Wizaz.pl - Podgląd pojedynczej wiadomości - Przelew bankowy - reklamacja
Podgląd pojedynczej wiadomości
Stary 2009-04-07, 14:02   #1
anetka832
Zadomowienie
 
Avatar anetka832
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: O-c Św.
Wiadomości: 1 049
GG do anetka832

Przelew bankowy - reklamacja


Czy któraś z Wizażanek orientuje się po jakim czasie można interweniować w sprawie "zagubionego" przelewu?
A konkretnie - Przelew zlecony 28 marca, zaksięgowany jako wychodzący 30 marca z konta nadawcy i do dnia dzisiejszego nie dotarł na konto odbiorcy ( czyli moje).
Jeśli to jest w jakiś sposób istotne - bank nadawcy PKO SA, mój bank - Inteligo; przelew internetowy.
Z góry dzięki za wszelkie sugestie
__________________
Aniołek[*]28.11.2015
anetka832 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując