Wizaz.pl - Wyniki szukania

Wróć   Wizaz.pl > Szukaj w forach

Notka

Pokazuję wyniki 1 do 100 z 500
Szukanie zajęło 0,37 sekund
Szukaj: Wiadomości napisane przez: niemanicka
Forum: Forum Plotkowe Dzisiaj, 10:39
Odpowiedzi: 1 606
Wyświetlenia: 85 691
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Wybory prezydenckie 2020 - na kogo głosujesz? + offtop.

Dopisałam sie do spisu wyborców. Odpowiedz pozytywna mialam po kilku minutach. Do rejestru wyborców zapisuje sie na stałe, tzn należy do wniosku załączyć kopie dowodu osobistego.


Wysłane z...
Forum: Forum Plotkowe Wczoraj, 20:06
Odpowiedzi: 580
Wyświetlenia: 50 484
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Co nosi się teraz na wesela - sukienka ?

Mimo wszystko nie. Panna młoda na poprawiny często zakłada krótką, białą sukienkę. Jest mnóstwo innych okazji na ubranie białej sukienki.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Forum: Forum Plotkowe Wczoraj, 19:43
Odpowiedzi: 2 814
Wyświetlenia: 168 212
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 61.

Powodów może być mnóstwo, ale np mozna pytać po to, zeby wiedziec co sie gościom najbardziej podoba i wykorzystać to następnym razem.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Forum: Forum Plotkowe Wczoraj, 19:27
Odpowiedzi: 3 003
Wyświetlenia: 200 842
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Wszystko co chcecie wiedzieć a nie macie kogo zapytać, cz.55.

Tylko pierwszych kilka użyć irygatorem. Jesli to trwa miesiacami, to moim zdaniem cos jest nie tak. Moze za duża moc, za blisko trzymasz, masz ultra wrażliwe dziąsła? Ja mam waterpik.


Wysłane z...
Forum: Forum Plotkowe Wczoraj, 13:46
Odpowiedzi: 2 814
Wyświetlenia: 168 212
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 61.

Ale co taka informacja, ze parkiet był śliski, da organizatorom? Ktos podał przykład ewentualnej zniżki, no moze tak, ale to przy dobrej woli właściciela sali, bo kto ma ocenić przydatność parkietu...
Forum: Forum Plotkowe Wczoraj, 12:33
Odpowiedzi: 580
Wyświetlenia: 50 484
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Co nosi się teraz na wesela - sukienka ?

Bardzo ladna :tak:


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Forum: Intymnie Wczoraj, 09:21
Odpowiedzi: 1 122
Wyświetlenia: 77 546
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Co myślicie o swoim wyglądzie?

Nie zostałam zrozumiana do końca, ale w skrócie napisze, ze dla mnie atrakcyjność to rowniez brak większych problemów z samoocena. Nie spotkałam sie z sytuacja, ze piekna kobieta chce brzydala, no...
Forum: Intymnie 2020-07-05, 20:26
Odpowiedzi: 1 122
Wyświetlenia: 77 546
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Co myślicie o swoim wyglądzie?

Ja rowniez nie wierze w cudowne onieśmielania przez piękne kobiety i ich brak powodzenia wśród facetów. Piękne kobiety sa adorowane i zawsze były. W internecie to rowniez widac - najwiecej komentarzy...
Forum: Forum Plotkowe 2020-07-05, 20:02
Odpowiedzi: 2 814
Wyświetlenia: 168 212
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 61.

A mnie dziwi, po co mowic, ze sala nie zadbała o parkiet. Co to zmieni? Rozumiem, ze organizator to inna osoba niz właściciel sali. Ktos sie napracuje, organizacja takiej imprezy to sporo zachodu, a...
Forum: Kultura(lnie) 2020-07-03, 17:36
Odpowiedzi: 4 020
Wyświetlenia: 453 601
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Ślub od pierwszego wejrzenia - program TVN - cześć II

Obejrzałam odcinek u Agi i Wojtka z wywiadem z Anita i Adrianem. Moje przemyślenia to:
1. Zbyt blisko siedzieli siebie, bylo malo przestrzeni i przez to bylo troche sztywno
2. Anita albo jest...
Forum: Intymnie 2020-07-03, 14:20
Odpowiedzi: 24
Wyświetlenia: 2 666
Wysłana przez niemanicka
Dot.: mój chłopak mnie popchnął

Jesli moge zapytac, to dlaczego juz wtedy bys tak postąpiła?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Forum: Intymnie 2020-07-03, 14:13
Odpowiedzi: 24
Wyświetlenia: 1 586
Wysłana przez niemanicka
Dot.: PANICZNIE boję się studiów...

