujacych na IBD

czyli jak? primer i na to zaraz warstwa budujaca, albo kamuflujaca tak?
Forum: Paznokcie 2009-08-04, 12:32
Odpowiedzi: 66
Wyświetlenia: 75 534
Wysłana przez besty23
Dot.: Nakładanie kolorowych żeli

To ja moze sie wypowiem, gdyz posiadam wlasnie te same zele kolorowe z Nail Tech. Wiec z nimi to jest tak, ze faktycznie jest zalecenie, aby klasc je na zmatowiona wczesniej powierzchnie zelu...
Forum: Paznokcie 2009-06-13, 22:22
Odpowiedzi: 5 115
Wyświetlenia: 369 476
Wysłana przez besty23
Dot.: Prace pseudostylistek.

Tragedija dramaticos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum: Paznokcie 2009-04-30, 16:51
Odpowiedzi: 5 115
Wyświetlenia: 369 476
Wysłana przez besty23
Dot.: Prace pseudostylistek.

Pikne panocku, pikne:D
Forum: Paznokcie 2009-04-28, 12:47
Odpowiedzi: 56
Wyświetlenia: 8 004
Wysłana przez besty23
Dot.: Euro Fashion - kursy

A ja zaczynam 11 maja w Czestochowie u pani Anety Janeczek, na razie slyszalam same dobre rzeczy i szczerze mowiac juz sie nie moge doczekac:jupi: Mam pakiet 10-cio dniowy czyli full wypas:-p
Forum: Paznokcie 2009-04-28, 12:29
Odpowiedzi: 5 115
Wyświetlenia: 369 476
Wysłana przez besty23
Dot.: Prace pseudostylistek.

no...dodalam odpowiedni komantarz...slabo sie robi, gdy czyta sie takie rzeczy, o czyms co sie kocha i wklada w to cale swoje serce:(
Forum: Paznokcie 2009-03-21, 12:20
Odpowiedzi: 5 115
Wyświetlenia: 369 476
Wysłana przez besty23
Dot.: Prace pseudostylistek.

to chyba nie szpice tylko Edki...ale napewno nie jej ;)
Forum: Paznokcie 2008-11-20, 08:42
Odpowiedzi: 536
Wyświetlenia: 219 815
Wysłana przez besty23
Dot.: Zel ibd

Dokladnie...ja tez bylam zdziwiona, jak otworzylam pudeleczko...ale przeciez bylo oryginalnie zamkniete (zgrzane folia), wiec uznalam, ze tak po prostu musi byc (dobrze, ze tez to potwierdzacie)
Forum: Paznokcie 2008-11-20, 08:14
Odpowiedzi: 5 115
Wyświetlenia: 369 476
Wysłana przez besty23
Dot.: Prace pseudostylistek.

Nie no nie moge...ogolnie rewelacja, ale te jedne z wtopionym zdjeciem chlopczyka po prostu wybily mnie z butow ....hahaha!!!
Forum: Paznokcie 2008-11-12, 09:19
Odpowiedzi: 134
Wyświetlenia: 9 326
Wysłana przez besty23
Dot.: stylistka bez kursu

I ja tez musze dodac, ze jakis fantastyzno-naukowy Kursik 3-dniowy, po ktorym laska ma papierek formatu A4 na scianie (notabene zrobiony progamem Microsoft Word), nie gwarantuje, z bedzie umiala...
Pokazuję wyniki 1 do 24 z 24

 
Gorące linki

Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 07:58.