2009-01-06, 12:33
|
#22
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Zewsząd
Wiadomości: 3 739
|
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?
Właśnie dzwoniłam do rzecznika, i się umówiłam na jutro na rozmowę.... ale różowo nie jest 
Niestety okazało się, że Vobis wystrychnął mnie na dudka - jak do nich dzwoniłam powiedzieli że szybciej i prościej będzie zgłosić od razu do HP, bo będę mogła napisać coś od siebie, a nie tylko 3 suche zdania jak oni, i kurier mi po kompa do domu przyjedzie, a ja głupia posłuchałam... a wychodzi na to, że umyli ręce od odpowiedzialności, bo w tym momencie ja zgłosiłam reklamacje nie do sprzedawcy, ale do gwaranta-producenta, czyli obowiązuje gwarancja a nie ustawa     
I te 14 dni ma się do tego nijak
__________________
Zawsze jest trochę prawdy w każdym "żartowałam", trochę wiedzy w każdym "nie wiem", trochę emocji w każdym "nie obchodzi mnie to" i trochę bólu w każdym "u mnie wszystko w porządku"
...
|
|
|