Moze zdarzyć sie tak, ze z nikim sie nie zaprzyjaźnisz i to tez bedzie ok. To juz nie ten etap, gdzie rówieśnicy sa tylko w szkole. Znajomych mozna poznać rowniez poza uczelnia. Prędzej niz...
Forum: Intymnie 2020-07-03, 11:02
Odpowiedzi: 404
Wyświetlenia: 26 402
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Byłem szkolnym prześladowcą

To jest historia rowniez o mnie. Rowniez az mnie skręca jak przypomnę sobie liczne sytuacje upokorzenia i niesprawiedliwości.

Jednak wyciągnęłam inne wnioski, moim zdaniem zawinili dorośli. Tak...
Forum: Forum Plotkowe 2020-07-03, 08:04
Odpowiedzi: 3 003
Wyświetlenia: 200 842
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Wszystko co chcecie wiedzieć a nie macie kogo zapytać, cz.55.

Wydaje mi sie, ze mozesz zrezygnować, ale powinni ci zapłacić za te 3 dni pracy. Najlepiej zapytaj na forum Poszukiwania pracy.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Forum: Forum Plotkowe 2020-07-02, 21:02
Odpowiedzi: 2 814
Wyświetlenia: 168 212
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 61.

Dziwi mnie moje podobieństwo do Mirandy Priestly z Diabła u Prady. Film kocham. Dziwi mnie, ze az tak bardzo sie zmieniłam. Zastanawiam sie, czy jestem rowniez tak zle odbierana przez innych. To...
Forum: Forum Plotkowe 2020-07-02, 20:48
Odpowiedzi: 2 814
Wyświetlenia: 168 212
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 61.

Tragedia. Lewy pas służy do wyprzedzania :/


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Forum: Forum Plotkowe 2020-07-02, 13:51
Odpowiedzi: 3 003
Wyświetlenia: 200 842
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Wszystko co chcecie wiedzieć a nie macie kogo zapytać, cz.55.

Prawiedziura zrobiła mi sie w siateczkowanych adidasach - zwróciłam je na reklamacje, mimo odmow, w koncu sie udało z rzecznikiem praw konsumenta. To były jedyne takie buty i rozwalały sie juz po ok...
Forum: Forum Plotkowe 2020-07-01, 11:00
Odpowiedzi: 2 814
Wyświetlenia: 168 212
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 61.

Pozamiatałas ;D


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Forum: Kultura(lnie) 2020-07-01, 09:53
Odpowiedzi: 4 020
Wyświetlenia: 453 601
Wysłana przez niemanicka
Ślub od pierwszego wejrzenia - program TVN - cześć II

Obejrzałam wczoraj odcinek O&Ł i... No nic ciekawego. Forma podobna do SOPW. Kamerzysta dosc amatorski - nie bylo ciec, tylko jakies obchodzenie dookoła pary w trakcie ich rozmowy - nieciekawie i...
Forum: Intymnie 2020-06-30, 18:54
Odpowiedzi: 187
Wyświetlenia: 12 400
Wysłana przez niemanicka
Dot.: mieszkanie z bałaganiarzami...

Ja sie z Toba zgadzam i pomagam czasem w porządkach u rodzicow, bo jak przyjeżdżam to zjeżdża sie tez rodzeństwo z dziećmi i ogolnie jest gromada ludzi i czemu oni mieliby sami wszystko ogarniać na...
Forum: Ginekologia 2020-06-30, 13:04
Odpowiedzi: 1 416
Wyświetlenia: 569 134
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Cytologia - pytania, wyniki - zbiorczy

Czytalam wątek, ale posty sa sprzed 15lat i chcialam was dopytać. Leczycie nadżerki? Po ostatniej cytologii dostałam wynik z II i stanem zapalnym. Brałam Gynalgin. Nadżerke jak mialam, tak mam...
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-29, 09:34
Odpowiedzi: 3 003
Wyświetlenia: 200 842
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Wszystko co chcecie wiedzieć a nie macie kogo zapytać, cz.55.

Na afty polecam żel sachol


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Forum: Kultura(lnie) 2020-06-29, 08:57
Odpowiedzi: 4 020
Wyświetlenia: 453 601
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Ślub od pierwszego wejrzenia - program TVN - cześć II

„No, ale miałam dużą motywację i nie zgadzam się z tym, że jeżeli wszystko przebiega dobrze, to ciąża jest wymówką, by o siebie nie dbać.”


