Wizaz.pl - Podgląd pojedynczej wiadomości - Problem z allegro
Podgląd pojedynczej wiadomości
Stary 2009-06-03, 12:57   #1
lisiwona
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 246
GG do lisiwona

Problem z allegro



Witam,

Opiszę od początku moją sytuację:

Dnia 25.05poniedziałek, zakupiłam telefon w ofercie kup teraz, 26.05wtorek, o godz. 8rano wykonałam przelew przez internet, sprzedawca twierdzi, że nie miał wcześniej dostępu do internetu i dopiero w środę sprawdził, że mu wpłaciłam(we wtorek po 23 logował się na allegro). W środę napisał mi maila, że paczkę z telefonem wyśle do mnie w czwartek. Paczka miała iść kurierem. W piątek wieczorem dzwoniłam do sprzedawcy, że telefonu jeszcze nie ma, na co on powiedział, że jest zdziwiony ponieważ paczkę wysłał w czwartek, ale widać to wina firmy i dojdzie w poniedziałek. 01.06 poniedziałek przyszedł kurier z telefonem. Sprawdziłam na paczce jak i w internecie na stronie kuriera, że paczka została wysłana w piątek. Na stronie kuriera jest nawet napisane, że o godzinie 16.28. Więc sprzedawca kłamał. Na stronie aukcji było napisane, że telefon posiada instrukcję obsługi w języku angielskim, jednak okazało się, że jest ona w języku niemieckim! Angielski znam bardzo dobrze, zaś niemieckiego wcale. Okazało się również, że telefon który miał być w 100% nie jest sprawny. Telefon jest z klapką, gdy zostawie zamknięty telefon na jakieś 10-20min to po otworzeniu klapki główny wyświetlacz się nie włącza, musze telefon zamknąć i otworzyć jeszcze raz. Telefon miał być na prezent, jednak na takowy się nie nadaje. Dzwoniłam do sprzedawcy i powiedziałam, że w takim układzie chce zwrot pieniędzy. Jednak sprzedawca powiedział, że w momencie gdy wysyłał telefon był on sprawny i to pewnie ja go uszkodziłam. Dodał jeszcze, że ma dużo pozytywnych komentarzy,a ja mu robie problemy. Jak również na koniec rozmowy rzucił słuchawką. Napisałam o tym wszystkim do allegro, jednak na razie nie ma żadnego odzewu. Czy mógłby mi ktoś doradzić co w tej sytuacji powinnam zrobić? Dodam jeszcze, że pudełko z telefonem zostało włożone do kartonu po butach i jako nadawca widnieje pieczątka sklepu obuwniczego-Ryłko. Zastanawiam się czy przesyłka z telefonem nie powinna być dokładniej zabezpieczona? Np. oznakowana "uwaga szkło"? Przecież kurier jak zobaczył nazwę sklepu mógł rzucić paczką i coś uszkodzić.
Nie mam pojęcia co zrobić w zaistniałej sytuacji bardzo proszę o pomoc.
lisiwona jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując