2009-11-21, 12:06
|
#1462
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Portugalia
Wiadomości: 3 483
|
Dot.: Wszystko o Avonie - część 8
Cytat:
Napisane przez narkOmanka_
Dziewczyny mam problem.
Wczoraj dostałam pierwszy raz paczkę z kat.16
w tym perfumy Indyvidual Blue dla niego.. coś było nie tak bo cała paczka pachniała no i okazało się ,że opakowanie perfum jest rozklejone i perfumy ją dość dużo rozlane , buteleczka cała mokra.
Co zrobić?.. Wiem,ze muszę je zwrócić,ale mogę tak,żeby nie płacić za koszt przesyłki ? To nie moja wina, musieli źle dokręcić i zapakować.
Dzwoniłam do Obsługi Klienta,ale automatyczna sekretarka odpowiada,że pracują od pon do pt :/
Jak wymusić na Avonie,żeby wysłali w kolejnym zamówieniu perfumy i za to nie płacić?  :confuse d: 
|
Napisz do nich maila se strefy. Powinni Ci dosłać nowe perfumy z nastepnym zamowieniem. Nie mogą ci kazać ich odsyłać. jeśli chcą je spowrotem, to niech przyśla po nie kuriera
Telefonicznie tez mozna się skontaktować z żywą osobą - poszukaj numeru telefony w NovejTy. Napewno jest i działa bo sama często dzwonię.
__________________
Storczyki
|
|
|