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Forum: Kultura(lnie) 2020-06-29, 08:55
Odpowiedzi: 4 020
Wyświetlenia: 453 601
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Ślub od pierwszego wejrzenia - program TVN - cześć II

A ja troche nie rozumiem sprawy, bo w tym artykule napisano, ze ona sie z tym nie zgadza wlasnie.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-29, 07:55
Odpowiedzi: 691
Wyświetlenia: 69 789
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Niedziela bez zakupów - cz. 3

Zakupy zrobione, dzieki za info ;D Najpierw shopping, potem wybory.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-28, 22:12
Odpowiedzi: 3 003
Wyświetlenia: 200 842
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Wszystko co chcecie wiedzieć a nie macie kogo zapytać, cz.55.

Na stronach urzędów byla taka informacja, mówili tez o tym w radiu czy tv. Przykro mi :( Tez mnie to dziwi, wybory prezydenckie to wybory prezydenckie.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-27, 12:52
Odpowiedzi: 580
Wyświetlenia: 50 484
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Co nosi się teraz na wesela - sukienka ?

Kluczowy tu jest wiek moim zdaniem. Ja nosiłam takie krotkie sukienki, jak wklejasz, w wieku 19-21 lat i jesli tyle masz, to uwazam ze takie sukienki pasują na wesele i sporo młodych dziewczyn tak...
Forum: Intymnie 2020-06-27, 11:30
Odpowiedzi: 187
Wyświetlenia: 12 400
Wysłana przez niemanicka
Dot.: mieszkanie z bałaganiarzami...

Ja ciebie rozumiem, uwazam tez ze jesli na jednej przestrzeni mieszka kilka osob, to powinny sie one szanować. Tego uczą rodzice i w szkole- szacunku do drugiego człowieka, do rzeczy (nie niszczyć...
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-26, 10:06
Odpowiedzi: 3 003
Wyświetlenia: 200 842
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Wszystko co chcecie wiedzieć a nie macie kogo zapytać, cz.55.

A moim zdaniem drogie przedmioty i hobby i wyjazdy zawsze beda dla części społeczeństwa dostępne, dla innych nie. To ze w sklepach sa tanie zabawki nie oznacza, ze nie ma wśród dzieciaków chęci...
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-26, 09:12
Odpowiedzi: 2 814
Wyświetlenia: 168 212
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 61.

Co do Kangura no to niezle ;D Fajnie ze mieli porównanie z wynikami z lat poprzednich, bo bez tego byłyby inne wnioski nt kangurka i zdolności dzieciaków.

Co do pytań o przedszkola, nie zgodzę...
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-25, 17:02
Odpowiedzi: 2 814
Wyświetlenia: 168 212
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 61.

To jest cos ;D Uśmiałam sie


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Forum: Intymnie 2020-06-25, 14:06
Odpowiedzi: 478
Wyświetlenia: 24 090
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Wpadka z chłopakiem.

Nie uwazam, ze chłopak ma sie podporządkować kobiecie, tylko ze mógłby byc ponad tymi podziałami.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

---------- Dopisano o 14:06 ---------- Poprzedni post...
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-25, 13:53
Odpowiedzi: 3 003
Wyświetlenia: 200 842
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Wszystko co chcecie wiedzieć a nie macie kogo zapytać, cz.55.

Pamietam z dzieciństwa takie sytuacje, ze koleżanki pożyczały kasę rodzicom, a oni potem oddawali. Zawsze mnie to bawiło :) ale w sumie to fajne rozwiązanie, pokazuje szacunek do dziecka i jego...
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-25, 12:52
Odpowiedzi: 3 003
Wyświetlenia: 200 842
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Wszystko co chcecie wiedzieć a nie macie kogo zapytać, cz.55.

Zgadzam sie :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Forum: Intymnie 2020-06-25, 12:36
Odpowiedzi: 478
Wyświetlenia: 24 090
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Wpadka z chłopakiem.

Dyskusje toczycie nt emocji ludzi dorosłych - matki i ojca. A co z dzieckiem? Mi byłoby przykro, ze tata sie mna nie interesuje. Nawet minimalnie, tak zwyczajnie, zeby zapytac co u mnie, przyjechać...
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-25, 10:30
Odpowiedzi: 1 993
Wyświetlenia: 151 950
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Problemy pierwszego świata + ot, część 3.

Moim zdaniem za duzo kombinowania, czy dziewczynka jest żeńska czy nijaka. Lepiej wziąć to na słuch, jak usłyszysz sto razy das madchen to dziwnie bedzie ci o tym myslec z innym rodzajnikiem.

...
Forum: Intymnie 2020-06-25, 10:27
Odpowiedzi: 93
Wyświetlenia: 6 123
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Jak reagować na komentarze/pytania dot. dzieci?

Zgadzam sie. Przeciez nawet mówiąc prawdę mozna wpakować sie jeszcze gorzej. Bo wtedy zaczyna sie namawianie, nagabywanie, przekonywanie. A jak milczysz czy ignorujesz to słyszysz tylko jeden rodzaj...
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-25, 10:08
Odpowiedzi: 1 164
Wyświetlenia: 99 716
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Moda w dzisiejszych czasach. No właśnie: na co?

Adidasy na koturnie - nie
Kowbojki - nie
Opaski - tak tak tak!! Uwielbiam opaski, chustki na głowie i ozdobne spinki.

Hultaj nie rozumiem po co ta dyskusja, jak to sie nie interesujesz moda?...
Forum: Intymnie 2020-06-24, 22:34
Odpowiedzi: 93
Wyświetlenia: 6 123
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Jak reagować na komentarze/pytania dot. dzieci?

Jesli chcesz odpowiadać nieco zabawnie, to ja bym mówiła, ze jak Bóg da, zeby sie modlili itp z uśmiechem na ustach.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-24, 18:58
Odpowiedzi: 3 003
Wyświetlenia: 200 842
Wysłana przez niemanicka
Wszystko co chcecie wiedzieć a nie macie kogo zapytać, cz.55.

Jestem pod wrażeniem kreatywności :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

---------- Dopisano o 18:58 ---------- Poprzedni post napisano o 18:54 ----------
Forum: Kultura(lnie) 2020-06-24, 17:01
Odpowiedzi: 4 020
Wyświetlenia: 453 601
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Ślub od pierwszego wejrzenia - program TVN - cześć II

To przypadek, ze akurat Anita dodała to stories, czy to reklama Marcina?:)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-24, 10:51
Odpowiedzi: 3 003
Wyświetlenia: 200 842
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Wszystko co chcecie wiedzieć a nie macie kogo zapytać, cz.55.

Ale ta kasa, nawet jak dasz teraz 500 zł, to za 10 lat jak dziecko bedzie kumate, bedzie nic nie warta. Chyba ze rodzice maja ja wydać tu i teraz na dziecko albo wrzucić na konto (co tez niewiele...
Forum: Intymnie 2020-06-24, 10:43
Odpowiedzi: 93
Wyświetlenia: 8 240
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Jestem w ciąży, przyszła teściowa

Ale co wnosi do tematu kwestia tego, ze ona tam wytrzymała 2 lata? W związku z tym ma dalej tam siedzieć, bo powinna byc konsekwentna, czy o co chodzi? Nie moze zmienić zdania, nabrać sił, motywacji...
Forum: Intymnie 2020-06-24, 10:36
Odpowiedzi: 172
Wyświetlenia: 19 504
Wysłana przez niemanicka
Dot.: częstość seksu w stałym związku....

Ja to naprawde nie rozumiem leku przed edukowaniem seksualnym. Co w tym takiego strasznego jest? Dziwne podejście i krzywdzące dla dzieci z rodzin trudnych.

Co do tematu, to seks co 2 miesiące...
Forum: Intymnie 2020-06-24, 10:10
Odpowiedzi: 74
Wyświetlenia: 6 020
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Maminsynek czy bliskie relacje z matką - przesadzam?

Odniosę sie do ostatniego zdania. Dlaczego uważasz, ze nie moze wymagać, aby on nie dyskutował o ich wspólnym życiu ze swoją mama? Ja bym nie chciala, zeby ktos dyskutował o moim życiu z innymi i...
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-24, 10:00
Odpowiedzi: 4 294
Wyświetlenia: 759 506
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Dziwni współlokatorzy i ich nawyki - wątek ku śmiechowi cz. 2.

Zgadzam sie. Stałaś sie managerem tego lokum? Wygodnie jest zrzucać własne obowiązki na innych ;) Dopóki ma sie chęci i czas to ok, ale skoro nie masz czasu, to nie powinna na Tobie tego wymuszać....
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-24, 09:50
Odpowiedzi: 1 164
Wyświetlenia: 99 716
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Moda w dzisiejszych czasach. No właśnie: na co?

Tak, tez ostatnio podczas wizyty w galerii zazuwazylam powrot tej mody. Niektore rzeczy mi sie podobaja (jeans, pastele), ale te sandały albo marszczenia fuuuj.


Wysłane z iPhone za pomocą...
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-24, 09:47
Odpowiedzi: 3 003
Wyświetlenia: 200 842
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Wszystko co chcecie wiedzieć a nie macie kogo zapytać, cz.55.

To ja takie kwoty dostałam na slub i wg mnie bylo to sporo :) Na chrzciny bym tyle nie dała, raczej złoto za 200-300 zł.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Forum: Kultura(lnie) 2020-06-24, 09:10
Odpowiedzi: 4 020
Wyświetlenia: 453 601
Wysłana przez niemanicka
Ślub od pierwszego wejrzenia - program TVN - cześć II

A&W są takimi uparciuchami i beda robic pewnie po swojemu, ale jakość ich filmów to rzeczywiscie kilka lat yt wstecz. Szkoda, ze tego nie dopracuja. Rowniez obawiam sie ze kanał umrze śmiercią...
Forum: Intymnie 2020-06-23, 14:14
Odpowiedzi: 170
Wyświetlenia: 13 089
Wysłana przez niemanicka
Dot.: czy jestem nadwrażliwa, czy on przesadza? (odrębność, intercyza)

Zgadzam się z tym bardzo. Wyglada to tak, jakby chłopakowi uderzyła sodówka do głowy. Mozna poobserwować i rozmawiać dalej, licząc sie jednak z tym, ze moze pozostać tak jak jest, a moze sie...
Forum: Intymnie 2020-06-23, 13:59
Odpowiedzi: 170
Wyświetlenia: 13 089
Wysłana przez niemanicka
Forum: Intymnie 2020-06-23, 12:45
Odpowiedzi: 93
Wyświetlenia: 8 240
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Jestem w ciąży, przyszła teściowa

Dobra atmosfera w domu i dobre relacje z ludźmi to podstawa szczęśliwego zycia.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Forum: Intymnie 2020-06-23, 12:43
Odpowiedzi: 93
Wyświetlenia: 8 240
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Jestem w ciąży, przyszła teściowa

To, ze ty i inne użytkowniczki nie widza problemu, nie oznacza ze go nie ma. Czy nie wystarczy informacja, ze ona zle sie tam czuje? Chcialabys mieszkać latami w kiepskiej atmosferze wśród ludzi,...
Forum: Intymnie 2020-06-23, 12:20
Odpowiedzi: 93
Wyświetlenia: 8 240
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Jestem w ciąży, przyszła teściowa

Popieram takie rozwiązanie. Wyprowadziłbym sie sama. Dlaczego masz poświęcać swoj spokój? W imie czego?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Forum: Intymnie 2020-06-23, 11:45
Odpowiedzi: 74
Wyświetlenia: 6 020
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Maminsynek czy bliskie relacje z matką - przesadzam?

Ok, ale co przeszkadza ci najbardziej? Wolałabyś zeby te 40min w sklepie rozmawiał z Toba? Czy on olewa twoje potrzeby, rozmowy z Toba? Jak realnie wpływa na Ciebie ich kontakt? Nie mozesz zabronić...
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-23, 10:55
Odpowiedzi: 2 814
Wyświetlenia: 168 212
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 61.

Raczej kazdy lubi słuchać pochwał i miłych rzeczy, niz krytyki i niezadowolenia. Usuwanie takich komentarzy jest słabe, ale to jest profil danej osoby i ma prawo robic na nim co zechce.


Wysłane...
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-23, 10:15
Odpowiedzi: 2 814
Wyświetlenia: 168 212
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 61.

W sumie racja.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

---------- Dopisano o 10:15 ---------- Poprzedni post napisano o 10:11 ----------
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-23, 09:58
Odpowiedzi: 580
Wyświetlenia: 50 484
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Co nosi się teraz na wesela - sukienka ?

Ta 1 rzeczywiscie piekna, ale mysle ze to tez zasługa modelki. Moim zdaniem super wyglada przy takiej karnacji i włosach :love:


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-23, 09:34
Odpowiedzi: 4 294
Wyświetlenia: 759 506
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Dziwni współlokatorzy i ich nawyki - wątek ku śmiechowi cz. 2.

Dramat. Ja bym stamtąd uciekała. Dziewczyna jest niedojrzała, roztrzepana i moze sobie taka byc, ale srednio nadaje sie do zycia z innymi ludźmi. Oszalałabym w takiej obecności 24/7. Z drugiej...
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-22, 21:56
Odpowiedzi: 2 814
Wyświetlenia: 168 212
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 61.

O, to ja wyglądam jak nr 1 czyli przed metamorfoza i nie przyszło mi do głowy, ze cos z moim ciałem jest do popracowania ;) Na fitness chodziłam dla rekreacji. Dla mnie wygrywa sylwetka przed, ale...
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-22, 20:01
Odpowiedzi: 580
Wyświetlenia: 50 484
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Co nosi się teraz na wesela - sukienka ?

