Wizaz.pl - Podgląd pojedynczej wiadomości - Black Red White - opinie o meblach, dodatkach ...
Podgląd pojedynczej wiadomości
Stary 2009-03-16, 15:40   #476
Izumi
Wtajemniczenie
 
Avatar Izumi
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Rzeszów
Wiadomości: 2 448
Dot.: Black Red White - opinie o meblach, dodatkach ...

Cytat:
Napisane przez Magda77 Pokaż wiadomość
Zamawianie usługi montażu w sklepie ma swoje plusy. Nie mając wprawy w montowaniu, samemu można sobie uszkodzić meble - takie wypadki często się zdarzają. Potem właśnie są problemy z reklamacją, bo uszkodzenia mechaniczne nie podlegają reklamacji. Po drugie panowie montujący te meble na co dzień mają więcej wprawy i z pewnością skręcą je szybciej i dokładniej. Jeżeli ekipa montująca jest sprawdzona, na pewno pomoże załatwić reklamację w przypadku elementów, które mają jakies wady.
Zgadzam się. Ktoś kto nie ma żadnego doświadczenie może bardzo łatwo uszkodzić meble, jednak jeśli już ktoś decyduje się na zamówienie usługi w salonie, to mimo wszystko polecam być przy nich i patrzeć in na ręce podczas całego etapu montowania mebli. Bo naprawdę zdarza się że Panowie chcąc uniknąć reklamacji (jakaś mało widoczna wada) mimo wszystko montują wadliwy element w nadziei że klient nie zauważy. W momencie jak się zorientujecie to dopiero będzie wielki problem żeby reklamacja została uznana, bo przecież nikt z Panów nie przyzna się do tego że wiedział o wadzie. A reklamować nowe meble, które mają jakieś wady fabryczne w BRW można tylko jeśli nie zostały one jeszcze zmontowane. Słyszałam też o takich praktykach, że monterzy liczą sobie za skręcanie wszystkich mebli łącznie z krzesłami, które wiadomo przychodzą w całości! ...
Sumując .... Pracownicy BRW na pewno mają masę wprawy i znają się na tym co robią, ale jeśli są dla Was zupełnie obcymi osobami ... to zaplanujcie sobie urlop w pracy, żeby móc mieć na nich i na swoje nowe mebelki oko
Izumi jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując