2009-10-02, 10:05
|
#5034
|
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Wiadomości: 841
|
Dot.: sklepy internetowe - wady i zalety (podziel się opinią)
Kolejny raz mogę polecić profesjonalizm beadshopu.
Pisałam Wam o drucie 0,4 999, że jest jakiś inny. Dziś napisałam zapytanie do sklepu i otrzymałam od Pana Arkadiusza maila z wyjaśnieniem oraz dodatkowo pofatygował się telefonicznie aby sprawę wyjaśnić. Błędy się zdarzają ale liczy się umiejętność naprawy. Pan Arkadiusz ma u mnie mega +.
Dziewczyny które otrzymały felerny drut mogą zatem liczyć na rekompensatę 
Oto treść wiadomości:
Witam,
Sprawdziłem i faktycznie jest do niczego. Już rozmawiałem z producentem.
Zaniedbali sprawę i drut nie został próżniowo wyżarzony. Dodatkowo
pracownik nie zwrócił uwagi przy pakowaniu że drut jest inny.
Najmocniej przepraszam. Będziemy realizować ponowne wysyłki drutu 999
0.4mm do Klientów, którzy otrzymali felerny drut z ostatniej partii.
Drut 0.4 999 o poprzednich dobrych właściwościach będzie przygotowany
dla nas na wtorek.
Proszę mi wierzyć, że następne partie drutów będą takie jak te z
przedostatniej partii. Producent oraz my zawaliliśmy sprawę ale to się
nie powtórzy.
Jeszcze raz przepraszam,
Pozdrawiam,
Arkadiusz Jakubowski
|
|
|