Kupiłam ostatnio sukienkę na wesele, jest prześliczna :love:

...
Forum: Kultura(lnie) 2020-06-19, 15:13
Odpowiedzi: 4 020
Wyświetlenia: 453 601
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Ślub od pierwszego wejrzenia - program TVN - cześć II

Dokladnie. Trzeba dac cos od siebie, zaangażować sie i włożyć troche wysiłku w plan vloga, sprzet, stroje, tematykę itp.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-19, 14:51
Odpowiedzi: 2 998
Wyświetlenia: 228 646
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Aktualne wydarzenia w kraju i na świecie - dyskusje, komentarze, luźne wnioski,

Artykuł tutaj:


https://wyborcza.pl/7,155287,26042432,tylko-u-nas-od-poczatku-sierpnia-masowe-zwalnianie-pracownikow.html

Dlaczego nie wierzysz? A skad pieniądze na bony i dodatki na dzieci? ...
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-19, 14:44
Odpowiedzi: 2 998
Wyświetlenia: 228 646
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Aktualne wydarzenia w kraju i na świecie - dyskusje, komentarze, luźne wnioski,

Planowane masowe zwolnienia w budżetówce zaraz po wyborach. Co myślicie? Czy kogos ten problem dotyczy osobiście?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2020-06-19, 12:36
Odpowiedzi: 5 004
Wyświetlenia: 231 092
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Staraczki 2019 cz.5

:love:


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Forum: Intymnie 2020-06-19, 11:41
Odpowiedzi: 478
Wyświetlenia: 24 090
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Wpadka z chłopakiem.

No nie jest tak, jak ktos tak napisał to rzeczywiscie przykra sprawa.

Nie jest to wina kobiety, bo faceta nie kupuje sie na straganie i nie przymusza do bycia i kochania. To jest odpowiedzialność...
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-19, 11:19
Odpowiedzi: 2 814
Wyświetlenia: 168 212
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 61.

Mysle, ze samo straszenie piekłem i wzbudzanie poczucia winy jest wystarczające, aby katolicyzm sie ostał. Indoktrynacja od małego, należenie do wspólnoty, do większości, nie wychylanie sie, zycie...
Forum: Intymnie 2020-06-19, 10:51
Odpowiedzi: 478
Wyświetlenia: 24 090
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Wpadka z chłopakiem.

Ale to jest typowa różnica w poglądach i tyle. Dyskusja raczej nie ma tu sensu. Dla kogoś aborcja jest złem m, a ciąża wyrokiem i w ten sposób bedzie negatywnie oceniał innych ludzi na nią sie...
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-19, 10:08
Odpowiedzi: 3 003
Wyświetlenia: 200 842
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Wszystko co chcecie wiedzieć a nie macie kogo zapytać, cz.55.

Co polecacie na porost włosów w zakolach u kobiet? Suplementy, kosmetyki, medycyna estetyczna?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-19, 09:28
Odpowiedzi: 2 814
Wyświetlenia: 168 212
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 61.

Dokladnie tak :ehem:


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-19, 09:21
Odpowiedzi: 3 003
Wyświetlenia: 200 842
Wysłana przez niemanicka
Wszystko co chcecie wiedzieć a nie macie kogo zapytać, cz.55.

Jak tworzysz album na Google zdjęcia, to masz plusik i mozesz dodawać osoby po ich własnych emailach. Nie, ze korzystacie z jednego konta gmail, tylko kazdy na swoim mailu moze tam dołączyć. Dodawać...
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-19, 09:14
Odpowiedzi: 580
Wyświetlenia: 50 484
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Co nosi się teraz na wesela - sukienka ?

Moim zdaniem z tych twoich sukienek, to nr 1 ma zbyt gole plecy, bardziej na plaże mi pasuje i ślub w plenerze, natomiast nr 2 byłby ok gdyby chociaz przód był zabudowany przy gołych plecach.
...
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-19, 09:06
Odpowiedzi: 1 993
Wyświetlenia: 151 950
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Problemy pierwszego świata + ot, część 3.

Ale....dlaczego usunęli???


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-19, 09:02
Odpowiedzi: 2 814
Wyświetlenia: 168 212
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 61.

Ooo to cos takiego, jak moi rodzice.

Hultaj mnie dziwi, ze nie widzisz w swoich wypowiedziach podporządkowania sie facetom. W imię czego? Dopowiadasz sobie ze koledzy i inni faceci tylko sie...
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-19, 08:45
Odpowiedzi: 3 003
Wyświetlenia: 200 842
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Wszystko co chcecie wiedzieć a nie macie kogo zapytać, cz.55.

