2009-11-29, 00:22
|
#14
|
|
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 22
|
Dot.: Reklamacja trwałości perfum: działać czy dac sobie spokoj?
Cytat:
Napisane przez falubaz
nie chcę Ciebie urazić, ale gdybym pracowała w perfumerii/lub sprzedawała perfumy i przyszedłby taki człek, który chciałby złożyć reklamację z powodu nietrwałości zapachu, to po prostu wyśmiałabym taką osobę (bez urazy )
|
Bez urazy, ale za "wysmianie" takiej osoby w kazdej przyzwoitej perfumerii straciłabys prace.Konsument ma prawo zlozyc reklamacje, a kazda, nawet prywatna perfumeria ma 2 tyg na jej rozpatrzenie, gdyz to dystrybutor (w tym przypadku S.Missala) , nie konsultantka decyduje o jej zasadnosci.Moja znajoma skladala reklamacje (nietrwały, inny niz w odlewce ktora miala))na zapach Poivre Piquant L'Artisan w Quality na i jej flakon mial byc wymieniony na inny .Kiedy dowiedzialam sie o tym , poradzilam jej pouzywac pare dni nowy flakon, zapach nabrał mocy paradoksalnie, ja tak mialam z Passage d'Enfer. Znam osoby, ktore skladaly takie reklamacje i w przypadku koncernu E.Lauder byly one zawsze rozpatrywane pozytywnie, w innych przypadkach nie, ale klient zazwyczaj otrzymywal od firmy upominek.
|
|
|