Co jest nie tak ze zdjęciami gogle? tam mozna dodawać osoby (z własnymi emailami), udostępniać itd Ja korzystam od lat i mam albumy swoje i udostępnione przez innych.


Wysłane z iPhone za pomocą...
Forum: Intymnie 2020-06-18, 15:08
Odpowiedzi: 12
Wyświetlenia: 2 057
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Zazdrosna przyjaciółka, czy przesadzam?

Ale jaki jest problem? Moze koleżanka jest zazdrosna, moze ma kompleksy, pewnie jak większość ludzi w pewnym etapie swojego zycia. No i co z tego? Boli cie ze pomija cie w fotorelacjach? Co cie...
Forum: Intymnie 2020-06-18, 14:28
Odpowiedzi: 36
Wyświetlenia: 5 097
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Moje życie to porażka.

Hej. Dlaczego nie czujesz sie kobieta? Dlaczego nie śpisz? Co jestes w stanie zmienić w swoim zachowaniu/przekonaniach, aby bylo lepiej? Potrafisz wyjąc poza znany schemat postępowania?


Wysłane...
Forum: Moda 2020-06-18, 13:19
Odpowiedzi: 1 456
Wyświetlenia: 192 942
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Nasze zakupy

Ja mysle, ze spokojnie idzie znaleźć czas i na chodzenie po galeriach i na jeżdżenie na rowerze. Jedno nie wyklucza drugiego.

Chętnie bym w tych klapkach pomykala do pracy, bo klapki sa coraz...
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-18, 13:15
Odpowiedzi: 3 003
Wyświetlenia: 200 842
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Wszystko co chcecie wiedzieć a nie macie kogo zapytać, cz.55.

Moim zdaniem odsyłasz do Zalando, bo im placilas i z nimi zawarłaś umowę sprzedaży.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-18, 11:49
Odpowiedzi: 2 814
Wyświetlenia: 168 212
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 61.

Wasze teorie tez sa fajne i wydaje mi sie, ze trafne. Przyszło mi tez do głowy to, ze te panie sa samotne i chcą byc blisko innych ludzi. Nawet kłótnia z kimś, to jakas forma kontaktu, czy tez...
Forum: Poczekalnia - będę mamą 2020-06-18, 09:00
Odpowiedzi: 5 004
Wyświetlenia: 231 092
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Staraczki 2019 cz.5

Echme gratulacje :) Od poczatku trzymałam za ciebie kciuki, super :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-18, 08:41
Odpowiedzi: 2 814
Wyświetlenia: 168 212
Wysłana przez niemanicka
Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 61.

Po to, zeby miec na co narzekać, na ta dzisiejsza młodzież. Inne pomysły mi nie przychodzą do głowy ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-18, 08:10
Odpowiedzi: 1 993
Wyświetlenia: 151 950
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Problemy pierwszego świata + ot, część 3.

Brzmi cudnie :) moj pps to fakt, ze nie potrafię do czegoś takiego sie zmotywować. Aby usiąść, pomyśleć, zaplanować i zakupić te smart sprzęty. Po prostu mi sie nie chce.


Wysłane z iPhone za...
Forum: Moda 2020-06-17, 18:55
Odpowiedzi: 1 456
Wyświetlenia: 192 942
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Nasze zakupy

Kupilam dzisiaj klapki i kapelusz z dużym rondem. Powiedzcie mi, czy takie rzeczy nadają sie do ubrania do pracy biurowej, czy to raczej dodatki na plaże?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Forum: Intymnie 2020-06-17, 12:57
Odpowiedzi: 250
Wyświetlenia: 22 615
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Niemoralna propozycja

Szczerze to ja nie wiem o co wam chodzi w tej dyskusji. Niech kazdy kupuje to, co chce i na co go stać. Ludzie jeżdżą używanymi autami i używają starych telefonów, no i co , głupi sa czy jak? Nie...
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-17, 11:12
Odpowiedzi: 1 993
Wyświetlenia: 151 950
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Problemy pierwszego świata + ot, część 3.

Kostkarka w lodowce ooo tak ;p Ale to...kiedys. Tak jak odkurzacz xiaomi i kolejka innych ‚najpotrzebniejszych’ rzeczy ;p


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-17, 10:56
Odpowiedzi: 3 003
Wyświetlenia: 200 842
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Wszystko co chcecie wiedzieć a nie macie kogo zapytać, cz.55.

A moze umieścić kwiaty na podstawce z woda i kamieniami? Ja ustawiłam tak moje kwiaty na nieużywanej podstawce od suszarki do naczyń :) Mysle ze powinny przeżyć, 1.5 tyg to nie tak duzo, No chyba ze...
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-16, 14:41
Odpowiedzi: 2 814
Wyświetlenia: 168 212
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 61.

Wyciągnęłam takie wnioski na podstawie cyt.: „Plus wstyd na caly swiat za to, co sie w Polsce wyprawia :rolleyes: Niewazne gdzie bede zyc, chcac czy nie chcac, zawsze bede kojarzona ze swoim krajem...
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-16, 14:32
Odpowiedzi: 3 003
Wyświetlenia: 200 842
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Wszystko co chcecie wiedzieć a nie macie kogo zapytać, cz.55.

Giacomo conti


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-16, 13:54
Odpowiedzi: 1 817
Wyświetlenia: 258 686
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Twoje najlepiej wydane pieniądze, czyli co okazało się bardzo dobrym wydatkiem?

Dzieki za odpowiedzi dot xiaomi


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-16, 13:52
Odpowiedzi: 2 814
Wyświetlenia: 168 212
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 61.

Przykre jest to co napisałaś. Wstydzisz sie nas, ale rozmów z Polkami na forum juz sie nie wstydzisz, czy tez próbujesz to ukryć przed znajomymi? Bo Polska to my, ludzie, rowniez ci ktorzy tu...
Forum: Kultura(lnie) 2020-06-16, 11:39
Odpowiedzi: 4 020
Wyświetlenia: 453 601
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Ślub od pierwszego wejrzenia - program TVN - cześć II

Ewa Kraka


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-16, 11:37
Odpowiedzi: 2 814
Wyświetlenia: 168 212
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 61.

Dla mnie obce ciała nie są obleśne, o ile są czyste i nieśmierdzące :) Podobałoby mi sie takie podejście do mody, jak opisuje Mijanou.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Forum: Intymnie 2020-06-16, 10:44
Odpowiedzi: 24
Wyświetlenia: 2 615
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Gdzie mogę poznać nowych ludzi?

Na studiach kazdy bedzie chciał sie zakumplował, wiec nie musisz martwić sie o zaangażowanie innych w poszukiwaniu znajomych. Tak jest po prostu fajniej i łatwiej. Przyjemnie sie razem imprezuje,...
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-16, 09:56
Odpowiedzi: 3 003
Wyświetlenia: 200 842
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Wszystko co chcecie wiedzieć a nie macie kogo zapytać, cz.55.

A mi ten szczypior nie chciał rosnąć w domu. Badyle były suche, mimo ze duzo podlewalam. Moze spróbuje sposobu z filiżanka i woda, bo wczesniej mialam w ziemi.


Wysłane z iPhone za pomocą...
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-16, 08:58
Odpowiedzi: 1 817
Wyświetlenia: 258 686
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Twoje najlepiej wydane pieniądze, czyli co okazało się bardzo dobrym wydatkiem?

Czy ten odkurzacz xiaomi jest głośny? Da sie jednocześnie oglądać seriale w tym samym pokoju?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Forum: Kultura(lnie) 2020-06-16, 08:53
Odpowiedzi: 4 020
Wyświetlenia: 453 601
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Ślub od pierwszego wejrzenia - program TVN - cześć II

Widzialyscie? Ewa od Darka rowniez zalozyla kanał na yt, typowo zawodowy. Jutro ma byc premierowy odcinek dot ubezpieczeń. Bardzo ladnie tam wyglada :ehem:


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-15, 21:31
Odpowiedzi: 1 993
Wyświetlenia: 151 950
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Problemy pierwszego świata + ot, część 3.

Mam dzisiaj takie same myśli. Powrót do rzeczywistości.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Forum: Forum Plotkowe 2020-06-15, 21:26
Odpowiedzi: 2 814
Wyświetlenia: 168 212
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 61.

Nie wiem jak mozna myslec, ze jakikolwiek strój kogoś uprzedmiatawia. Niech sobie faceci maja kosmate myśli, czy my kobiety mamy sie do tego dostosować, czy o co chodzi? Ja nie chodzę w takich...
Forum: Kultura(lnie) 2020-06-15, 20:04
Odpowiedzi: 4 020
Wyświetlenia: 453 601
Wysłana przez niemanicka
Dot.: Ślub od pierwszego wejrzenia - program TVN - cześć II

Nie śledzę niczyjego insta, ale z waszych opisów wyciagnelabym wniosek, ze oni jeszcze poszukują swojej drogi. Próbują yt, kabaretów czy zdjęć i szukają tego, w czym by sie sprawdzili. Moze w koncu...
Pokazuję wyniki 1 do 100 z 500

 
Gorące linki

Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 11:01.